Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Щади едно за сметка на друго.

 

преди 26 минути, robobug написа:

Не са потенциометри. Прецаква се паметта, която има определен брой цикли "запис".

 

Понеже явно има неразбиране какво (вероятно) е казал майстора - аз го разбирам така:

"ауто-холд" е функция, която държи колата на полу-съединител на наклон, без да използва спирачка. 

Примерно оставяш колата един час на някой "стоп" в Търново, на който виждаш само небето и после псуваш ВАГ каква кутия били направили и как няма да си роб на колата си.

Престоят на място на "Д" дълго време е нещо подобно, просто в лека степен.

Аз не виждам никакъв комфорт в това, да се стои 2-5-10 минути на място на полусъединител с натисната спирачка, вместо да се освободи предавката. 

 

 

От гледна точка на съединителя няма никаква разлика между държенето на колата на авто-холд и дъжене на натисната спирачка на D. Едното не е по-лека степен на другото - еднакви са. Освен това и двете не са еквивалентни на полу-съединтел. По скоро са еквивалентни на напълно натиснат съединител.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Вие тук сте се събрали все баровци и триста лева за нищо ги нямате, но за човек, вадещ парите си с труд, това си е цифра.

Извинявам се за включването.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, CVT said:

От гледна точка на съединителя няма никаква разлика между държенето на колата на авто-холд и дъжене на натисната спирачка на D. Едното не е по-лека степен на другото - еднакви са.

Мисля, че не са еднакви. Степента на "зацепеност" е различна.

Вероятно има някаква комбинация от текущо тегло на колата и наклон, при които са еднакви.

 

Link to comment
Share on other sites

преди 1 минута, robobug написа:

Мисля, че не са еднакви. Степента на "зацепеност" е различна.

Вероятно има някаква комбинация от текущо тегло на колата и наклон, при които са еднакви.

 

 

В сайта на Фолксваген го обясняват че е част от електронната спирачна система и използва спирачките, не съединителя. Държи съединителя напълно натиснат и следи ABS-a. Ако усети движение, увеличава силата с която натиска спирачките.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Относно старт-стоп системата, най много зор виждат веригите и обтегачите, затова коли по на 80к км, карани в големи градове по европата се чуват да претракват сутрин на запалване.

Link to comment
Share on other sites

Преди 9 часа, CVT написа:

 

В сайта на Фолксваген го обясняват че е част от електронната спирачна система и използва спирачките, не съединителя. Държи съединителя напълно натиснат и следи ABS-a. Ако усети движение, увеличава силата с която натиска спирачките.

 

 

Tова мисля, че се случва с последните кутии, както и като си на D да отцепва напълно съединителите. Наблюдавам поведението на предната и сегашната ми кола, уж с еднакви кутии. 

Link to comment
Share on other sites

Преди 14 часа, Nikolay Tanchev написа:

520 лв + маслото.

Запазих час в Порше София Запад днес, 430 лв. всичко, не знам от къде идва тази разлика, може да ги попиташ.

Относно съветите за експлоатация и т.н., единственото, което аз спазвам (пише го и в книжката) е да "дърпам" ръчната преди да оставя колата на P, за да се избегне "лашкането" при това не толкова за да пазя кутията, а ме дразни мен лично.

Останалите баенета по светофари и тем подобни ще ме извинявате, но са ми смешни :).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ако освобождава напълно, когато кутията е на D с натисната спирачка моментния разход ще е еднакъв с положение N или Р, а той не е...

Лично аз на светофари с по-голяма продължителност оставям на Р за да не държа спирачката... по удобно ми е.

 

Link to comment
Share on other sites

При положение, че са мокри съединители ми се струва възможно да са сметнали, че пробега ще е достатъчен въпреки това. Не е ли почти същото положението с локъпа в хидротрансформаторните?

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги,

 

Да внеса малко новини по темата с прегряването на съединителите.

След ремонтен комплект на мехатроника, нещата заспаха. Грешката с прегряване на съединителните беше породена от сензор G509 който за съжаление е вътре в самата кутия.

Живите данни показаха нормална температура в кутията докато сензора скачаше на близо 180 градуса, а след 135 градуса колата автоматично намаля мощността си за да запази кутията.

 

SmartSelect_20190412-083520_Drive.jpg

SmartSelect_20190412-083540_Drive.jpg

Link to comment
Share on other sites

Грешката от сензора е установена в сервиз във Варна както и от мен тъй като имам диагностика. Препоръката за ремонтния комплект е от Порше Варна. 1600 лв излезе като маслото не е сменяно, понеже е на 2000 км и е в добро състояние след тестове при тях. Направен е и ъпдейт на кутията.

Link to comment
Share on other sites

Да. Общо взето и заради маслото което беше сменяно скоро. Скъпото идва със смяната на съединителните което е към 3 бона в Порше. Незнам за други сервизи как са цените ама не е евтино. Добре, че след замерването на износването им се оказа, че още са в добро състояние.

Link to comment
Share on other sites

Да,  знам че цените на материалите не са космически. Въпроса е , че тия от Порше не се наядоха :) и това ми обявиха като ги питах колко ще струва смяната на съединителите.

Link to comment
Share on other sites

Нищо необичайно, просто си таксуват на час. Разликата с другите сервизи като цени извън бг не са толкова големи. Просто тук този труд е евтин, за това и в повечето случаи е и некачествен.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nikolay Tanchev said:

Да,  знам че цените на материалите не са космически. Въпроса е , че тия от Порше не се наядоха

Цената може би е реална. Порше сменят целия модул, който е над 2000лв крайна цена.

Може да включат и една смяна на масло, диференциално масло, малко софтуерни услуги (диагностика, адаптация, нов фърмуер), проверка мехатроник.....

Аз само споменавам, че има и алтернативи.

Link to comment
Share on other sites

Някъде четих, че износвянето на  съединителите се измервало в милиметри, а тези момчета от Порше ми казаха ,че било на степени от 0 до 6. В момента мехатроника измервал износване 0 ,но му трябвало време да покаже реално колко е. Маслото е сменяно на 60к км редовно и освен ако не е карано яко и на спорт и дайнамик нон стоп, не мисля че ще са скоро за смяна съединителите.

Link to comment
Share on other sites

Аз още не съм ремонтирал, само се подготвям :hilezh:, защото стигнах почти  250к км с оригиналните съединители.....чета, че се гледа налягането на маслото.....

 

ето малко инфо:  https://www.drive2.ru/l/456428993118209954/

Edited by robobug
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...