Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

Имах Мазда ЦХ-3 2016 CVT кутия нямаше такива неудобства... не казвам проблеми защото не мога да ги класифицирам като такива...все пак аудито ми е на 3 месеца .Дразнещо е ...лошото е че не искам да свиквам с това ...все пак имам 4,5 год гаранция още...ако не го оправят ще ги накарам да ми сложат ръчна кутия...хахахах

...или не знам дали защото ми е по тежък кракът и я карам  на "динамик" а жената на ауто режим и не и са любими задръстванията и като се кача аз... се само адаптира . 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще.
Потвърждавам, преди месец бях при Мишо и той също ми препоръча на N на светофар.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 3/14/2019 at 8:07 AM, P_PETKOV said:

8 степенната кутия на ZF е с хидротрасформатор или иначе казано нищо общо с S-tronic

По- новите S-tronic (2016-2018)са с 8 скорости и са пак с 2 съединителя, а не с хидротрансформатор и доколкото знам са с по-качествени съединители и не са толкова проблемни....

Link to comment
Share on other sites

От къде знаеш че са по-качествени след като са още на по 1, 2 и 3 години?

Link to comment
Share on other sites

Априори знае :D То и S-Tronic-а си е супер кутия като е до пет години и под един милион километра, ама докато стигне тука става мултитрошляк :D 

Link to comment
Share on other sites

Оууу виждам че трее да спра да си карам навеса ,че както е подминал 200к едва ли и остава много на таа кутия и ше ми напрай беля некъде по пътищата :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Вози се няма страшно това са горублянски 28 000  до 200 имаш време. Мен не ме радва нещо тая кутия единствено,че държи много ниски обороти и непрекъснато трябва да ръчкам предавка нзад.

Just now, moto_fan написа:

Оууу виждам че трее да спра да си карам навеса ,че както е подминал 200к едва ли и остава много на таа кутия и ше ми напрай беля некъде по пътищата :hilezh:

 

Edited by Passi
Link to comment
Share on other sites

Няма какво да въртите едни и същи неща.

Като стане проблем с кутията трябва да имате в джоба 6000лв заделени,ремонтирате при правилния сервиз и карате!

Всякакви други неща от рода ще сменя само това или онова и ще ми се размине ,водят до втори и трети ремонт.

 

Edited by icebobo
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

виждам, че по-назад в темата съм цитиран, че кутията не трябва да се оставя на D много време... 

тази информация я имам директно от Мишо ...когато стоим повече време напр. на светофар е добре да се оставя на N или P.

Издевателства не се препоръчват, но ако се наложи въртене на гуми, стръмно изкачване е хубаво да се прави на големия съединител (нечетни скорости) и с изключено esp.

С-троника си е ръчна кутия с роботизирано управление.

Според мен да я оставиш спряла на D или аутохолд е равносилно да я държиш спряла на полусъединител...вижте моментната консумация при спряла кола на N или P и я сравнете с D.

между N и P разликата е, че на Р има и механично зацепване (едно чопче).

 

Link to comment
Share on other sites

Колеги някой да се е сблъсквал със следния проблем : gearbox overheating. Adopt driving style. Обикновенно излиза след около 15-20 мин градско каране в задръстване и изчезва след 2 секунди. Не винаги. На дълъг път няма проблеми. Държа я на D когато съм спрял на кръстовище или в трафика.

Link to comment
Share on other sites

Така ще стане. Четох че ако не е достатъчно илине в повече можело да дава такава грешка. Ще и направя една диагностика и ако не се окаже някой сензорче ще я пратя да я умуват

Link to comment
Share on other sites

520 лв + маслото. Правен е и ъпдейт на софтуера на кутията и уж адаптация.

Това обаче което е странното е че днеска ми го направи тоя проблем и като качвах един по-стръмен подход. Колата спря на байра и не искаше да помръдне докато грешката не изчезна. Наклона е от порядъка на 30 градуса. Ще се ходи в Порше като гледам. Другото което е , пробвах на различни режими на кутията ,но и на Дайнамик и на Ефишънси все едно и също.

Link to comment
Share on other sites

On 3/28/2019 at 9:44 AM, fifipaldi said:

Тия потенциометри не се ли прецакваха след години експлоатация?

Не са потенциометри. Прецаква се паметта, която има определен брой цикли "запис".

 

Понеже явно има неразбиране какво (вероятно) е казал майстора - аз го разбирам така:

"ауто-холд" е функция, която държи колата на полу-съединител на наклон, без да използва спирачка. 

Примерно оставяш колата един час на някой "стоп" в Търново, на който виждаш само небето и после псуваш ВАГ каква кутия били направили и как няма да си роб на колата си.

Престоят на място на "Д" дълго време е нещо подобно, просто в лека степен.

Аз не виждам никакъв комфорт в това, да се стои 2-5-10 минути на място на полусъединител с натисната спирачка, вместо да се освободи предавката. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...