Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

преди 26 минути, CVT написа:

Когато при слизане по надолнище температурата на двигателя падне от 90 на 70 градуса за минута това е защото термостата е отворен когато трябва да е затворен. Иначе двигателя не може да изстине толкова бързо със цели 20 градуса, даже и да е -30 градуса отвън. Може само ако се охлажда.

 

И аз мислех че това е нормално с години, защото моята кола го правеше още от нова. Но след първата смяната на ангренажа ми смениха и термостата с нов и тогава разбрах че не съм бил прав. С новия термостат и от Троянския проход съм слизал през зимата на парно - температурата си стои забита на 90 градуса.

 

Потвърждавам, при изрядни възли аномалии с температурата и при спускане не би трябвало да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз нищо няма да твърдя, само ще споделя при мен как е. При В6 1.9 Tdi..... с или без оригинален и сменен термостат, при В7 2.0 Tdi с или без сменен или оригинален термостат........ в посочените от някои колеги ситуации......температурата на охлаждащата течност спада до около 65-70 градуса..... бързо спада, много рязко се и покачва след това.    Отдавна съм спрял да се интересувам и да ровя..........  това с нищо не ми пречи! Разбира се в началото се бях филмирал:)

Както сподели колега по-горе, мотора и охлаждащата течност няма как за минута две да се охлаждат или стоплят с 20-30 градуса...... а защо показанията точно в тия монети са други..... идея нямам:) 

П.п: сменял съм термостати само с оригинални!

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, mitko_banditko написа:

проблемът при мен е, че стандартно се придвижвам за около 30мин. и в тези студове този голям двигател почти не е загрял за това време.

Преди 8 часа, CVT написа:

ECON бутона просто изключва компресора. Ако външната температура е под 5 градуса не прави нищо, защото компресора така или иначе не се включва.Топлото идва от двигателя, така че нама как да духа топло преди да е загрял. Климатика на колата не е като този на жилищата - не може да топли.

 

Не съм много сигурен, но... Когато не си включил функция ECON и температурата е под +5 градуса, мисля че има и допълнителен ел. подгрев (за дизеловите двигатели) който подпомага за по бързото действие за топлина. Ако ECON ти е активирано, разбира се този ел. подгрев не действа, защото се предполага, че ползва ли допълнително ток, то значи ползва и повече гориво. Аз съм с 2.5 TDI и след около 5 мин. каране усещам топлината, тъй че за 30 мин. би трябвало да ти е що-годе топло в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно, че има нагревател на въздуха, и на Б6 и на Б7, хиляда пъти е писано по темата, ама няма кой да чете. Зимата палиш, да не е на Екон, пускаш да върти въздуха в купето и след минута започва да духа топло, и така не отнема от температурата на двигателя, съответно загрява много по-бързо. Дизелите го имат след 2000 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.11.2016 г. at 18:30, bobitovn написа:

Бош-47лв. от Техко, с отстъпка разбира се :).Преди 2 седмици това.

3 години сменях само гумичките, ама пак поскърцваха, сега е друго нещо вече :)

И аз за 2 години 2 пъти сменям само гумичките - при мен не скърцат, но съм се загледал за цели пера. Тия Бош за около 50лв. комплекта бива ли ги като качество? Някой с отзиви след 1-2 години ползване?

 

п.п. Относно загряването на дизелите - не го ли натовариш няма загряванка. Ако на извънградско шофиране 40-80км не достига 90 градуса - то тогава е притеснително и трябва да се мисли за смяна на термостата. Без натоварване дето ще загрее за 10-15мин.... ще стане ама лятото при 30 градуса навън. Дойчовците не случайно са ги сложили тия ел. нагреватели да топлят, че ако чакаш на мотора...ще дойде топлото, обаче минутките просто ще са повечко.

 

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,да.

На 2.5 TDI преди го играх тоя филм,като стана студено веднага пролича-термостат.

За топлото от мотора,иска си натоварване,но градско е малко друга работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен, но... Когато не си включил функция ECON и температурата е под +5 градуса, мисля че има и допълнителен ел. подгрев (за дизеловите двигатели) който подпомага за по бързото действие за топлина. Ако ECON ти е активирано, разбира се този ел. подгрев не действа, защото се предполага, че ползва ли допълнително ток, то значи ползва и повече гориво. Аз съм с 2.5 TDI и след около 5 мин. каране усещам топлината, тъй че за 30 мин. би трябвало да ти е що-годе топло в купето.

Със сигурност усещам разлика в температурата в купето след няколко минути, но и със сигурност не мога да кажа, че духа топло. Мисля дали не трябва да се обезвъздуши самата система, за да е по-ефективна...

Много ясно, че има нагревател на въздуха, и на Б6 и на Б7, хиляда пъти е писано по темата, ама няма кой да чете. Зимата палиш, да не е на Екон, пускаш да върти въздуха в купето и след минута започва да духа топло, и така не отнема от температурата на двигателя, съответно загрява много по-бързо. Дизелите го имат след 2000 г.

Да чете има кой... Просто си мисля, че при мен нещата не са на 100% както трябва да бъдат, пък било то с нагреватели или без и за това питам.

Относно пускането да върти въздуха в купето - на теория звучи логично, но на практика като влезеш с мокро яке, или внесеш малко снежец, въздухът в колата става влажен и ако не вкарваш свеж, стъклата почват да се запотяват...или се лъжа? :)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, vlado0808 написа:

Много ясно, че има нагревател на въздуха, и на Б6 и на Б7, хиляда пъти е писано по темата, ама няма кой да чете. Зимата палиш, да не е на Екон, пускаш да върти въздуха в купето и след минута започва да духа топло, и така не отнема от температурата на двигателя, съответно загрява много по-бързо. Дизелите го имат след 2000 г.

Къде стои този нагревател на въздуха???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, vlado0808 написа:

Много ясно, че има нагревател на въздуха, и на Б6 и на Б7, хиляда пъти е писано по темата, ама няма кой да чете. Зимата палиш, да не е на Екон, пускаш да върти въздуха в купето и след минута започва да духа топло, и така не отнема от температурата на двигателя, съответно загрява много по-бързо. Дизелите го имат след 2000 г.

Няма как да не отнема температурата от двигателя колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, vlado0808 написа:

Много ясно, че има нагревател на въздуха, и на Б6 и на Б7, хиляда пъти е писано по темата, ама няма кой да чете. Зимата палиш, да не е на Екон, пускаш да върти въздуха в купето и след минута започва да духа топло, и така не отнема от температурата на двигателя, съответно загрява много по-бързо. Дизелите го имат след 2000 г.

При бензинките има ли го този нагревател?

Редактирано от carfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бях оставил колата при един майстор. И не знам какво е правил, ама сега не ми се заключва шофьорската врата от дистанционното. Заключва се само с ключ. Другите врати се заключват. Някой има ли идея кво може да е ? Ако е разкачал акумулатора някакво обучение трябва ли да се прави ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, plamenkooo написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Едно пояснение, когато съм заключил вратата с ключ през централното не може да се отключи, пак може да се отключи само с ключ.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно няма връзка централното с машинката, което може да е от прекъснати проводници в маншона на вратата, но това са само предположения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, ivailo_slavov написа:

Точно зад радиаторчето на парното в централната конзола. 

Имаш предвид че е нещо като калорифер? Дайте по Етка някаква схема, дали не може да се сложи на бензинова. Предполагам че въздуховодите са еднакви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Auxiliary_heater.jpg

То място за нагревателя най-вероятно ще има и ще може да се сложи, но окабеляването е трудната работа. Има 2 предпазителя 40А и 60А и две релета 40А и 60А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

33 minutes ago, stingray said:

Дайте по Етка някаква схема, дали не може да се сложи на бензинова. Предполагам че въздуховодите са еднакви?

Може да се сложи, аз съм насаждал на А6 Ц4, ама не е само реотана. Както каза колегата, трябва и релетата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги предния собственик ми препоръча да карам колата само с А95 бензин, такъв ли и дват заводски? Ако налея например 100 октана освен по-добър вървеж мога ли да очаквам някакви странични ефекти по колата?Мисля че и с този бензин ще достига по-бързо работна температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има някаква разлика колко по-бързо би загряла колата ако караш със 100 а не 95, тя би била от порядъка на няколко секунди на 10 минути. Няма как да я усетиш.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

33 minutes ago, NITRO1 said:

... , такъв ли и дват заводски? ...

 

На вратичката на резервоара нямаш ли лепенка?

 

На моята пише 95/98.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...