Andy Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 Един познат има ленд круизър 4.5 V8 (дизел). Предния модел, не новия. Чисто нов го е взел и досега само за консумативи и нафта дава пари. Всеки ден се кара, в т.ч. и по лоши пътища. Вървенето до 100 е като в читав а3 1.8Тръц. За разхода на нафта не знам, не съм се интересувал. За надеждността съм се убедил че я има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 някъде да пише, че иска състезател джип да върви? Хората много добре са си разчели конските сили на мотора и те са такива каквито трябва да бъдат. Няма да споря по отношение на возията или офроуд възможностите, или логиката ти относно обем на мотора - конски сили - тегло - вървеж. Не не искам да се заяждам, просто при един сходен разход с Q7 4.2, Аудито върви доста повече. Сигурен съм че Тойотата се чупи доста по- малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 (Редактирано) Хора, сядах в тази Тойота на изложението. Брутална кола - луксозна, масивна, супер, супер широка. За надеждност и офроуд качества дори не мисля да я сравнявам с Q7. И преди, и сега си мисля, че ако ще оставям 150к за МПС ще е за това Редактирано 28 Юни 2013 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 Здраво е, става за пресечен терен, но за магистрални пътувания подобен тип джипове са смърт. Шумят, клатят се, харчат, неудобни са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 Качвал ли си се в новия Ленд Крузър V8 на дълъг път? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 Един съсед наскоро подкара такова и не се оплаква да ти кажа от подобни симптоми. Няма да ти казвам от каква кола слезе преди това, та надали тоя ЛКЗ ще е неудобен за дълъг път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 Човекът не е тираджия да го карате да минава по 60 000 км на година с камион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 Пичове този ЛКЗ не може да се сравнява изобщо с тея паркетните джипове, имам около 10 при мен застраховани просто са уникални във всяка една гледна точка /здравина, вървеж както на магистрала така и на пресечен терен/, наистина средния разход комбинирано е около 15-18/100км. че и може и повече, но едва ли ще ти е проблем ако искараш 150к - 180к лева за нов да си го купиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 Тука пишат доста хора дето не са се качвали в Тойот-ката Много си е добре на дълъг път и е добре обезшумена. Разходът и е точно 2 л. над моето Х5 3л дизел /а пък на х5 разхода му е като на всеки 3литров СУВ/. Относно цената, от Тойота БГ искат много пари, за 60х евро без ДДС се намира нова в Германия и в тези пари има даже и обдухване на седалките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 В америка е поне 25% надоло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 В Америка ми слабее да намери дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BiH Публикувано 29 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 Леле, чак в Америка ме пратихте да си търся автомобил.Сигурен съм, че Тойотата е прекрасен истински джип, но за 99.9% шофиране по пътната мрежа не ми трябва офроудър. А, и колкото да и е добра возията, все пак няма да е по-добра от на един SUV, който е направен точно за малко по-лоши пътища. Също смятам че извън пътя целите мостове може да са по-добрият вариант, но на пътя по-добро от напълно независимо окачване в комбинация с въздушни възглавници е най-доброто за момента.средния разход комбинирано е около 15-18/100км. че и може и повече, но едва ли ще ти е проблем ако искараш 150к - 180к лева за нов да си го купиш.Това е много грешно мислене и не съм срещал човек досега, който е с подобно отношение и е успял да постигне нещо повече в живота си по легалния начин (нямам нищо лично против, моля колегата да не го приема като заяждане). Не съм скъперник, но не съм и прахосник, а и не виждам защо да хвърлям излишни средства, не ме сърбят ръцете.Lexus RX 450h - съвсем го изключвам като вариант - нито ще ми е по-икономичен, изглежда малък като Q5,Вчера цял ден съм търсил информация из интернет и колкото повече чета, толкова повече теоретични проблеми излизат.Може би избора ми ще е между GL350CDi и А8/S-класа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 (Редактирано) Може би избора ми ще е между GL350CDi и А8/S-класа. Предимството на GL-а е, че 350CDI e с BlueEFFICIENCY технологията и ако не си гледал, заводските показатели, спрямо твоята Q7-ца изглеждат така: Audi Q7 - 3.0 TDI V6 - 233hp/500Nm, 0-100km/h - 8.5s, комбиниран разход 10.5л/100км. MB GL 350 CDI - 3.0 TDI V6 - 265hp/620Nm, 0-100km/h - 7.9s, комбиниран разход 8.9л/100км. (2010-2012) Цените на частите и обслужването предполагам няма да са по различни от колкото на Q7-цата, но все пак, това е луксозен SUV на премиум марка! Желая ти успех при избора и да се похвалиш, като вземеш нещо Редактирано 29 Юни 2013 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 (Редактирано) А8 или s-класа ще те попукат от ремонти за 300х км пробег. Но като всички други качества са много пред Q7. Редактирано 29 Юни 2013 от msi200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 Новия GL е с 50% по- грозен от предишния. Забелязал съм, че GL е с доста по- малко екстри от А8 и S-class, което за едни е неудобство на за мен е много голям +. Аз бих те посъветвал да си вземеш един GL на 40-50к. на половината от парите за нов, спукай го от каране и пак ще ти излезе на сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 Защо искаш да сменяш Q-то и защо държиш да е нова от магазина?Аз бих заложил на още едно Q втора ръка на 1-2 години. Така ще си подготвен за всичко около нея, а при двойно по-ниския разход за придобиване ще си мнооооого напред с парите след 3 годишната ? експлоатация.Просто за мен Q-то си остава най-красивата кола в тази област :-) /освен всички други технологични предимства/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 (Редактирано) С тоя преход от 60 000 - 70 000 на година не мисля, че има опция за "стара" кола... трябва да е максимум на 15 000 - 20 000, иначе се губи целия смисъл според мен Иначе аз не разбирам дали се търси комфорт или някаква теоретично по-висока проходимост, т.е. защо се сравнява A8 и Q7 - според мен ти трябва или едното или другото Редактирано 29 Юни 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 Бих ти препоръчал новия GS,бъкан е с екстри,стария беше безпроблемен,предполагам и новия ще е така.Получаваш страхотен дизайн и няма да срещаш такива под път и над път.Кю не бих си взел,а ако не ти се кара нетрадиционна марка бих избрал а8 с 3.0тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 (Редактирано) Новия GL е с 50% по- грозен от предишния. Забелязал съм, че GL е с доста по- малко екстри от А8 и S-class, което за едни е неудобство на за мен е много голям +. Аз бих те посъветвал да си вземеш един GL на 40-50к. на половината от парите за нов, спукай го от каране и пак ще ти излезе на сметка. в интерес на истината и на мен нито МЛ-а , нито новият ГЛ ми харесват , имам чувството че са наели японски дизайнери.... пс : Инфинити-то не е никак лошо , един приятел имат 3.5Д , много са доволни и го спукват от каране не е мръднало а и като цена е под премиума за екстрите определено има страшно много. на мен също много ми харесва ленд крузъра , на големия дизел не съм се качвал само на недоразумението с малкият дизел но като изработка определено са надминали себе си , обаче аз чесно казано не мога да преглътна цената .... все пак си е тойота.... Редактирано 29 Юни 2013 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 Да имаш акъл да изкараш 100 бона а да не знаеш каква кола да си купиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 В смисъл, че ако имаше за даване 100 бона автоматично ти ясно каква кола ще вземеш.... Че то през 2-3 години нещата се промнят моделите се подобряват нищо не константно в тоя бранш.. Мен лично японците ми харесват много въпреки не дотам убедителния дизайн особено на обикновенния Ленд Крузер. Определно стоят прилично на пътя возят не по-зле дори според мен по-добре от Q7...Инфинитито дето го спомнавате е толкова тясно сравнено с КЮ7 че час н ти се вярва и возията е доста компромисна за разлика от визията.Въпроса е че Suv-те имат по-голям разход, по-лоша динамика и значително по-високи експоатационни разходи и при тия километри тва има значение..Може би една лимузина във високия клас е по-подходяща но ако е нова трябва да се мисли за ДДС-то инъче и като динамика и комфорт са нива над "джиповете" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 За мен най-красивите СУВ са на Инфинити. Дизайна на немските возила е на години след тях. Като х-ки и екстри са супер. А и ако бях аз пред тази дилема бих взел инфините именно заради идентичността му. Просто избягваш от масовката и то с един прекрасен автомобил. Sent from my Lenovo using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 От сювовете няма по-красиви от кютата според мен. Трябва ли да е Q7? Мислел ли си за SQ5 3.0 битурбо 313 ps? Една бяла перла, с неприлично богато оборудване, с 8-степенната кутия, чисто нова ... за теб И да кажеш как е като я пробваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 29 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 Инфинити ФХ само на дизайн става и може би е здраво/нямам опит/, наскоро се качвах в такова и изобщо не ми събуди интереса. Вътре теснотия страшна, багажникът е миниатюрен, няма ДДС кредит за яките мотори/а не му отива дизел/. Който иска 2.5 тона двуместен СУВ с доста части от нисан, ФХ е за него. Отделно стои въпроса как се продава такава екзотика втора ръка. Леките им коли обаче много ме кефят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BiH Публикувано 29 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2013 За сега вървя леко към Мерцедес, но не съм сигурен дали искам новата Е-класа(ако избирах само по външен вид, вече да съм я купил), GL или старата S-класа(за новата ще се чака над 6 месеца). До края на Юли ще имам ходене до Германия, където ще огледам и Мерцедесите, и Аудитата(главно А8) и ще взема/поръчам каквото ми хареса най-много, че сега всеки час си меня мнението. Японските изглеждат хубави, но интериорите не ми допадат много-много, а и евенуална препродажба би била доста трудна. Да видим до утре какво ще ми хрумне, пък до края на Юли все ще се спра на нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts