REISTAR Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 които е монтирал нека сподели. колата е ауди 1.8 турбо куатро комби таблото с фиса и ръчката и те са от същият модел 97 година , разликите в таблата са в червено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 (Редактирано) които е монтирал нека сподели. колата е ауди 1.8 турбо куатро комби таблото с фиса и ръчката и те са от същият модел 97 година , разликите в таблата са в червеноКолега и на мен ми е любопитно дали може да стане, но да кажа само ,че горната букса на горното табло е за фис дисплея а долната букса на долното табло е за външния термометър ( скоро си слагах такъв ). Предполагам ,че дясната малка букса е за допълнителните прибори (масло и акумулатор). Синята и жълтата букса до 2001 г. мисля ,че са със стандартни изходи друг е въпроса ,че за някои функции в кабелния сноп не са пускани кабели . Аз например си пусках кабел за спиид сигнала ,за GALA функцията на радиото и за термометъра. Редактирано 9 Юни 2010 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 9 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 монтирах го без допълнителни букси -не светва лампата за аибега на контакт ,температурата на маслото не работи ,лампа че е качила масло не се появява и за водата също. на дисплея излиза удивителна (и на старото табло я имаше така и никои не откри за какво е) и синвол за изгоряла лампа -замо на третия стоп имам изгоряли диоди сигорно е от тях помагаите да така е бялата букса в средата е за външната температура ,въпроса е на таблото с фиса каде да я сложа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 монтирах го без допълнителни букси -не светва лампата за аибега на контакт ,температурата на маслото не работи ,лампа че е качила масло не се появява и за водата също. на дисплея излиза удивителна (и на старото табло я имаше така и никои не откри за какво е) и синвол за изгоряла лампа -замо на третия стоп имам изгоряли диоди сигорно е от тях помагаите да така е бялата букса в средата е за външната температура ,въпроса е на таблото с фиса каде да я сложа Така си мисля,че няма да стане. Трябва да се знаят изводите на буксите- ето един PDF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 click Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 9 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 аз до тук открих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 аз до тук открихТова е схема само на 20 пиновата букса (бялата), ако нямаш датчик няма да ти показва нивото на течност за чистачки, ако нямаш оригинално радио няма да ти показва станциите. А и тая схема е за ФИС до 1996 г. След това е малко по различна. За да ти покаче температура на маслото трябва да имаш датчик (близо до масления охладител е) и 4 пинова букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 9 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 колега снимка на датчика можеш ли да ми пратиш .Искам само моментен разход ,с наличното гориво колко мога да мина. И какво трябва да закупя още -букси само или има и някои модул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 (Редактирано) Tрябват ти буксите, очертани с червено на първото табло. Датчика за температурата на мaслото се монтира до датчика за налягане , после го връзваш на малката букса в дясно на първото табло. Редактирано 9 Юни 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 9 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 на черната букса горе дясно на новото табло са четири пина на първият се подава сигнал от (oil temperature sensor) температурен датчик на маслото, както каза колегата по горе тои се намира на маслоохладителя (под масленият филтар) ,другите три са свободни пиновете се броят от долу нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Датчика струва 8 - 10 лв в Аутоплюс и най вероятно имаш "пуснат" кабел до него още в завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 11 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2010 днес ще поръчам букси и датчици . 20 пинова за фиса, 4 пинова за температура на маслото, и 6 пинова за ръчката, датчици два броя за казанчето на чистачките и за маслоохладителя температурен.Ако някои са сеща за още някои букси и датчици нека сподели. Като ги купя ще кача снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 14 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2010 днес ще поръчам букси и датчици . 20 пинова за фиса, 4 пинова за температура на маслото, и 6 пинова за ръчката, датчици два броя за казанчето на чистачките и за маслоохладителя температурен.Ако някои са сеща за още някои букси и датчици нека сподели. Като ги купя ще кача снимки. Означението на пиновете на буксите на таблото са показани и описани в PDF файла който съм дал по горе. Аз например за моята А4-ка си пуснах допълнителен кабел от жълтата букса (защото не беше опроводен) за сигнала за скороста(speed signal), който идва от датчика за скороста. От този датчик във скоростната кутия сигнала влиза в таблото в синята букса а от жълтата излизат два изхода на този сигнал . Единият отива в ECU-то на C13 пин а другият се включва или в климатроника,или в термометъра или в радиото за функцията автоматично усилване според скороста (GALA или SSV) и т.н. Предполагам,че и другите пинове на буксите са опроводени съгласно екстрите на дадения автомобил. Така ,че трябва да се проверят и да се свържат по схемите дадени от колегите........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Какво стана бе колега монтира ли всичко? Как работи? Колко ти излезе всичко? И всичко по подробно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri 1 8 TQ Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 И аз се интересувам завърши ли ремонта колега и сичко успешно ли се получи и какво ти излезе като цена тази интервенция. заинтересован съм ако може сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 19 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 буксите престигнаха утре ще кача снимки ,кучето ми е болно и затова хич не ми е до колата но утре продължаваме.три букси 30 лв таблото с ръчката 150лв датчика за температурата на маслото не съм поръчал (ще купя чисто нов) а за казанчето на чистачките неможа човека от автоморгата да го намери ,после някаде четох че е на самата сонда.утре повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 При мен датчика беше в самото моторче на пръскалките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 20 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 тъкмо онзи ден четох всичките ти теми и мислех да те помоля да помагаш но виждам че си на линия. При мен под праскалките има само нагревател маи,отделно имам и една сонда за праскалки на фаровете,ако може колега качи снимки и помагаи за пускането на жицата. .Ето ги и снимките на буксите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 20 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 (Редактирано) букса номер три както оточнихме е с четири пина и само с един кабел които стига до термодатчика .букса номер 1 шеспиновата според мен трябва два от кабелите да си останат (за праскалката на задното стъкло),а другите четири да се свържат към букса 2 .Aко някои знае кои цвят кабел с кои се сабират нека сподели . Буксата сама на снимката десет пиновата е за показанието на външната температура трябва да я махна и кабелите и да отидат на букса 2. почвам да търся позиции и цветове от по стари теми. Редактирано 20 Юни 2010 от REISTAR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 23 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2010 Tрябват ти буксите, очертани с червено на първото табло. Датчика за температурата на мaслото се монтира до датчика за налягане , после го връзваш на малката букса в дясно на първото табло.Колега ,а за А4-Б6 1,9тди, имаш ли на идея дали трябват същите датчици и пинове за да ми показват темп. на маслото през борда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 23 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2010 колега маи на борд тази информация не излиза ,само на уреда в лявата част на новото табло . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 23 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2010 Имаше една тема и някой даде идей,че има вариант да се свърже с борда,но не мога да я намеря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 26 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 стигнахме и до моторният компютър моят е с двете букси от темата на колегата HellFire съм ползвал инфо. 18 пин на голямата букса жълтият проводник стига до друга букса точно зад компа.колкото до чистачките там си е .....маиката .кумотацията стига до левият крак на водача ,а сондата при мен е с два проводника маи трчбва друга.Инфото е изцяло от форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 30 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 маниполацията преключи и доло горе се получи,само ми свърши свободното пространство за снимки но ще измисля нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 маниполацията преключи и доло горе се получи,само ми свърши свободното пространство за снимки но ще измисля нещо Колега моля те направи един отделен тотариал, ако трябва аз ще помогна с прикачането на снимките или с каквото мога. Извинявам се че съм малко нахален но сме много които се интересуваме от тази тема. Ако може да опишеш и всяка една малка подробност, коя жичка каде е , коя схема трябва, кой елемент каде стой и всичко за което се сетиш, за да можем и ние да се насладим на такава екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts