Niko Zombi Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Здравейте колеги. Имам следното питане: -Тази сутрин запалих колата и излязох. Както си карах по булеварда и изведнъж изгасна. Отбих, опитах да стартирам отново на няколко пъти, но изобщо не подхвана да запали двигателя. На теглене я оставих на един сервиз, но исках да се допитам и до вас, преди диагностика, от какво би могло да е? Колата е А4 В7 2.5 TDI 163 коня. Не е давала никакъв симптом, за случилото се. Предположения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Свършила нафтицата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Има нафта, но имам чувството, че нещо я е спряло. Възможно ли е от датчик или нещо друго? Ток също има, но като че ли по друг начин завърташе след опитите ми да я запаля? Ще съм доволен на предположения понеже съм лаик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Причини поне сто, за да си избереш някоя, минимум диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Утре ще я видят, просто исках да зная нещо, от какво може да е. Иначе ще се съглася с каквото ми кажат. Затова попитах ориентировъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Ако ти кажат да купиш нова ГНП едва ли ще се съгласиш. Ориентировъчно струва колкото половината цена на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Разбрах. Ще чакам диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 (Редактирано) Винаги трябва да си я диагностираш сам преди да я караш на сервиз. VAG-COM кабел за Б7-ца от Прoдавалник е 40 лв., а за 80-90 лева си вземаш OBDeleven. Държиш го в жабката и си я проверяваш през смартфона когато ти е кеф. Редактирано 13 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 (Редактирано) Казаха ми че дало грешка 01376. Някой може ли да ми подскаже или да даде линк, за да ми се разясни? Намерих това: " 01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump Това е липса на данни за оборотите в компютъра на помпата" Но аз не му разбирам. Компютъра на помпата ли е повреден? Редактирано 15 Октомври 2019 от Niko Zombi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 На Б6 1.8ТК от доста време ми излизат грешки за мисфайър на 1 и 2 цилиндър, понякога много рядко и на 4. Въртях свещи, бобини, бензинови дюзи и грешките винаги са за 1 и 2 цилиндър. Бях изключил напълно газовата за няколко дни и отново записва тези грешки. Като я запаля и след 2 3 мин.почва да прекъсва и да мига чека. Спира да прекъсва като достигне 90 градуса. Някакви идеи от какво може да е, не записва никакви други грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Може да смуче въздух покрай уплътнителите на бензиновите инжектори или гарнитурата на всмукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Благодаря, ще ги сменя превантивно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Смени си окабеляването от комутатора до буксите и самите букси. Въздух от О-пръстен/гарнитура, не може да предизвика misfire на цилиндър/инжектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Имаш предвид кабелите и буксите на бобините ли? Продават ли се нови някъде? Редактирано 18 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Да, окабеляването до бобините. Има ги нови буксите, алито, ибея, амазона, оригинални при вносителите, където падне, аз купувах цялото окабеляване за моторния отсег, нямам спомен за фирмата, май поляци бяха някакви. Комутатора също дава misfire понякога, преслушайте го преди големи смени. Редактирано 17 Октомври 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Благодаря, ще им обърна внимание и на тях! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Антифриза как е?Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Не го гори или смесва с маслото, миналата година сменях гарнитурата на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 3 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2019 (Редактирано) Колеги, могат ли да се сменят четките с регулатора на напрежение без да се демонтира алтернатора? За Б6 1.9 тди става дума. Редактирано 3 Ноември 2019 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 6 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 На 17.10.2019 г. at 17:46, NIKO написа: Може ли да ме насочиш къде е комутатора при Б6. Мислех, че всяка бобина е с вграден или се бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevST Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Някой има ли представа на какво може да се дължи закъснение от 1-2 секунди на включвснето на белите светлини, при включване на задна предавка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 За автоматик ли става дума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevST Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Не ръчка е, и е доста досадно, щом го усещам, аз реално съм тръгнал назад, а светлините още не светят. Малко си е опасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Моята е автоматик и я тествах преди малко на изключен двигател, само на контакт. Отнема точно 1,35 секунди от слагането на лоста на R до светването на крушките. За мен не е проблем тъй като на самия автоматик му трябва поне секунда да включи на задна от момента в който сложа лоста на R. Май това закъснение е нормално за всички Б7-ци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Най вероятно от ключето в кутията, което включва светлините. Моите светват веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване