kosio85 Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Аз съм с 1BE на Б6 и отзад винаги ми е била по легнала колицата. Това нормално ли е или са поумекнали пружините? Ако седнат хора отзад не се променя особено, в смисъл не кляка още повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 И аз съм така пак 1БЕ на Б6 и отзад е клекнала сравнена с предния мост. Не опира отзад дори и натоварена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 (Редактирано) Колеги, аз също съм с б6 с 1BE и отзад е по-клекнала, но при натоварване гумите влизат в калниците. С оригиналните 235/45/17 съм, не ми изглеждат изпуснали амортесьорите. Дали може да е от омекнали пружини? Редактирано 7 Март 2017 от s4_v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Здравейте Да питам и аз нещо свързано с окачването на Б6 Окачването е 1BА Намъкнах пружини от същата кола /пак авант,пак 1.9 с еднакво оборудване/ само че от 1ВЕ окачване на амове 1ВА Дали ще имам проблем за амортисьорите при положение че пружините не са за тях? Като поведение е стойка колата слезе с около два пръста и возията се стегна драстично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 22 hours ago, s4_v said: Колеги, аз също съм с б6 с 1BE и отзад е по-клекнала, но при натоварване гумите влизат в калниците. С оригиналните 235/45/17 съм, не ми изглеждат изпуснали амортесьорите. Дали може да е от омекнали пружини? И при мен леко влизат, ако седнат трима отзад, като се има впредвид, че имам бутилка 45л. и един ковчег Pioneer дето се развозва . По-скоро май си е нормално. Заглеждал съм се по улиците и доста Б6-ци отзад са по клекнали. На колегата отгоре направо изглежда като Allroad в сравнение с мойта . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 А смятай кво беше със стандартните пружини - 4 пръста и малко между гумата и веждата на калника 1ВЕ е с червени амове и ще се укажат с по къси стержани от на 1ВА и явно заради това при мен все още е щръкнала Но дали е проблем да се возя така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 С червени е, ако са заводските. Аз наскоро смених предните с KYB и вече не са червени за съжаление Ами не мисля, че е проблем. Ако не ти е много неустойчива на завои май няма яд. С мойто каране, примерно, дори и с 1BE не е кой знае колко стабилна, пък ако се кача на толкова висока, ще се пребия сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Преди 3 часа, nikito_ko1 написа: Окачването е 1BА Намъкнах пружини от същата кола /пак авант,пак 1.9 с еднакво оборудване/ само че от 1ВЕ окачване на амове 1ВА Дали ще имам проблем за амортисьорите при положение че пружините не са за тях? Като поведение е стойка колата слезе с около два пръста и возията се стегна драстично Направил си нещо много странно. Доста хора карат с 1ВА и амове от 1ВЕ .. Но обратното чувам за първи път. Проблем има ... В момента колата (дори видно на снимките) е с около 10 мм. по висока отпред. Причината е че чашката на амовете от 1ВА е с 10мм. по високо от 1ВЕ. Добре е да огледаш задните амове колко им се показва стержена .. Да ли работят коректно амовете в тази конфигурация е въпроса .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 МММ1 Можеш ли да посочиш номер на тази по-ниска чашка от 1ВЕ за да изравня нивата? На снимката се вижда разликата във височината на пружините По късите са с 0.5мм по дебели витки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Става дума за чашката на самия амортисьор, върху която ляга пружината в долния си край. Тя е към самия корпус. В случая не можеш да направиш нищо. Освен смяна с такъв от 1BE .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Nikito_ ko1 в момента моята кола е точно така като твоята,само че при мен си останаха пружините от 1BE но махнах амортисьорите и сложих 4 нови от 1ВА окачване.Аз го направих с цел повдигане и по-мека возия.Сега съм в златната среда може би, хем вози хубаво хем не се накланя много и е устойчива в завоите.Дори задницата ми е леко виснала като твоята,но вече тези тампончета за повдигане на задницата са в мен и утре ще ги монтирам. Иначе ако искаш да слизаш още ти трябват амортисьори от 1BE както ти казаха колегите,но возията никак няма да ти хареса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 А какви са тези тампончета за повдигане на задницата, че аз нещо не разбрах? Може ли да се монтират на 1BE? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 13 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Прочети на предната страница какво сме коментирали. "Слага се допълнителна приставка с номер 8E0 512 145 от окачване тип 1BR" Аз вече купих тези приставки и днес щях да ги монтирам,но много вали навън.Като ги сложа ще кажа какъв е резултата при мен.Иначе тези подложки не са скъпи,аз си ги поръчах от ауди и са по 11лв. бройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 16 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 Да се похваля,след слагането на подложките вече не съм със изсипана задница,даже обратното вече е една идея вирната. По ролетка преди подложките задницата беше 15мм. по-ниска,а сега е точно отпред и отзад,но странното е че визуално ми изглежда че задницата дори е по-вдигната.Може би защото съм свикнал да я гледам изсипана и затова сега като е равна ми се вижда неестествено висока отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 Я бодни една снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 19 Март 2017 Доклад Share Публикувано 19 Март 2017 Колега сложи една снимка, че и моята е с виснала задница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 31 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Ето я вече с подложките отзаде: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Колеги, за да не пускам нова тема, ако бодна едни Eibach pro kit 30/30 на оригиналното 1BE окачване как ще седи? Дали ще се оправи вирнатата задница и ще се свали предницата, как ще понесат оригиналните амове? Ще се развали ли возията( която и сега не е особено комфортна)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Ето и снимка като не е натоварена, като се натовари нещата стават по-зле. Иначе е 1.9 тди на предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Мойта излиза с 1BV по лепенка и с 18-ки (DTM) много твърда возия,усеща се всичко,но иначе е прилично височка и ужасно стабилна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 On 31/07/2017 at 10:32 AM, s4_v said: Колеги, за да не пускам нова тема, ако бодна едни Eibach pro kit 30/30 на оригиналното 1BE окачване как ще седи? Дали ще се оправи вирнатата задница и ще се свали предницата, как ще понесат оригиналните амове? Ще се развали ли возията( която и сега не е особено комфортна)? На първата ми кола B5 и сложих точно този кит Eibach pro 30/30 със стандартни сини sachs super touring нови амортисьори.С тази комбинация стойката и возията станаха идеални!Взимай и слагай без да се замисляш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 (Редактирано) @kosio85 , @GameON мерили ли сте, че е по-легнала отзад колата. При B6 арката на предния калник е по-отворена и затова изглежда така. Ако се мери при праговете отпред и отзад най-вероятно ще е равно. За да стоят еднакво гумите в калниците колата трябва да легне малко напред. Редактирано 3 Август 2017 от danidelev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Здравейте и от мен, аз съм с ауди б6 авант 1.9 на предно, смених четирите амортисьора с нови на САШ и четирите тампона на макферсона ЛЕМФЬОРДЕР, с 1БА окачване съм,но явно задните ми пружини са малко омекнали,понеже задницата стой с 15 мм по ниска. искам да я помдигна с 20 мм, какви подложки на пружините ми трябват, и ако някой знае номерът и, за да си ги купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 On 03/08/2017 at 6:20 PM, danidelev said: @kosio85 , @GameON мерили ли сте, че е по-легнала отзад колата. При B6 арката на предния калник е по-отворена и затова изглежда така. Ако се мери при праговете отпред и отзад най-вероятно ще е равно. За да стоят еднакво гумите в калниците колата трябва да легне малко напред. Мерил съм я да и е с 10 мм по-ниско, като това е без да е натоварена. Като се натовари малко става като ситроен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 6 Август 2017 Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 @s4_v Моята с ново 1BE окачване седи равна, а предните калници са с 10ина мм по-нагоре от гумите отколкото задните. Като се натовари колата с 4 човека и багаж кляка малко но нищо фрапиращо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване