HellBull Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Та въпроса ми е следнияискам да махна кантара за задните спирачки, който при натоварена кола пуска повече спирачна течност и задните гуми спират по-добре.За да го махна ми трябва един тойник в който да се завият 3-те маркучета на спирачната система (1 за идващата течност и 2 за всяко колело).Ако някой е правил подобно нещо и може да ми каже от къде да си взема такъв тройник ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Ти добре ще го махаш, но после на всеки завой при натискане на спирачките ще има екшън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Та въпроса ми е следнияискам да махна кантара за задните спирачки, който при натоварена кола пуска повече спирачна течност и задните гуми спират по-добре.За да го махна ми трябва един тойник в който да се завият 3-те маркучета на спирачната система (1 за идващата течност и 2 за всяко колело).Ако някой е правил подобно нещо и може да ми каже от къде да си взема такъв тройник ще съм много благодарен.Колега много скоро го дискутирахме тоя въпросец - ЦЪКАко ти трябва тройник - разпределител ,виждал съм по някои магазини за авточасти . По моргитесъщо се намират в отлично състояние. Резбата е 1х10.С какъв мотор си , че до задния мост отива само една тръбичка от сп. помпа ??Ако на кантара ти има боднати 4 тръбички , значи отиват 2 и след кантара са още 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 29 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 мотора ми е PMзначи мога и по магазините да намеря такива тройници така ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 тройник - разпределител Резбата е 1х10.Каква ли е тая резба 1х10. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 29 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 хаха колегата се е объркал 10х1 е резбата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anatoli666 Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 колега аз махнах кантара преди 1 година и сега съжалявам страшно особено като вали вече свикнах да се въртя по завоите но не е мн приятно по добре си го остави или го поправи ако ти прави проблеми + това и педалат на спирачките ти умеква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 30 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 хмммм днеска си купих тройник и ще пробвам да го махнаще покарам малко и ако не ми хареса ще търся втора употреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kikosap Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 Според мен не го махай, а го поправи, ако не работи. Все пак по-грамотни от нас хора са решили да има такова нещо. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishlen Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 Аз моя съм го махнал и досега не съм имал проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 Аз моя съм го махнал и досега не съм имал проблеми.И аз нямам никакви проблеми ,ни на сухо ,ни на мокро .Сигурно това се дължи на факта ,че все пак барабаните са старички и поизносени и затова. С чисто нови барабани и накладки , и 19 мм. цилиндърчетасигурно нещата щяха да са други - в смисъл опасни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 30 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 С чисто нови барабани и накладки , и 19 мм. цилиндърчетасигурно нещата щяха да са други - в смисъл опасни.хаха колега аз съм с 19мм цилиндърчета и с нови накладки но барабана ми е малко поизносен и смятах и него да сменям но за сега ще ги оставя така Днеска взех тройника и до края на седмицата ще го монтираме с майстора, после пак ще пиша да ви кажа какви са ми първите впечетления Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 13 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2009 Здравейте честит първи сняг на всички така оказа се че маркучите са 4, добре че човека който ми продаде тройника се оказа пекан и ми върна парите.отидох и си взех 2 маркучета и вчера махнахме кантара.веднага я пробвах на снега и се осети разлика. Колата спира найстина по-добре.днеска и на леда я пробвах и пак си е същото, в смисъл много съм доволен.пробвах и спиране във завой но пак нямаше поднасяне, както споменаха някои колеги.Така че за мен така е по-добре ако някой има въпроси да пише тука чао за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 13 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2009 да си кажа и аз нали и аз бях пускал тема по тоя въпрос...тва с поднасянето са пълни глупости !!! вас не са ли ви учили че в завой не се натискат спирачки ... а и като натискате спирачки всеки път педала до долу ли го натискате ? тва да не ви е колело балкан с контра не съм видял темата иначе щях да ти кажа как да си го направиш и че не ти трябва тройниксега ще опиша моя случай белкем помогне на някой по нататък като реши да ремонтира същото нещозначи ... тъй като тоя кантар 100% не е баран откак е сложен и повечето ни аудита са немски и австрийски мисля че е излишно да ви казвам че развиване на тръбичките от кантара няма как да стане без да скъсате поне 1... все пак там играе спирачна течност които свойства са ясни... отделно химията която хвърлят по пътищата в австрия и германия ... абе моя кантар беше все едно са го яли молци ... в моя случай така и стана. та ето какво направихме ... идват 2 трабички отпред и има 2 които излизат от кантара съответно за 2те задни колела ... мен ми се скъса тая към лявото (кантара е от дясно) тоест дългата... в сервиза имаше едно рено туинго трабата пасва идеално ... махнаме моята и прекарахме от туингото по същите щипки където си беше хваната моята ... свързахме със спирачен маркуч (от двете страни женски) към трабичката идваща отпред ... след това за лявата страна маркуч не ни беше нужен защото трабичката която развихме от кантара я свързахме директно. значи отпред където идва трабата има едно място където е трабичка - маркуче - тръбичка (не знам защо е така не мога да си го обясня) но като развихме 2-рата тръбичка излиза женски край на маркуча и там свързахме тръбата която отива директно към задно дясно колело. така спестих 1 маркуч. ако успеете да развиете и 4-те трабички от кантарчето процедурата е елементарна и всеки може да си я направи ... просто с 2 къси спирачни маркучи от 2-те страни женски се свързват трабичките и работата заспива. ще ви трябва и една тубичка 500 мл спирачна течност която е напълно достатъчна ако вече ви е изтекла старата и дори за ферата от обезвъздушаването.резултата ... МНОГО ДОБРИ спирачки. наистина след като излезнах от сервиза за да пробвам спирачките си със скорост от около 50-60 км на опесъчен участък от пътя единия път се получи леко занасяне настрани, но пак казвам ЛЕКО. работата е там че няма да спирате всеки път така ... просто трябва внимателно да се пипа педала при мокро и заснежено/заледено. дори в завой да натискате спирачките ако не ги натискате толкова силно че да блокират колелата няма да имате проблем ... само че за тия дето го правят ... да идат да изкарат един опреснителен курс че да ги научи инструктора че на хлъзгав участък и в завой не се подава газ и не се натискат спирачки защото е ОПАСНО и вероятността от поднасяне е ОГРОМНА. сполай ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 работата е там че няма да спирате всеки път такаи един път е достатъчен зада стане колата на тоталка... много негативно гледаш на този кантар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 и един път е достатъчен зада стане колата на тоталка... много негативно гледаш на този кантарТоталка (не дай боже никому) може да стане и с кантар . Всичко зависи от гарнитурата между волана и шофьорската седалка. Вчера и аз без кантар си пробвах каляската на заледено , първо кове отпред и послеотзад . Занасяне с криминален характер нямаше.По принцип на лед най доброто средство е ниската скорост . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 съгласен ... аз на сухо бутнах сливата така че като ти е писано че ще се мелнеш някъде ... или по скоро като не внимаваш кво правиш аз съм много доволен от спирачките ... направо си спират убиец ... само тряя се свикне колко да ги натискаш и да мислиш малко като караш... ама свикването става за 1 час каране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 Дано не съм прав, но ще ви се наложи с празна кола в завой заради препятствие (спряла кола, каруца) да намалите по рязко (не екстремно, просто малко по бързо да спрете) и ще съжалявате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 бе дано не ни се налага ама ... бързото спиране ще го правим без да влажим гуми по асфалта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 Колеги,карането без кантар и натискането на спирачката по-силно в завой е равносилно на дърпане на ръчната като завиваш.Според мен кантара требе да си е там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 (Редактирано) естествено че трябва щом са го сложили но нали се сещаш че има и аудита без кантар заводско... и пак да питам кой идиот натиска силно спирачка в завой ?!?! дори само предните да ти блокират пак продължаваш направо и ефекта е НУЛЕВ... абе вие шофьорски курс карали ли сте ?да се кара без кантар е опасно ДА обаче като не внимаваш ....ама ти като не внимаваш и с кантар и без кантар ... пак е опасно...като искате ... сложете си пак кантар 2-ра ръка за 30тина лева дето ще издаде багажа кой знае колко скоро защото също като вашия вече развален е на 20 години. или дайте 200 и косур лева за нов бош (щото май май трудно се намира евтин нов)другия вариант е просто да сложите по малки спирачни цилиндърчета на задните колела... и без кантар Редактирано 15 Декември 2009 от swindler Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Извинявай " колега"ама тая твоя теория дето разбираш ли трябвало да се кара внимателно и ала бала е пълен абсурд.Спирачките Винаги трябва да са ти в изрядно състояние ти да не си нещо ясновидец веднъж ще ти се наложи да спираш екстремно( неочаквано в дадена ситуация и кво става ако не овладееш колата за което вече си създал предпоставка с това твое "усъвършенстване"Ти като си решил да си хитър що трябва да има и други потърпевши да им даваш акъл за нещо което е опасно - нередноа и ако сте за 200лв има алтернативни транспорти започвам с колело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 съгласен ... аз на сухо бутнах сливата така че като ти е писано че ще се мелнеш някъде ... или по скоро като не внимаваш кво правиш аз съм много доволен от спирачките ... направо си спират убиец ... само тряя се свикне колко да ги натискаш и да мислиш малко като караш... ама свикването става за 1 час каране :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 http://audibg.com/forum/index.php?s=&s...t&p=1035440Проследете творчеството на колегата и ще ви стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 хахах чай ся ... не съм подстрекавал никой да си маха кантара... вярно е че първоначално и на мен не ми се щеше да карам без кантар но ми се наложи щото спешно тряяше да си оправя колата. бях решил на по късен етап да си слагам кантара но останах доволен от спирачките на колата. да карах 3 дена без грам спирачки без инцидент. то не е за хвалене ама така се наложи ... и точно щото внимавах минах без инцидент. претърпях удар със 70 км челно в дърво и от тогава си имам 1 на ум като карам.и колега оптимист... без да се заяждам искам да ми кажеш как ти с 20 годишна каруца без АБС ще спреш екстремно В ЗАВОЙ ... ... продължи нататък че съм още млад и неопитен шофер и не съм попадал в такава ситуацияето обаче как с моето голямо въображение си го представям аз ... 2 вариант може би 31-ви скачаш на спирачките ... каруцата е със кантар блокират само предните колела - резултата ти ще го кажеш2-ри вариант - с бързо и прецизно натискане на спирачките спираш без да блокира нито едно колело - вижда ми се удачен и според мен ще спреш много по бързо когато спирачното усилие ти е голямо и на 4-те колелаи 3тия вариант който е според рефлекса на рацера и възможността му да прецени правилно ситуациата като избегне удар или каквото е там без спирачки със заобикаляне на опасността... п.п. не искам да се заяждам с никой просто искам културно и спокойно да обсъдим плюсовете и минусите на "проблема" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване