tsotsomanski Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Явно тия клипчета за сравнение между различните 4х4 система са много нагласени. Изкарват ги както им е угодно. В едното Ауди минява някви невъзможни препядствия, а в друго е направо жалко и БМВ-то го разминава като си иска. Тук Q5 много нелепо изглежда, а съм виждал други клипове дето като ги кледаш имаш усещането, че джипчето е няква корава офроуд машина. Явно истината е някаде по средата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 (Редактирано) Явно истината е някаде по средата.и в ръчната спирачкаPS: Упътване за Ситроен ВХ 4х4 http://bgbox.net/_docfiles/BX/BX-4wd.pdf Редактирано 26 Октомври 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 усещането, че джипчето е няква корава офроуд машина. Явно истината е някаде по средата.Истината е в гумите и уменията на водача. Всичко останало са маркетингови трикове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Ето доказателството за манипулацията над Ауди и по-точно над Q5! Накратко: На асфалта БМВ има преднина, но аудито се чувства по-добре на offroad...А ето и халдекса как "пребива" xdrive, Q3 vs X1! И при двата опита BMWто, връща назад, за да премине... Мисля, че трябва, да се спира с въпросите - коя е по-добрата система... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2011 Предполагам, че говориш за Ауди 100 2.3 и БМВ е30 316? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 18 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2011 Системите са достатъчно добри и двете. Разликите идват от ЗКУ + гуми, или само първото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беселин Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Всичко идва от баланса. БМВ-то е с по-лека предница, за това буксиват предните гуми, докато Аудито има "умрял кон на предната броня" и издрапва.Точно и по-добри гуми вероятно.На този тест има пясък, защо не са направили теста на чисти ролки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Точно и по-добри гуми вероятно.На този тест има пясък, защо не са направили теста на чисти ролки ?Ако не виждаш и БМВ-то и Ауди-то го правят теста на пясък.... И малко офф.Нека позная - караш душегуб, не е спрял да се троши и ся тряя оплюваме Ауди във всяка тема.1.За това че си си взел душегуб,ти си си виновен, във форума има достатъчно теми за тоя мотор.2.За това че постоянно се троши пак ти си си виновен, че ни си намерил читава кола.3.За това че ти даваш 1500лв за съединител, а други 400-500 пак ти си си виновен, че не знаеш какво и откъде да купуваш.4.За това че смяташ че съединителя не е консуматив и не е нормално на 100-150 хил. км да се сменя и явно нямаш финансовата възможност да поддържаш такава кола пак ти си си виновен.Земи си една жигулка, оправяй я на пътя с чук, клещи и тел и не се занимавай с коли които явно не са ти по джоба... Стига хейти във всяка тема за щяло и нещяло...Айде със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Имам едно малко предположение, че ако БМВ бяха/са конкурент на Куаттро нямаше да забранят системата 4х4 на Ауди в пистовите шампионати през 90-те години... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outlaw... Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 90те години ... минаха отдавна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 В днешно време всички марки имат хубави 4x4 системи. Няма никави тайни. С електроника стават чудеса. 80-те и 90-те години ауди са имали голямо предимство сред леките коли 4x4, но днес е спорно. Единственото сигурно нещо за мен е, че куатрото на ауди е супер здраво и безпроблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 (Редактирано) 90те години ... минаха отдавна Да, но съм бутал х3 на равно при 2-3 см сняг с чисто нови фабрични зимни гуми на място, на което кола с предно не разбра, че е валяло... Редактирано 21 Декември 2011 от dominator Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outlaw... Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Да и ние ти вярваме за което. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Това дали ти ми вярваш не ми е особено важно!Като докараш някой хдрайв дай да направим няколко теста... Докато бях в Калифорния един местен дилър на Волво се изрази много гот:Има 2 технологии 4х4 задвижване за леки автомобили, всички останали са само системи за сигурност... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outlaw... Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 (Редактирано) Редактирано 21 Декември 2011 от outlaw... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Значи ти се увеличават шансовете да спечелиш облог като докараш някой хдрайв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Значи ти се увеличават шансовете да спечелиш облог като докараш някой хдрайв! Излагаш се. Разбирам че твоито гардже (Ауди 4х4 ) е най-убаво но да пишеш небивалици бутал си на 2-3 см сняг не знам какво . Стига инсинуации нека да не превръщаме темата в бълвоч но не си прав определено. Карал съм почти всички видове задвижване 4х4 на БМВ и те се предствавят достатъчно убедително въобще да говориш за БМв при положение че си бутал на сантим сняг е несериозно нали Питай джимито нали караха една Х дето дори не е X-Drive дали са го бутали некъде еле пък с по-новитеX-Drive е точно това което иска БМВ.. да запази спортното усещане в колата с минимално увеличаване на тегло прилично сцепление мин недозавиване и бърза реакция .. точно и това постигат пък и съвременните коли са бъкани с електрони+ дори и ауди промени куатрото си в последните 2 години ( защо защото конкуренцията представи продукти с равностоини ако не и по-добри качества) нещата не са такива каквито бяха то и самите тестове го показват нагледно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Това дали ти ми вярваш не ми е особено важно!Като докараш някой хдрайв дай да направим няколко теста... Докато бях в Калифорния един местен дилър на Волво се изрази много гот:Има 2 технологии 4х4 задвижване за леки автомобили, всички останали са само системи за сигурност... Те понеже в CA имат мнооого сняг, та са много наясно с 4Х4 системите Отделно като ги знам какви пилешки мозъци са там и говорят само каквото са им спуснали отгоре(имай предвид фирмата майка), та май това не беше от най-добрите сравнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 (Редактирано) Само ще спомена, че човекът е швед, започнал кариерата си в Сааб през 70-те години! Знам, че твойте бими са най-добрите и най-бързите!Поздравявам те за този факт, само не разбрах защо не ги насъскваш като те поканят... Идва снежец и може да поизлезем на Витоша на едно леко парти с кънки! Редактирано 21 Декември 2011 от dominator Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Питай джимито нали караха една Х дето дори не е X-Drive дали са го бутали некъде еле пък с по-новитеX-Drive е точно това което иска БМВ.. И преди съм питал - каква е разликата между X и X-drive и защо БМВ толкова ревниво пазят тайната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 не че нещо ама http://vbox7.com/play:e459a307 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 (Редактирано) И преди съм питал - каква е разликата между X и X-drive и защо БМВ толкова ревниво пазят тайната?Няма никаква тайна. Х-драйва представлява многодисков съединител който се управлява от датчици на колетата(АБС-а), компютър и тнт. Та тези датчици предават инфото за приплъзването до компа, а той решава колко въртящ момент да предаде към преден/заден мост. Отделно блокажите на преден/заден мост са от типа "менте", т.е. ЕСП-то го прави, като блокира колето което е с по-лошо сцепление и по този начин предава въртящият момент към това с по-добро сцепление. Та това в най-общи линии. Всичко при този тип системи е до настройка от инжинерите на компютъра който управлява системата. При съвремените Ауди-та пак е същия филм, само че вместо многодисков(мездуосов) съединител има тип блокаж (тип торсен), които представлява механична система от зъбни колела(най-общо казано).не че нещо ама http://vbox7.com/play:e459a307То хубав клип, ама от него не става ясно колата с какви гуми е, дали не е легнала по корем и тнт...П.С И както казва Влади по-горе, при съвременните автомобили системите 4Х4 са изравнени. Редактирано 21 Декември 2011 от BAHOLINO A4 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 В моя опит с хубави гуми и 2 см сняг имаше същия резултат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 В моя опит с хубави гуми и 2 см сняг имаше същия резултат... Също така много важно е и теглото, и е некоректно да бъде сравнявана джипка с лека кола. Защото един Фиат Панда 4Х4 на сняг ще направи смешни повечето Аудита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 (Редактирано) Като почнете куатро та куатро, ами то има 7поколения, отделно при последните има като опция заден спортен диференциал и Crown gear централен диференциал, така, че от куатро до куатро има огромна разлика в поведението на колите. Не съществува такова понятие като най-добро 4х4, всяка система има недостатъци.Ако ще се взима БМВ то ще е само на задно и заради задното и с мотор +200к.с. за да може да става за нещо. Ако ще се купува 4х4 то за тая цел има Ауди, Мицубиши, Субари, Порше, Нисан, Тояга и т.н. и т.н Редактирано 21 Декември 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване