Nikola_RS Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 моят е VCDS lite, рових се в интернет,но това което успях да направя е да занушя интврвала за маслоъо,без да има нужда,но интервала за сервиз си остана и постоянно ми казва да посетя сервиз про всяко палене и гасене на колата,много е дразнещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 15 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 (Редактирано) Още в главното меню на VCDS - SRI или нещо такова пише на бутона. Редактирано 15 Септември 2019 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 не става там,прехвърля ме на модул 17 .Instrument и от там на адаптация,но там това което си ми написъл по-горе нулира ибтервала на маслото,а другия интервал остава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Здравейте, колеги. Колебая се между два мотора - 3.0 битурбо тди, 313 коня и 3.0 ТФСИ 300 коня. Карал съм 3.0 ТФСИ в купето на фейсово А6 4ф, където е във версията от 290 коня и изобщо не останах впечатлен. Има хубав старт и дотам. Над 4500 оборота умира, пък и похарчваше доволно. В момента карам битурбо дизел, но на БМВ /е90 335д/ и ми харесва поведението на дизел с две турбини, поради което мисля, че 3.0 битурбото ще ми хареса. Поради това искам да събера повечко информация за него - какви са цените на обслужване, и вериги и ангренаж ли има, има ли проблемни възли и компоненти, издръжлив ли е и т.н. Турбините и дюзите са ясни. ДПФ-ът също. Каталожните данни за разход са доста оптимистични, предвид че колата е куатро + автомат, пък и не е лека. https://www.auto-data.net/bg/audi-a6-limousine-4g-c7-3.0-bitdi-v6-313hp-quattro-tiptronic-18161 Ако разходът в градско е до 15 и извънградско до 10, при нормално и разумно каране, извън час пик, ме устройва идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Префейсово 4г битурбо е със среден 8.5 при 80% каране извън града. ....Нема да ти хареса вървежа щом слизаш от 335 в Е90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 Преди 20 часа, Nikola_RS написа: моят е VCDS lite, рових се в интернет,но това което успях да направя е да занушя интврвала за маслоъо,без да има нужда,но интервала за сервиз си остана и постоянно ми казва да посетя сервиз про всяко палене и гасене на колата,много е дразнещо Аз така ги нулирах и двата ининтервала съотватно на 30 хил. и другия на 15хил.правих го преди няколко месеца и това си бях записъл за да го намеря после по лесно какво да ти кажа друго не знам , за първи път ми беше . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2019 (Редактирано) Преди 5 часа, 150hp написа: Карал съм 3.0 ТФСИ в купето на фейсово А6 4ф, където е във версията от 290 коня и изобщо не останах впечатлен. Има хубав старт и дотам. Над 4500 оборота умира, пък и похарчваше доволно. Невървенето на 3.0TFSI се оправя с един ремап и става на 400+ коня. Вече ако искаш още повече коне при 4G имаш възможност за ролка, по-голям радиатор за суперчаджъра, разделяне на кръговете и смяна на демпферната шайба ... е всичко това на едни сериозни пари ама тогава вече отиваш на 450+ коня според зависи ... 3.0TFSI в 4F е 290 или 299 коня при което нещата са лимитирани до към 410+ коня и около 550НМ заради автоматика иначе мотора си има същия потенциал ... и те така. За умирането след 4500 ми е трудно да се съглася по-скоро продължава да дърпа без да се задъхва. Та по-скоро може би е имало някаква драма с 4F-та която си тествал Иначе при 4F с 3.0TFSI на конете при 4850 rpm им идва максимума и така до прекъсвач на 7000rpm. NM започват да падат при 4850 rpm и при 7000 rpm са около 270. За харченето да така е ама няма как бензинова кола като се натиска да не харчи. Редактирано 16 Септември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 (Редактирано) Преди 18 часа, Аци написа: Аз така ги нулирах и двата ининтервала съотватно на 30 хил. и другия на 15хил.правих го преди няколко месеца и това си бях записъл за да го намеря после по лесно какво да ти кажа друго не знам , за първи път ми беше . ЕТО ТОЧНИЯ АЛГУРИТЪМ ЗА НУЛИРАНЕ НА СЕРВИЗНАТА ИНСПЕКЦИЯ, без да се нулира интервала за маслото 1- Модул 17 - Instruments > Adaptation > FIX :Time since last time- dependet inspection (задава се на 0 дни) 2- модул 17 - Instruments > Adaptation > FIX : Reset value for next mileage - dependent inspections (задава се на 0 км) На 2.07.2019 г. at 12:23, moto_fan написа: Мхм Освен на гoлемия дисплей ,има ли как да се смени и на малкия - до километража и оборотомер,за да показва и там примерно s6, a не както ми е сега А6?? Редактирано 17 Септември 2019 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 On 9/16/2019 at 2:18 PM, moto_fan said: Префейсово 4г битурбо е със среден 8.5 при 80% каране извън града. ....Нема да ти хареса вървежа щом слизаш от 335 в Е90 Зависи колко му тежи крака, може и повече, може и по-малко. Иначе в zperf дава превес за bitdi-a в 4г, било в префейса или след него. Ако говорим за писта, там сигурно е различно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 Е нема да изпадаме в детайли ,разхода е там някъде, а човекО каза 10 навън и до 15 в града. Всичко е вярно . ....тва с пистата даже не си го представям с тоо аФтобус Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 (Редактирано) На 16.09.2019 г. at 12:55, 150hp написа: Ако разходът в градско е до 15 и извънградско до 10, при нормално и разумно каране, извън час пик, ме устройва идеално. Толкова дава на извънградско 3.0TFSI в 4F в 4G трябва да е още по-добре заради S-tronika За градско не мога да кажа понеже моето е под 10% от общото ми каране. Редактирано 17 Септември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecov6 Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 Здравейте,отварям темата тук ,и се надявам на обективното ви мнение.От 20 дена съм собственик на ауди а6 Оуроуд 4g 2014 година и въпреки изрядно водената сервизна книжка в Германия и оставащите 8000 км,предпочетох да направя пълно обслужване на колата веднага.Между другото в сервизната история до която все пак се добрах ,а и по уверение на предишният собственик веригата на автомобила е сменена гаранционно на 148 хил.километра (в момента е на 175).Та значи под пълно обслужване имам в предвид смяна на масло на скоростна кутия и двигател и филтри(спирачна течност ,накладки ,дискове и антифриз са сменяни скоро така ,че реших да ги оставя за догодина).И за миг не съм си мислил ,че поддържането на автомобилът ще е евтино ,но за тези процедури днес получих три различни оферти като две от тях са от оторизиран сервиз-Порше София запад ,Порше София изток и D-Bros сервиз . Не мисля ,че е проблем да споделя съответно цените и да ми кажете на какво според вас се дължи не малката разлика . Порше София запад-1270лв Порше София изток ,-първоначално цена над 2000 лв на прима виста,след допълнително уточнение и справка с номера на рамата,след размисъл от 4 часа ми обявиха ПАКЕТНА цена -1120лв и съответно D-Bros -1950 ,с уточнението,че освен маслото на скоростната кутия ще сменят и това на механичната и част (каквото и да значи това).Та като обикновен “юзер”съм малко объркан .Моля ви за съвет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 (Редактирано) Ако нямаш разписани консумативи в с конкретни парт номера и заложен труд е малко трудно да се направи пряко сравнение на цените. Относно маслото на скоростната кутия (предполагам е S-tronik) може да погледнете тук образно казано има масло мехатроник 7 литра (G052529A2) и масло скоростна кутия (G055532A2) 4.5 литра. Отделно имаш и филтър за скостната кутия. п.с. Отделно на VW/Audi частите са разделени в 8 основни групи. Като според зависи от къде ги вземаш има различни остъпки за някои от групите минаващи 50% и те така. Или иначе казано, всеки може да си слага каквито реши цени и да дава остъпки каквито си реши. Също така в ЕТКА може да се видят цените в Порше или същите в Германия. Та след една така справка ясно се вижда, че официалните цени за България са значително по високи. Та нека все сам си решава. Редактирано 18 Септември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecov6 Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 Благодаря,не съм наясно,маслото на мехатроника ,заедно с маслото на скоростната кутия ли се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 То всичко е в един кожух, няма как да са отделно. Добре е, че питаш след като не са ти ясни тея неща (все още). Сигурен съм, ще научиш много. Такива клиенти са най-любимите на всички сервизи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecov6 Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 Значи приемам ,че смяна на маслото на скоростната кутия ,означава смяна на цялото масло -11 литра .Тогава нямам обяснение за разликата в цената.-520лв в Порше и 1300лв в D-Bros. Егати ценообразуването.От 30 години се занимавам с търговия,желанието за печалба не ми е чуждо ,но не мога да си представя как за един и същ продукт или услуга бих поискал цени различаващи се с 240% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 Не съм много сигурен, но второто масло на кутията може ли да се смени без да се разглоби кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2019 маслата са разлини гледайки, че има пробки за източване и на двете масла по скоро би трябвало да може да се сменят без нищо да се разглабя. Вече друг е въпроса, че при смяна на маслото в мехатроника е хубаво да се смени и филтъра та без разглобяване няма как да станат нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spb Публикувано 20 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2019 (Редактирано) На 17.09.2019 г. at 12:07, Nikola_RS написа: Освен на гoлемия дисплей ,има ли как да се смени и на малкия - до километража и оборотомер,за да показва и там примерно s6, a не както ми е сега А6?? Може 17-Instruments Long Coding Byte 9 От падащото меню избирате 02 Country: United States of America (USA). След това натискате [Do It!] и вече сте с S6 лого. 00 - A6 Startup screen 01 - A7 Startup screen 02 - S6 Startup screen 03 - S7 Startup screen 04 - RS6 Startup screen 05 - RS7 Startup screen 06 - S6 allroad Startup screen 07 - S6 hibrid Startup screen 08 - A6 Startup screen 09 - A7 Startup screen Редактирано 20 Септември 2019 от spb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 20 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2019 тоест ако искам примерно от А7 да ми стане S7 - го слагам на - 03- КАНАДА? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristov3 Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Здравейте, Отдавна ми е "тръпка" да направя колата така, че да се пали дистанционно. Понеже предишната ми кола беше с ръчна кутия, реших че ще е прекалено сложно, та след като взех тази се замислих дали няма да е удобна екстричка за идващите студени месеци. Тъй като паркингът е доста тесен и на има стръмен баир, предпочитам да маневрирам колата след като е работила поне 3-5 минути а и ще е хубаво да вляза в загрято купе и загрят мотор. Колата е а6 2012, автомат, седан, като може би е важно да уточня, че нямам безключово отключване на вратите (има заготовка, но няма сензори до колкото четох.) В упътването пише за по-високият клас на оборудване, където има опцията за запалване на автомобила от дистанционното. Та, въпросите са: 1 - Някой от вас успявал ли е да направи нещо подобно? 2 - Най-важното - има ли как да се направи културно, без да има риск за автомобила? Предполагам, че ще трябва по някакъв начин да се залъже имобилайзера, че ключа е в купето и т.н. 3 - Ако идеята не е толкова добра, някой слагал ли е печка на подобен автомобил и колко излиза като цена? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Продават аларми с опция за палене от дистанционното, но много малко хора се навиват да вържат алармата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristov3 Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 (Редактирано) Говорих с един човек във Варна, предложи ми StarLine аларма, руска. Просто искам да чуя мнения от хора които са го правили и какви устройства ползват. Също така, някой знае ли от къде мога да си взема заден дифузьор като този по-долу (за седан с два ауспуха) Редактирано 26 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Да оставиш кола некви минути да трака на място, безценно ,да не говорим че ако е дизеЙ нема неква топлоотделяне и само запушва де що има със сажди Сложи си печка ко искаш топло ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 @Hristov3 За дифузьора пробвай в бакалията току виж имат ... иначе ето и малко по-вероятни места на които биха го имали: Порше, ибей, автоморги, накратко варианти бол зависи какво търсиш. Печка е бизнеса другото е меко казано лоша идея отделно, че за 3-5 минути силно ме съмнява тоя дизел да загрее зимата дори и в гараж. @moto_fan Ти не слага ли печка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts