bsdnikolov Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 (Редактирано) преди 26 минути, Lizard написа: Явно не го поддържа, въпреки че няма такава информация за разлика в различните варианти в ETKA. Различават се само по честотата на дистанционните и това дали има аларма или не. В ЕТКА няма информация, но из нета има доста. Даже по спомени някъде в някоя тема бях постнал номерата на комфортите за В6/В7, заедно с екстрите. Ето малко инфо: 8E0 959 433 BG - 433MHz, the crank (or electrician). 8E0 959 433 BH - 433 MHz, power windows in the rear. 8E0 959 433 BJ - 433MHz, leg space lighting package, rear power windows 8E0 959 433 AB 8E0 959 433 BL 8E0 959 433 BM - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, rear power windows 8E0 959 433 BN - factory alarm, 433MHz, crank - твоят модул 8E0 959 433 BP - 433 MHz, power windows at the back (or crank). 8E0 959 433 BQ - 433MHz, power windows in the rear. - твоят модул 8E0 959 433 BR - 433MHz, leg space lighting package, rear power windows 8E0 959 433 BS - 433MHz, leg space lighting package, rear power windows (or crank). 8E0 959 433 BT - factory alarm, 315MHz, leg space lighting package, rear power windows 8E0 959 433 CA - faryczny alarm, 433MHz, leg space lighting package, power windows in the rear. 8E0 959 433 CB - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, rear power windows (or crank). 8E0 959 433 CC - 433 MHz, power windows at the back (or crank). 8E0 959 433 CD 8E0 959 433 CE - 433 MHz, leg space lighting package, rear power windows 8E0 959 433 CF 8E0 959 433 CG - factory alarm, 315MHz, leg space lighting package, rear power windows 8E0 959 433 CH - factory alarm, 433MHz, rear power windows 8E0 959 433 CJ - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, electric rear windows (or crank). 8E0 959 433 CK - 433MHz, crank 8E0 959 433 CL 8E0 959 433 CM 8E0 959 433 CN - 433MHz, lighting package over the legs, crank 8E0 959 433 CP 8E0 959 433 CQ 8E0 959 433 CR А сега за свързването. Когато се управляват от Central Convenience (тоест фабрично), тогава си вземи плюс от втори бушон. Но, в твоя случай при положение че нямаш отделни активни изходи от Central Convenience за Footwell, по добре си вземи плюс от Терминал 30g. Основната (и единствена) разлика е, че ако оставиш отворена врата, след 30 минути колата ще изключи плюса. За това аз бих взел плюс от Терминал 30g. А минус за управление бих взел от минусът към плафона. Той също идва от Central Convenience и е 2-ри пин от черната 12 пинова букса. Тоест, аз бих ги свързал, взимайки плюс от 4-ти пин и минус от 2-ри пин на 12 пиновата черна букса в модул комфорта. По този начин, всеки път когато колата запали плафонът, ще светват и Footwell lights. Като минус ще изтъкна, че няма да загасват рязко, а също така и ще светват всички при отваряне на една врата. Редактирано 22 Април 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Човече златен си, търсих тази информация от два дни и не можах да я намеря. Благодаря много за насоките. Ще мисля вече дали ще преживея workaround-a или ще сменям модула. Жив и здрав Пламка Все пак, след като Пламката даде информацията пускам и линкове за B6/B7 със видовете модули и поддържаните екстри: http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Teilenummern+Komfortsteuergeraete+und+Funktionen+fuer+B7 http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Teilenummern+Komfortsteuergeraete+und+Funktionen+fuer+A4+B6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetlko Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Колеги, заслужавали си да "инвестирам" в метални кори за моето а4 б6 куатро със с-лайн окачване или да си взема една пластмасова? Защото зимата малко и разказах играта и днес като сменявах маслото се оказа че се държи на 1/4 от щипките :Д и не съм я слагал обратно. Или да си карам така без нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Кори е добре да има отдолу. Щом си ги омлял,явно си газил яката.И аз съм S-line и имаше каране в непочистен сняг,но дотам не стигнах. Мисля,че има тема в която се продават метални кори,след като имаш желание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_audi Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Здравейте колеги. От 1 седмица съм собственик на Ауди А4 B6 Avant 1.8Т AVJ. Супер автомобил,който се надявам да ми служи добре. Сега имам няколко драми и искам да се допитам до Вас как да ги реша. 1-во премахнат е катализатора,2-рата сонда е вдигната нагоре но чека свети. Вчера изтрихме грешката но ми казаха да се ориентирам към специалист,който да деактивира 2-рата сонда да не я търси,защото до няколко дни чека пак ще светне. Казаха ми цена от 150 лв което не знам добре ли е,много ли е. 2-ро: дава грешка задна дясна врата. Заключва се,отключва,всичко си и работи по нея.Явно модула не отчита отваряне/затваряне и набива грешка.Казаха ми бравата долу и да намирам друга ама няма ли някакво ремонтно решение? 3-то: имам някаква аларма с кутийка в коша до АБС блока. Звуков сигнал изобщо нямам.Предполагам е слагана допълнително. Решил съм да слагам нова аларма но има ли вариант да си остана с фабричното дистанционно? Ще съм благодарен на всякакви насоки че в момента съм като в небрано лозе. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rAz1eL Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Добър ден колеги ,да ви попитам според вас ще има ли проблем ако премина от масло 5W40 към 5W30 ,че нямаха в наличност 5W40 и не ми се чакаше над седмица . Колата ми е А4 Б6 1.9 AVF до сега карах с Castrol Egde 5w40 ,новото ще бъде Yacco VX 1703 FAP 5W-30 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Веднага отивай да го връщаш. Това масло не е масло. И кастрола е менте вече ама това YACCO нямам думи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 А маслото че е 5w30, имали драми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 9 hours ago, ndp007 said: Веднага отивай да го връщаш. Това масло не е масло. И кастрола е менте вече ама това YACCO нямам думи. Ама тва щото си профи маслар или просто не си го чувал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Здравейте колеги. От 1 седмица съм собственик на Ауди А4 B6 Avant 1.8Т AVJ. Супер автомобил,който се надявам да ми служи добре. Сега имам няколко драми и искам да се допитам до Вас как да ги реша. 1-во премахнат е катализатора,2-рата сонда е вдигната нагоре но чека свети. Вчера изтрихме грешката но ми казаха да се ориентирам към специалист,който да деактивира 2-рата сонда да не я търси,защото до няколко дни чека пак ще светне. Казаха ми цена от 150 лв което не знам добре ли е,много ли е. 2-ро: дава грешка задна дясна врата. Заключва се,отключва,всичко си и работи по нея.Явно модула не отчита отваряне/затваряне и набива грешка.Казаха ми бравата долу и да намирам друга ама няма ли някакво ремонтно решение? 3-то: имам някаква аларма с кутийка в коша до АБС блока. Звуков сигнал изобщо нямам.Предполагам е слагана допълнително. Решил съм да слагам нова аларма но има ли вариант да си остана с фабричното дистанционно? Ще съм благодарен на всякакви насоки че в момента съм като в небрано лозе. Благодаря предварително! Здравей и честито, 1.За това са прави.Услугата е мисля че около 100лв. в Годеч. 2.Не бързай да купуваш нова брава.Прегледай кабелите в маншона на вратата(ако са прекъснати, възтстановяваш), ако пак има проблем се вади бравата, разглобява се и се презапояват проблемните студени спойки.Това почти винаги решава проблемите. 3.не разбирам от аларми, друг колега да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Искам да попитам за Б6 джанта с ЕТ 20 дали не е прекалено малко ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Минали са през мен 7 автомобила от различни марки с проблеми в маслото и маслената система след наливане на якото масло якоо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Искам да попитам за Б6 джанта с ЕТ 20 дали не е прекалено малко ? Това за какъв размер? Мисля че.няма да ти хареса гледката. С ет 20 ще излизат доста. А ако и J-то е голямо ше мята кал и песък по вратите Sent from my C2105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Става въпрос за 17 цолови 7J. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Ет 20 са оригиналните джанти на rs. Но пък 7 ж е по тясно така че ако имаш възможност ги наложи да видиш визията и дали няма да закачат калниците ако си със спортни пружини Sent from my C2105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Не ,не съм със спортни пружини,в понеделник ще ги сложа да видя как седи.Интересуваше ме да не е проблем за окачването и поведението и управлението на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3eMu Cu Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 Колеги, дайте съвет дали да сменя маслото на автомата и къде да го направя това? (за София става дума) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Типтроник или Мултитроник? Преди колко хил. е сменяно последно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3eMu Cu Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Кутията е типтроник на Б6-ца. Нямам представа кога е сменяно, колата я купих преди 1 седмица и е нов внос от Швейцария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 (Редактирано) Ауди не препоръчва да се сменя маслото на Типтроника, a пък производителя на кутията ZF препоръчва. Затова има много спорове из Нета дали да се сменя или не на идеално работещ автомат. Често след смяната се появява едно придърпване, което понякога остава даже и след ВАГ-КОМ адаптацията която трябва да се направи задължително след смяната. Ако обаче автомата не е идеално работещ (не сменя скоростите достатъчно гладко или има друг малък проблем), тогава почти винаги смяната води до подобрение. Мисля че това е нещо което трявба да решиш сам, след като се запознаеш достатъчно добре и с двете страни на аргумента. Редактирано 2 Май 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Колеги имам една питанка за плафона. Смених си го с такъв с амбиентно, но в стария ми плафон на отбелязаното место имаше едно модулче - аз естествено го прехвърлих на другия плафон - някой знае за какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Това ти е микрофона,явно имаш блутут. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Аха, благодаря колега! Няма как да влезе в употреба тоя микрофон, но поне научих нещо ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Или ако е с BOSE, там отново има микрофон. Той регулира силата на звукът, според шумът в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Не! И с BOSE не съм. Единствената логика да го сложат според мен е, ако се използва по някакъв начин с телефона, защото заводско имам поставка и адаптер за телефон, но на днешно време няма как да го използвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts