Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BNG се слага само в А8, в А6 4Ф не се вгражда ...

 

Доколкото знам е "малкото братче" на ASB, просто малко по-малко конски сили... съответно в А8-цата няма BMK мотор 

 

С други думи BNG е по-ранната версия на BMK :)

Ами точно в А6 4Ф е видях, единственото логично обяснение след поста ти следва този мотор в последствие да е бил насаден. А може би нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и компютърен момент,нещо командвали нещо да се отвори,не запомних точно. Не е достатъчно само да имаш вакуум машина. Аз ходих за процедурата във врачанския Ауто +.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как ще се сменя, има няколко начина. Най-добре е с машина, която изтегля течността, запечатва системата и вкарва другата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Записах си час във Фолксваген в Плевен.

Другите места са ми малко далеч, затова.

Официално представителство са, предполагам, че имат всичко необходимо, но все пак да се информирам и аз предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти купи кола с такъв мотор ли, или някой твой познат?

Колата е на мой познат 08.2004г първа регистрация.

Просто ми е интересно реално има ли някакви генерални разлики с БМК и АСБ моторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутодата на 2004г има А6 с код  BNG 214hp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери по VIN дали оригинално е излязла от завода с този мотор.

 

За съжаление не мога защото го нямам. Но видях код на мотора BNG 155KW в талона на колата, което много ме очуди. След това набързо прегледах господина с двете УУ (гуугъл :) ), но бе доста оскъдна информацията за този мотор. 

В Аутодата на 2004г има А6 с код  BNG 214hp

Предполагам за доста кратко време в началото на производствтото на 4Ф са го пуснали.

 

п.с. След още малко търсене и  ако може да се вярва на http://vag-codes.info/files/engines/audi-engines.pdf се произвежда от 2003 до 2010г.

Редактирано от bewolf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На белия стикер в багажника ще е най-точно с какво е излезнала колата. Ако е сменян мотора и е взет от А8 Д3 ще пише в талона BNG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, един малко ламерски въпрос, но няма как, с питане ще стане, защото за първи път, откакто имам колата сменям предни накладки. :eusa_think: ..

Та, ОЕМ-ските предни накладки за 4F имат ли вграден контактен датчик за износване? Или същият датчик, се закупува отделно от самите накладки????



 

Стефане, предполагам твоят човек Ники в Илиянския сервиз, може да ми смени биалетки / предни и задни /и накладки...

какво да очаквам по отношение на алармата за проблем с накладките, след смяна на същите? сама ли ще се занули или трябва VAG COM?

 

на прибиране от Варна, предните накладки ме изненадаха......Не знам. внушавам ли си, но в момента при висока скорост имам чувството, че колата спира една идея по-бавно и по-дълго време...

Не очаквах, че ще ги износя толкова бързо тия накладки, при условие, че в началото на месец октомври, когато слагах зимните гуми, ги мерих с шублер / външните / и имаха по тях чисто феродо - 8/ОСЕМ/ милиметра...

В момента феродото е само 4 /ЧЕТИРИ/ мм....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насъбрали са ми се няколко въпроса последните 2 седмици, та да питам на веднъж.

1. Само моята кола ли не може да завива в града? Ясно ми е че не е мерцедес, и не си чупи гумите настрани, ама елементарни завои трябва да правя от два пъти, прекалено малък радиус на завиване, има ли оправия или да се примиря?

2.Така и не разбрах как да настроя дясното огледало да пада надолу като включа задна?

3.Сменях управление на турбината, настроиха ми го,обучиха и т.н, колата върви, ама преди вървеше повече. Не записва грешки, нищо не свети, работи си, ако не я е карал човек преди не може да разбере че изобщо има промяна, ама аз си усещам. Убеден съм че не е само в мойта камбанария, преди си мигаше тракшъна на втора като я настъпиш, сега май само на мокро - това като факт, че не е само мое усещане, или нещо такова. Идеи? Изключвам лоша нафта, изгорих няколко пълни резервоара от няколко бензиностанции.

4.Случи ми се при не сериозно намаляне колата да приплъзне леко, пусна си сама аварийните за кратко и се усети много мощно спирачно усилие, толкова че и прав да подскачам на педала не може да го повтори. Предполагам е нещо като при С класите, дето им мигат бързо стоповете отзад и им светят дисковете после, ама как се ''пуска'' тоя авариен режим на спиране, да знам при аварийни ситуации?

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти птговоря само на 4ти въпрос, тъй като само там отговора е еднозначен.

АБС модула сам преценява кога да вкара колата в такъв режим. Хубаво е че твоят модул го поддържа много хубава екстра е това. Забелязал съм че при мен влиза в такъв режим след рязко натискане на спирачката, когато автомобила има нужда от време за да спре напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също го прави при яко спиране от восока скорост до почти нулева, опитах се да кодирам и интензивното примигване на лед-ивете, но май това е 4ф не работи. Виждал съм го на а4 2009-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпрос 2: трябва да имаш памет на седалките / огледалата за да работи екстрата (не е достатъчно да са ел.).

 

Ако имаш памет, слагаш бутона за настройка на огледалата в позиция за настройка на дяснот огледало и то започва да пада надолу когато включваш задна

 

По въпрос 3: направи лог с живи данни на налягането на турбината - какво иска ЕКУ-то и какво получава ... може проблема да е друг, не свързан с управлението на турбото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За АБС модула - браво на мен, че съм уцелил от хубавите, явно - мислех че всички коли имат тази опция. Благодаря за инфото :)

Нямам памет на седалките, явно няма да ми пада огледалото - жалко. Благодаря все пак :)

Лог с живи данни може ли да се направи с форсиране на място, че при мен ще е доста трудно да стане в движение :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да има смисъл от лог-а трябва да е в движение, някъде където можеш да я опънеш на 3 и 4-та в ръчен режим

 

Не знам как така ще е трудно в движение - бодваш кабела, слагаш лаптопа на предната седалка (ако нямяш ятак да го държи), пускаш да логва и започваш да се возиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После гледаш колко налягане иска компа от турбината и колко дава турбото.

Ако исканото е равно на даванато търсиш проблема другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...