Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Сутринта реших да видя от кой тип са ми чистачките.

Тези от масовите или от "скъпите" (само оригиналдЪ) са? :)

Пластмасовата част която се закача на рамото продава ли се отделно?  

Заключалката я намерих като отделна част. 8Е0 955 247

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мой приятел сложи лед крушки с канбус на късите, но му набива грешка. Имало вариант с резистори, но казва, че греели и можело да стопят нещо. Вързал ги е с директна маса и пак набива грешка. Пита ме дали може софтуерно да се накара компа да не търси изгорели крушки, което ми се стори глупост. Какви са вариантите за да не набива грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам вибрации при набиране и постоянна скорост и искам да ви попитам имам съмнение за каре външно че издава някакъв звук при пълен завой дали може от него да има вибрации и от инерционната ролка на алтернатора издава звук като от пластмаса някой да се е сблъсквал със съшия проблем :) :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем с вибрации при ускорение и беше от вътрешното каре,при теб може и двете да са за смяна щом казваш ,че има шум при пълен волан.А шайбата на динамото е консуматив ,сменяй я ще стане друга кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/9/2017 at 0:06 PM, Papi123 said:

Мой приятел сложи лед крушки с канбус на късите, но му набива грешка. Имало вариант с резистори, но казва, че греели и можело да стопят нещо. Вързал ги е с директна маса и пак набива грешка. Пита ме дали може софтуерно да се накара компа да не търси изгорели крушки, което ми се стори глупост. Какви са вариантите за да не набива грешка?

Аз лично върнах w5w крушките- писна ми да се занимавам с глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с 1.8т, става въпрос за дебитомера, каква беше проверката с откачането на буксата? При мен при откачена букса колата върви много повече, много по добре,също и турбото пълни по добре и по рано. Иначе е леко мудничка и турбото пиква по късничко. 
Благодаря

Редактирано от freduri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали предните и задните колони на Босе системата на Б6/Б7 а еднакви ? Аз имам 2 колони с номер - 8E0035411A свалени от Б6 от задните врати.Предните пак ли са със същия номер ? Като гледам обявите да се продават има с номер - 8E0035411B. А стандартните които са на кола без босе са - 8E0035411 - Без никаква буква в края.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, freduri написа:

Към колегите с 1.8т, става въпрос за дебитомера, каква беше проверката с откачането на буксата? При мен при откачена букса колата върви много повече, много по добре,също и турбото пълни по добре и по рано. Иначе е леко мудничка и турбото пиква по късничко. 
Благодаря

Ако колата върви по-добре с изключена букса на дебитомера значи е заминал.

 

Можеш ли да и закачиш един ВАГ Ком за да видиш какви стойности показва.

 

Аз пробвах на запалена кола да изключа буксата и колата не изгасна. Но пък закачена с ВагКома си показва читави стойности. 

Но я усещам малко мудна понякога и разхода се дигна. Изчистих дебитомера миналата седмица и май се пооправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, измервали ли сте колко ви зарежда алтернатора при студен и топъл двигател? И нормално ли е след пълно обслужване на алтернатора (фрайлаф, лагери, реле с четкодържач - оригиналното на Валео и сменен колектор) при студен мотор зарежда 14,2 - 14,3 - 14,4, а в момента в който загрее напрежението с или без консуматори е от 13,6 до 13,9. Алтернатора ми е Валео 150А . Другото, което забелязах е, че след като изляза извънградско, в момента, в който алтернаторът се охлади, напрежението се покачва пак до 14,2 - 14,3 - 14,4 без значение от това какви консуматори са пуснати. Искам просто да чуя останалите как са, за да видя проблема при мен ли е или си е нормално такава работа на алтернатора.

Колата ми е Ауди А4 Б7 2.0i без турбо.

 

P.S. Смених и акумулатора с чисто нов, за всеки случай.

Редактирано от Tuchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Tushev, при мен са същите стойности без да съм ревизирал нищо. Колата е 1.8Т. Мисля че са нормални стойностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя алтернатор 150А Валео, правеше 12.2-12.5в на загрял мотор.Последва пълна ревизия..... ротор, реле регулатор и фрайлайф ролка.След ревизия стойности на студен 14.2в, на загрял 13.5в, дори пада и малко под тях с всички консуматори.

Вече 2г. карам така и нямам драми с акумулатора.

1.8т мотор.

Колегата bsdnikolov имаше подобни драми мисля и пускаше допълнителна маса и плюс от генератора към акумулатора.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали предните и задните колони на Босе системата на Б6/Б7 а еднакви ? Аз имам 2 колони с номер - 8E0035411A свалени от Б6 от задните врати.Предните пак ли са със същия номер ? Като гледам обявите да се продават има с номер - 8E0035411B. А стандартните които са на кола без босе са - 8E0035411 - Без никаква буква в края.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам този кабел.

e4734fa7dfb91077aedd8a7b0cd03fe9.jpg

Преди го ползвах с допълнителната букса за АБКто. Като я махна би трябвало с него да мога да се свържа с ЕКУто на Б6цата?

Ще може ли да дадете линк за работещ Vag Com?

И второто питане...един колега си взе това

https://m.aliexpress.com/s/item/32828435649.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32828435649&productSubject=2017-New-OBD-V2-1-mini-ELM327-OBD2-Bluetooth-Auto-Scanner-OBDII-2-Car-ELM-327&spm=a2g0s.9042311.0.0.DH3oEs

С него ще мога ли да чета грешки защото е по-удобно със смарт телефон вместо да мъкна лаптопа? Само за четене питам дали ще стане джаджата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам това :

https://ru.aliexpress.com/store/product/MIni-Bluetooth-Elm327-V1-5-OBDII-OBD2-Auto-Diagnostic-intercace-elm327-Bluetooth-Free-Shipping-to-every/805486_32436051040.html

Предполагам, че е същото. Софуера ми е Torque Pro. С него си чета и дори мога да трия грешки от модула на мотора. Не съм пробвал да влизам и в другите модули, но май няма тази опция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Дидо Йорданов написа:

 Софуера ми е Torque Pro.

Само да попитам: -Този софтуер платен ли е, или е безплатен? И как точно става свързването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...