legend433 Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Консумативите са сменени. Явно не са настроили компютъра. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 С тия коли без кабел не може, колега купи си един кабел и ще ти кажа как да си направиш сервизния интервал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 BNG се слага само в А8, в А6 4Ф не се вгражда ... Доколкото знам е "малкото братче" на ASB, просто малко по-малко конски сили... съответно в А8-цата няма BMK мотор С други думи BNG е по-ранната версия на BMK Ами точно в А6 4Ф е видях, единственото логично обяснение след поста ти следва този мотор в последствие да е бил насаден. А може би нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Ти купи кола с такъв мотор ли, или някой твой познат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Възнамерявам да си сменя спирачната течност.Някой правил ли е упражнението и има ли за нещо, което да гледам докато го правят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) Има и компютърен момент,нещо командвали нещо да се отвори,не запомних точно. Не е достатъчно само да имаш вакуум машина. Аз ходих за процедурата във врачанския Ауто +. Редактирано 17 Декември 2014 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Зависи как ще се сменя, има няколко начина. Най-добре е с машина, която изтегля течността, запечатва системата и вкарва другата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Прави се с машина с налягане, никакво смучене да не стане беля с ЕСП-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Записах си час във Фолксваген в Плевен.Другите места са ми малко далеч, затова.Официално представителство са, предполагам, че имат всичко необходимо, но все пак да се информирам и аз предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Ти купи кола с такъв мотор ли, или някой твой познат?Колата е на мой познат 08.2004г първа регистрация.Просто ми е интересно реално има ли някакви генерални разлики с БМК и АСБ моторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Провери по VIN дали оригинално е излязла от завода с този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 В Аутодата на 2004г има А6 с код BNG 214hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) Провери по VIN дали оригинално е излязла от завода с този мотор. За съжаление не мога защото го нямам. Но видях код на мотора BNG 155KW в талона на колата, което много ме очуди. След това набързо прегледах господина с двете УУ (гуугъл ), но бе доста оскъдна информацията за този мотор. В Аутодата на 2004г има А6 с код BNG 214hpПредполагам за доста кратко време в началото на производствтото на 4Ф са го пуснали. п.с. След още малко търсене и ако може да се вярва на http://vag-codes.info/files/engines/audi-engines.pdf се произвежда от 2003 до 2010г. Редактирано 17 Декември 2014 от bewolf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Дам и е 210 магарета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Мда.. проспал съм го BNG-то в 4Ф когато проверявах преди 2 дни... 2008 виждам като последна година за 4Ф с BNG, 2010 за А8-ците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 На белия стикер в багажника ще е най-точно с какво е излезнала колата. Ако е сменян мотора и е взет от А8 Д3 ще пише в талона BNG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Пичове, един малко ламерски въпрос, но няма как, с питане ще стане, защото за първи път, откакто имам колата сменям предни накладки. ..Та, ОЕМ-ските предни накладки за 4F имат ли вграден контактен датчик за износване? Или същият датчик, се закупува отделно от самите накладки???? Стефане, предполагам твоят човек Ники в Илиянския сервиз, може да ми смени биалетки / предни и задни /и накладки...какво да очаквам по отношение на алармата за проблем с накладките, след смяна на същите? сама ли ще се занули или трябва VAG COM? на прибиране от Варна, предните накладки ме изненадаха......Не знам. внушавам ли си, но в момента при висока скорост имам чувството, че колата спира една идея по-бавно и по-дълго време...Не очаквах, че ще ги износя толкова бързо тия накладки, при условие, че в началото на месец октомври, когато слагах зимните гуми, ги мерих с шублер / външните / и имаха по тях чисто феродо - 8/ОСЕМ/ милиметра...В момента феродото е само 4 /ЧЕТИРИ/ мм.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Имат. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Насъбрали са ми се няколко въпроса последните 2 седмици, та да питам на веднъж.1. Само моята кола ли не може да завива в града? Ясно ми е че не е мерцедес, и не си чупи гумите настрани, ама елементарни завои трябва да правя от два пъти, прекалено малък радиус на завиване, има ли оправия или да се примиря?2.Така и не разбрах как да настроя дясното огледало да пада надолу като включа задна?3.Сменях управление на турбината, настроиха ми го,обучиха и т.н, колата върви, ама преди вървеше повече. Не записва грешки, нищо не свети, работи си, ако не я е карал човек преди не може да разбере че изобщо има промяна, ама аз си усещам. Убеден съм че не е само в мойта камбанария, преди си мигаше тракшъна на втора като я настъпиш, сега май само на мокро - това като факт, че не е само мое усещане, или нещо такова. Идеи? Изключвам лоша нафта, изгорих няколко пълни резервоара от няколко бензиностанции.4.Случи ми се при не сериозно намаляне колата да приплъзне леко, пусна си сама аварийните за кратко и се усети много мощно спирачно усилие, толкова че и прав да подскачам на педала не може да го повтори. Предполагам е нещо като при С класите, дето им мигат бързо стоповете отзад и им светят дисковете после, ама как се ''пуска'' тоя авариен режим на спиране, да знам при аварийни ситуации?Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Аз ще ти птговоря само на 4ти въпрос, тъй като само там отговора е еднозначен.АБС модула сам преценява кога да вкара колата в такъв режим. Хубаво е че твоят модул го поддържа много хубава екстра е това. Забелязал съм че при мен влиза в такъв режим след рязко натискане на спирачката, когато автомобила има нужда от време за да спре напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Моята също го прави при яко спиране от восока скорост до почти нулева, опитах се да кодирам и интензивното примигване на лед-ивете, но май това е 4ф не работи. Виждал съм го на а4 2009-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 По въпрос 2: трябва да имаш памет на седалките / огледалата за да работи екстрата (не е достатъчно да са ел.). Ако имаш памет, слагаш бутона за настройка на огледалата в позиция за настройка на дяснот огледало и то започва да пада надолу когато включваш задна По въпрос 3: направи лог с живи данни на налягането на турбината - какво иска ЕКУ-то и какво получава ... може проблема да е друг, не свързан с управлението на турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 За АБС модула - браво на мен, че съм уцелил от хубавите, явно - мислех че всички коли имат тази опция. Благодаря за инфото Нямам памет на седалките, явно няма да ми пада огледалото - жалко. Благодаря все пак Лог с живи данни може ли да се направи с форсиране на място, че при мен ще е доста трудно да стане в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 За да има смисъл от лог-а трябва да е в движение, някъде където можеш да я опънеш на 3 и 4-та в ръчен режим Не знам как така ще е трудно в движение - бодваш кабела, слагаш лаптопа на предната седалка (ако нямяш ятак да го държи), пускаш да логва и започваш да се возиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 После гледаш колко налягане иска компа от турбината и колко дава турбото.Ако исканото е равно на даванато търсиш проблема другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts