N1995 Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Тоя толкова е и запомнил какво му е казал Мишо. На P - може, ама на N да се държи колата е безумие. И забавянето от задна на първа е напълно нормално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Не това е одговора на колега правил с-троник в Загреб при Мишо ,който му е дал няколко съвета за пазенето на съединителите .Сега ако колегата го преразказва грешно не знам , исках да чуя само и други мнения нали за това сму тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Just now, N1995 написа: Тоя толкова е и запомнил какво му е казал Мишо. На P - може, ама на N да се държи колата е безумие. И забавянето от задна на първа е напълно нормално! Чакай че ората са чели и знаят ве, кво се напрегаш Така и не разбрахте че тва железо никой не знае кога ще роди. Аз лично лоста не го мърдам ако ще и 1 час да кесам у задръстване #балсъмго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Баш. Ако можеше и старт стопа и ауто паркинга да работи и ACC-то да не спира като седи на място колата повече от 2 секунди от нас до работа само волана щях да въртя и ръчката на ACC-то хахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Поне доказах ,че не си измислям и не чета през ред ,но явно проблемите с кутийте ни карат да се ровим за информация ,като прасе в калчища , опитваики се да одължим пробега им Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е И аз това си мислех. Но то не е по-различно от това да ск на спирачка. Интересно е, че тази информация за забавянето в резултат на софтуер ъпдейт се намира само в бг форума - най-хитрите на света Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Приказваш глупости ма неам желание да споря. Карам достатъчно с троници и всички са така след Ъпдейта. Ако моята кутия се омаже нещо ще я правя и няма да я ъпдейтвам,решили съм . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Приказваш глупости ма неам желание да споря. Карам достатъчно с троници и всички са така след Ъпдейта. Ако моята кутия се омаже нещо ще я правя и няма да я ъпдейтвам,решили съм . Добре де, не може ли да се сложи старата версия преди ъпдейта?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 е къв ъпдейт е тогава? По предписание след ремонт се слага новата версия ,точка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Моята е с последна версия (поне средата на 2017-та като я ъпдейтнах беше, не съм гледал дали има по-нова след това) и няма никакво забавяне от D на R. Вярно, че колата е А5, а и е по-стара, но кутията е сменяна по гаранция през 2013-та (или 2014-та) и си мисля, че е същата като при вас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Я кажете ,къде сте сменяли маслото и след това всичко е ок , че маи такъв случеи няма , да видим къде да се ходи или бъркаш в торбата и квото излезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 При 4г то има почти винаги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 2 minutes ago, Аци said: Я кажете ,къде сте сменяли маслото и след това всичко е ок , че маи такъв случеи няма При профилактична смяна всичко трябва да си е наред. Когато се прави опит за ремонт на кутията със смяна на масло или софт сигурно има и разочароващи резултати Аз софт не съм сменял и не виждам защо да го правя, ако кутията работи добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Маслото се сменя регулярно на 50 000км а със смяната се налива и нов софтуер ако има, а за финал се прави адаптация. Софта променя не само превключването от D на R, като цяло ъпдейтите са с цел да се пази кутията повече. Като идеш в Порше по тази сервизна процедура няма как да ти я изпълнят без да направят адаптацията и ъпдейта защото така казват от Инглощат. Сега вече по гаражите какво се случва и препоръчва е отделен въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petri Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 А някой има ли опит с ъпдейт на типтроник и като цяло работата на кутията...? Питането ми е следното, наясно съм, че нещата доста различни спрямо с-троник, а и предните ми 2 коли бяха такива, но да се върна на типтроника. Забелязал съм, че като натискам "средно" педала прехвключва от 1-2-3 едно такова затлачено, сякаш ако съм с ръчни скорости и задържам повече съединителя преди да го отпусна. Сякаш ей сега ще превключи, ама малко се чуди. Ако натисна от самото начало една идея повече си ги реди по-културно и бързо (не говоря за кик даун). Вероятно така си работи като цяло триптроника, но не съм имал възможност да карам друга кола и да направя сравнение. Чудех се дали да рискувам с един ъпдейт, без да знам дали изобщо и кога са превени. Колата е при мен от 8 месеца и така си беше в началото. Преди 4-5 месеца май смених маслата и филтрите по кутията, нищо не се промени за мой късмет. Даже ако някой колега с 4Г и типтроник би намерил време и е така любезен да се видим за тест, ще съм безкрайно благодарен. В София съм, ама мога да се разходя и по-надалече. Сори, че малко извън топика е моя въпрос, а и дори няма да взема страна в спора по-горе, че гледам взеха да загрубявата нещата Иначе и аз знам, че колкото по-малко ръчкаш по кутията, толкова по-добре и конкретно да не се слага на N. Ако на някой му е зор за икономия, разликата си мисля, че е крайно пренебрежима. Мерси на отзовалите се по моя въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 24 minutes ago, N1995 said: Маслото се сменя регулярно на 50 000км а със смяната се налива и нов софтуер ако има, В моята книжка пише единствено, че маслото се сменя на 60к км. Нищо няма за смяна на софтуер. Утре ще закача да видя какъв софт е качен на кутията. Ще пише ли кога е наливан или трябва по версията да се ориентирам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 10 hours ago, Petri said: А някой има ли опит с ъпдейт на типтроник и като цяло работата на кутията...? Питането ми е следното, наясно съм, че нещата доста различни спрямо с-троник, а и предните ми 2 коли бяха такива, но да се върна на типтроника. Забелязал съм, че като натискам "средно" педала прехвключва от 1-2-3 едно такова затлачено, сякаш ако съм с ръчни скорости и задържам повече съединителя преди да го отпусна. Сякаш ей сега ще превключи, ама малко се чуди. Ако натисна от самото начало една идея повече си ги реди по-културно и бързо (не говоря за кик даун). Вероятно така си работи като цяло триптроника, но не съм имал възможност да карам друга кола и да направя сравнение. Чудех се дали да рискувам с един ъпдейт, без да знам дали изобщо и кога са превени. Колата е при мен от 8 месеца и така си беше в началото. Преди 4-5 месеца май смених маслата и филтрите по кутията, нищо не се промени за мой късмет. Даже ако някой колега с 4Г и типтроник би намерил време и е така любезен да се видим за тест, ще съм безкрайно благодарен. В София съм, ама мога да се разходя и по-надалече. Сори, че малко извън топика е моя въпрос, а и дори няма да взема страна в спора по-горе, че гледам взеха да загрубявата нещата Иначе и аз знам, че колкото по-малко ръчкаш по кутията, толкова по-добре и конкретно да не се слага на N. Ако на някой му е зор за икономия, разликата си мисля, че е крайно пренебрежима. Мерси на отзовалите се по моя въпрос Типтроника е така, усеща се “лагав” в сравнение с ДСГ-то.... освен ако не натиснеш здраво или си на S. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 Преди 10 часа, robobug написа: ... Ще пише ли кога е наливан или трябва по версията да се ориентирам? Не пише кога е наливан. Освен ако няма някакъв документ от дилъра. И версията няма да ти каже много... Все пак дай номера на софта и текущата версия, може да се ориентираме по последните налични версии, които се слагат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 А нормално ли е освен забавянето, от време да се чува и прещракване (от задна към предна)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 (Редактирано) Ето какво прочетох аз от кутията: Quote Flash Status Programming Attempts(application): 3/3 Successful Attempts(application): 3/3 Programming Status: 00000000 Flash Date: 10.02.22 Flash Tool Code: 00000 000 00000 Software UDS: 01.02.13 ISO15765: 01.02.13 CAN: 01.07.00 HiSpd Net: 01.06.00 Маслото е сменяно 03.2015-та, колата е била обслужвана за последно 05.2016-та и малко по-късно стана моя собственост. За кутията е имало акция 37F1, която е вписана в книжката и проведена на 32к км, т.е. много преди първата смяна на маслото. Редактирано 19 Септември 2018 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 За мен нищо не става ясно от това инфо. Дай версията на софта. Един лог с VCDS ще свърши работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 При моят С троник, забелязвам че малко е муден, примерно като е смачкам и сваля предавки , има един лаг / забавяне и тогава почва да дъпра , това при всички ли го има или иска ъпдейт ? мисля че не е ъпдейтвана кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 При мен на S като карам върви суепр мазно и ги сменя изобщо без да усетя нито една смяна почти. Като карам на D уж по-бавно си усещам мяната, лаг няма, но е по-мудничка някак си. Определено се кефи на смяната на по-високи обороти кутията или поне така се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 На S е голям кеф, сравнено с D и при мен разликата е огромна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване