Sandocan Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Колеги здравейте. Пускам запитване и тука,че е по-вероятно да го видите въпреки че става въпрос за А7.От скоро карам А7 и имам засега лек проблем. Колата е 3.0 тди 204коня. 7 степенен S-троник. 2013-та година Колата тресе на 2-ра скорост при много ниски обороти. Когато намалявам например да мина през легнал полицай, сваля до втора предавка и при подаване на газ тресе доста цялата кола. Това се случва в обороти около 950-1000 при набиране само от 2-ра. При всички останали случаи, тръгване от спряло положение или с по-висока скорост на 2-ра нямам никакви проблеми. Включва си съвсем нормално. Възможно ли е да има проблем със скоростите или софтуерно да не иска да върне на 1-ва при бавно преминаване. Тресенето изчезва след 1500 оборота и в другите предавки го няма изобщо? Това тресене от време на време изчезва не го прави винаги. Струва ми се че по някога го има и на 4-та но там е много леко и в малко по-високи обороти . Моля помагайте, че много ме дразни.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 (Редактирано) Обърни внимание дали го има и на задна? Ако да,честито ,заминали четните съединители Редактирано 15 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sandocan Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 (Редактирано) Нямам проблеми с никоя друга предавка. Реди си ги мазно от 1ва до 7ма и обратно. Няма ритане. Задната е плавна. Само при ниски обороти на втора при рязко подаване на газ тресе здраво и изчезва след 1500 оборота. Дайте идея кой може да го хване и евентуално ремонтира благодаря за отговора предварително. Редактирано 15 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 Ъ? Да ама доколкото съм чувал само феродото и пластините не било хубаво да се сменя, сменяло се цялото което е към 2-2.2к.Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 Вероятно зависи от степента на износеност и от компетенцията на сервиза. В другия голям сервиз във Варна сменят само целия блок. Преди време известен майстор каза, че при здрав барабан се сменят само съединителите. Самият барабан има ревизии, т.е. едва ли феродовите пластини са същите, като оригинално вгражданите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 Преди 2 часа, robobug написа: Вероятно зависи от степента на износеност и от компетенцията на сервиза. В другия голям сервиз във Варна сменят само целия блок. Преди време известен майстор каза, че при здрав барабан се сменят само съединителите. Самият барабан има ревизии, т.е. едва ли феродовите пластини са същите, като оригинално вгражданите. Интересно ми е кой е този големия сервиз във Варна дето сменят целият комплект съединители(цялата калибрирана кошница) изключае ако е закупен от Порше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 софтелектроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 (Редактирано) Ако не са го закупили от Порше ,много се съмнявам да са били оригинал,много ги хвалите но никой не си е правил кутията при тях,незнам хората коментиращи тука колко с троника са направили но аз съм правил два пъти и да ви кажа кракът ми няя стъпи повече в Софта и МиД никога повече....... Редактирано 15 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 Къде ти решиха проблема накрая ,колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 40 minutes ago, blavod said: Ако не са го закупили от Порше Не ми се чете цялата тема, за да видя кой ги хвали, споменавам само, че не сменят феродо. Не съм чул за неоригинален модул съединители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 “Кошницата” на съединителите няма как да не се надере след 150к км. - просто материала не е закален. Така, че сменяйки само фрикционите (и пластините евентуално) само се закърпва положението.... ако изобщо майстора успее да го калибрира по такъв начин, че да не задържа на драскотините. За това и резервната част е комплект цял съединител, другото си е Труд и Творчество Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Може да е чуплива кутията, ама с друга кутия няма да дава такъв разход! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Тва двойка дизел ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 (Редактирано) 3.0 TDI 245 к.с Редактирано 7 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Това не знам как е възможно, освен ако не караш на дълъг път на 7ма с 90 км в час...не знам другите колеги ама аз с 200 коня нв падам под 8-9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Смях. Тоя разход може да ти го даде на слизане от някоя планина само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 С 92км/ч средна скорост точно никога. С 40-50 ще връща нафта ли? [emoji16]Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 (Редактирано) Не ве, тва е мотора, с троника плюе мехатроничета Редактирано 6 Май 2019 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tanko kara A6 Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Не се подигравайте на човека,ако е само магистрално каране , със 100км.,и ако и има леко спускане,може да се постигне този разход.Аз лично под 6,5 не съм падал,а и този разход от 6,5 съм го постигал само 2 пъти,нямам нерви за такова каране.Но мисля че с повече търпение,и подходящо трасе може да се постигне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Стига глупости. Аз като слизам от Драгалевци и четири ми дава, ама до околовръстното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tanko kara A6 Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Аз това казвам де, само на дълго,и някъде с леко спускане. Иначе вие в София имате много голямо движение и много интензивно.Едва ли може да се постигне еднакъв разход в София и прованса при едно и също каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 София - Пловдив - София на твмпомат 140 ми е 7. Двойката дизел даваше 5.9-6 по същия маршрут, новата двойка пада още две три десети. Градско не коментирам, на всеки ми е различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Разхода се постига при по дълго каране до 120км/ч и подържане на обороти под 1600 по възможност.Темпомата увеличава средния разход,изпреварването се прави по рязко и отпускаш газта. Този разход радход е засечен от орлов мост софия,посока Пловдив до бензиностанцията на OMV С KFC на нея Преди 13 часа, N1995 написа: Тва двойка дизел ли е? 3.0 TDI 245 к.с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Преди 18 часа, icebobo написа: Може да е чуплива кутията, ама с друга кутия няма да дава такъв разход! Като понаправиш ремонтче, две по кутията и разликата в разхода се изравнява :D. Тия коли не са за икономия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Тя е направена да е бърза ,а не здрава Факт е че всеки който кара Фтомат може да потъне резко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване