Jump to content

Избор м/у S4 (B6 / B7) и Audi A4 Allroad 3.0TDI quattro


Recommended Posts

Наясно съм с това че тези коли, могат да глътнат доволно средства. Сметката си я направих горе-долу..

Няма от страх, че нещо ще се счупи или колата е скъпа за подръжка, да карам цял живот 1.8т. Пък и да ви кажа, по това 1.8т на година давам ебахти парите, че ме е срам да кажа...

По темата.. Возих се в колата на 

Косьо и останах очарован. Колата е с ремап и по моите критерии върви "на звяр" Усещането в б8, наистина е различно от б6/7.

Имам чувството, че въпросния дизел върви повече от s4-ка или поне тези в които се возих до сега..

Общо взето вече съм 50/50 и мисля да търся и двата модела и което първо читаво изпадне, да го отнасям..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 177
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 6 минути, МММ1 написа:

Надявам се си размислил и за АСК ... Най-скъпата екстра в един автомобил. B)

АСК е? Съжалявам за невежеството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, МММ1 said:

Надявам се си размислил и за АСК ... Най-скъпата екстра в един автомобил. B)

Май, май му хареса :D Няма по-голяма екстра верно. Гаранция ръчка с ремап върви повече, но няма такъв кеф като автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, vladyp написа:

АСК е? Съжалявам за невежеството.

Автоматична скоростна кутия

преди 2 минути, kosio85 написа:

Май, май му хареса :D Няма по-голяма екстра верно. Гаранция ръчка с ремап върви повече, но няма такъв кеф като автомата.

Принципно да , но реално не могат да я надуят като автомата, защото не издържа стоковият съединител.

Ако пък е С-троник , бързата смяна компенсира загубите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, едно време се радваше на моето 1.8Т с недъгавата счупена турбина и чип от Богомил.
На дали още си във Фейса, ама ей така - говорейки за вървеж, ежедневка, поддръжка, комфорт ... може някой път да пием по 1 количка и да те повозя на по-големия тръц ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май е едно копче с което окачването става различно твърдо и амортисьорите са по иляду лева.:gruebel: 

(Active Stability Control)

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, HEPBAKA написа:

Влади, едно време се радваше на моето 1.8Т с недъгавата счупена турбина и чип от Богомил.
На дали още си във Фейса, ама ей така - говорейки за вървеж, ежедневка, поддръжка, комфорт ... може някой път да пием по 1 количка и да те повозя на по-големия тръц ;).

То и в момента се радвам на моето 1.8т с чип от БоТомил :D, ама това е друга тема... Вече не съм У Фейса, но да с удоволствие бих се повозил и да си полафим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 minutes ago, Ц Е Ц О said:

Автоматична скоростна кутия

Принципно да , но реално не могат да я надуят като автомата, защото не издържа стоковият съединител.

Ако пък е С-троник , бързата смяна компенсира загубите

Са като сложих волана с пера виждам разликата с dsg-то на брат ми на пасата. Там с перата сменя мнооого по-бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като теглиш чертата и излиза,че за 20к лева читава S4 B7,внос отвън е малко вероятно да вземеш.Такава кола е добре да има някаква история,обслужвания и т.н.,защото може да ти стане криво още от първите километри.

И щом се двоумиш,взимай дизела.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, kosio85 said:

Са като сложих волана с пера виждам разликата с dsg-то на брат ми на пасата. Там с перата сменя мнооого по-бързо.

S-tronic-ът  в режим "s" и кикдаун сменя още по-бързо. Просто по-новите кутии си заслужават. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което ни води до извода, че с тоя бюджет надали ще намери читава бройка от която и от двете конфигурации, към които се е насочил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, kosio85 написа:

Тая не изглежда никак зле, но мисля, че бюджета беше 20к да стъпи колата с регистрации, обслужване и всички екстри :D 

Ама спестява първоначалните разходи.

Няма вариант за читав газ обаче под 3500-4000лв

Автомат

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Ц Е Ц О написа:

Ама спестява първоначалните разходи.

Няма вариант за читав газ обаче под 3500-4000лв

Автомат

 

A някой изобщо газирал ли е 3.0Т ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0Т харчи толкова приемливо, че според мен не си струва галимацията да му се слага скъпа газова уредба с потенциално неясни проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...