Jump to content

Audi RS5


acho

Recommended Posts

http://www.audizine.com/forum/showthread.p...711#post4999711

първи снимки от Женева ...много яка много....ама иска джанти!

клипче!!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 169
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Защо всъщност би следвало да е със задно предаване? Сложи на кантара върли противници (ентусиасти) като нас тук и сложи от другата страна глобалния потребител на марката. Сигурен съм, че трябва да отсипем и от "нашата" страна на везната хора, които просто няма да направят разлика в поведението на автомобила между предно и задно предаване. Повярвай ми я минем 3%, я не... хора, които ги вълнува какво предаване генерално е автомобила.

Тука си прав Влади. Кат се замисля доста приятели имам дето ако им дадеш да покарат 3 различни коли с трите вида задвижване изобщо няма да отберат коя с кое е била. На такива хора просто шофирането не им е силна страна. На тях им е достатъчно да знаят какво гориво да сипват на бензиностанцията и да стигнат благополучно от т. А до т. Б.... шофирането за тях се изразява именно в това. Така, че да съгласен съм, простено им е да не разбират от коли и задвижвания :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те като го вземат с 20км/ч или със скорост два пъти по-ниска от пределната за въпросния завой пак нищо няма да разберат.

Морона си е морон :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да не разберат коя със какво е - ама накарай ги да земат някой завои и ги питай с коя им е било най приятно...

Може би с тая, на която седалката има по-добра странична опора?! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би с тая, на която седалката има по-добра странична опора?! :hilezh:

Е не може да отречеш, че със странични опори е много по-приятно! :bia:

П.С. Стига да не си 200 кила и опорите да ти влизат в бъбреците, де... :unsure:

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да не разберат коя със какво е - ама накарай ги да земат някой завои и ги питай с коя им е било най приятно...

пак не мисля, че ще има структура в отговорите... не търси усет в масовия шофьор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз няма да усетя дали колата ми е с предно или задно при нормално каране, дори при каране по завои. Едиствено ако почна да давам повече газ сигурно ще усетя.... Или поне така си мисля, карал съм само бусове със задно (може ли всяка една кола да ни е VAG... или Wartburg :respekt::flehan::bia:)

Понякога, но много рядко ме е дразнело предното, а аз съм си един нормален шофьор, който кара по-бързо от голяма част от другите шофьори по завои, просто повечето хора буквално се влачат и дават газ направо. Най-много се дразня някой да ме резне на правата, щото е бързак и да спре пред мен на завоите. Има и много хора, които карат много по-бързо от мен, колата ми може много повече, но нямам опит и познаване на пътищата, за да си го позволя.

Също така много от приятелите ми, с които постоянно се чегъртаме за задно/предно/4х4 реално никога не достигат дори близо до лимита на предното, а задното го карат безопасно благодарение на TC, едиствената им реална полза от задното е че, се кефят на сняг/дъжд...

Така че това, че тук във форума има голям процент хора които могат, или уж могат да карат определно не ги прави масови, това все пак е автофорум, в който при такива теми се включват основно едни и същи хора.

Когато баща ми стигаше границите на предното на старата 80-ка и то с някви зимни гуми повечето коли ставаха точки. На 4F с предно все още не сме й намерили границата на сухо, а лично аз съм правил голяма грешка с нея и дори ESP не включи...

Та така де, докато ние си псуваме колко е мизерно предното Ауди си правят продажбите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз няма да усетя дали колата ми е с предно или задно при нормално каране, дори при каране по завои.

Мисля че веднага ще усетиш разликата идеалния път е примерно от Приморско до Бургас :respekt: там колкото по-бързо караш толкова повече се засилва ефекта и предното ще те откаже от тия мераци, въпреки че а6 4F ги тушира в голяма степен :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в много случай има начин човек да кара доста бързо без предизвиква включването на ESP-то и съответно да кара доста по-бавно, но активно да предизвиква активирането на стабилзиращите системи.. Аз лично харесвам много предното предаване, а в правилния автомобил си е не-по малък fun от задното...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам и една алфа в момента

и да ви кажа това предно хич не ми харесва

първо на пълна газ на първа цвили ручи подскача предницата

второ на завой на мокро недозавива жестоко

при спиране също с моторна спирачка предното е по зле

общо взето колата наистина трябва да е жестоко твърда и добре подготвена за да е кеф да се кара само на предно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам и една алфа в момента

и да ви кажа това предно хич не ми харесва

първо на пълна газ на първа цвили ручи подскача предницата

второ на завой на мокро недозавива жестоко

при спиране също с моторна спирачка предното е по зле

общо взето колата наистина трябва да е жестоко твърда и добре подготвена за да е кеф да се кара само на предно

неееее ... размърдай го малко този десния крак .. подавай, отнемай, подавай отнемай и я дръж на ръба на пързалянето.. Предното предаване е чудесно за шофиране, научиш ли се да правиш каквото си искаш с предно, задното е детска играчка. В повечето случай 4х4 е аналогично като поведение на предното ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предното предаване е чудесно за шофиране, научиш ли се да правиш каквото си искаш с предно, задното е детска играчка

За протокола - първия случай, в който тотално НЕ съм съгласен с тебе :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при спиране също с моторна спирачка предното е по зле

За другите неща не мога да кажа нищо, но за това мисля че бъркаш. При спиране теглото на колата отива напред, демек предните гуми получават повече сцепление, а сцеплението на задните намалява, демек моторната спирачка е по-ефективна при предно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//офтопик

Ми аз няма да усетя дали колата ми е с предно или задно при нормално каране, дори при каране по завои. .

Аз пък определено ще усетя! Не на завой, а още при тръгването :hilezh: Аз съм от типа шофьори, които непрекъснато вкарват колата си в границите на възможностите и. Независимо дали е 50 или 300 коне. Просто така съм свикнал. Обичам да ускорявам максимално бързо - колкото може колата, да вилизам в завоите максимално бързо за колата, да излизам от тях също така.

Въпроса е обаче, че всичко това съм свикнал да го правя само на коли с предно. Т.е., целия ми агресивен стил на карене е изработен на предно. Влизам в завоя с голяма скорост и излизам с даване на мръсна газ, за да ме издърпа предницата, борейки се с недозавиването. Това означава, че ако се кача на задно, без да потренирам бая, ще се утрепа, като куче, ако не първия, то на втория завой със сигурност! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За протокола - първия случай, в който тотално НЕ съм съгласен с тебе :hilezh:

въпрос на лично мнение .. не мисля да изпадаме в един от онези безконечни спорове...

Да не мислиш ,че е лесно!!! Половината неща дет се опитах да направя правилно щеха да ме метнат у канавката dry.gif Вече почвам да се чудим ,че съм куц е ясно ма как ли съм карал досега??

не съм казал, че е лесно.. трябва да направя един инспекшън аз :hilezh:

Редактирано от Sir T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък без да съм мастер на завойчетата София - Боровец, мога да се оплача от моЙото предно как му олеква гъза на магистрала с висока скорост и завой. пък бил той и с голяма дъга.

И е много неприятно усещането как всеки момент като балерина ще се отлепи гъза при нищо и никакъв завой и ще ме изпревари.

Хем е тъпкан багажника с буркани и парцалки и има прасета на задните седалки...

Сега знам че и балонестите ми гуми и смешното ми окачване също участват но определено не го усещам като чупене на балонести гуми със слаб бордер, а като липса на тежест и натиск на гъза за да ми дава сцепление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При спиране теглото на колата отива напред, демек предните гуми получават повече сцепление, а сцеплението на задните намалява, демек моторната спирачка е по-ефективна при предно :hilezh:

Мацко, не пиши такива неща, някой ще си счупи главата.

Това може да е полезно донякъде само в сняг на кола без АБС.

Спирането с двигателя на задно е безценно при екстремни спирания. Не знам защо е така, но който е изпробвал при спиране от 100 да си помогне с двигателя ръчкайки втора е усещал - това е едно все едно включваш парашута :hilezh: Може би защото моторната спирачка на задните колела има положителен ефект върху стабилността на колата - задържа част от тежестта по назад.

Сори за офтопика, просто бях длъжен да напиша;

Нека не превръщаме и тази тема пак в това срещу онова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//офтопик

Влизам в завоя с голяма скорост и излизам с даване на мръсна газ, за да ме издърпа предницата, борейки се с недозавиването.

ако излизаш с мръсна газ от завой, просто си продължаваш напред с въртящи гуми, сечейки, без грам да завиеш. целта е да имитираш занасянето на задните гуми, така както се случва при колите със задно предаване и после да даваш газ до ламарина, за да издърпаш предницата, в условия на занасяне. най-лесно поднасяне става, като по средата на завоя, в който се предполага влизаш с висока скорост на скорост...отпускаш газта за да падне тежестта напред, което в завой предизвиква занасяне на задницата...и оттам вече си ти с газта и волана:hilezh:

п.п. друг вариант е ръчна...пак на средата на завоя...но при по-големи скорости забелязах действа. това при тестове на голям плац, с нарисуван завой :hilezh: в реална обстановка съм по-предпазлив и предимно занасям с отнемане на газта.

наскоро щях да увършея мантинелите пред KFC-люлин на 90 фрадусовият завой там-колата занесе, но има една дупка-неравност, при което колата съвсем се изкриви и едвам я стабилизирах...останалите коли спряха при гледката на неконтролираното лашкане наляво-надясно ...

Редактирано от kalinat28
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Това може да е полезно донякъде само в сняг на кола без АБС.

2.Спирането с двигателя на задно е безценно при екстремни спирания.

1. Категорично не, да спираш естремно с моторната спирачка, когато си с предно предаване, значи да се вкараш в голяма опасност. С АБС и без АБС екстремните спирания стават със спирачката, на сняг използвайки моторната спирачка може да се завъртиш или да ти блокират гумите при превключването. Моторната спирачка на предно е полезна при дълги спускания и неекстремни спирания.

2.Да естремното спиране с двигателя на задно е безценно и наистина помага комбинирано със спирачки разбира се.

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно на всички им се обсъжда - предно-задно в темата за РС5 :respekt:

Моделите идват и си отиват, вечните теми остават. РС5 е готина колица.

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако излизаш с мръсна газ от завой, просто си продължаваш напред с въртящи гуми, сечейки, без грам да завиеш. целта е да имитираш занасянето на задните гуми, така както се случва при колите със задно предаване и после да даваш газ до ламарина, за да издърпаш предницата, в условия на занасяне. най-лесно поднасяне става, като по средата на завоя, в който се предполага влизаш с висока скорост на скорост...отпускаш газта за да падне тежестта напред, което в завой предизвиква занасяне на задницата...и оттам вече си ти с газта и волана:flehan:

п.п. друг вариант е ръчна...пак на средата на завоя...но при по-големи скорости забелязах действа. това при тестове на голям плац, с нарисуван завой :lol: в реална обстановка съм по-предпазлив и предимно занасям с отнемане на газта.

наскоро щях да увършея мантинелите пред KFC-люлин на 90 фрадусовият завой там-колата занесе, но има една дупка-неравност, при което колата съвсем се изкриви и едвам я стабилизирах...останалите коли спряха при гледката на неконтролираното лашкане наляво-надясно ...

Никво занасяне не трябва да има, ако говориме за най бързо преминаване през завой. В същинската част на завиването - когато ти е навит волана - не трябва да даваш газ , и не трябва да натискаш спирачката , гумите имат един праг на Дже което могат да удържат в която и да е посока и искаш сичкото това дже да бъде уползотворено в странично сцепление - в промяна на посоката на колата - ако примерно тръгнеш хем да завиваш хем да намаляваш скоростта в завой джето се разпределя по равно, демек колата ше завива наполовина колкото може и ще спира наполовина колкото може... затова спирането се прави преди завоя - във завоя не пипаш педали а се опитваш максимално да изстискаш страничното сцепление на гумите , и на изхода на завоя с плавното изправяне на волана, плавно подаваш газта. (евентуално има техники вътре в завоя да държиш на 10% спирачката колкото да пренасяш малко тежестта на предните гуми за да нулираш фабричната настройка за силно недозавиване заложена в всяка сток кола)

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...