Jump to content

S4 B5 или S6 C5 avant.


Recommended Posts

:)   2.7Т също е с обтегачи и вериги и ако не се лъжа са на една цена с на V8 мотора ...

Две турбини ...и още куп други неща които липсват при атмосферния двигател в случая...

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Той Оги само като написа, че му трябва прекъсвач на осмака за да тръгне е ясно колко е карал. За градско десет пъти по приятната кола за каране е осмака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 2.7цата е по-приятна за каране градско, където не си нон-стоп във високите обороти, щото само с един чип, махнати катализатори отива към 460-480Нм на 3000 оборота, което е повече от при V8цата и няма нужда да го пържиш до прекъсвач за да тръгне.

Аз като си взимах моето 2.7Т гледах много V8ци - всичките до 1 бяха тоталка. Повечето са за смяна на обтегачи и вериги.

 

Колега, карам 4.2 V8 и това което си написал категорично не е вярно, поне ако говорим за читав осмак в кондиция. Осмакът има тяга буквално от 900-1000 оборота и досега никога не ми се е налагало да го "пържа" за да тръгне. Това все пак не е 1.8. Почти не си спомням случаи в които градско да съм минавал 2000-2500 оборота, освен ако не говорим за умишлени келешлъци. Едно от големите предимства на осмака е силата и тягата в целия работен диапазон и плавното и мазно разгръщане на мощността. Аз лично дали съм на 1000 или на 3000 оборота, голяма разлика не усещам - просто има сила навсякъде, включително и при изкачване на големи баири с 1300 оборота. Да не говорим и за реакцията на педала на газта - вярно, старият автомат донякъде я потиска, но си се усеща че реагира веднага и няма нужда да чакаш да влиза в бууст, да има лаг и т.н. На магистралата също със 140 съм на около 2600 оборота и като натиснеш си поема доволно, а 2600 е доста далеч от прекъсвача.

Според мен причината да имаш такива впечатления е че си гледал тоталки V8. И аз гледах много такива преди да купя моята. Да не говорим че при едни блокирали клапи на колектора, също се губи от мощността.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно подкрепям 150hp! V8 е може би най-приятния за каране мотор, с най-мазно поведение и лекота на изпреварване. При Ските е от алуминий, така че хич не натежава на предницата. Поддръжката му също е прилична, защото мотора е много здрав, проблемните звена са другаде - кутия, окачване, електроники и пр.

 

Най-големия проблем е че верно е пълно с тоталки, направо е отчайващо. Изхождайки от това ако намериш някоя много запазена С4ка, дори с 2.7т също не трябва да я зачеркваш, особено ако трябва да купиш колата до няколко месеца.

 

В С4ката, ако дръпнеш седалката назад до края (ако е едър шАфьора), отзад няма място да седне комфортно човек! Сложи са още един пълничък до него и колата става като купе :) Така че определено има смисъл да търсиш по-голямата кола - S6 С5.

 

@Нервака с какво С4 има по-добро пътно поведение от С6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. На магистралата също със 140 съм на около 2600 оборота и като натиснеш си поема доволно, а 2600 е доста далеч от прекъсвача.

 

 

Би трябвало да са ти по-ниски оборотите. Аз на 2100 съм с 100 км/ч при доста по-малка мощност и въртящ момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да изпадне понеже А6 4.2 с ръчка нЕма.

Как па го реши това?

Стефан - крематора имаше такова преди. Вървежа няма нищо общо с умрелия автомат.

Б5 е недоразумение към външни габарити и вътрешно пространство. На предното пасажерско място жабката е на нивото на коленете, отзад за висок човек (185) също е тясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Б5 е недоразумение към външни габарити и вътрешно пространство. На предното пасажерско място жабката е на нивото на коленете, отзад за висок човек (185) също е тясно.

В В7 е още по-зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да са ти по-ниски оборотите. Аз на 2100 съм с 100 км/ч при доста по-малка мощност и въртящ момент.

 

http://prikachi.com/images.php?images/538/8521538e.jpg

 

Допуснал съм малка неточност, но горе-долу са така оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как па го реши това?

Стефан - крематора имаше такова преди. Вървежа няма нищо общо с умрелия автомат.

Б5 е недоразумение към външни габарити и вътрешно пространство. На предното пасажерско място жабката е на нивото на коленете, отзад за висок човек (185) също е тясно.

Креватора имаше S6 ръчка, не А6 с 4.2 ръчка. Има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://prikachi.com/images.php?images/538/8521538e.jpg

 

Допуснал съм малка неточност, но горе-долу са така оборотите.

 

Това което виждам е 2300об/мин при около 140 км/ч?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, то е малко преди 140, така че да кажем че ако карам точно със 140 ще са около 2350-2400, а аз бях написал 2600, поради което отбелязах неточността си. :)  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради окачването. Вече се насочвам към s6 c5, защото ми се струва, че s4 е малко тясно пък и "живота е твърде кратък за да не караш осмак" ,както казва един приятел. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахах дааа тва с осмака подкрепям..сигурно ше е ебати кефа. Окачването няма драма с него, но наистина си е хубаво да има повече място под капака, но така или иначе и тоя двигател си изпълва баш бая коша. В Немция има някоя друга бройка и в Швейцария може да се намери, ако си ОК да си внесеш. Тези българските, също си заслужава да се видят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах 2.7Т в алроуд, тия митове със свръх скъпата поддръжка ми писна да ги чета във всяка тема, кой чул, на кой познат имал.....общо взето нищо общо с реалноста, все пак говорим за есков модел нормално е поддръжката да е по-скъпа от тая на 1.8 на предно. 

 

Усеща се много прилично в b5, чипва се лесно и си става едни 280к.с. без да се пипа нищо друго. Но пък от друга страна има доста повече “рискови” агрегати сравнено с V8, аз лично бих взел 8-ката без да се замислям, разхода е кажи речи еднакъв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е щото като ходш някъде не изсипваш половината покъшнина в колата. Тук съм срещам мнения че А4 е за бебе само, за две бебета е А6 за две лапета е А8 а за три отиваш директно на Т5 или автобус.....

Един куфар за мен и жена ми и един за децата и имаме още половин комби на разположение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради окачването. Вече се насочвам към s6 c5, защото ми се струва, че s4 е малко тясно пък и "живота е твърде кратък за да не караш осмак" ,както казва един приятел. :D

+1

Аз като се роди сина ми, имах същата дилема, дали да си взема 1,8т на газ или..."живота е твърде кратък за да не караш осмак", и скочих в сака с рс4 б7 4,2 .ръчка.

Карам го вече 5-та година . Уникално

Поддръжката не е толкова скъпа. Твърдя, че колата е  здрава откъм окачване, за мотора също.

Разходите по смяна на масла, филтри ... консумативите са като за 3,0 tdi, с тая разлика , че  s и rs са с вериги.

Питал съм в Deutschland audi service колко е пробега на веригите, отговора им беше до живот ( според техните стандарти 300 000 км.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати... колко рано мрът швабите. Пък после българите сме имали нездравословен начин на живот.... кога ни тресне вторият пубертет...Ханс пие хапчета да кръвно. Ха нек му е, и веригите да му се късат пред Инголщад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и скочих в сака с рс4 б7 4,2 .ръчка.

 

 

е тва вече е съвсем друга лига  :flehan:

 

Дай малко инфо от първа ръка как е колата, май си нямаме друга във форума  :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една пак варненска РС4 Б7 Авант,колежка я беше постнала.

Сега ще кажат,ама то тясно отзад. :flehan:

Кой гледа там изобщо при тоя шедьовър.

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110930

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе цялата истина е някъде по средата! Дали ще е 2.7 или 4.2 е все едно от към поддръжка, разхода на 4.2 е малко по-висок, 2.7 се помпа по-лесно... ОБАЧЕ и двете коли са коли с по-трудна поддръжка и си трябва втора кола да имаш под ръка. Монтаж на ГИ 3 дни  :stupid:  Смяна на една смотана помпичка при 2.7= 120лв, свалени всчмукателни колектори, сума разкачени маркучи и към 2 часа ако не ти е за сефте. Та каквото и да вземеш си иска грижи! Лично аз не виждам кво може да и е забавното на кола почти 2 тона и някви ~300 коня в това голямо купе. Просто са добре на магистрала и извънградско и до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...