Jump to content

Адлер ауто-чип тунинг


Recommended Posts

  • Отговори 377
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 7 часа, joreto написа:

Не, ако е с МЕ3.8х не ги хваща и не хвърля грешка, не питай как знам ..... :wall:

Досещам се от къде знаеш:)

 

Но аз съм късал шпонка на разпределителния вал на старо АЕБ и датчикът веднага записа грешка. Едва ли центровката е бягала много, защото колата си вървеше.

 

Фейсовите АЕБ-та с какъв мотроник са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Европейски фейсове няма с AEB, тази кола или е американка или трябва да е с AJL.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на американка заради място за регистрационна табела колкото за квадратен номер :hilezh:

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това намерих след известно ровене.

Цитат

Maestro will not work on an AEB. Unfortunately AEB engines have a Bosch ME5.2 ECU, which is narrow band. Maestro is designed for wideband ME7 ECU's as are most tunes these days. 

The ME 5.2 is limited by a flash chip which cannot be read through the OBD-II port for re-writing. You can flash the bin file, but you cannot read the bin file....at least not without de-soldering the chip from the ECU circuit board.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как 9,8? На мойта дават 8,9, в някой сайтове даже 8,4. Едва ли 40 кила разлика между A4 и А6 дават такава разлика във времето. Къде го гледаш това да видя за мойта какво дават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://auto.ru/cars/audi/?search[geo_region]=0&show_sales=1

 

На мен малко не реално ми се струва това време, което дадох с моята А6ца предвид, че е с постоянно задвижване, което би следвало да играе голяма роля във високите скорости и следователно да я спъва след 120.

Преди време имах една Alfa 145 QV 150к.с. със спортни валове и тя даваше абсолютно същите времена. А се движеше 1 кола зад ремапнат Golf 1.8T AGU.
Чак ми е интересно сега да се пусна с такъв Голф за да видим резултата.


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Следя темата с интерес, Скоро и аз мисля да посетя Адлер за ремап, Колата е 1.8Т BFB с абсолютно всички показатели в норма и без разход на масло,

Поствам графика по-долу на А3 1,8Т AGU ремапвана преди няколко дни, Без да имам претенции, че съм нещо повече от обикновен потребител, е видно, че са достигнати 250н/м преди 2500 об/м, а на 3000 об/м почти е достигнат пика на въртящия момент, За мен това е доста приличен резултат и смятам да им се доверя, След интервенцията ще споделя резултата естествено,

 

12473689_1044782275583445_72270787435516

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 

Аз искам само да попитам.... 

Нормално ли е това 300Nm. за  1.4 TDI след ремап. Неразбирам много, но ми се струва че са малко в повече.  Или бъркам?

DSC_0262.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямаш 300нм.

Просто някакъв пик за има няма 50об/мин и след това припада ритуално

Можеше поне в някакъв диапазаон от поне от 500-1000об да имаш едни постоянни Нм,ако ще и 250 да са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен по ми е интересна графиката на конете и как стига максимума преди 2500 оборота и след това не се променя до края.....имам някъде вкъщи от мойто 1.4 TDI графика, ма едва ли може да се сравняват....ма тия 300 Nм дори и с пик, ми се струват бая....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...