ENZO Публикувано 7 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2005 Първо здравейте, казвам се Любо и от 2 месеца съм горд притежател на А3, които ми бяха достатъчни да се влюбя в марката. Имам един въпрос на който за сега никой не ми е дал смислен отговор. А той е: Опасно ли е да се изключва от скорост БЕЗ съединител? Имам впредвид дали някоя част се прцаква по този начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 7 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2005 Аз не мога да разбера какво ти налага да ги сменяш по този начин - едва ли е защото те мързи да си мръднеш крачето. Ако нещо ще се прецака по този начин това ще е скоростната кутия, на съединителя няма какво да му стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 7 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2005 Да, чупят се синхронизаторите и муфите на предавките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 7 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2005 Аз от едномесечен подобен експеримент си поразвалих синхронизатора на втора предавка и сега отвреме на време се чува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ENZO Публикувано 7 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2005 А по принцип колко струват тези синхронизатори, къде могат да ми ги сменят? Задната нещо щрака... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
myrshavija Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 Ако кажа, че от година и половина когато спирам не натискам съединителя и още нищо не се е счупило, нали няма да излезе, че VW е по-здрава кола от AUDI? Сега сериозно. Възможно е превключването на скоростите БЕЗ натискането на съединителя, стига само да умееш да прецениш точните обороти. Не говоря за тъпотии от рода на "80км/ч на 2-ра" и да превключваш. Винаги когато намалям идва един момент, в който двигателят вече не служи за спирачка и точно в този момент просто изключвам от скорост. Правя го защото ме мързи да натискам съединителя, да. Смятам да продължа да го правя и когато ми се развали скоростната кутия, ще ви се обадя. Не включвам на скорост без да натискам съединителя, защото там трябва по-голяма прецизност, а ме мързи да си давам чак толкова зор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 Ако кажа, че от година и половина когато спирам не натискам съединителя и още нищо не се е счупило, нали няма да излезе, че VW е по-здрава кола от AUDI? Сега сериозно. Възможно е превключването на скоростите БЕЗ натискането на съединителя, стига само да умееш да прецениш точните обороти. Не говоря за тъпотии от рода на "80км/ч на 2-ра" и да превключваш. Винаги когато намалям идва един момент, в който двигателят вече не служи за спирачка и точно в този момент просто изключвам от скорост. Правя го защото ме мързи да натискам съединителя, да. Смятам да продължа да го правя и когато ми се развали скоростната кутия, ще ви се обадя. Не включвам на скорост без да натискам съединителя, защото там трябва по-голяма прецизност, а ме мързи да си давам чак толкова зор.←Значи менението на колегата е много точно и вярно. Всичко, което е казал 100% вярно и доказано. Всеки механик, който и да питате ще потвърди това. Най-важен е момета да се хване прецизно - може и да се вкл. без съединител без това да е пагубно за скоростната кутия. Обаче не препоръчвам на никой да пробва да вкл., защото ако не уцелиш момента има "хъркане" на скоростите, а това е пагубно за тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 А защо ли тия глупаци от автомобилостроителните фирми са слагали съеденителя като агрегат ? Само от гъзария ще да е.А и къде къде по рацинг е да превключваш с междинна газ и да гъзарееш като рали състезател ? Хем булките по улицата ще те забелязват колко много пауър имаш в ануспуха. Хем колегите ще завиждат колко добър шофер си. Хем децата на автомонтьрите няма да гладуват.Аз тия неща ги правех на 18 години с жигулката.Сега нещо одъртях ли? Изглупях ли? Или пък голфовете са най-коравите кенефи ?Абе има нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 са като улепим и лилавкия ксенон (12000К) ше видите вие! П.С. 12000К реално е в ултравиолетовия спектър и човешкото око не го вижда като светлина. Но за сметка на това можете да си взимате по една соларна баня пред фара ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 Мухахахахахааааа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 Вземете си автоматици кат ви домързява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 Вземете си автоматици кат ви домързява. ←Абсолютно съм съглсен Останалото си е чиста гавра с колата. Не мога да разбера как ще те мързи да натискаш съединителя. Та нали се пресягаш към скоростния лост за да изключиш от скорост, когато ти е навик нищо не ти пречи да натиснеш и съединителя. Или не те мързи да протегнеш ръката си, но виж с крака положението е друго. Всеки сам си знае какво прави с колата си. За мен да изключваш от скорост без съединител е просто сигурен начин да си скапеш скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 Мисля че при изключване няма да прецакаш синхронизаторите... И при изключване май нищо не се синхронизира. Всъщност може и да включваш ако си още по майстор. Най-добре е да не се майтапиш с колата и да си натискаш съединителя както е положено... до упора на педала. И аз си признавам че не винаги натискам педала точно така..т.е малко преди дъното изключвам .. но какво да се прави навици, стилове. В крайна сметка всичко може да се усети по самия лост ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 А пък аз като се замисля - тия дето нямат синхронизатори в кутията данеби да нямат и съединител - трябва си работата с крачета - тва си мисля аз!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOBRETI Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Аз съм си правил експеримент без съединител. Проблем е смао 1ва На другите и уцелваш точните обороти и вилзат много мазно и лесно, без никакво хъркане или каквито и да е проблеми... Демек, ти сам трябва да вършиш работата на синхронизаторите... Работи, само дето отнема повече време, докато нагласиш оборотите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 може ли някой да каже кои са идеалните обороти за различните скорости при смяна без съединител ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 и не е нужно да ги знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 извинявам се че попитах без да вдигна ръка......... просто ми беше интересно, лично не бих тръгнал да го правя никога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 А по принцип колко струват тези синхронизатори, къде могат да ми ги сменят? Задната нещо щрака...←Задната не може да се синхронизира, т.к. се върти в обратна посока на всички останали.Синхронизаторите представлват пръстени, с чиято помощ се напасват зъбите на предавките така, че да влизат гладко.Ако някой иска, мога да му разказвам за скоростни кутии цяла нощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 А защо ли тия глупаци от автомобилостроителните фирми са слагали съеденителя като агрегат ?←Агрегатът се състои от много възли, които на свой ред се ссътоят от детайли (няма да обяснявам смисъла от унификацията -- финансов и производствен).С две думи съединителя е детайл, не агрегат ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 А пък аз като се замисля - тия дето нямат синхронизатори в кутията данеби да нямат и съединител - трябва си работата с крачета - тва си мисля аз!!! ←Тия дето нямат съединители амбриират двойно :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Тия дето нямат съединители амбриират двойно :-) Вероятно си искал да кажеш синхронизатори. Двойното амбриране ми е до болка познато, защото се учих на ГАЗ-53, а в казармата чат пат карах ЗИЛ 157. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Двойното амбриране ми е до болка познато, защото се учих на ГАЗ-53, а в казармата чат пат карах ЗИЛ 157. И аз съм се учил на ГАЗ-53/горе на Редута/,в казармата карах "вещевака" ЗИЛ 157 и чат пат ЗИЛ 131 "Абарт" с едно оръдийце отзад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spacepl Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 (Редактирано) ами да ви кажа чесно разбирам го за мързела (то като се замислиш и прозореца можеш да свалиш с врътката ама ти е кеф като го правиш с копченце) аз също вече поече от година си изключвам от скорост без амбреаж и нямам никакви проблеми с кутията (като се изключи че по начало не влиза пета скорост, но това е заварено положение) пък и като помисли човек при изключване от скорост зъбчатките се отцепват ,а не обратното което е по сложния процес Редактирано 11 Ноември 2005 от Spacepl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts