Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

On 30.09.2018 г. at 3:59 PM, NITRO1 said:

Два въпроса имам и не можах да намеря информация:

1. BFB набива ли клапаните ( освободен ли е или не)?

2. При спускане по инерция, ESP- то ще сработи ли ако се наложи или не?

?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 16 часа, Silven Angelov написа:

Имам А4 Б7 и имам проблем с жабката. Не се отваря. Като сваля капака и натисна палчето, се отваря. Някой знае ли как се сменя ключалката? Новата пристигна, но не зная кай да я сменя.

https://www.drive2.ru/l/4541875/

https://www.drive2.ru/l/288230376153042873/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, МММ1 said:

Изразът "набива клапаните" е интересен. При високи обороти пораженията са големи.

2. Да

при ниски обороти е освободен, а при високи не е ?

ESP-то ще сработи така ли, в гореописаната ситуация?

Добре, че не водим бизнес кореспонденция.................................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При скъсване на ангренажен ремък бутала и клапани се удрят. Но ако си правиш някакви експерименти, гледай това да стане при обороти на празен ход. На високи обороти пораженията са много по големи и се сменят много неща.

ЕSP ще сработи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже, къде да проверя, какъв е размера на задните ми пружини, оригиналните са и искам да проверя диаметър,дължина и т.н. Влизах в онлайн магазините и специално за моята конфигурация излизат 200 вида пружини с различни дължини. Влизах в ауто дата, но там има само спецификации за колата, като цяло не и конкретни размери. Също така при смяна на пружини трябва ли да се сменят тампони и т.н.? Има ли някъде където ако вкарам ВИН-а да се изписва тази информация или е некъв специализиран софт, който трябва да купя? Колата е куатро седан ако има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли бележката с PR кодовете? Може да я намериш в багажника/ сервизната книжка/ под задната седалка - ако ДА,  сподели я тук ще се опитам да ти кажа какви са ти пружините, иначе си прав - към 200 вида са :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, имам я като нова е. Утре ще я снимам.

Just now, герги said:

Пружините имат на тях цветни индекси по които се различават. 

Не забелязах такива при свалянето на едното колело,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи и дали колата е с 1BA или 1BE окачване,седан или авант.Тегловите индекси са различни и е добре да бъдат спазени.Иначе ще правиш ненужни гимнастики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 1BA съм, майстора е продължил с огледа на колата и след мен, току що говорихме, имам цветове на пружините, но всичко е като ново, дори и тампоните, така, че замяната им няма да е необходима (затова ми трябваше и предварителната информация), ще сменям само некви прахо уловители на двата задни ам-ра.

И един друг въпрос - къде точно трябва да отида през VCDS за да изключа задните дневни светлини да не светят, да си останат само предните - това смао когато съм на дневни светлини, пусна ли къси или габарити ще искам да светят и задните светлини?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дневни светлини и габарити отзад кодировка: 00041

Дневни светлини без габарити отзад кодировка: 00021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б6 автоматичното затваряне на стъклата при заключване екстра ли е, или е фабрично?

Ако е фабрично ме интересува ако предположим че нямам някакъв ел. проблем, нещо някакво обучение ли им се прави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, трябва да се кодира при заключване да подава "дълъг" сигнал за заключване и ще ги затваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната машинка за регулиране на температурата на пасажера сдаде багажа(потенциометъра е фира).Купих си втора ръка, само че за Б7 с парт. номер 8Е2.820.511А, като си мислех, че нямат разлика.

Започнах монтажа и греда, оказа се че няма нищо общо с тази от Б6 с номер 8Е1.820.511А.Някой знае ли дали има вариант да се преработи, така че да пасне.

Тия от Ауди, може ли да направят две еднакви коли с различни части деба....?  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия от Ауди правят части с парт номера и те трябва се спазват,само последната буква май не е от значение,щото конкретизира партида,най-често обновена с изчистени проблеми.

 

А ти щом вярваш и си убеден,че В6 и В7 са еднакви коли,тогава няма какво да говориме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, закачих колата на VCDS заради неработещ парктроник, така съм я купил но искам да го оправя и изписа следните грешки:

"

Address 76: Park Assist       Labels: 8E0-919-283-8E2.LBL

   Controller: 8E0 919 283 B

   Component: Parkhilfe 4-Kan H06 0020

   Coding: 0000004

   Shop #: WSC 06335

5 Faults Found:

01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203)

            009 - Open or Short to Ground

01546 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Left (G204)

            009 - Open or Short to Ground

01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205)

            009 - Open or Short to Ground

01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206)

            004 - No Signal/Communication

01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205)

            004 - No Signal/Communication - Intermittent"

Въпроса ми е как да замеря и мога ли с мултицет един по един датчиците? Днес вадихме само единия, който е от лявата страна на бронята, защото само до него има достъп, мерихме го и на трите пина, но не отчете никакви стойности. Тоест все едно, че няма никакво съпротивление в него. Датчика беше разкачен от буксите и беше изваден. При самото мерене трябва ли отнякъде да му се подава 12V? Или нещо неправилно мерим? Бих искал да ги проверя и 4-те защото с аоригиналните и чак тогава да купувам други. Модула е ОК, за него не ми отчита грешка, поне от това което чета. Освен това оставам с впечатление, че е прекъсната връзката от 4-те датчика едновременно до самия модул, възможно ли е и 4-те да взимат обща маса? И друг въпрос: търсих из ютюб но не намерих клипче как се сваля задната броня на Б7 седан, стъпка по стъпка. Ако са датчици - оригинални втора употреба или нови е по-добре? Освен това ако ги поръчам по куриер има ли как да ги замеря на място там за да видя дали работят (въпроса от първата част на питането ми ). Висуално няма никъде прекъснат кабел, нарушена изолация, но все пак и бронята не сме сваляли. И защо ми дава грешки за 5 сензора, като имам 4 на бронята?

Ще се радвам ако имате идеи.

 

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия от Ауди правят части с парт номера и те трябва се спазват,само последната буква май не е от значение,щото конкретизира партида,най-често обновена с изчистени проблеми.

 

А ти щом вярваш и си убеден,че В6 и В7 са еднакви коли,тогава няма какво да говориме.

Коги си прави, прав си деба....просто не очаквах, че точно по тази машинка са се напъвали да правят промени и то сериозни, нищо ама нищо общо няма с тази от Б6.Пфффф ти не искаш ли да ти я продам? :hilezh:

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

1 hour ago, NITRO1 said:

Здравейте колеги, закачих колата на VCDS заради неработещ парктроник, така съм я купил но искам да го оправя и изписа следните грешки:

"

Address 76: Park Assist       Labels: 8E0-919-283-8E2.LBL

   Controller: 8E0 919 283 B

   Component: Parkhilfe 4-Kan H06 0020

   Coding: 0000004

   Shop #: WSC 06335

5 Faults Found:

01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203)

            009 - Open or Short to Ground

01546 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Left (G204)

            009 - Open or Short to Ground

01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205)

            009 - Open or Short to Ground

01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206)

            004 - No Signal/Communication

01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205)

            004 - No Signal/Communication - Intermittent"

Въпроса ми е как да замеря и мога ли с мултицет един по един датчиците? Днес вадихме само единия, който е от лявата страна на бронята, защото само до него има достъп, мерихме го и на трите пина, но не отчете никакви стойности. Тоест все едно, че няма никакво съпротивление в него. Датчика беше разкачен от буксите и беше изваден. При самото мерене трябва ли отнякъде да му се подава 12V? Или нещо неправилно мерим? Бих искал да ги проверя и 4-те защото с аоригиналните и чак тогава да купувам други. Модула е ОК, за него не ми отчита грешка, поне от това което чета. Освен това оставам с впечатление, че е прекъсната връзката от 4-те датчика едновременно до самия модул, възможно ли е и 4-те да взимат обща маса? И друг въпрос: търсих из ютюб но не намерих клипче как се сваля задната броня на Б7 седан, стъпка по стъпка. Ако са датчици - оригинални втора употреба или нови е по-добре? Освен това ако ги поръчам по куриер има ли как да ги замеря на място там за да видя дали работят (въпроса от първата част на питането ми ). Висуално няма никъде прекъснат кабел, нарушена изолация, но все пак и бронята не сме сваляли. И защо ми дава грешки за 5 сензора, като имам 4 на бронята?

Ще се радвам ако имате идеи.

 

 

Датчиците съдържат доста електроника и не могат да се диагностират чрез мерене на съпротивление. Най-добрия начин на диагностиране е този който вече имаш: през VCDS. Проблема най-вероятно е че не са свързани с модула или самия модул не работи правилно. Няма как да изгорят всички наведнъж. Освен това на средния заден датчик имаш Intermittent, което значи че от време на време има сигнал.

 

Клипчета как да свалиш бронята има много в YouTube, просто напиши: how to remove audi a4 b7 rear bumper

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT, мерси за насоките. Да разбирам, че въобще няма начин да с разбере дали датчиците работят, или другия вариант е да търся нов модул и нови датчици, но ако и те не работят проблема би бил някъде по веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятността да изгорят 5 датчика наведнъж е почти нулева. Най-вероятно проблема е в модула, буксата му или кабелния сноп. Ако задната броня е сменяна може просто кабелите да са били клъцнати и след това да не са си играли да ги свързват. Могат за изгорят и петте ако кабелите са били клъцнати и след това са свързани неправилно. Но ако трябва да се хващам да бас, бих заложил че проблема е модула или буксата му.

 

С мултицет само можеш да видиш дали има някакво напрежение между 2 от трите кабела които отиват към датчика при активиран парктроник. Не знам обаче дали трябва да си само на контакт или на контакт и на задна. Можеш също да провериш с мултицета дали поне 2 от кабелите на датчика отиват до модула. Трябва ти само един по-дълъг кабел.

 

Датчиците можеш да проверяваш по отделно ако имаш един сигурно работещ датчик. Закачаш го, триеш грешките и след това сканираш наново през VCDS. Но не мисля че проблема е в датчиците.

 

А с предните датчици какво е положението, или нямаш предни?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...