moto_fan Posted May 7, 2019 Report Share Posted May 7, 2019 (edited) Не намирам удоволствие в карането на тоо шлеп. Удоволствията са в бензиновите мотори с R и RS буквички, останалото е возене Edited May 8, 2019 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velislaff Posted May 7, 2019 Report Share Posted May 7, 2019 Прав си, при вас с бензинките няма как да се спори..............ние си се возим..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted May 8, 2019 Report Share Posted May 8, 2019 Тва е супер вредно братче да имаш достъп до тия коли, после твойта ти се струва супер леш. Аз за тва и вече като звънят, докарахме тва, онва аре да караме и тн. почти не ходя освен ако не е нещо мега якото. Да не говорим пък като направиш едно кръгче в ново Порше какви материали са вградени вътре и тн. после fine ash-a ти мяза на Дачия А па за вървежа, най-много се кефя по разни екзотик кар рейсинги, дето си наемаш някое ферари, ламбо за обиколки и въртиш за време иначе в софийското задръстване кви коне кви въртящи моменти хахаха Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolay Tanchev Posted May 16, 2019 Report Share Posted May 16, 2019 Колеги, Вчера бях в Порше Варна, за да ги запитам за забавянето на смяната от задна към Д и обратно. При мен смяната е много бавно ( около 3-4 секунди). Единия от техниците я покара и ми каза ,че освен че е опоменато и от Ауди след последния ъпдейт на кутията (за което всички знаем), се дължи и на износен съединител. Колата е една идея по-рязка, при тръгване напред и назад на моменти, особено при паркиране. Иначе сменя мазно в движение. Някой има ли подобни наблюдения върху своята и да е ходил на майстор за подобни неща? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted May 16, 2019 Report Share Posted May 16, 2019 Здравей,Аз имах точно този проблем. При включване на Д отнемаше 3-4 секунди и след това много рязко тръгване. Също и от място тръгваше с ряз. Оказа се съединителя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolay Tanchev Posted May 17, 2019 Report Share Posted May 17, 2019 Благодаря колега. Явно ще се сменя след няколко хиляди. Остава да проверя офертите за смяна. От Порше Варна ми заявиха около 3-4к лева, при теб колко излезе смяната и къде? И доволен ли си? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted May 20, 2019 Report Share Posted May 20, 2019 Аз го смених при Мишо заедно с оправяме на Мехатроник и скоростна кутия, така че не знам смао той колко е. Но колегите тука ще ти кажат къде Мишо е в София3-4 само за съединител ми се вижда много. Мен всичко ми излезе под 5. Нещо не ми излиза сметката Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chochokj Posted June 9, 2019 Report Share Posted June 9, 2019 Здравейте, преди 2-3 седмици си взех А6 3.0 ТДИ quattro, 7 S-tronic, 4G. Днес забелязах нещо много странно: Само и единствено, когато съм спрял и се е активирала старт-стоп системата, при запалването на двигателя и потегляне за около секунда се чува странен, неприятен шум все едно колата няма гърнета или по-скоро някакво дрънчене с оборотите на двигателя. Прави го всеки път, но понякога е за толкова кратко, че ако не “дебна” няма да забележа. Никога не го прави при нормално палене, потегляне, паркиране, потегляне от ръчна(автоматична), смяна на предавки. Някой сблъсквал ли се е с това? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolay Tanchev Posted June 10, 2019 Report Share Posted June 10, 2019 (edited) При мен се чува тракане само при първото запалване за деня и за около 2 секунди след което изчезва. До колкото знам е от обтегачите на веригите. Ама за твоя случай ако не се чува като верига явно е нещо друго. Edited June 10, 2019 by Nikolay Tanchev Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myxa Posted August 10, 2019 Report Share Posted August 10, 2019 Здравейте, Колко излиза една смяна на масло на кутията? И някакви препоръки за сервиз в София ? Благодаря предварително. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yassst Posted August 13, 2019 Report Share Posted August 13, 2019 Долното платих аз за оригинални неща. 7 литра масло 52лв външен филтър 86 вътрешен 75 гарнитура 59 тотал: 584 +труд Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted August 13, 2019 Report Share Posted August 13, 2019 @Myxa, ходи в Порше, имат програма за коли над 4 години и смяната излиза около 400 лв. (толкова беше на А5 Sportback 2010). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yassst Posted August 15, 2019 Report Share Posted August 15, 2019 @fifipaldi Kак смяната на маслото с филтрите и гарнитурата в скоростите струва 400лв. в Порше (просто питам)? Цените, които съм посочил горе са с не малка отстъпка и нещата, които седят зад тези цени са същите, които и порше ще ползват ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted August 15, 2019 Report Share Posted August 15, 2019 Порше е представител и може да си позволи ниски цени на това което реши.Аз също си сменях васлото там и цената на цялата процедура беше по-ниска от цената само на маслото по други сервизи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted August 15, 2019 Report Share Posted August 15, 2019 Както казах, имат програма 4+ за по-стари автомобили и мисля, че дават 25-30% отстъпка. При мен обаче смениха само 1 филтър, затова и уточних, че става дума за А5, не за 4G, но все пак си струва да се пита по телефона за оферта. Поне за смяна на масло, ако е на добра цена си струва да се отиде там. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted August 15, 2019 Report Share Posted August 15, 2019 При 4G сменят само вътрешния филтър. По този начин цената изглежда примамлива, но реално работата е свръшена полвинчато. Вътрешният филтър се сменя като се отвори картера на кутията. Като се отвори картера се сменя гарнитурата и болтовете на картера защото са алуминиеви. Това оскъпява с около 250лв. процедурата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yassst Posted August 16, 2019 Report Share Posted August 16, 2019 @fifipaldi аз съм също с А5 спортбек от 2013 със S-tronic кутия и смених с оригинални неща, но не купени директно от Порше. И смених всичко, не половината неща. @Passi кога за последно Порше са правили такива неща, че това ми звучи като "Имам много пари и мога да си правя каквото искам" или един път плащаш X пари, а следващия път X+1 за същото нещо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted August 16, 2019 Report Share Posted August 16, 2019 Въпреки, че леко не ми харесва назидателния ти тон в последните мнения все пак ще драсна още нещо по темата. Аз не съм им казвал какво да сменят, отидох за сняма на масло на S tronic и те смениха каквото е нужно и каквото препоръчва производителя. Това, че ти си сменил повече неща надали е лошо, но не е било задължително, отделно сам си установил това, което се опитваме да кажем няколко човека в темата, а именно, че доста от сервизите взимат повече пари от Порше за смяна на маслото... Дори да добавиш филтъра, който не са сменили при мен, цената в Порше отново е доста по-ниска. Ето ти да прочетеш малко повече за програмата им 4+. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yassst Posted August 16, 2019 Report Share Posted August 16, 2019 @fifipaldi Назидание няма в тона ми. Аз също не съм казвал какво да сменят и въпроса не е в цената, а в услугата, която получаваш за съответната сума + аз никъде не говоря за сервиз и кое колко струва в сервиза, а че Audi комплект масло + филтри и гарнитура струва 584лв. (естествено тази цена варира +- ) с отстъпка от търговец. А те са преценили, че няма да сменят външния филтър + гарнитурата, тъй като в тази цена от около 400лв просто няма как да им излезе сметката. Друг е и момента с безбройните слухове, които вървят относно какво масло реално ти наливат и дали не е "втора цедка" Коментирам, а не се заяждам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted August 16, 2019 Report Share Posted August 16, 2019 Предишния път ми го смени Мишо маслото и и той смени същите неща, които смениха и сега в Порше. Цената ти казах как се формира, Пуси го написа и той горе долу разбираемо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted August 17, 2019 Report Share Posted August 17, 2019 Някой има ли парт номерата на нещата които се сменят? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prophian Posted August 17, 2019 Report Share Posted August 17, 2019 Да се 'боготвори' някакъв майстор, е смешно, говорим за кутии, дето са масови от 10 и повече години, имат краен брой физически компоненти, което означава, че не е някаква ядрена физика. 100% има доста места, където се справят поне толкова добре, колкото въпросният майстор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.vasilev Posted August 17, 2019 Report Share Posted August 17, 2019 +1 за предходното мнение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted August 17, 2019 Report Share Posted August 17, 2019 Никога не съм го боготвоял аз, а и освен да ми смени маслото на мене друго не ми е правил (и при тази процедура имаше леки драми, но го отдавам на това, че беше прегорял тогава с местенето). Иначе точно това е проблема, че надали е някаква извънземна технология тази кутия, но за съжаление поне лично аз не съм чувал някой освен него да ги оправя наистина. Това говори на какво трагично ниво са нашите "майстори" и сервизи, а човека си е намерил добра ниша и си действа, не го мислете него. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhi406vt Posted August 18, 2019 Report Share Posted August 18, 2019 14 hours ago, Prophian said: Да се 'боготвори' някакъв майстор, е смешно, говорим за кутии, дето са масови от 10 и повече години, имат краен брой физически компоненти, което означава, че не е някаква ядрена физика. 100% има доста места, където се справят поне толкова добре, колкото въпросният майстор. И астрономите така кават, 100% има някъде планета годна за живот, ма никой не я е виждал. Та така и с Мишо, дай сподели няколко сервиза да ходим там вече. Мишо е един наглец, не иска даже да дойде пред блока да отвори кутия, баси човека. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now