Marian_Georgiev Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Да, леко повишаване на мощността и понижаване на разхода с около 10...12%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Ако става въпрос за дизел, там играта е с авансите и с бууста при средни товари. Ти си се захванал с това и искаш отзиви или...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 ами да, разучавам засега принципа, ремапа, който има в момента постига нещо подобно, но на гас. Мощността е леко завишена, но ми прави впечатление, че това е направено линейно, а аз не мисля, че трябва да е така, поне за бууста. Освен това и аванса е доста заслен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 16 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 Някой може ли да удари едно рамо с работеща версия на winols, че нещо все не успявам да ги случа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 дай мейл... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 На 30.04.2015 г. at 11:49, Buddah написа: Благодаря за предложението. С VAG-COM засега не ми прави проблеми, ще видим какво ще излезе от цялата работа, проучвам въпроса. Иначе ето линк към една МНОГО (за мен поне беше) полезна статия за инжекционния аванс и всичко, от което той зависи, зависи от него и т.н. Имам чувството, че прогледнах след като я прочетох Може би няма да е зле да я обсъдим, ако някой не е съгласен с нещо или има нещо да допълни? http://killerbeeperformance.com/download/tuning/Timing%20the%20Diesel.pdf Някой има ли го тоя документ съхранен или работещ линк? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Имаш ЛС. Ако някой друг го иска, да свирка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Кои са оптималните смеси (AFR) мощност и въртящ момент при дизела?По-специално за 2.5TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stoichiometry Аз лично смятам, че 16 е златната среда за по-старичките каручки, да не кади прекалено много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 Някой по запознат със ME3.8 да подскаже къде да търся проблема със топлия старт,понеже сложих големи инжектори 630 кубика и сега колата пали трудно когато е загряла . А3 AGU -150hp 99г В дамос намирам бая карти за студен старт,но не съм сигурен дали от тях може да коректна или има някоя определена за това . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 4 Август 2016 Доклад Share Публикувано 4 Август 2016 Коригира ли "Startgrundmenge" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 4 Август 2016 Доклад Share Публикувано 4 Август 2016 (Редактирано) Да колега те са 2 карти 1x1 вдигах и свалях стойноста но няма ефект,а може и просто да съм ги объркал при намирането. Редактирано 4 Август 2016 от tunningmania Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 4 Август 2016 Доклад Share Публикувано 4 Август 2016 А с тези големи инжектори без никакви корекции ли пали и работи?Вентилконстантата ако е напасната трабва да си пали нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 Преди 8 часа, autorazsipnik написа: А с тези големи инжектори без никакви корекции ли пали и работи?Вентилконстантата ако е напасната трабва да си пали нормално. Има някакви базови настройки ,даже си върви колата и се кара ,предполагам говориш за (Grundapassungskonstante) и нея опитвах но ефект няма. Или аз греша някаде или има други cold maps. П.п Даже и сместа на празен ход по WideBand отива 11.0:1 ,но това не ме притеснява толкова ,колкото че не пали ,дори и студена пали малко по трудно,но когато загрее е ужас 30-40 сек. въртене с помпане на педала на газта че да влиза малко въздух и белким запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 (Редактирано) Да за Grundapassungskonstante.32895 би трябвало да е стойността.Пробвай с 23500, смесите не трябва да са толкова богати ако не точни.Ако се нормализират би трябвало да пали без да пипаш други карти. Редактирано 5 Август 2016 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 Колеги колко ms са необходими за впръскаването на 50мг гориво за мотор BDG, A4,2,5TDI, 2004г?Всичко е сток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Ще тествам колега,ще пиша какъв е резултата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 На 5.08.2016 г. at 12:29, autorazsipnik написа: Да за Grundapassungskonstante.32895 би трябвало да е стойността.Пробвай с 23500, смесите не трябва да са толкова богати ако не точни.Ако се нормализират би трябвало да пали без да пипаш други карти. Колега стойноста ми е по голяма оригинално,но до сега не бях намалявал толкова много тази стойност и ето че сега пали нормално,но сега трябва да преработя целия файл защото смесите ми станаха много по бедни.Та имам един въпрос това е стойност която намалява времената на дюзите или мили секундите или нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Значи стойността е прекалено ниска.Сметнал съм я ориентировъчно за тези дюзи.Тази стойност е вентилконстантата.По моите разбирания и бедната информация,която имам константата е необходима,за да изчисли компа идеалната смес според измерения въздух и оборотите.Чрез нея пресмята колко да са отворени дюзите в ms.Зададох ти константа 0,017 (400/23500) грубо, за да видим дали ще има промяна.Ако знаеш количеството на максимално засмукания въздух и колко ms трябват на дюзите за ламда =1 можеш да сметнеш колко да впишеш за вентил константа по обратния ред на формулата Tl = Q/n*K. Tl - load [ms Q - airmass [kr/h] n - rpm [1/min] K - constant [kg/h*min/ms] Или можеш да я напаснеш опитно.Това е което имам като инфо,но е достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ulipet Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Здр. смених В5 с В7 2,0 тди 140кс блумоушън, и почнаха да ме сърбят ръцете да го барна и него. Въпроса ми е /малко наготово/ да ме запознаете с чипването на пасат б7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 edc17c46 е компютъра и се прави много хубав тунинг на него. Малко трудно се спира ДПФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Здравейте, Някой ще ми услужи ли с Username и Password за NefMoto форума. ( http://nefariousmotorsports.com/forum/ ) Пробвах да се регистрирам, но не получавам линк за потвърждение на пощата. Пробвах с различни мейли, проверявам и спам папката- нищо ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 On 8/5/2016 at 11:26 AM, tunningmania said: Има някакви базови настройки ,даже си върви колата и се кара ,предполагам говориш за (Grundapassungskonstante) и нея опитвах но ефект няма. Или аз греша някаде или има други cold maps. П.п Даже и сместа на празен ход по WideBand отива 11.0:1 ,но това не ме притеснява толкова ,колкото че не пали ,дори и студена пали малко по трудно,но когато загрее е ужас 30-40 сек. въртене с помпане на педала на газта че да влиза малко въздух и белким запали. Скалирането на инжекторите става от FGAT0(Grundanpassungsfaktor), на фабричен файл там е 1.000 (с приложен фактор и офсет). За 630 се смята по следния начин 260cc/min/630cc/min = ~0.4126 . Така съм скалирал инжектори 380/440/570/630 и не съм имал проблеми . KHFM(Grundanpassungskonstante), не си пипа освен ако не си достигнал лимита за товар на ме3.8 който е 12.75ms, тъй като той има пряко отношение към товара т.е. при промяната му се променя и товара който вижда екуто. При мен удари тавана на 1.0бар (хибридно т3/т4) и се наложи да го скалирам тъй като исках налягане от 1.5бара което да се управлява от фабричната електроника (т.е. без допълнителен буст контролер). П.П. също така за инжекторите в хубаво да промениш и още една таблица TVUB (по спомен), това е закъснението на отваряне на инжекторите спрямо заряда на акумолатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d_anev Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 (Редактирано) Колегата joreto е напълно прав, ако инжекторите са правилно скалирани/оразмерени т.е. на ЕКУ-то му е казано колко гориво пръскат всичко трябва да е наред. Чиста математика е и ЕКУ-то винаги си смята точно и смесите да са напълно коректни. Задължително се сменя и TVUB, както колегата е написал, това е таблицата, която определя времезакъснението за намагнитване на бубината на инжектора т.е. колкото по-ниско е напрежението, толкова по-бавно се намагнитва и съответно отваря инжектора и обратно. Ако не е коректна тази карта то осезаемо се усеща на празен ход и включени товари, като климатик, фарове и т.н., но пречи винаги щом напрежението се промени. Тогава почват грешните смеси, дори и да е постигната оптимална смес при някакви условия. Всяка промяна в напрежението ще оплете нещата. За това към всеки модел инжектори идва една техническа спецификация, в която са описани техническите параметри и TVUB при различни напрежения и забележете налягания. Защото едно е инжектора/бубината да преодолее налягане в рейката, което веднъж е 3 бара, а понякога 4 или 5 бара, което внася допълнително закъснение при отварянето. За това има толкова проблеми при смяна на инжектори. Трябва всички параметри (фактор, а най-добре инжекторна константа и TVUB) да се коригират в съответствие с новите инжектори и тогава двигателя работи без проблеми. Вече от опит мога да кажа, че ако се сложи точна инжекторна константа и TVUB стоковото еку без каквито и да е проблеми работи с различни инжектори. Зависи само колко е лимита на екуто. При мен и 1800 кубикови да сложа смята без проблем при сток 340 кубикови. Редактирано 6 Декември 2016 от d_anev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d_anev Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 (Редактирано) Ето един пример как изглежда корекцията на инжекторното време от напрежението (колоните в зелено, по средата е TVUB) при рязко настъпване на педала до ламарина и това е в рамките на секунда и половина !!! Редактирано 6 Декември 2016 от d_anev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване