Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Колеги какво е вътрешното ФИ на хидравличният маркуч,който се свързва към охладителната тръбичка пред радиаторите.

точно там преди скобата маркуча се е нацепил и ми подлизва хидравлично масло, искам да взема малко маркуч и да го снадя там и дали там е високото налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има ли някой колега с Б6 седан да е с музиката с баса и със афтърмаркет сд, искам да видя как са вързани буксите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. случайно някой да знае продава ли се чисто нов хидравличен маркуч, този който тръгва от рейката към охладителната тръба пред радиаторите, сълзи ми течност и от запресованата част, никъде в интернет не намирам нова част, а за втора ръка няма смисъл  , кой знае какъв нацепен ще е.

за ауди а4 б6 1.9 тди

 Другият вариант е да ида да ми направят нов маркуч на място.Само незнам размерът на алуминиевата част на маркуча, където влиза болта и се захваща към рейката.46517190_1095487420627776_1624205272404721664_n.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, здравейте.

Карам А4 Б7 и ретрофитвам RNS-E LED от TTrs 2013г. Всичко точно, моята кола оригинално си е с RNS-Е, но искам да подкарам и графичното изображение за парктроника. Оригинално колата е с преден и заден парктроник, но остава неизвестното с кабелажа към RNS-Е. Някой правил ли е въпросното упражнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко е ОЕМ,няма кабелаж май,слагаш Медия-та,кодираш правилно и ако модула подържа графика,трябва да станат нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам....

Снощи се свързах към екуто на колата Torque.

Гледам температурата на охладителната течност при загряла кола е в границите 95-100градуса. Понеже знам, че би трябвало да е около 90гр. веднага заподозрях термостата. Цъкам в нета за темостат и гледам, че на всичките термостати в техническите данни им дават темпераура на отваряне 100градуса.....

Сега има ли проблем или на този двигател- AVJ трябва да е така при загрял двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Chitatelia написа:

На всички които прегледах в нета пише 100гр. Тоест само ОЕМ ли, автърмаркет не става?

Температурата е щампована на корпуса. Няма начин да е 100 градуса. Всякакъв термостат от реномирана марка става.

Ако си със силов тунинг се слага различен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако следиш с Торк температурата, ще видиш че таблото показва точно 90 градуса когато реално температурата е между 81 и 99 градуса. Това е нормалния работен диапазон. Термостата ти не е за смяна.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен колата с Color MFA диспей показва така:

загрява до 100 градуса и след перката отива на 93 градуса. / Стрелката пак си показва 90 /

Сутрин около 80 градуса/ по дисплей/ стрелката на таблото отива на 90 градуса и не мърда.

П.С. нищо не ти е за смяна. Карай си колата и не се филмирай!

Редактирано от mi_audi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, CVT написа:
Ако следиш с Торк температурата, ще видиш че таблото показва точно 90 градуса когато реално температурата е между 81 и 99 градуса. Това е нормалния работен диапазон. Термостата ти не е за смяна.

Точно това се случва.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какво масло се слага на ръчна скоростна кутия? Смених го преди 15000 км и от тогава ако колата е студена, влизането на първа и втора е много трудно. Не знам какво е сложеното масло, както и не знам какво трябва да е, защото не намирам ръководство.

В Етката изкарва кутия FEC, масло G052911A2. Уж се ориентирах към 75W90, но дали GL4 или GL5? Или да търся с одобрение VW 501 50? А има тема в канадски форум, където пише, че G52 няма нищо общо с другите масла 75W90 и било минерално..... А де?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На G052911A2 има много аналози. Всяка търсачка на производител на масло ще ти предложи вариант. Примерно FUCHS TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80.

Ако маслото беше G 055 532 A2 алтернатива няма, само оригинално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Да разбирам ли от описанието на това масло, че VW 501 50 включва и G052911A2? Или изрично да търся номера на маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колко градуса разлика имате между температурния датчик, който праща информация към контролера на двигателя и този, който праща към таблото? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално са два датчика в един корпус. Буксата е с 4 пина. При мен дават разлика около 10 градуса и мисля, че това е твърде много. Затова искам да разбера на другите коли как е. 

Редактирано от ads
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ясно. А как им виждаш температурата - VCDS или Торк? И на кой канал за да пробвам на моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Torque мисля, че виждам температурата, която се праща към таблото, но не съм сигурен. С VCDS влез в engine block и на един от първите канали има coolant temperature. Виждаш какво е показанието там и след това влизаш в instruments cluster и там също на един от първите канали ще имаш coolant temperature. Не ги знам наизуст, но със сигурност веднага ще ги откриеш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...