mshbul Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Днес карах в снега по околовръстното. Като е снях е добре, но като е заледено или киша, много лигава работа. Имам чувството, че много й тежи задницата на тая кола. В същото време пък много бяга задницата. А пък за потегляне толкова лесно превърта гумите. Аз очаквах повече от тази кола. Добре, че не ми се налага да пътувам зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Според мен си в грешка.АБС-а е точно за сняг ,дъжд и лед.Пречи лятото на прашен път.Също така има някои варианти при сняг да пречи ,но те са малко - примерно тънък сняг и отдолу асвалт и АБС-а пречи гумите да изровят и захапят асфалта.Виж някой приятел дали има кола дето и се изключва абс-а и тествай сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 На мойта А6-ца, ако изключа бушона на АБС-а колата не ми пали и свети (!) на DIS-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Виж някой приятел дали има кола дето и се изключва абс-а и тествай сам.Тва на кои коли го има -за сефте чувам за такава опция .Иначе съм имал 3 коли без АБС и спомена още го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 1 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Днес карах в снега по околовръстното. Като е снях е добре, но като е заледено или киша, много лигава работа. Имам чувството, че много й тежи задницата на тая кола. В същото време пък много бяга задницата. А пък за потегляне толкова лесно превърта гумите. Аз очаквах повече от тази кола. Добре, че не ми се налага да пътувам зимата.точно за пътуване зимата е супер.Мен тфа ме кефи,че кат знаеш,че може да тръгне задницата караш по съсредоточено.А за тръгването направо от 2-ра с тия къси скорости и многото въртящ момент Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Абе колеги, как така ви тръгва задницата на вас? Дали щото моята е седан или заради спротното окачване (въпреки че с тая греда отзад не виждам нищо спортно в него ),но на мен до сега не ми е тръгвала задницата ако аз не поискам, например с ръчна или слизане две скорости надолу в завой за да ми олекне задницата и да тръгне с вратите напред. Моята се държи както би се очаквало от кола с предно предаване, тоест почва да изпуска завоя при повечко зор (я много газ, я остър завой и висока скорост)П.С.Със заводско спортно окачване съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 1 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 то бате тръгване е силно казано ама все се получава умишлено кат го правим Аз съм с Айбах пружини (твърди и ниски) и колата е непоклатима при нормално каране.За 5-то Ауди с предно дето карам това е най-добро в зимни условия квото и да говорят.Спирачки и всичко е на шест.А теглото от над 1.5 тона е плюс зимата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Абе че за кола с предно става за каране спор няма ,но пък че е лека задницата е верно също бега като заек даже когато не искаш като са я мислили сигурно са пробвали 100% всичката тежест да е на преднио мост и колкото са могли са сложили Тая кола без работеш АБс ще е пълна трагедия на тва време а лигава става щото някои си мислят че 225 ци на 17 са им малки и така...вместо с 15-те на 195 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Не знам, пак ще повторя, че задницата не ми е тръгвала досега, без аз да съм бил виновен за това А това за тежеста от пред е вярно и то с пълна "тежест" за АЕЛ и ААТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 1 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 ама на магистралата е кат залепена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Аз не съм казал че колата е зле! Ако я сравнявам с предишните си коли, даже е доста добре. В сравнение с А6 С5 е тука тука, в сравнение с Голф 4, Голфа е една идея по-добре(по-лек е) голфа съм го напъвал до дупка (3 броя счупени карета и то все в завой с мръсна газ трябва да е все някакъв показател за напъна който Голфа изживя при мен) и третата кола е форд ескорт 1.4 85 година (не се смейте форда е с независимо окачване от пред и от зад, освен това е 900 кг) колкото и смешно да е А6 С4 и Форда са много близко до момента в който не поднесат, тогава в аудито става страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 2 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2010 (не се смейте форда е с независимо окачване от пред и от зад, освен това е 900 кг)Дам тука е позорния момент за Ауди - може ли на таква кола да слагаш цял мост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaudi_6 Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Според мен ауди трябва да произвеждат само куатрота,както субаро например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Интересно в каква връзка са "средните пръсти" на емотиконите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoa6 Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Интересно в каква връзка са "средните пръсти" на емотиконите?някои сменял ли е каран или висящ лагер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 Ц4 много трудно се изкарва от пътя,но не и невъзможно.Проблема е в нас,мислиме си че колата като е стабилна и никога няма да излезне от пътя и си я настъпваме и разчитаме да е залепена на асфалта,е няма такава кола все още,всяка кола има лимит.Карал съм доста големи седани и всичките поднасят при почти равни условия с аудито което карам в момента,връщането в пътя вече е умение което не всеки зад волана притежава.Аз лично си карам колата в зимни условия доста внимателно,но не ми пречи да изпреварвам в сняг без да губя сигурност в колата,истина е ,че ако изпуснеш задницата много трудно се връща, при коли със задно по лесно се връща,но по лесно и се губи контрол над нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 .... при коли със задно по лесно се връща,но по лесно и се губи контрол над нея ... и с връща, и се връща, и се връща ... - докато не видиш задния си номер няколко пъти и не ти се завие свят от въртенето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 7 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 Вчера по леда на Копитото на спускане на няколко пъти занесох задницата и свикнеш ли се контролира супер лесно.Вече дори можем да си лашкам задницата и без ръчна и ми е кеф.А при нормално каране машианта е непоклатима Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Вчера по леда на Копитото на спускане на няколко пъти занесох задницата и свикнеш ли се контролира супер лесно.Вече дори можем да си лашкам задницата и без ръчна и ми е кеф.А при нормално каране машианта е непоклатима :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Малко встрани от темата.Вчера наи-накрая успях да кача колата на една изоставена карътинг-писта до Карлово.Няма такъв кеф - колата се държи шерфектно в сравнение с предишните ми коли - много добре и плавно занася с ръчна и след това е много управляема.Допълнително при мен е във варианта със спортно окачване ис тои залепена + волана е адски директен (доколкото съм чел от други колеги с нормалното окачвнае не е така) и много бързо се озъптява.Ако беше кватро нещата щяха да са още по-добре щото предното при излизане от завоя не хапеше много хубаво ма съдба.Бяхме още няколко коли (БМВ 520 . МЛ и Витара) и А6-цата въртеше наи-много задницата и наи - бързо минаваше пситата .Интересно беше че като се качвахме (пистата е на един хълм) БМВ-то се качи по-лесно от мен ,ама изглежда и задкормилното устроиство има значение ,щото ме беше страх да не я одера отстрани в бодливата тел и не се засилвах достатъчно газ на изкачванията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbobara Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Днес сутринтта беше върха на газарията!Вси4ки поднасяха,буксуваха,вартяха се ,а аз с куатрото ги отвявах.Голям кеф бях решил да я продавам защото много пари хварлих по нея,но ве4е се отказах много бързо.Да живее Audi quattro!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaudi_6 Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Моя съвет е колега да не си продаваш куатрото.Или ако я продадеш,пак да си купиш жива кола,а не инвалид.Иначе ще ти е терсене като на мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dejoo Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 (Редактирано) Абе колеги, как така ви тръгва задницата на вас? Дали щото моята е седан или заради спротното окачване (въпреки че с тая греда отзад не виждам нищо спортно в него hilezh.gif ),но на мен до сега не ми е тръгвала задницата ако аз не поискам, например с ръчна или слизане две скорости надолу в завой за да ми олекне задницата и да тръгне с вратите напред. Моята се държи както би се очаквало от кола с предно предаване, тоест почва да изпуска завоя при повечко зор (я много газ, я остър завой и висока скорост)И аз имам такива наблюдения, иска си зор за да ти тръгне задницата преди предницата. Редактирано 11 Февруари 2010 от dejoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване