Fr0sT Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Да, точно тези моторчета са проблема, събира се много магнитен прах или каквото е там и на студено нямат сила да завъртят и да отключат. Ако не се лъжа драмата с кормилните колони с породена пак от такова моторче и съответно се лекува по същия начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 При колоната разглобаването е още повече. Това е единствената кола която знам, която не се отключва от вътре когато е заключена с дистанционното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Не е., всички ауди и vw са така след някоя година. нарича се safelock, deadlock(предполагам от пострадалите). Нарочно е направено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Това подлежи на кодировка в 46-Central Conv. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Натискаш два пъти бутона на дистанционното за заключване и се деактивира deadlock-а, т.е. можеш да я отключиш отвътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 На 22.01.2018 г. at 11:40, Manniakk написа: решението на проблема... рано или късно всички брави почват да работят така. проблема е нагар в колектора или някоя зъбчатка. речонта е меко казано неприятен поради количеството разглобяване.. Разглобяването не е проблем, проблемите започват когато почнеш да сглобяваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Гледаш като за начало да не ти останат излишни части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Такива моторчета има в клапите на VAG джипките за парното и в централното на Мерцедесите и проблема е същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Ако не останат чарколяци или винтчета - значи нищо не си направил След разглобяване на 3/4 трябва да ти останат части за още една брава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Да колите са ненужно усложнени и ние тука ги вкарваме в пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 По-лесно е да отидете до колегата @sunshai или му изпращате машинката и не се занимавате с винтчета и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Приятел в ТУ ми сподели мъдрост, че ако разглобиш и сглобиш нещо и са ти останали по-малко/или 3 винтчета - успешно е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Satori да ти кажа още един лаф , един колега викаше как да ходя на доктор , като знам аз какъв инж. съм ,,, ами ако е пропуснал някоя лекция доктора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, предстой ми смяна на двата ремъка + ролки и водна помпа. Ако някой е сменял тези неща може ли да каже колко антифриз да взема, че никъде не откривам информация. Защото на офертата са ми сложили 6 литра антифриз концентрат, тоест като се разреди ще станат 12 литра. Идеята ми е да остане по малко а не да се чудя после както да го правя.. 3.0 дизел 239 коня Редактирано 24 Януари 2018 от miro299 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Колега, няма да остане. Системата събира 12-13л. Въпроса е да ти я обезвъздушат като хората, че е малко по-особено. Мисля има 3 точки от които трябва да се обезвъздуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Трябва да я направят като хората. Все пак в сервиза други коли освен Ауди не влизат и конткретно само дизели. Имам доверие на майстора. Вече 6 години ми прави другата кола. Значи да си взимам 6те литра антифриз. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Стана ми интересно ,кой е този сервиз , където е само за Ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Преди 1 час, miro299 написа: Здравейте колеги, предстой ми смяна на двата ремъка + ролки и водна помпа. Ако някой е сменял тези неща може ли да каже колко антифриз да взема, че никъде не откривам информация. Защото на офертата са ми сложили 6 литра антифриз концентрат, тоест като се разреди ще станат 12 литра. Идеята ми е да остане по малко а не да се чудя после както да го правя.. 3.0 дизел 239 коня Я кажи цена горе долу .. ако искаш може и на лично .. аз се колебая няма сервизна история да са сменяни моите , единия го виждам , че е оригинален ремък и има леки следи от ролка ли и аз не знам този на помпата ама за другия не знам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Сервиза е Ifidik Tuning. Не съм се изразил правилно. Правят предимно автомобили от Ваг групата, по-рядко Мерцедес и Бмв. Карал съм му Опел, Тойота но ме е връщал и съответно пращал при колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 (Редактирано) Тази сутрин отзад светеха габаритите и третия стоп? Някой има ли идея каква може да е причината? Бях на ръчна и е -9? :/ Нямах проблем със запалването...има вариант и да съм натиснал ключа, но тогава май не свети третия стоп при отключване? Редактирано 25 Януари 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 Стоповете не светят само габаритите но не съм се заглеждал в случай че ръчната е дигната дали няма варянт да светят..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 Вчера като съм паркирал е записала следната грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 това не е ли бутона за палене? Ако си го задържал натиснат може да е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 може и той да е, но е странно, загасих си нормално колата, уж си я заключих, загаснаха след малко take me home lights и уж всичко точно. Сутринта светеха отзад габаритите и най-странното - третия стоп горе :/ Не видях дали светят и отпред И тази грешка. Викам си - ако са светели цяла нощ, няма палене при -9 - но от раз запалих. Ще я следя дали пак ще го направи...Чудна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 От стоп машинка може да ти светят стоповете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts