Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

  • Отговори 398
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Щади едно за сметка на друго.

 

преди 26 минути, robobug написа:

Не са потенциометри. Прецаква се паметта, която има определен брой цикли "запис".

 

Понеже явно има неразбиране какво (вероятно) е казал майстора - аз го разбирам така:

"ауто-холд" е функция, която държи колата на полу-съединител на наклон, без да използва спирачка. 

Примерно оставяш колата един час на някой "стоп" в Търново, на който виждаш само небето и после псуваш ВАГ каква кутия били направили и как няма да си роб на колата си.

Престоят на място на "Д" дълго време е нещо подобно, просто в лека степен.

Аз не виждам никакъв комфорт в това, да се стои 2-5-10 минути на място на полусъединител с натисната спирачка, вместо да се освободи предавката. 

 

 

От гледна точка на съединителя няма никаква разлика между държенето на колата на авто-холд и дъжене на натисната спирачка на D. Едното не е по-лека степен на другото - еднакви са. Освен това и двете не са еквивалентни на полу-съединтел. По скоро са еквивалентни на напълно натиснат съединител.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие тук сте се събрали все баровци и триста лева за нищо ги нямате, но за човек, вадещ парите си с труд, това си е цифра.

Извинявам се за включването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, CVT said:

От гледна точка на съединителя няма никаква разлика между държенето на колата на авто-холд и дъжене на натисната спирачка на D. Едното не е по-лека степен на другото - еднакви са.

Мисля, че не са еднакви. Степента на "зацепеност" е различна.

Вероятно има някаква комбинация от текущо тегло на колата и наклон, при които са еднакви.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, robobug написа:

Мисля, че не са еднакви. Степента на "зацепеност" е различна.

Вероятно има някаква комбинация от текущо тегло на колата и наклон, при които са еднакви.

 

 

В сайта на Фолксваген го обясняват че е част от електронната спирачна система и използва спирачките, не съединителя. Държи съединителя напълно натиснат и следи ABS-a. Ако усети движение, увеличава силата с която натиска спирачките.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно старт-стоп системата, най много зор виждат веригите и обтегачите, затова коли по на 80к км, карани в големи градове по европата се чуват да претракват сутрин на запалване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, CVT написа:

 

В сайта на Фолксваген го обясняват че е част от електронната спирачна система и използва спирачките, не съединителя. Държи съединителя напълно натиснат и следи ABS-a. Ако усети движение, увеличава силата с която натиска спирачките.

 

 

Tова мисля, че се случва с последните кутии, както и като си на D да отцепва напълно съединителите. Наблюдавам поведението на предната и сегашната ми кола, уж с еднакви кутии. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Nikolay Tanchev написа:

520 лв + маслото.

Запазих час в Порше София Запад днес, 430 лв. всичко, не знам от къде идва тази разлика, може да ги попиташ.

Относно съветите за експлоатация и т.н., единственото, което аз спазвам (пише го и в книжката) е да "дърпам" ръчната преди да оставя колата на P, за да се избегне "лашкането" при това не толкова за да пазя кутията, а ме дразни мен лично.

Останалите баенета по светофари и тем подобни ще ме извинявате, но са ми смешни :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ако освобождава напълно, когато кутията е на D с натисната спирачка моментния разход ще е еднакъв с положение N или Р, а той не е...

Лично аз на светофари с по-голяма продължителност оставям на Р за да не държа спирачката... по удобно ми е.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че са мокри съединители ми се струва възможно да са сметнали, че пробега ще е достатъчен въпреки това. Не е ли почти същото положението с локъпа в хидротрансформаторните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Да внеса малко новини по темата с прегряването на съединителите.

След ремонтен комплект на мехатроника, нещата заспаха. Грешката с прегряване на съединителните беше породена от сензор G509 който за съжаление е вътре в самата кутия.

Живите данни показаха нормална температура в кутията докато сензора скачаше на близо 180 градуса, а след 135 градуса колата автоматично намаля мощността си за да запази кутията.

 

SmartSelect_20190412-083520_Drive.jpg

SmartSelect_20190412-083540_Drive.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката от сензора е установена в сервиз във Варна както и от мен тъй като имам диагностика. Препоръката за ремонтния комплект е от Порше Варна. 1600 лв излезе като маслото не е сменяно, понеже е на 2000 км и е в добро състояние след тестове при тях. Направен е и ъпдейт на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Общо взето и заради маслото което беше сменяно скоро. Скъпото идва със смяната на съединителните което е към 3 бона в Порше. Незнам за други сервизи как са цените ама не е евтино. Добре, че след замерването на износването им се оказа, че още са в добро състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,  знам че цените на материалите не са космически. Въпроса е , че тия от Порше не се наядоха :) и това ми обявиха като ги питах колко ще струва смяната на съединителите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо необичайно, просто си таксуват на час. Разликата с другите сервизи като цени извън бг не са толкова големи. Просто тук този труд е евтин, за това и в повечето случаи е и некачествен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Nikolay Tanchev said:

Да,  знам че цените на материалите не са космически. Въпроса е , че тия от Порше не се наядоха

Цената може би е реална. Порше сменят целия модул, който е над 2000лв крайна цена.

Може да включат и една смяна на масло, диференциално масло, малко софтуерни услуги (диагностика, адаптация, нов фърмуер), проверка мехатроник.....

Аз само споменавам, че има и алтернативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четих, че износвянето на  съединителите се измервало в милиметри, а тези момчета от Порше ми казаха ,че било на степени от 0 до 6. В момента мехатроника измервал износване 0 ,но му трябвало време да покаже реално колко е. Маслото е сменяно на 60к км редовно и освен ако не е карано яко и на спорт и дайнамик нон стоп, не мисля че ще са скоро за смяна съединителите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още не съм ремонтирал, само се подготвям :hilezh:, защото стигнах почти  250к км с оригиналните съединители.....чета, че се гледа налягането на маслото.....

 

ето малко инфо:  https://www.drive2.ru/l/456428993118209954/

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...