Chitatelia Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Сутринта реших да видя от кой тип са ми чистачките. Тези от масовите или от "скъпите" (само оригиналдЪ) са? Пластмасовата част която се закача на рамото продава ли се отделно? Заключалката я намерих като отделна част. 8Е0 955 247 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GDG Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 8Е0 998 430 - вложка за рамото 8Е1 998 430 - вложка със спойлер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Да продава се. Струва 10 лв. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Мой приятел сложи лед крушки с канбус на късите, но му набива грешка. Имало вариант с резистори, но казва, че греели и можело да стопят нещо. Вързал ги е с директна маса и пак набива грешка. Пита ме дали може софтуерно да се накара компа да не търси изгорели крушки, което ми се стори глупост. Какви са вариантите за да не набива грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Здравейте имам вибрации при набиране и постоянна скорост и искам да ви попитам имам съмнение за каре външно че издава някакъв звук при пълен завой дали може от него да има вибрации и от инерционната ролка на алтернатора издава звук като от пластмаса някой да се е сблъсквал със съшия проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Аз имах подобен проблем с вибрации при ускорение и беше от вътрешното каре,при теб може и двете да са за смяна щом казваш ,че има шум при пълен волан.А шайбата на динамото е консуматив ,сменяй я ще стане друга кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Аз също сменях вътрешно каре заради вибрации,но те бяха само при ускорение Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 On 11/9/2017 at 0:06 PM, Papi123 said: Мой приятел сложи лед крушки с канбус на късите, но му набива грешка. Имало вариант с резистори, но казва, че греели и можело да стопят нещо. Вързал ги е с директна маса и пак набива грешка. Пита ме дали може софтуерно да се накара компа да не търси изгорели крушки, което ми се стори глупост. Какви са вариантите за да не набива грешка? Аз лично върнах w5w крушките- писна ми да се занимавам с глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 ЕКУто следи ли плафоните над регистрационния номер? Тези в купето предполагам не ги следи защото при мен всичко е led-ове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Следи ги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 (Редактирано) Към колегите с 1.8т, става въпрос за дебитомера, каква беше проверката с откачането на буксата? При мен при откачена букса колата върви много повече, много по добре,също и турбото пълни по добре и по рано. Иначе е леко мудничка и турбото пиква по късничко. Благодаря Редактирано 14 Ноември 2017 от freduri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 Някой знае ли дали предните и задните колони на Босе системата на Б6/Б7 а еднакви ? Аз имам 2 колони с номер - 8E0035411A свалени от Б6 от задните врати.Предните пак ли са със същия номер ? Като гледам обявите да се продават има с номер - 8E0035411B. А стандартните които са на кола без босе са - 8E0035411 - Без никаква буква в края. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Преди 18 часа, freduri написа: Към колегите с 1.8т, става въпрос за дебитомера, каква беше проверката с откачането на буксата? При мен при откачена букса колата върви много повече, много по добре,също и турбото пълни по добре и по рано. Иначе е леко мудничка и турбото пиква по късничко. Благодаря Ако колата върви по-добре с изключена букса на дебитомера значи е заминал. Можеш ли да и закачиш един ВАГ Ком за да видиш какви стойности показва. Аз пробвах на запалена кола да изключа буксата и колата не изгасна. Но пък закачена с ВагКома си показва читави стойности. Но я усещам малко мудна понякога и разхода се дигна. Изчистих дебитомера миналата седмица и май се пооправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Благодаря, колега Gameon, ще се сменява, ще си направя Коледен подарък :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tuchev Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 (Редактирано) Колеги, измервали ли сте колко ви зарежда алтернатора при студен и топъл двигател? И нормално ли е след пълно обслужване на алтернатора (фрайлаф, лагери, реле с четкодържач - оригиналното на Валео и сменен колектор) при студен мотор зарежда 14,2 - 14,3 - 14,4, а в момента в който загрее напрежението с или без консуматори е от 13,6 до 13,9. Алтернатора ми е Валео 150А . Другото, което забелязах е, че след като изляза извънградско, в момента, в който алтернаторът се охлади, напрежението се покачва пак до 14,2 - 14,3 - 14,4 без значение от това какви консуматори са пуснати. Искам просто да чуя останалите как са, за да видя проблема при мен ли е или си е нормално такава работа на алтернатора. Колата ми е Ауди А4 Б7 2.0i без турбо. P.S. Смених и акумулатора с чисто нов, за всеки случай. Редактирано 15 Ноември 2017 от Tuchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_audi Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Колега Tushev, при мен са същите стойности без да съм ревизирал нищо. Колата е 1.8Т. Мисля че са нормални стойностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Моя алтернатор 150А Валео, правеше 12.2-12.5в на загрял мотор.Последва пълна ревизия..... ротор, реле регулатор и фрайлайф ролка.След ревизия стойности на студен 14.2в, на загрял 13.5в, дори пада и малко под тях с всички консуматори. Вече 2г. карам така и нямам драми с акумулатора. 1.8т мотор. Колегата bsdnikolov имаше подобни драми мисля и пускаше допълнителна маса и плюс от генератора към акумулатора. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 120А след малко драми и неравномерно зареждане 12.3-13 смяна на реле и сега държи 13.6-13.9 на загрял 1.8т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 Някой знае ли дали предните и задните колони на Босе системата на Б6/Б7 а еднакви ? Аз имам 2 колони с номер - 8E0035411A свалени от Б6 от задните врати.Предните пак ли са със същия номер ? Като гледам обявите да се продават има с номер - 8E0035411B. А стандартните които са на кола без босе са - 8E0035411 - Без никаква буква в края. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 19 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2017 Имам този кабел. Преди го ползвах с допълнителната букса за АБКто. Като я махна би трябвало с него да мога да се свържа с ЕКУто на Б6цата? Ще може ли да дадете линк за работещ Vag Com? И второто питане...един колега си взе това https://m.aliexpress.com/s/item/32828435649.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32828435649&productSubject=2017-New-OBD-V2-1-mini-ELM327-OBD2-Bluetooth-Auto-Scanner-OBDII-2-Car-ELM-327&spm=a2g0s.9042311.0.0.DH3oEs С него ще мога ли да чета грешки защото е по-удобно със смарт телефон вместо да мъкна лаптопа? Само за четене питам дали ще стане джаджата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Аз имам това : https://ru.aliexpress.com/store/product/MIni-Bluetooth-Elm327-V1-5-OBDII-OBD2-Auto-Diagnostic-intercace-elm327-Bluetooth-Free-Shipping-to-every/805486_32436051040.html Предполагам, че е същото. Софуера ми е Torque Pro. С него си чета и дори мога да трия грешки от модула на мотора. Не съм пробвал да влизам и в другите модули, но май няма тази опция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Мерси Ще ги пробвам и двата. Просто снощи лаптопа ми не беше при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Преди 4 часа, Дидо Йорданов написа: Софуера ми е Torque Pro. Само да попитам: -Този софтуер платен ли е, или е безплатен? И как точно става свързването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 В плей стора е платена. Иначе с блутут става връзката с обд четеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Да, с блутута е. Един френд ми я прати...май от братушките я свалил. Заповядайте : http://dox.bg/files/dw?a=97a1d6b74b Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts