Jump to content

Въпросче


ENZO

Recommended Posts

Първо здравейте, казвам се Любо и от 2 месеца съм горд притежател на А3, които ми бяха достатъчни да се влюбя в марката. Имам един въпрос на който за сега никой не ми е дал смислен отговор. А той е: Опасно ли е да се изключва от скорост БЕЗ съединител? Имам впредвид дали някоя част се прцаква по този начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера какво ти налага да ги сменяш по този начин - едва ли е защото те мързи да си мръднеш крачето. Ако нещо ще се прецака по този начин това ще е скоростната кутия, на съединителя няма какво да му стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от едномесечен подобен експеримент си поразвалих синхронизатора на втора предавка и сега отвреме на време се чува :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако кажа, че от година и половина когато спирам не натискам съединителя и още нищо не се е счупило, нали няма да излезе, че VW е по-здрава кола от AUDI? Сега сериозно. Възможно е превключването на скоростите БЕЗ натискането на съединителя, стига само да умееш да прецениш точните обороти. Не говоря за тъпотии от рода на "80км/ч на 2-ра" и да превключваш. Винаги когато намалям идва един момент, в който двигателят вече не служи за спирачка и точно в този момент просто изключвам от скорост. Правя го защото ме мързи да натискам съединителя, да. Смятам да продължа да го правя и когато ми се развали скоростната кутия, ще ви се обадя. Не включвам на скорост без да натискам съединителя, защото там трябва по-голяма прецизност, а ме мързи да си давам чак толкова зор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако кажа, че от година и половина когато спирам не натискам съединителя и още нищо не се е счупило, нали няма да излезе, че VW е по-здрава кола от AUDI? Сега сериозно. Възможно е превключването на скоростите БЕЗ натискането на съединителя, стига само да умееш да прецениш точните обороти. Не говоря за тъпотии от рода на "80км/ч на 2-ра" и да превключваш. Винаги когато намалям идва един момент, в който двигателят вече не служи за спирачка и точно в този момент просто изключвам от скорост. Правя го защото ме мързи да натискам съединителя, да. Смятам да продължа да го правя и когато ми се развали скоростната кутия, ще ви се обадя. Не включвам на скорост без да натискам съединителя, защото там трябва по-голяма прецизност, а ме мързи да си давам чак толкова зор.

Значи менението на колегата е много точно и вярно. Всичко, което е казал 100% вярно и доказано. Всеки механик, който и да питате ще потвърди това. Най-важен е момета да се хване прецизно - може и да се вкл. без съединител без това да е пагубно за скоростната кутия. Обаче не препоръчвам на никой да пробва да вкл., защото ако не уцелиш момента има "хъркане" на скоростите, а това е пагубно за тях :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо ли тия глупаци от автомобилостроителните фирми са слагали съеденителя като агрегат ? Само от гъзария ще да е.

А и къде къде по рацинг е да превключваш с междинна газ и да гъзарееш като рали състезател ? Хем булките по улицата ще те забелязват колко много пауър имаш в ануспуха. Хем колегите ще завиждат колко добър шофер си. Хем децата на автомонтьрите няма да гладуват.

Аз тия неща ги правех на 18 години с жигулката.

Сега нещо одъртях ли? Изглупях ли? Или пък голфовете са най-коравите кенефи ?

Абе има нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

са като улепим и лилавкия ксенон (12000К) ше видите вие! :dance:

П.С. 12000К реално е в ултравиолетовия спектър и човешкото око не го вижда като светлина. Но за сметка на това можете да си взимате по една соларна баня пред фара ми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземете си автоматици кат ви домързява. :)

Абсолютно съм съглсен :dance: Останалото си е чиста гавра с колата. Не мога да разбера как ще те мързи да натискаш съединителя. Та нали се пресягаш към скоростния лост за да изключиш от скорост, когато ти е навик нищо не ти пречи да натиснеш и съединителя. Или не те мързи да протегнеш ръката си, но виж с крака положението е друго. Всеки сам си знае какво прави с колата си. За мен да изключваш от скорост без съединител е просто сигурен начин да си скапеш скоростната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че при изключване няма да прецакаш синхронизаторите... И при изключване май нищо не се синхронизира.

Всъщност може и да включваш ако си още по майстор.

Най-добре е да не се майтапиш с колата и да си натискаш съединителя както е положено... до упора на педала. И аз си признавам че не винаги натискам педала точно така..т.е малко преди дъното изключвам .. но какво да се прави навици, стилове.

В крайна сметка всичко може да се усети по самия лост !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък аз като се замисля - тия дето нямат синхронизатори в кутията данеби да нямат и съединител - трябва си работата с крачета - тва си мисля аз!!! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си правил експеримент без съединител. Проблем е смао 1ва :respekt: На другите и уцелваш точните обороти и вилзат много мазно и лесно, без никакво хъркане или каквито и да е проблеми... Демек, ти сам трябва да вършиш работата на синхронизаторите... Работи, само дето отнема повече време, докато нагласиш оборотите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли някой да каже кои са идеалните обороти за различните скорости при смяна без съединител ?? :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че попитах без да вдигна ръка......... :respekt:

просто ми беше интересно, лично не бих тръгнал да го правя никога :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по принцип колко струват тези синхронизатори, къде могат да ми ги сменят? Задната нещо щрака...

Задната не може да се синхронизира, т.к. се върти в обратна посока на всички останали.

Синхронизаторите представлват пръстени, с чиято помощ се напасват зъбите на предавките така, че да влизат гладко.

Ако някой иска, мога да му разказвам за скоростни кутии цяла нощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо ли тия глупаци от автомобилостроителните фирми са слагали съеденителя като агрегат ?

Агрегатът се състои от много възли, които на свой ред се ссътоят от детайли (няма да обяснявам смисъла от унификацията -- финансов и производствен).

С две думи съединителя е детайл, не агрегат ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък аз като се замисля - тия дето нямат синхронизатори в кутията данеби да нямат и съединител - трябва си работата с крачета - тва си мисля аз!!! :respekt:

Тия дето нямат съединители амбриират двойно :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дето нямат съединители амбриират двойно :-)
Вероятно си искал да кажеш синхронизатори. Двойното амбриране ми е до болка познато, защото се учих на ГАЗ-53, а в казармата чат пат карах ЗИЛ 157. :respekt:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двойното амбриране ми е до болка познато, защото се учих на ГАЗ-53, а в казармата чат пат карах ЗИЛ 157. :bia:

И аз съм се учил на ГАЗ-53/горе на Редута/,в казармата карах "вещевака" ЗИЛ 157 и чат пат ЗИЛ 131 "Абарт" :respekt: с едно оръдийце отзад :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да ви кажа чесно разбирам го за мързела (то като се замислиш и прозореца можеш да свалиш с врътката ама ти е кеф като го правиш с копченце) аз също вече поече от година си изключвам от скорост без амбреаж и нямам никакви проблеми с кутията (като се изключи че по начало не влиза пета скорост, но това е заварено положение) пък и като помисли човек при изключване от скорост зъбчатките се отцепват ,а не обратното което е по сложния процес

Редактирано от Spacepl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...