shturshel Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 А и ей сега ме подсети Колегата bonevstiliyan, като се има предвид къде живеем, и изобретателността на "братчедите", как да сме сигурни че "марговите" окачвания са наистина маркови? Както каза NIKO всеки сам си решава.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Нямаш гаранция..ако не е от ауди мисля че гаранцията ти е мираж..всеки казва че е оригинално..никой няма да офертира с носачи за 600 лв и да ти каже че са ментаци...не че тва Монро е 100% гарант, но е от вносителя за България и малко или много се очаква нещо добро..въпреки че като си направиш простата сметка, че ти дават отстъпка 30% на нещо което струва 700 лв. и идва при теб за 480-500 лв. те пак ще имат печалба поне 100 лв. , което означава че тези 8 части, които включва целия пакет са по около 60 лв. парчето за уж марковото...айде сега направи таа сметка за турчолята където идват на по 400 лв. и този човек който ти ги продава пак трябва да вземе някви пари..за нашата мила страна си е шанс до голяма степен всичко да е тип топ и е голям филм с тва окачване, но ако нещата се поддържат и обслужва, както трябва то вероятността за фейл би трябвало да намаля..ама не можеш да си направиш сметката без кръчмаря..доста пъти съм се мъчил и пак няма да излезе ..затова колеги само късмет и успех с избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 За Meyle HD какъв е коментара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 На едната си кола съм с турско окачване. купих го от колега от ФВ форума. Марката е "Беса", изминати километри засега, прибл. седем хиляди . До август със сигурност ще е на над 10к.км . Колата е А4 Б5 с АФН мотор. В момента няма и грам намек, че си "отива", все така си е стегнато като в първият ден , щото чета тук , че "носи" до 10к.км ( имаше такива коментари )....ще видим. От приятели разбрах за това окачване, те са с такива , сложени на Пасат Б5 и А6Ц5, за едната съм сигурен, че е на над 30к.км с него ( пътува навън ). Така и аз се осмелих, засега не съжалявам и грам за дадените пари.На лични мога да дам координати на продавача , да не стане излишна реклама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Аз си поръчах атек преди 4-5 месеца с една година гаранция. Сам си смених всичко и замомента не е мръднало. Минал съм около 3/4 000км и очаквам още поне 5000км. Пича който ги доставя е точен. Впрочем ATEC е онлайн магазин, не е производител, та каква марка са тея носачи, нямам си на идея. ПС: Дупките не ги спестявам много много, та си е истинско изпитание за ходовата част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Да изкажа и моя опит. Преди 5 години смених окачването изцяло с турско технорот. Към 35 000 км. се разскърца долен прав и го смених, след време не помня колко се разтропа горен и него го смених и последно миналата година смених още един долен прав. Тези които слагах са беса, до сега няма грижи с тях. С две думи за мен турското цена/качество няма еквивалент. П.с ако купувате Беса да знаете че има и ментета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosenirs Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Колегата от форума продава Besa с една година гаранция! Аз навъртях вече над 20 000 с такива на Passat b5 и няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Аз също съм с BESA над 50к съм няма никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA4Diesel Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Кой е колегата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosenirs Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Ето ти линк към обявата, но за съжаление за B5 колегата е писал че ще има налични към края на месец юни.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=161653&view=&hl=&fromsearch=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 (Редактирано) Ох хубу марки цитирате марки, ама на "Тракия" такива дупки за се отворили, че си еб_ло май_ата! Вече 2-3 пъти на аудито му намествам всички носачи хубавата Редактирано 30 Май 2015 от ppenchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 (Редактирано) В момента имам една А4-ка, която е на 235к км и си е с оригиналното окачване - кара се от 189к в БГ и основно градско.На старата кола съм сменял само горни носачи с лемфьордери. Започнаха да се предават в интервала 140 до 150к км. В момента колата е на повече от 260к км и друго по-окачването не е пипано....само едни кормилни накрайници още на 90к км - мууг от руди96. Редактирано 30 Май 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Сложих Kraft преди 2 години за около 200 и кусур лева комплекта и след няма и 5000км кормилните накрайници заминаха.По самите носачи няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko85 Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Преден горен ляв, предал се славно в битката с траповете. Всички други са здрави, година и малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Колеги имайте в предвид, че каквото и окачване да си вземете от основно значение е как ще бъде монтирано то. Много е важно болтовете да се затягат при натоварено положение особено за горните носачи. В противен случай тампоните на носача се късат бързо. В сервизите съм виждал как за тяхно улеснение затягат както им падне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 За 20к градско км смених два пъти горни носачи Лемфльодер. Не съм доволен от тях.Ще си взема следващия път турски. Дори да издържат пак толкова, не са по 100лв бройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Искаш да кажеш, че носачи на Лемфьордер са издържали 10 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Искам да кажа, че Лемфьордер-а за 20к км го сменям 2 пъти и сега предстои 3-ти път. Става въпрос за горните носачи. Вярно не съм принцеса и не спирам на всяка неравност за да я пренеса колата през нея, ама не е като да целя всяка дупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Да не е менте нещо? Лемфьордер е сериозна марка и такава излагация да допуснат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorito Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 И аз съм с окачване BESA. Смених цялото окачване преди две години и до сега съм минал около 30к км, от които 90% в китната ни София.. Миналата седмица минах ГТП и специално ги помолих да погледнат по задълбочено предницата и всичко си е екстра, ане е като да не съм целил дупки. Зимата даже ми излезе доста голям балона на една от предните гуми заради дупка. Така че за 380 лв са си направо супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Баси, станали 2 години вече с BESA-та. На 15.06.2013 съм ги турил.Вчера, след подмяна серво и източване на спирачна течност(колата беше на подемник), огледах к'во ста'а отдолу.Скъсани маншони отпред - йок.Оплаквания от моя страна, за возията през това време - също йок.По същия начин си возят - меко и мазно.Следващите пак ще са такива. П.П. Амортисьори ще са next one.Предните са оригиналдъ, ама маншоните са вече скъсани (за 20 години).Задните са били сменяни - 2006 я заварих с KYB, ама понеже съм калпазанини карах със скъсани прахоуловители, единият е протекъл. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=64676&page=31 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 За 20к градско км смених два пъти горни носачи Лемфльодер. Не съм доволен от тях....Аз заради тия горни носачи преди да продам моята си купих оригинален(150лв е брой с отстъпка). За 40К км. не се обади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 За 20к градско км смених два пъти горни носачи Лемфльодер. Не съм доволен от тях.Ще си взема следващия път турски. Дори да издържат пак толкова, не са по 100лв бройката. Явно си попаднал на ментак. Аз съм с окачване на Лемфьордер и над 2 години вече го тормозя по улиците и дупките на софия - не е мръднало грам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 На мене ми прави впечатление че "маковите" продукти се скапват в пъти по бързо от марките с произход; индия, турция, пакистан и т.н. Аз лично се радвам на сносно окачване от "Техноруд", смених го преди 35к, и ми се струва че наскоро ми се разтропа десен шарнир, но не съм на 100% убеден, не ми остава време да проверя. За комплекта платих 280лв. с остъпката, 365лв. чисто върви по магазините.Никой не агитирам с моето мнение, но все пак не забравяйте че караме коли на 13-и години и едвали си струва даването на суми от порядъка на 900 - 1200лв. за окачване?...... А и качеството на нашите "пътища"....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Колко ще изкара въпросното окачване зависи основно от маршрута, колко на брой и големина дупки си уцелил и т.н. При мен има леко хлопане от окачването, но така или иначе смятам на пролет да го сменя цялото с турско и ще пиша как се държи. Сумата от 1000-1200 лв. ми звучи космическа точно за окачване на тази кола. По-добре по-голямо турбо да и сложа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване