Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Да, точно тези моторчета са проблема, събира се много магнитен прах или каквото е там и на студено нямат сила да завъртят и да отключат.

 

Ако не се лъжа драмата с кормилните колони с породена пак от такова моторче и съответно се лекува по същия начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При колоната разглобаването е още повече. 

 

Това е единствената кола която знам, която не се отключва от вътре когато е заключена с дистанционното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е., всички ауди и vw  са така след някоя година. нарича се safelock, deadlock(предполагам от пострадалите).

Нарочно е направено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.01.2018 г. at 11:40, Manniakk написа:

 

решението на проблема... рано или късно всички брави почват да работят така. проблема е нагар в колектора или някоя зъбчатка. речонта е меко казано неприятен поради количеството разглобяване..

 

Разглобяването не е проблем, проблемите започват когато почнеш да сглобяваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива моторчета има в клапите на VAG джипките за парното и в централното на Мерцедесите и проблема е същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не останат чарколяци или винтчета - значи нищо не си направил :hilezh:

След разглобяване на 3/4 трябва да ти останат части за още една брава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Satori  да ти кажа още един лаф :) ,  един колега викаше как да ходя на доктор , като знам аз какъв инж.  съм :) ,,,  ами ако е пропуснал някоя лекция доктора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, предстой ми смяна на двата ремъка + ролки и водна помпа. Ако някой е сменял тези неща може ли да каже колко антифриз да взема, че никъде не откривам информация.

Защото на офертата са ми сложили 6 литра антифриз концентрат, тоест като се разреди ще станат 12 литра. Идеята ми е да остане по малко а не да се чудя после както да го правя..

3.0 дизел 239 коня

Редактирано от miro299
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, няма да остане.

Системата събира 12-13л.

Въпроса е да ти я обезвъздушат като хората, че е малко по-особено. Мисля има 3 точки от които трябва да се обезвъздуши.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да я направят като хората. Все пак в сервиза други коли освен Ауди не влизат и конткретно само дизели. Имам доверие на майстора. Вече 6 години ми прави другата кола. Значи да си взимам 6те литра антифриз.

Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, miro299 написа:

Здравейте колеги, предстой ми смяна на двата ремъка + ролки и водна помпа. Ако някой е сменял тези неща може ли да каже колко антифриз да взема, че никъде не откривам информация.

Защото на офертата са ми сложили 6 литра антифриз концентрат, тоест като се разреди ще станат 12 литра. Идеята ми е да остане по малко а не да се чудя после както да го правя..

3.0 дизел 239 коня

Я кажи цена горе долу ..  ако искаш може и на лично ..  аз се колебая няма сервизна история да са сменяни моите  , единия го виждам , че  е оригинален ремък и има леки следи от ролка ли и аз не знам  този на помпата ама за другия не знам .  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза е Ifidik Tuning. Не съм се изразил правилно. Правят предимно автомобили от Ваг групата, по-рядко Мерцедес и Бмв. Карал съм му  Опел, Тойота  но ме е връщал и съответно пращал при колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин отзад светеха габаритите и третия стоп? Някой има ли идея каква може да е причината? Бях на ръчна и е -9? :/

Нямах проблем със запалването...има вариант и да съм натиснал ключа, но тогава май не свети третия стоп при отключване?

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и той да е, но е странно, загасих си нормално колата, уж си я заключих, загаснаха след малко take me home lights и уж всичко точно.

Сутринта светеха отзад габаритите и най-странното - третия стоп горе :/ Не видях дали светят и отпред

И тази грешка. Викам си - ако са светели цяла нощ, няма палене при -9 - но от раз запалих. Ще я следя дали пак ще го направи...Чудна работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...