Jump to content

Варианти за заместник на Q7


Recommended Posts

Един познат има ленд круизър 4.5 V8 (дизел). Предния модел, не новия. Чисто нов го е взел и досега само за консумативи и нафта дава пари. Всеки ден се кара, в т.ч. и по лоши пътища. Вървенето до 100 е като в читав а3 1.8Тръц. За разхода на нафта не знам, не съм се интересувал. За надеждността съм се убедил че я има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 196
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

:D някъде да пише, че иска състезател джип да върви? Хората много добре са си разчели конските сили на мотора и те са такива каквито трябва да бъдат.    Няма да споря по отношение на возията или офроуд възможностите, или логиката ти относно обем на мотора - конски сили -  тегло - вървеж.

 

Не не искам да се заяждам, просто при един сходен разход с Q7 4.2, Аудито върви доста повече. Сигурен съм че Тойотата се чупи доста по- малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, сядах в тази Тойота на изложението. Брутална кола - луксозна, масивна, супер, супер широка.

 

За надеждност и офроуд качества дори не мисля да я сравнявам с Q7. И преди, и сега си мисля, че ако ще оставям 150к за МПС ще е за това ;)

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраво е, става за пресечен терен, но за магистрални пътувания подобен тип джипове са смърт. Шумят, клатят се, харчат, неудобни са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съсед наскоро подкара такова и не се оплаква да ти кажа от подобни симптоми. Няма да ти казвам от каква кола слезе преди това, та надали тоя ЛКЗ ще е неудобен за дълъг път. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове този ЛКЗ не може да се сравнява изобщо с тея паркетните джипове, имам около 10 при мен застраховани просто са уникални във всяка една гледна точка /здравина, вървеж както на магистрала така и на пресечен терен/, наистина средния разход комбинирано е около 15-18/100км. че и може и повече, но едва ли ще ти е проблем ако искараш 150к - 180к лева за нов да си го купиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука пишат доста хора дето не са се качвали в Тойот-ката :) Много си е добре на дълъг път и е добре обезшумена. Разходът и е точно 2 л. над моето Х5 3л дизел /а пък на х5 разхода му е като на всеки 3литров СУВ/. 

Относно цената, от Тойота БГ искат много пари, за 60х евро без ДДС се намира нова в Германия и в тези пари има даже и обдухване на седалките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, чак в Америка ме пратихте да си търся автомобил.

Сигурен съм, че Тойотата е прекрасен истински джип, но за 99.9% шофиране по пътната мрежа не ми трябва офроудър. А, и колкото да и е добра возията, все пак няма да е по-добра от на един SUV, който е направен точно за малко по-лоши пътища. Също смятам че извън пътя целите мостове може да са по-добрият вариант, но на пътя по-добро от напълно независимо окачване в комбинация с въздушни възглавници е най-доброто за момента.

средния разход комбинирано е около 15-18/100км. че и може и повече, но едва ли ще ти е проблем ако искараш 150к - 180к лева за нов да си го купиш.

Това е много грешно мислене и не съм срещал човек досега, който е с подобно отношение и е успял да постигне нещо повече в живота си по легалния начин (нямам нищо лично против, моля колегата да не го приема като заяждане).  Не съм скъперник, но не съм и прахосник, а и не виждам защо да хвърлям излишни средства, не ме сърбят ръцете.

Lexus RX 450h - съвсем го изключвам като вариант - нито ще ми е по-икономичен, изглежда малък като Q5,

Вчера цял ден съм търсил информация из интернет и колкото повече чета, толкова повече теоретични проблеми излизат.

Може би избора ми ще е между GL350CDi и А8/S-класа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би избора ми ще е между GL350CDi и А8/S-класа.

  :zustimm:  :bia:

 

Предимството на GL-а е, че 350CDI e с BlueEFFICIENCY технологията и ако не си гледал, заводските показатели, спрямо твоята Q7-ца изглеждат така:

 

Audi Q7 - 3.0 TDI V6 - 233hp/500Nm, 0-100km/h - 8.5s, комбиниран разход 10.5л/100км.

 

MB GL 350 CDI - 3.0 TDI V6 - 265hp/620Nm, 0-100km/h - 7.9s, комбиниран разход 8.9л/100км. (2010-2012)

 

Цените на частите и обслужването предполагам няма да са по различни от колкото на Q7-цата, но все пак, това е луксозен SUV на премиум марка!

 

Желая ти успех при избора и да се похвалиш, като вземеш нещо  :bia:  :bia:

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 или s-класа ще те попукат от ремонти за 300х км пробег. Но като всички други качества са много пред Q7.

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия GL е с 50% по- грозен от предишния. Забелязал съм, че GL е с доста по- малко екстри от А8 и S-class, което за едни е неудобство на за мен е много голям +. Аз бих те посъветвал да си вземеш един GL на 40-50к. на половината от парите за нов, спукай го от каране и пак ще ти излезе на сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо искаш да сменяш Q-то и защо държиш да е нова от магазина?

Аз бих заложил на още едно Q втора ръка на 1-2 години. Така ще си подготвен за всичко около нея, а при двойно по-ниския разход за придобиване ще си мнооооого напред с парите след 3 годишната ? експлоатация.



Просто за мен Q-то си остава най-красивата кола в тази област :-) /освен всички други технологични предимства/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя преход от 60 000 - 70 000 на година не мисля, че има опция за "стара" кола... трябва да е максимум на 15 000 - 20 000, иначе се губи целия смисъл според мен

 

Иначе аз не разбирам дали се търси комфорт или някаква теоретично по-висока проходимост, т.е. защо се сравнява A8 и Q7 - според мен ти трябва или едното или другото

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал новия GS,бъкан е с екстри,стария беше безпроблемен,предполагам и новия ще е така.Получаваш страхотен дизайн и няма да срещаш такива под път и над път.Кю не бих си взел,а ако не ти се кара нетрадиционна марка бих избрал а8 с 3.0тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия GL е с 50% по- грозен от предишния. Забелязал съм, че GL е с доста по- малко екстри от А8 и S-class, което за едни е неудобство на за мен е много голям +. Аз бих те посъветвал да си вземеш един GL на 40-50к. на половината от парите за нов, спукай го от каране и пак ще ти излезе на сметка.

 

в интерес на истината и на мен нито МЛ-а , нито новият ГЛ ми харесват , имам чувството че са наели японски дизайнери.... 

 

 

пс : Инфинити-то не е никак лошо , един приятел имат 3.5Д , много са доволни и го спукват от каране не е мръднало а и като цена е под премиума за екстрите определено има страшно много. 

на мен също много ми харесва ленд крузъра , на големия дизел не съм се качвал само на недоразумението с малкият дизел но като изработка определено са надминали себе си , обаче аз чесно казано не мога да преглътна цената .... все пак си е тойота.... 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл, че ако имаше за даване 100 бона автоматично ти  ясно каква кола ще вземеш.... Че то през 2-3 години нещата се промнят моделите се подобряват нищо не константно в тоя бранш.. Мен лично японците ми харесват много въпреки не дотам убедителния дизайн особено на обикновенния Ленд Крузер. Определно стоят прилично на пътя возят не по-зле дори според мен по-добре от Q7...Инфинитито дето го спомнавате е толкова тясно сравнено с КЮ7 че час н ти се вярва и возията е доста компромисна за разлика от визията.

Въпроса е че Suv-те имат по-голям разход, по-лоша динамика и значително по-високи експоатационни разходи  и при тия километри тва има значение..

Може би една лимузина във високия клас е по-подходяща но ако е нова трябва да се мисли за ДДС-то  инъче и като динамика и комфорт са нива над "джиповете"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен най-красивите СУВ са на Инфинити. Дизайна на немските возила е на години след тях. Като х-ки и екстри са супер. А и ако бях аз пред тази дилема бих взел инфините именно заради идентичността му. Просто избягваш от масовката и то с един прекрасен автомобил.

Sent from my Lenovo using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сювовете няма по-красиви от кютата според мен. Трябва ли да е Q7? Мислел ли си за SQ5 3.0 битурбо 313 ps? Една бяла перла, с неприлично богато оборудване, с 8-степенната кутия, чисто нова ... за теб  :supercool:  

И да кажеш как е като я пробваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инфинити ФХ само на дизайн става и може би е здраво/нямам опит/, наскоро се качвах в такова и изобщо не ми събуди интереса. Вътре теснотия страшна, багажникът е миниатюрен, няма ДДС кредит за яките мотори/а не му отива дизел/. Който иска 2.5 тона двуместен СУВ с доста части от нисан, ФХ е за него. Отделно стои въпроса как се продава такава екзотика втора ръка. Леките им коли обаче много ме кефят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега вървя леко към Мерцедес, но не съм сигурен дали искам новата Е-класа(ако избирах само по външен вид, вече да съм я купил), GL или старата S-класа(за новата ще се чака над 6 месеца). До края на Юли ще имам ходене до Германия, където ще огледам и Мерцедесите, и Аудитата(главно А8) и ще взема/поръчам каквото ми хареса най-много, че сега всеки час си меня мнението. Японските изглеждат хубави, но интериорите не ми допадат много-много, а и евенуална препродажба би била доста трудна. Да видим до утре какво ще ми хрумне, пък до края на Юли все ще се спра на нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...