crash77 Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 (Редактирано) 2.7Т също е с обтегачи и вериги и ако не се лъжа са на една цена с на V8 мотора ...Две турбини ...и още куп други неща които липсват при атмосферния двигател в случая... Редактирано 16 Декември 2015 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Той Оги само като написа, че му трябва прекъсвач на осмака за да тръгне е ясно колко е карал. За градско десет пъти по приятната кола за каране е осмака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) 2.7цата е по-приятна за каране градско, където не си нон-стоп във високите обороти, щото само с един чип, махнати катализатори отива към 460-480Нм на 3000 оборота, което е повече от при V8цата и няма нужда да го пържиш до прекъсвач за да тръгне.Аз като си взимах моето 2.7Т гледах много V8ци - всичките до 1 бяха тоталка. Повечето са за смяна на обтегачи и вериги. Колега, карам 4.2 V8 и това което си написал категорично не е вярно, поне ако говорим за читав осмак в кондиция. Осмакът има тяга буквално от 900-1000 оборота и досега никога не ми се е налагало да го "пържа" за да тръгне. Това все пак не е 1.8. Почти не си спомням случаи в които градско да съм минавал 2000-2500 оборота, освен ако не говорим за умишлени келешлъци. Едно от големите предимства на осмака е силата и тягата в целия работен диапазон и плавното и мазно разгръщане на мощността. Аз лично дали съм на 1000 или на 3000 оборота, голяма разлика не усещам - просто има сила навсякъде, включително и при изкачване на големи баири с 1300 оборота. Да не говорим и за реакцията на педала на газта - вярно, старият автомат донякъде я потиска, но си се усеща че реагира веднага и няма нужда да чакаш да влиза в бууст, да има лаг и т.н. На магистралата също със 140 съм на около 2600 оборота и като натиснеш си поема доволно, а 2600 е доста далеч от прекъсвача.Според мен причината да имаш такива впечатления е че си гледал тоталки V8. И аз гледах много такива преди да купя моята. Да не говорим че при едни блокирали клапи на колектора, също се губи от мощността. Редактирано 17 Декември 2015 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 напълно подкрепям 150hp! V8 е може би най-приятния за каране мотор, с най-мазно поведение и лекота на изпреварване. При Ските е от алуминий, така че хич не натежава на предницата. Поддръжката му също е прилична, защото мотора е много здрав, проблемните звена са другаде - кутия, окачване, електроники и пр. Най-големия проблем е че верно е пълно с тоталки, направо е отчайващо. Изхождайки от това ако намериш някоя много запазена С4ка, дори с 2.7т също не трябва да я зачеркваш, особено ако трябва да купиш колата до няколко месеца. В С4ката, ако дръпнеш седалката назад до края (ако е едър шАфьора), отзад няма място да седне комфортно човек! Сложи са още един пълничък до него и колата става като купе Така че определено има смисъл да търсиш по-голямата кола - S6 С5. @Нервака с какво С4 има по-добро пътно поведение от С6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 . На магистралата също със 140 съм на около 2600 оборота и като натиснеш си поема доволно, а 2600 е доста далеч от прекъсвача. Би трябвало да са ти по-ниски оборотите. Аз на 2100 съм с 100 км/ч при доста по-малка мощност и въртящ момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Няма как да изпадне понеже А6 4.2 с ръчка нЕма.Как па го реши това?Стефан - крематора имаше такова преди. Вървежа няма нищо общо с умрелия автомат.Б5 е недоразумение към външни габарити и вътрешно пространство. На предното пасажерско място жабката е на нивото на коленете, отзад за висок човек (185) също е тясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 ..... Б5 е недоразумение към външни габарити и вътрешно пространство. На предното пасажерско място жабката е на нивото на коленете, отзад за висок човек (185) също е тясно.В В7 е още по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Би трябвало да са ти по-ниски оборотите. Аз на 2100 съм с 100 км/ч при доста по-малка мощност и въртящ момент. http://prikachi.com/images.php?images/538/8521538e.jpg Допуснал съм малка неточност, но горе-долу са така оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Как па го реши това?Стефан - крематора имаше такова преди. Вървежа няма нищо общо с умрелия автомат.Б5 е недоразумение към външни габарити и вътрешно пространство. На предното пасажерско място жабката е на нивото на коленете, отзад за висок човек (185) също е тясно.Креватора имаше S6 ръчка, не А6 с 4.2 ръчка. Има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 От заглавието на темата се ИЗходих по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Абе точно 4.2 не е най живия мотор откъм респонс и тяга, но все пак не е лош... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Бе спрямо 2.7 и от двете има в повече...е не е като на "трите букви главни" ...ма все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 http://prikachi.com/images.php?images/538/8521538e.jpg Допуснал съм малка неточност, но горе-долу са така оборотите. Това което виждам е 2300об/мин при около 140 км/ч? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Да, то е малко преди 140, така че да кажем че ако карам точно със 140 ще са около 2350-2400, а аз бях написал 2600, поради което отбелязах неточността си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 А защо не помислиш за съчетанието между двете, А6 Ц5 Олроуд 2.7Т ръчка...........страхотен автомобил!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotzeto Публикувано 18 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Заради окачването. Вече се насочвам към s6 c5, защото ми се струва, че s4 е малко тясно пък и "живота е твърде кратък за да не караш осмак" ,както казва един приятел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Хахахах дааа тва с осмака подкрепям..сигурно ше е ебати кефа. Окачването няма драма с него, но наистина си е хубаво да има повече място под капака, но така или иначе и тоя двигател си изпълва баш бая коша. В Немция има някоя друга бройка и в Швейцария може да се намери, ако си ОК да си внесеш. Тези българските, също си заслужава да се видят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Имах 2.7Т в алроуд, тия митове със свръх скъпата поддръжка ми писна да ги чета във всяка тема, кой чул, на кой познат имал.....общо взето нищо общо с реалноста, все пак говорим за есков модел нормално е поддръжката да е по-скъпа от тая на 1.8 на предно. Усеща се много прилично в b5, чипва се лесно и си става едни 280к.с. без да се пипа нищо друго. Но пък от друга страна има доста повече “рискови” агрегати сравнено с V8, аз лично бих взел 8-ката без да се замислям, разхода е кажи речи еднакъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgidoykov Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Това е щото като ходш някъде не изсипваш половината покъшнина в колата. Тук съм срещам мнения че А4 е за бебе само, за две бебета е А6 за две лапета е А8 а за три отиваш директно на Т5 или автобус.....Един куфар за мен и жена ми и един за децата и имаме още половин комби на разположение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yar1 Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Заради окачването. Вече се насочвам към s6 c5, защото ми се струва, че s4 е малко тясно пък и "живота е твърде кратък за да не караш осмак" ,както казва един приятел. +1Аз като се роди сина ми, имах същата дилема, дали да си взема 1,8т на газ или..."живота е твърде кратък за да не караш осмак", и скочих в сака с рс4 б7 4,2 .ръчка.Карам го вече 5-та година . УникалноПоддръжката не е толкова скъпа. Твърдя, че колата е здрава откъм окачване, за мотора също.Разходите по смяна на масла, филтри ... консумативите са като за 3,0 tdi, с тая разлика , че s и rs са с вериги.Питал съм в Deutschland audi service колко е пробега на веригите, отговора им беше до живот ( според техните стандарти 300 000 км.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Ебати... колко рано мрът швабите. Пък после българите сме имали нездравословен начин на живот.... кога ни тресне вторият пубертет...Ханс пие хапчета да кръвно. Ха нек му е, и веригите да му се късат пред Инголщад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 и скочих в сака с рс4 б7 4,2 .ръчка. е тва вече е съвсем друга лига Дай малко инфо от първа ръка как е колата, май си нямаме друга във форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 (Редактирано) Има една пак варненска РС4 Б7 Авант,колежка я беше постнала.Сега ще кажат,ама то тясно отзад. Кой гледа там изобщо при тоя шедьовър. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110930 Редактирано 18 Декември 2015 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Абе цялата истина е някъде по средата! Дали ще е 2.7 или 4.2 е все едно от към поддръжка, разхода на 4.2 е малко по-висок, 2.7 се помпа по-лесно... ОБАЧЕ и двете коли са коли с по-трудна поддръжка и си трябва втора кола да имаш под ръка. Монтаж на ГИ 3 дни Смяна на една смотана помпичка при 2.7= 120лв, свалени всчмукателни колектори, сума разкачени маркучи и към 2 часа ако не ти е за сефте. Та каквото и да вземеш си иска грижи! Лично аз не виждам кво може да и е забавното на кола почти 2 тона и някви ~300 коня в това голямо купе. Просто са добре на магистрала и извънградско и до там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts