Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

Колеги здравейте. Пускам запитване и тука,че е по-вероятно да го видите въпреки че става въпрос за А7.От скоро карам А7 и имам засега лек проблем. Колата е 3.0 тди 204коня. 7 степенен S-троник. 2013-та година Колата тресе на 2-ра скорост при много ниски обороти. Когато намалявам например да мина през легнал полицай, сваля до втора предавка и при подаване на газ тресе доста цялата кола. Това се случва в обороти около 950-1000 при набиране само от 2-ра. При всички останали случаи, тръгване от спряло положение или с по-висока скорост на 2-ра нямам никакви проблеми. Включва си съвсем нормално. Възможно ли е да има проблем със скоростите или софтуерно да не иска да върне на 1-ва при бавно преминаване. Тресенето изчезва след 1500 оборота и в другите предавки го няма изобщо? Това тресене от време на време изчезва не го прави винаги. Струва ми се че по някога го има и на 4-та но там е много леко и в малко по-високи обороти . Моля помагайте, че много ме дразни....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Обърни внимание дали го има и на задна? Ако да,честито ,заминали четните съединители :)

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

 

Нямам проблеми с никоя друга предавка. Реди си ги мазно от 1ва до 7ма и обратно. Няма ритане. Задната е плавна.

Само при ниски обороти на втора при рязко подаване на газ тресе здраво и изчезва след 1500 оборота. 

Дайте идея кой може да го хване и евентуално ремонтира :) благодаря за отговора предварително.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Ъ? Да ама доколкото съм чувал само феродото и пластините не било хубаво да се сменя, сменяло се цялото което е към 2-2.2к.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Вероятно зависи от степента на износеност и от компетенцията на сервиза.

В другия голям сервиз във Варна сменят само целия блок. Преди време известен майстор каза, че при здрав барабан се сменят само съединителите.

Самият барабан има ревизии, т.е. едва ли феродовите пластини са същите, като оригинално вгражданите. 

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 часа, robobug написа:

Вероятно зависи от степента на износеност и от компетенцията на сервиза.

В другия голям сервиз във Варна сменят само целия блок. Преди време известен майстор каза, че при здрав барабан се сменят само съединителите.

Самият барабан има ревизии, т.е. едва ли феродовите пластини са същите, като оригинално вгражданите. 

Интересно ми е кой е този големия сервиз във Варна дето сменят целият комплект съединители(цялата калибрирана кошница) изключае ако е закупен от Порше?

Link to comment
Share on other sites

Ако не са го закупили от Порше ,много се съмнявам да са били оригинал,много ги хвалите но никой не си е правил кутията при тях,незнам хората коментиращи тука колко с троника са направили но аз съм правил два пъти и да ви кажа кракът ми няя стъпи повече в Софта и МиД никога повече.......

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, blavod said:

Ако не са го закупили от Порше

Не ми се чете цялата тема, за да видя кой ги хвали, споменавам само, че не сменят феродо.

Не съм чул за неоригинален модул съединители.

Link to comment
Share on other sites

“Кошницата” на съединителите няма как да не се надере след 150к км. - просто материала не е закален. Така, че сменяйки само фрикционите (и пластините евентуално) само се закърпва положението.... ако изобщо майстора успее да го калибрира по такъв начин, че да не задържа на драскотините.

За това и резервната част е комплект цял съединител, другото си е Труд и Творчество 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Това не знам как е възможно, освен ако не караш на дълъг път на 7ма с 90 км в час...не знам другите колеги ама аз с 200 коня нв падам под 8-9

Link to comment
Share on other sites

Не се подигравайте на човека,ако е само магистрално каране , със 100км.,и ако и има леко спускане,може да се постигне този разход.Аз лично под 6,5 не съм падал,а и този разход от 6,5 съм го постигал само 2 пъти,нямам нерви за такова каране.Но мисля че с повече търпение,и подходящо трасе може да се постигне.

Link to comment
Share on other sites

Стига глупости. Аз като слизам от Драгалевци и четири ми дава, ама до околовръстното.

Link to comment
Share on other sites

Аз това казвам де, само на дълго,и някъде с леко спускане. Иначе вие в София имате много голямо движение и много интензивно.Едва ли може да се постигне еднакъв разход в София и прованса при едно и също каране.

Link to comment
Share on other sites

София - Пловдив - София на твмпомат 140 ми е 7. Двойката дизел даваше 5.9-6 по същия маршрут, новата двойка пада още две три десети. Градско не коментирам, на всеки ми е различно.

Link to comment
Share on other sites

Разхода се постига при по дълго каране до 120км/ч и подържане на обороти под 1600 по възможност.Темпомата увеличава средния разход,изпреварването се прави по рязко и отпускаш газта. Този разход радход е засечен от орлов мост софия,посока Пловдив до бензиностанцията на OMV С KFC на нея

 

 

 

Преди 13 часа, N1995 написа:

Тва двойка дизел ли е?

3.0 TDI 245 к.с

Link to comment
Share on other sites

Преди 18 часа, icebobo написа:

Може да е чуплива кутията, ама с друга кутия няма да дава такъв разход!

Като понаправиш ремонтче, две по кутията и разликата в разхода се изравнява :D. Тия коли не са за икономия.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...