PESHO OT MARS Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 (Редактирано) конкретно OLЕ-то има мисля че APU или въобще мотор с МЕ7.5 комп. Редактирано 11 Март 2016 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Ясно, над ме7.5 нямам наблюдение дали хвърля грешка ако му е избягала центровката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Преди 11 часа, kosio85 написа: Това къде се инсталира? Някъде преди буустметъра ли? Да. Слага се на 30-40см преди буустметъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 С аеб е колата бре, нищо че е фейс. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Преди 7 часа, joreto написа: Не, ако е с МЕ3.8х не ги хваща и не хвърля грешка, не питай как знам ..... Досещам се от къде знаеш:) Но аз съм късал шпонка на разпределителния вал на старо АЕБ и датчикът веднага записа грешка. Едва ли центровката е бягала много, защото колата си вървеше. Фейсовите АЕБ-та с какъв мотроник са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 (Редактирано) Европейски фейсове няма с AEB, тази кола или е американка или трябва да е с AJL. Редактирано 11 Март 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 (Редактирано) Залагам на американка заради място за регистрационна табела колкото за квадратен номер Редактирано 11 Март 2016 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Много набито око, трябваше да се загледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 (Редактирано) Не знам кой мотроник е тоя комп Редактирано 13 Март 2016 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 5.xxx ....май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Това намерих след известно ровене. Цитат Maestro will not work on an AEB. Unfortunately AEB engines have a Bosch ME5.2 ECU, which is narrow band. Maestro is designed for wideband ME7 ECU's as are most tunes these days. The ME 5.2 is limited by a flash chip which cannot be read through the OBD-II port for re-writing. You can flash the bin file, but you cannot read the bin file....at least not without de-soldering the chip from the ECU circuit board. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 0-100 7.9s 0-140 14.0s 402m 15.4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Колко е стоковото време до 100? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 9,8сек по каталог Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Как 9,8? На мойта дават 8,9, в някой сайтове даже 8,4. Едва ли 40 кила разлика между A4 и А6 дават такава разлика във времето. Къде го гледаш това да видя за мойта какво дават? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 И на мен ми се вижда доста. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 https://auto.ru/cars/audi/?search[geo_region]=0&show_sales=1 На мен малко не реално ми се струва това време, което дадох с моята А6ца предвид, че е с постоянно задвижване, което би следвало да играе голяма роля във високите скорости и следователно да я спъва след 120. Преди време имах една Alfa 145 QV 150к.с. със спортни валове и тя даваше абсолютно същите времена. А се движеше 1 кола зад ремапнат Golf 1.8T AGU. Чак ми е интересно сега да се пусна с такъв Голф за да видим резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 A с какво са мерени тия времена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Torque? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Следя темата с интерес, Скоро и аз мисля да посетя Адлер за ремап, Колата е 1.8Т BFB с абсолютно всички показатели в норма и без разход на масло, Поствам графика по-долу на А3 1,8Т AGU ремапвана преди няколко дни, Без да имам претенции, че съм нещо повече от обикновен потребител, е видно, че са достигнати 250н/м преди 2500 об/м, а на 3000 об/м почти е достигнат пика на въртящия момент, За мен това е доста приличен резултат и смятам да им се доверя, След интервенцията ще споделя резултата естествено, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FV215B Публикувано 31 Март 2016 Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 Здравейте! Аз искам само да попитам.... Нормално ли е това 300Nm. за 1.4 TDI след ремап. Неразбирам много, но ми се струва че са малко в повече. Или бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Ами нямаш 300нм. Просто някакъв пик за има няма 50об/мин и след това припада ритуално Можеше поне в някакъв диапазаон от поне от 500-1000об да имаш едни постоянни Нм,ако ще и 250 да са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Мен по ми е интересна графиката на конете и как стига максимума преди 2500 оборота и след това не се променя до края.....имам някъде вкъщи от мойто 1.4 TDI графика, ма едва ли може да се сравняват....ма тия 300 Nм дори и с пик, ми се струват бая.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Да баси неземната "крива" на конете изкара тоя "вратотрошач " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Ако беше на въртящия тази на мощността...къде, къде по-добре :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване