Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

преди 26 минути, Lizard написа:

Явно не го поддържа, въпреки че няма такава информация за разлика в различните варианти в ETKA. Различават се само по честотата на дистанционните и това дали има аларма или не. 

В ЕТКА няма информация, но из нета има доста. Даже по спомени някъде в някоя тема бях постнал номерата на комфортите за В6/В7, заедно с екстрите. Ето малко инфо:

 

8E0 959 433 BG - 433MHz, the crank (or electrician).
8E0 959 433 BH - 433 MHz, power windows in the rear.
8E0 959 433 BJ - 433MHz, leg space lighting package, rear power windows
8E0 959 433 AB
8E0 959 433 BL
8E0 959 433 BM - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, rear power windows

8E0 959 433 BN - factory alarm, 433MHz, crank    -    твоят модул

8E0 959 433 BP - 433 MHz, power windows at the back (or crank).

  • 8E0 959 433 BQ - 433MHz, power windows in the rear.   -   твоят модул

8E0 959 433 BR - 433MHz, leg space lighting package, rear power windows
8E0 959 433 BS - 433MHz, leg space lighting package, rear power windows (or crank).
8E0 959 433 BT - factory alarm, 315MHz, leg space lighting package, rear power windows
8E0 959 433 CA - faryczny alarm, 433MHz, leg space lighting package, power windows in the rear.
8E0 959 433 CB - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, rear power windows (or crank).
8E0 959 433 CC - 433 MHz, power windows at the back (or crank).
8E0 959 433 CD
8E0 959 433 CE - 433 MHz, leg space lighting package, rear power windows
8E0 959 433 CF
8E0 959 433 CG - factory alarm, 315MHz, leg space lighting package, rear power windows
8E0 959 433 CH - factory alarm, 433MHz, rear power windows
8E0 959 433 CJ - factory alarm, 433MHz, leg space lighting package, electric rear windows (or crank).
8E0 959 433 CK - 433MHz, crank
8E0 959 433 CL
8E0 959 433 CM
8E0 959 433 CN - 433MHz, lighting package over the legs, crank
8E0 959 433 CP
8E0 959 433 CQ
8E0 959 433 CR

 

 

А сега за свързването. Когато се управляват от Central Convenience (тоест фабрично), тогава си вземи плюс от втори бушон. Но, в твоя случай при положение че нямаш отделни активни изходи от Central Convenience за Footwell, по добре си вземи плюс от Терминал 30g. Основната (и единствена) разлика е, че ако оставиш отворена врата, след 30 минути колата ще изключи плюса. За това аз бих взел плюс от Терминал 30g.

А минус за управление бих взел от минусът към плафона. Той също идва от Central Convenience и е 2-ри пин от черната 12 пинова букса. 

Тоест, аз бих ги свързал, взимайки плюс от 4-ти пин и минус от 2-ри пин на 12 пиновата черна букса в модул комфорта. По този начин, всеки път когато колата запали плафонът, ще светват и Footwell lights. Като минус ще изтъкна, че няма да загасват рязко, а също така и ще светват всички при отваряне на една врата.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Човече златен си, търсих тази информация от два дни и не можах да я намеря. Благодаря много за насоките. Ще мисля вече дали ще преживея workaround-a или ще сменям модула. 

 

Жив и здрав Пламка :) 

Все пак, след като Пламката даде информацията пускам и линкове за B6/B7 със видовете модули и поддържаните екстри:

 

http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Teilenummern+Komfortsteuergeraete+und+Funktionen+fuer+B7

http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Teilenummern+Komfortsteuergeraete+und+Funktionen+fuer+A4+B6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, заслужавали си да "инвестирам" в метални кори за моето а4 б6 куатро със с-лайн окачване или да си взема една пластмасова? Защото зимата малко и разказах играта и днес като сменявах маслото се оказа че се държи на 1/4 от щипките :Д и не съм я слагал обратно. Или да си карам така без нея? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кори е добре да има отдолу.

Щом си ги омлял,явно си газил яката.И аз съм S-line и имаше каране в непочистен сняг,но дотам не стигнах.

Мисля,че има тема в която се продават метални кори,след като имаш желание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От 1 седмица съм собственик на Ауди А4 B6 Avant 1.8Т AVJ. Супер автомобил,който се надявам да ми служи добре.

Сега имам няколко драми и искам да се допитам до Вас как да ги реша.

1-во премахнат е катализатора,2-рата сонда е вдигната нагоре но чека свети. Вчера изтрихме грешката но ми казаха да се ориентирам към специалист,който да деактивира 2-рата сонда да не я търси,защото до няколко дни чека пак ще светне. Казаха ми цена от 150 лв което не знам добре ли е,много ли е.

2-ро: дава грешка задна дясна врата. Заключва се,отключва,всичко си и работи по нея.Явно модула не отчита отваряне/затваряне и набива грешка.Казаха ми бравата долу и да намирам друга ама няма ли някакво ремонтно решение?

3-то: имам някаква аларма с кутийка в коша до АБС блока. Звуков сигнал изобщо нямам.Предполагам е слагана допълнително. Решил съм да слагам нова аларма но има ли вариант да си остана с фабричното дистанционно?

 

Ще съм благодарен на всякакви насоки че в момента съм като в небрано лозе. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден колеги ,да ви попитам според вас ще има ли проблем ако премина от масло 5W40 към 5W30 ,че нямаха в наличност 5W40 и не ми се чакаше над седмица :)  .

Колата ми е А4 Б6 1.9 AVF  до сега карах с Castrol Egde 5w40 ,новото ще бъде Yacco VX 1703 FAP 5W-30 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, ndp007 said:

Веднага отивай да го връщаш. Това масло не е масло. И кастрола е менте вече ама това YACCO нямам думи.

 

Ама тва щото си профи маслар или просто не си го чувал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От 1 седмица съм собственик на Ауди А4 B6 Avant 1.8Т AVJ. Супер автомобил,който се надявам да ми служи добре.

Сега имам няколко драми и искам да се допитам до Вас как да ги реша.

1-во премахнат е катализатора,2-рата сонда е вдигната нагоре но чека свети. Вчера изтрихме грешката но ми казаха да се ориентирам към специалист,който да деактивира 2-рата сонда да не я търси,защото до няколко дни чека пак ще светне. Казаха ми цена от 150 лв което не знам добре ли е,много ли е.

2-ро: дава грешка задна дясна врата. Заключва се,отключва,всичко си и работи по нея.Явно модула не отчита отваряне/затваряне и набива грешка.Казаха ми бравата долу и да намирам друга ама няма ли някакво ремонтно решение?

3-то: имам някаква аларма с кутийка в коша до АБС блока. Звуков сигнал изобщо нямам.Предполагам е слагана допълнително. Решил съм да слагам нова аларма но има ли вариант да си остана с фабричното дистанционно?

 

Ще съм благодарен на всякакви насоки че в момента съм като в небрано лозе. Благодаря предварително!

Здравей и честито,

1.За това са прави.Услугата е мисля че около 100лв. в Годеч.

2.Не бързай да купуваш нова брава.Прегледай кабелите в маншона на вратата(ако са прекъснати, възтстановяваш), ако пак има проблем се вади бравата, разглобява се и се презапояват проблемните студени спойки.Това почти винаги решава проблемите.

3.не разбирам от аларми, друг колега да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минали са през мен 7 автомобила от различни марки с проблеми в маслото и маслената система след наливане на якото масло якоо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам за Б6 джанта с ЕТ 20 дали не е прекалено малко ?

Това за какъв размер? Мисля че.няма да ти хареса гледката. С ет 20 ще излизат доста. А ако и J-то е голямо ше мята кал и песък по вратите

Sent from my C2105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ет 20 са оригиналните джанти на rs. Но пък 7 ж е по тясно така че ако имаш възможност ги наложи да видиш визията и дали няма да закачат калниците ако си със спортни пружини

Sent from my C2105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не ,не съм със спортни пружини,в понеделник ще ги сложа да видя как седи.Интересуваше ме да не е проблем за окачването и поведението и управлението на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди не препоръчва да се сменя маслото на Типтроника, a пък производителя на кутията ZF препоръчва. Затова има много спорове из Нета дали да се сменя или не на идеално работещ автомат. Често след смяната се появява едно придърпване, което понякога остава даже и след ВАГ-КОМ адаптацията която трябва да се направи задължително след смяната. Ако обаче автомата не е идеално работещ (не сменя скоростите достатъчно гладко или има друг малък проблем), тогава почти винаги смяната води до подобрение.

 

Мисля че това е нещо което трявба да решиш сам, след като се запознаеш достатъчно добре и с двете страни на аргумента.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам една питанка за плафона. Смених си го с такъв с амбиентно, но в стария ми плафон на отбелязаното место имаше едно модулче - аз естествено го прехвърлих на другия плафон - някой знае за какво е? плафон-преден-за-audi-a4-b6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ако е с BOSE, там отново има микрофон. Той регулира силата на звукът, според шумът в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! И с BOSE не съм. Единствената логика да го сложат според мен е, ако се използва по някакъв начин с телефона, защото заводско имам поставка и адаптер за телефон, но на днешно време няма как да го използвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...