NITRO1 Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 On 30.09.2018 г. at 3:59 PM, NITRO1 said: Два въпроса имам и не можах да намеря информация: 1. BFB набива ли клапаните ( освободен ли е или не)? 2. При спускане по инерция, ESP- то ще сработи ли ако се наложи или не? ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Изразът "набива клапаните" е интересен. При високи обороти пораженията са големи. 2. Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Преди 16 часа, Silven Angelov написа: Имам А4 Б7 и имам проблем с жабката. Не се отваря. Като сваля капака и натисна палчето, се отваря. Някой знае ли как се сменя ключалката? Новата пристигна, но не зная кай да я сменя. https://www.drive2.ru/l/4541875/ https://www.drive2.ru/l/288230376153042873/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 3 minutes ago, МММ1 said: Изразът "набива клапаните" е интересен. При високи обороти пораженията са големи. 2. Да при ниски обороти е освободен, а при високи не е ? ESP-то ще сработи така ли, в гореописаната ситуация? Добре, че не водим бизнес кореспонденция................................. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 При скъсване на ангренажен ремък бутала и клапани се удрят. Но ако си правиш някакви експерименти, гледай това да стане при обороти на празен ход. На високи обороти пораженията са много по големи и се сменят много неща. ЕSP ще сработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Благодаря за конкретните отговори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Някой може ли да каже, къде да проверя, какъв е размера на задните ми пружини, оригиналните са и искам да проверя диаметър,дължина и т.н. Влизах в онлайн магазините и специално за моята конфигурация излизат 200 вида пружини с различни дължини. Влизах в ауто дата, но там има само спецификации за колата, като цяло не и конкретни размери. Също така при смяна на пружини трябва ли да се сменят тампони и т.н.? Има ли някъде където ако вкарам ВИН-а да се изписва тази информация или е некъв специализиран софт, който трябва да купя? Колата е куатро седан ако има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Имаш ли бележката с PR кодовете? Може да я намериш в багажника/ сервизната книжка/ под задната седалка - ако ДА, сподели я тук ще се опитам да ти кажа какви са ти пружините, иначе си прав - към 200 вида са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Пружините имат на тях цветни индекси по които се различават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Да, имам я като нова е. Утре ще я снимам. Just now, герги said: Пружините имат на тях цветни индекси по които се различават. Не забелязах такива при свалянето на едното колело, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 тези са предни,но и на задните има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Ще поръчам на механика да ги погледне, благодаря за снимковия материал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Зависи и дали колата е с 1BA или 1BE окачване,седан или авант.Тегловите индекси са различни и е добре да бъдат спазени.Иначе ще правиш ненужни гимнастики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 (Редактирано) с 1BA съм, майстора е продължил с огледа на колата и след мен, току що говорихме, имам цветове на пружините, но всичко е като ново, дори и тампоните, така, че замяната им няма да е необходима (затова ми трябваше и предварителната информация), ще сменям само некви прахо уловители на двата задни ам-ра. И един друг въпрос - къде точно трябва да отида през VCDS за да изключа задните дневни светлини да не светят, да си останат само предните - това смао когато съм на дневни светлини, пусна ли къси или габарити ще искам да светят и задните светлини? Редактирано 4 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 Дневни светлини и габарити отзад кодировка: 00041 Дневни светлини без габарити отзад кодировка: 00021 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 (Редактирано) Благодаря. Редактирано 4 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 При Б6 автоматичното затваряне на стъклата при заключване екстра ли е, или е фабрично? Ако е фабрично ме интересува ако предположим че нямам някакъв ел. проблем, нещо някакво обучение ли им се прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 Доколкото знам, трябва да се кодира при заключване да подава "дълъг" сигнал за заключване и ще ги затваря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 Едната машинка за регулиране на температурата на пасажера сдаде багажа(потенциометъра е фира).Купих си втора ръка, само че за Б7 с парт. номер 8Е2.820.511А, като си мислех, че нямат разлика. Започнах монтажа и греда, оказа се че няма нищо общо с тази от Б6 с номер 8Е1.820.511А.Някой знае ли дали има вариант да се преработи, така че да пасне. Тия от Ауди, може ли да направят две еднакви коли с различни части деба....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 Тия от Ауди правят части с парт номера и те трябва се спазват,само последната буква май не е от значение,щото конкретизира партида,най-често обновена с изчистени проблеми. А ти щом вярваш и си убеден,че В6 и В7 са еднакви коли,тогава няма какво да говориме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, закачих колата на VCDS заради неработещ парктроник, така съм я купил но искам да го оправя и изписа следните грешки: " Address 76: Park Assist Labels: 8E0-919-283-8E2.LBL Controller: 8E0 919 283 B Component: Parkhilfe 4-Kan H06 0020 Coding: 0000004 Shop #: WSC 06335 5 Faults Found: 01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203) 009 - Open or Short to Ground 01546 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Left (G204) 009 - Open or Short to Ground 01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205) 009 - Open or Short to Ground 01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206) 004 - No Signal/Communication 01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205) 004 - No Signal/Communication - Intermittent" Въпроса ми е как да замеря и мога ли с мултицет един по един датчиците? Днес вадихме само единия, който е от лявата страна на бронята, защото само до него има достъп, мерихме го и на трите пина, но не отчете никакви стойности. Тоест все едно, че няма никакво съпротивление в него. Датчика беше разкачен от буксите и беше изваден. При самото мерене трябва ли отнякъде да му се подава 12V? Или нещо неправилно мерим? Бих искал да ги проверя и 4-те защото с аоригиналните и чак тогава да купувам други. Модула е ОК, за него не ми отчита грешка, поне от това което чета. Освен това оставам с впечатление, че е прекъсната връзката от 4-те датчика едновременно до самия модул, възможно ли е и 4-те да взимат обща маса? И друг въпрос: търсих из ютюб но не намерих клипче как се сваля задната броня на Б7 седан, стъпка по стъпка. Ако са датчици - оригинални втора употреба или нови е по-добре? Освен това ако ги поръчам по куриер има ли как да ги замеря на място там за да видя дали работят (въпроса от първата част на питането ми ). Висуално няма никъде прекъснат кабел, нарушена изолация, но все пак и бронята не сме сваляли. И защо ми дава грешки за 5 сензора, като имам 4 на бронята? Ще се радвам ако имате идеи. Редактирано 6 Октомври 2018 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 Тия от Ауди правят части с парт номера и те трябва се спазват,само последната буква май не е от значение,щото конкретизира партида,най-често обновена с изчистени проблеми. А ти щом вярваш и си убеден,че В6 и В7 са еднакви коли,тогава няма какво да говориме. Коги си прави, прав си деба....просто не очаквах, че точно по тази машинка са се напъвали да правят промени и то сериозни, нищо ама нищо общо няма с тази от Б6.Пфффф ти не искаш ли да ти я продам? Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 (Редактирано) 1 hour ago, NITRO1 said: Здравейте колеги, закачих колата на VCDS заради неработещ парктроник, така съм я купил но искам да го оправя и изписа следните грешки: " Address 76: Park Assist Labels: 8E0-919-283-8E2.LBL Controller: 8E0 919 283 B Component: Parkhilfe 4-Kan H06 0020 Coding: 0000004 Shop #: WSC 06335 5 Faults Found: 01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203) 009 - Open or Short to Ground 01546 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Left (G204) 009 - Open or Short to Ground 01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205) 009 - Open or Short to Ground 01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206) 004 - No Signal/Communication 01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205) 004 - No Signal/Communication - Intermittent" Въпроса ми е как да замеря и мога ли с мултицет един по един датчиците? Днес вадихме само единия, който е от лявата страна на бронята, защото само до него има достъп, мерихме го и на трите пина, но не отчете никакви стойности. Тоест все едно, че няма никакво съпротивление в него. Датчика беше разкачен от буксите и беше изваден. При самото мерене трябва ли отнякъде да му се подава 12V? Или нещо неправилно мерим? Бих искал да ги проверя и 4-те защото с аоригиналните и чак тогава да купувам други. Модула е ОК, за него не ми отчита грешка, поне от това което чета. Освен това оставам с впечатление, че е прекъсната връзката от 4-те датчика едновременно до самия модул, възможно ли е и 4-те да взимат обща маса? И друг въпрос: търсих из ютюб но не намерих клипче как се сваля задната броня на Б7 седан, стъпка по стъпка. Ако са датчици - оригинални втора употреба или нови е по-добре? Освен това ако ги поръчам по куриер има ли как да ги замеря на място там за да видя дали работят (въпроса от първата част на питането ми ). Висуално няма никъде прекъснат кабел, нарушена изолация, но все пак и бронята не сме сваляли. И защо ми дава грешки за 5 сензора, като имам 4 на бронята? Ще се радвам ако имате идеи. Датчиците съдържат доста електроника и не могат да се диагностират чрез мерене на съпротивление. Най-добрия начин на диагностиране е този който вече имаш: през VCDS. Проблема най-вероятно е че не са свързани с модула или самия модул не работи правилно. Няма как да изгорят всички наведнъж. Освен това на средния заден датчик имаш Intermittent, което значи че от време на време има сигнал. Клипчета как да свалиш бронята има много в YouTube, просто напиши: how to remove audi a4 b7 rear bumper Редактирано 6 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 CVT, мерси за насоките. Да разбирам, че въобще няма начин да с разбере дали датчиците работят, или другия вариант е да търся нов модул и нови датчици, но ако и те не работят проблема би бил някъде по веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2018 (Редактирано) Вероятността да изгорят 5 датчика наведнъж е почти нулева. Най-вероятно проблема е в модула, буксата му или кабелния сноп. Ако задната броня е сменяна може просто кабелите да са били клъцнати и след това да не са си играли да ги свързват. Могат за изгорят и петте ако кабелите са били клъцнати и след това са свързани неправилно. Но ако трябва да се хващам да бас, бих заложил че проблема е модула или буксата му. С мултицет само можеш да видиш дали има някакво напрежение между 2 от трите кабела които отиват към датчика при активиран парктроник. Не знам обаче дали трябва да си само на контакт или на контакт и на задна. Можеш също да провериш с мултицета дали поне 2 от кабелите на датчика отиват до модула. Трябва ти само един по-дълъг кабел. Датчиците можеш да проверяваш по отделно ако имаш един сигурно работещ датчик. Закачаш го, триеш грешките и след това сканираш наново през VCDS. Но не мисля че проблема е в датчиците. А с предните датчици какво е положението, или нямаш предни? Редактирано 7 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts