N1995 Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Start-stop-а щади най-много ако се замислиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 (Редактирано) Щади едно за сметка на друго. преди 26 минути, robobug написа: Не са потенциометри. Прецаква се паметта, която има определен брой цикли "запис". Понеже явно има неразбиране какво (вероятно) е казал майстора - аз го разбирам така: "ауто-холд" е функция, която държи колата на полу-съединител на наклон, без да използва спирачка. Примерно оставяш колата един час на някой "стоп" в Търново, на който виждаш само небето и после псуваш ВАГ каква кутия били направили и как няма да си роб на колата си. Престоят на място на "Д" дълго време е нещо подобно, просто в лека степен. Аз не виждам никакъв комфорт в това, да се стои 2-5-10 минути на място на полусъединител с натисната спирачка, вместо да се освободи предавката. От гледна точка на съединителя няма никаква разлика между държенето на колата на авто-холд и дъжене на натисната спирачка на D. Едното не е по-лека степен на другото - еднакви са. Освен това и двете не са еквивалентни на полу-съединтел. По скоро са еквивалентни на напълно натиснат съединител. Редактирано 1 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 7 minutes ago, N1995 said: Start-stop-а щади най-много ако се замислиш... Кое щади най-много - акумулатора ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Дреме му на AGM-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 (Редактирано) Или стартера? Или алтернатора? Редактирано 1 Април 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Па е и евтин https://maxcar.bg/akumulatori#!/proizvoditel-bosch-varta/kapacitet-ot80do89ah/tehnologiya-agm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Вие тук сте се събрали все баровци и триста лева за нищо ги нямате, но за човек, вадещ парите си с труд, това си е цифра. Извинявам се за включването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 2 minutes ago, CVT said: От гледна точка на съединителя няма никаква разлика между държенето на колата на авто-холд и дъжене на натисната спирачка на D. Едното не е по-лека степен на другото - еднакви са. Мисля, че не са еднакви. Степента на "зацепеност" е различна. Вероятно има някаква комбинация от текущо тегло на колата и наклон, при които са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 (Редактирано) преди 1 минута, robobug написа: Мисля, че не са еднакви. Степента на "зацепеност" е различна. Вероятно има някаква комбинация от текущо тегло на колата и наклон, при които са еднакви. В сайта на Фолксваген го обясняват че е част от електронната спирачна система и използва спирачките, не съединителя. Държи съединителя напълно натиснат и следи ABS-a. Ако усети движение, увеличава силата с която натиска спирачките. Редактирано 1 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Относно старт-стоп системата, най много зор виждат веригите и обтегачите, затова коли по на 80к км, карани в големи градове по европата се чуват да претракват сутрин на запалване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 2 Април 2019 Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Преди 9 часа, CVT написа: В сайта на Фолксваген го обясняват че е част от електронната спирачна система и използва спирачките, не съединителя. Държи съединителя напълно натиснат и следи ABS-a. Ако усети движение, увеличава силата с която натиска спирачките. Tова мисля, че се случва с последните кутии, както и като си на D да отцепва напълно съединителите. Наблюдавам поведението на предната и сегашната ми кола, уж с еднакви кутии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 2 Април 2019 Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Преди 14 часа, Nikolay Tanchev написа: 520 лв + маслото. Запазих час в Порше София Запад днес, 430 лв. всичко, не знам от къде идва тази разлика, може да ги попиташ. Относно съветите за експлоатация и т.н., единственото, което аз спазвам (пише го и в книжката) е да "дърпам" ръчната преди да оставя колата на P, за да се избегне "лашкането" при това не толкова за да пазя кутията, а ме дразни мен лично. Останалите баенета по светофари и тем подобни ще ме извинявате, но са ми смешни :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 2 Април 2019 Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Аз първо давам на P и тогава дърпам ръчната, но натискам през цялото време спирачката ,което е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Ако освобождава напълно, когато кутията е на D с натисната спирачка моментния разход ще е еднакъв с положение N или Р, а той не е... Лично аз на светофари с по-голяма продължителност оставям на Р за да не държа спирачката... по удобно ми е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 При положение, че са мокри съединители ми се струва възможно да са сметнали, че пробега ще е достатъчен въпреки това. Не е ли почти същото положението с локъпа в хидротрансформаторните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Здравейте колеги, Да внеса малко новини по темата с прегряването на съединителите. След ремонтен комплект на мехатроника, нещата заспаха. Грешката с прегряване на съединителните беше породена от сензор G509 който за съжаление е вътре в самата кутия. Живите данни показаха нормална температура в кутията докато сензора скачаше на близо 180 градуса, а след 135 градуса колата автоматично намаля мощността си за да запази кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Къде го установиха и ремонтираха това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Грешката от сензора е установена в сервиз във Варна както и от мен тъй като имам диагностика. Препоръката за ремонтния комплект е от Порше Варна. 1600 лв излезе като маслото не е сменяно, понеже е на 2000 км и е в добро състояние след тестове при тях. Направен е и ъпдейт на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Да. Общо взето и заради маслото което беше сменяно скоро. Скъпото идва със смяната на съединителните което е към 3 бона в Порше. Незнам за други сервизи как са цените ама не е евтино. Добре, че след замерването на износването им се оказа, че още са в добро състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 В момента оригинално феродо borgwarner струва 300лв в мидавто. Още толкова са металните притискатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Да, знам че цените на материалите не са космически. Въпроса е , че тия от Порше не се наядоха и това ми обявиха като ги питах колко ще струва смяната на съединителите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Нищо необичайно, просто си таксуват на час. Разликата с другите сервизи като цени извън бг не са толкова големи. Просто тук този труд е евтин, за това и в повечето случаи е и некачествен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 2 hours ago, Nikolay Tanchev said: Да, знам че цените на материалите не са космически. Въпроса е , че тия от Порше не се наядоха Цената може би е реална. Порше сменят целия модул, който е над 2000лв крайна цена. Може да включат и една смяна на масло, диференциално масло, малко софтуерни услуги (диагностика, адаптация, нов фърмуер), проверка мехатроник..... Аз само споменавам, че има и алтернативи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Някъде четих, че износвянето на съединителите се измервало в милиметри, а тези момчета от Порше ми казаха ,че било на степени от 0 до 6. В момента мехатроника измервал износване 0 ,но му трябвало време да покаже реално колко е. Маслото е сменяно на 60к км редовно и освен ако не е карано яко и на спорт и дайнамик нон стоп, не мисля че ще са скоро за смяна съединителите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 (Редактирано) Аз още не съм ремонтирал, само се подготвям , защото стигнах почти 250к км с оригиналните съединители.....чета, че се гледа налягането на маслото..... ето малко инфо: https://www.drive2.ru/l/456428993118209954/ Редактирано 12 Април 2019 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване