Jump to content

Покупка на Audi S6 C5 Avant


Recommended Posts

2.0 TFSI визирах. Душко не чупи бутала, а валове и гори ГНП, но не говорим за помпата, а за мотора механически. Аз 2.5 го дадох само за пример, не че го хваля - от дефектните за онези години си е, факт, правих друго сравнение - ако при душегуба се случват случки след 200-250, то на модерните малолитражки им се случват много повече изненади на под 200, дори в гаранция или малко след. Точен пример за това са някои серии на 2.0 TFSI , макар, че знам и за нови, които пак горят масло. 

 

Вие отидохте към друга тема. Аз акцентирам на това, че днешните мотори са направени да се купуват нови, а не втора употреба, защото след 150К масово стават трън в задника и няма как другояче downsizing-а на действа. Не може от 1.8 мотори да вадиш 200 коня и да очакваш да траят колко 1.9 дизел на 800К с 90 коня примерно. Малки мотори, малки бутала, много мощност и едно турбо, без което тая мощност е невъзможна. На 250К подобен мотор, особено и бензин, който се кара в обороти и се изстискват по 200 коня от тая малка кубатура е в пъти по-зле от един стар 4.2 на 400К или подобен. Да не говорим , че масово FSI-тата ядат маслото и се долива повече, отколкото на капещ душегуб. Който е прокапал на над 150К повече, отколкото турбо-бензина, който по рождение спонсорира Castrol :D 

А за след гаранцията вече става чудо. 

 

Пак ви казвам - въпрос на вкус, на пари, на избор - но аз предпочитам голям и истински мотор, пък било и в леко ретро тяло, отколкото новите, наистина красиви и с големи решетки коли с подигравателно малки мотори с много коне. Удоволствие е да гледам новите А5/А6/А7, но не и моторите им...разбирате какво имам предвид. 

Пък и дизайна на старите не е чак толкова зле, в по-новата А6 (забравих и кода) пак имаш решетка, да не говорим, че си има custom брони, брагове и т.н. и стига човек да има време и финанси може да я направи не по-малко изрод от по-нови. 

 

Всеки си има мнение, знаете. Моето си е такова. Който иска ново - нека си го купува. Но аз, по мое мнение и преценка не препоръчвам купуването на подобно нещо извън гаранция, а чисто ново е прекалено много пари. Извън гаранция downsized боклуците масово дават много повече дефекти от старите ветерани, които правиха чалъми след 300, някои и след 400К.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виждам те, че имаш доста умствен багаж, защо не отделяш повече време на форума и не пишеш и в другите раздели.

Форума би се обогатил с повече съдържателни и смислени мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Veli_907 написа:

Пак ви казвам - въпрос на вкус, на пари, на избор - но аз предпочитам голям и истински мотор, пък било и в леко ретро тяло, отколкото новите, наистина красиви и с големи решетки коли с подигравателно малки мотори с много коне. Удоволствие е да гледам новите А5/А6/А7, но не и моторите им...разбирате какво имам предвид.

 

Аз не разбирам написаното ако се визира марката Ауди... Но е факт че липсата на пари води до извращения в словоизлеянията при избора на автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Veli_907 написа:

Пак ви казвам - въпрос на вкус, на пари, на избор - но аз предпочитам голям и истински мотор

Ако представата ти за голям и истински мотор е 2.5ТДИ а.к.а "душегуба", как да ти кажа... имам лоши новини за теб. Една бърза справка сред обявите за продажби на а4/а6 с такъв мотор (нарочно не визирам определена генерация на моделите) показва достатъчно ясно колко струва всъщност - колкото А3ки 8L с 1.8Т или 1.9ТДИ (пък нека са 4 цилиндрови малолитражки и т.н.) :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. В момента водя преговори за една S6. Огледа е в четвъртък. Мисля да я водя в D-Bross. Гледам, че много се коментира тоя празен ход. Собственика твърди, че не е имал до сега проблем с този празен ход. На какво се дължи неравномерната работа, която всички цитирате ?

Редактирано от Hugsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Hugsy , той собственика...може и да не знае какво е лош празен ход, понякога е леко и не се усеща винаги и от всеки. Не искам да обидя собственика, ако е наясно човека все пак, дано наистина колата му има добър празен ход, каквито вече почти наистина няма. А от какво е, нека другите се изкажат, тъпото е, че понякога и с нови обтегачи и вериги и пак е зле...Всички вдигат рамене вече, поне моите майстори, които през годините вече са доста 🤐😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Veli_907 said:

Удоволствие е да гледам новите А5/А6/А7, но не и моторите им...разбирате какво имам предвид. 

Аз не разбирам. Ти наясно ли си с какви мотори се предлагат тези модели? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.9 TDI не съм казал лошо, съвсем друга ми е мисълта, но който иска - ще я разбере. Който не - ще търси под вола теле и ще намесва имането или нямането на пари. А говорим за съвсем други неща. Аз обаче няма да споря и да разяснявам до припадък, нито да правя спорове. Постовете са си на лице, виждат се, четат се - който разбере - разбере. Кой не - както е разбрал. 

 

Само едно уточнение - не съм споменал 1.8Т стария, а 1.8 TFSI от новите. Не ги бъркайте, па после и някакви други думи да ми слагате в устата. И да, знам кое и с какви мотори се предлага. Има и с 50 TDI и т.н. Аз говоря за най-ниските вариации, които на около 8-10 години са достъпни са по-голямата част от населението, но си остават малолитражни и с доста повече проблеми спрямо старите мотори, когато са били на същите им километри. За това говоря. Не говоря за 6 и 8 цилиндровите вариации, за RS моделите и т.н. а за всички миксери, изкарващи абсурдно много коне на абсурдно малка кубатура. И пак е добре при VAG, като се замисля за 1.6 мотори с по 200 при други марки и вариации...

 

А 2.5 съм го дал само като пример. И да, доста по-истински мотор е с проблеми тръгващи след 300К (или айде 250 ако е не е сменяно често маслото) за разлика от тия инкубатори с малък литраж и много коне, че като гледам как и в гаранция гледат да се отърват от някои... (не всички, аз знам къде и какво съм гледал и за кои марки, модели и агрегати говоря). Масово измрели на по 100-120. И душегуба не е толкова гаден.

 

Те така. Поздрави!

Редактирано от Veli_907
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за някой неща си прав, ама не за всичко.

 

Всичко това, което пишеш можеш да го приложим и 2004 година. Тогава такива като теб са обяснявали как 1.8 моноинжекцията в Ауди 80 е яката работа, а тия нови турбинираните са много сложни и скъпи и нямат ресурс. Времето показа обаче друго. Така е и сега. Има си лоши мотори, има си и много добри нови агрегати. Лошото е, че докато са нови няма как да знаеш къде инжовете са се наакали, трябва да минат няколко годинки. През това време много опитни мишлета тестват.

 

И аз се кефя на старите коли, най-вече щото не искам да ги мисля и да ми бъркат в джоба. Карам няколко мерцове, единият е 5.0 V8. Много му се радвам, няма загуби и е мек като бутер, но да кажа, че новата Еска не става и не е по-добра... не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не веднъж казах, че не опира до парите, защо трябва да се намесват винаги? Не говоря за това има ли човек пари или няма, а за конкретни показатели.

 

Голяма част от новите downsized двигатели показват дефекти още в гаранция, а някои и веднага след гаранция. Не случайно в някои сайтове (чужди, без да споменавам кои) има нови Audi-та 2.0 TFSI на по 60-80К...щото след гаранцията им е ясно какво става...и не само за този мотор, а за голяма част от двигателите на множество производители.

 

Това, което искам да кажа е, че се занижи границата на надеждност и само една визия и екстри, 90% от които могат да се сложат и на стар модел не могат да компенсират ниската надеждност. Там, от където на болшинството стари ветерани проблемите почваха от минимум 250, че и 300К, сега почват още в гаранция или малко след нея. Затова споменах и душегуба. Дори и той като нов си удря 250К в добро здраве. На някои им сменят буталата по гаранция на 60К и харчат по над литър на 1000 масло фабрично. Това да е нормално? Ако някой го смята за нормално значи проблема си е в него. Изключения винаги има от правилото и при новите, и при старите, но да ме кара някой на сила да повярвам, че е нормално да хвърля кола на 200К и е нормално 1.6 мотор да ми вади 200 коня, с 4 цилиндъра, единия от който даже може и да се изключва...още малко и ще идем в ерата на трабанта с 0.6 мотор...

 

И преди някой да заговори за екология - производството на тия батерии отделя много повече мръсотия, батериите имат много по-вредни вещества, а да те принуждават да купуваш нова кола на всеки 200К (че може и направо на всеки 100, колкото е гаранцията там) с ниско надеждни мотори не е екология. Производството на новия, който трябва да купиш е екологично сигурно? Да ремонтираш стария и да изкараш още 200К е в пъти по-екологично, отколкото постоянно производство на нови и нови, които да заменят старите...

 

Като се има предвид, че спокойно болшинството стари мотори карат и по 600, и по 800К , имаме и по милион....

 

Всеки си преценя ново или старо. Това си е лично мнение. Вече за мотори от типа на V6/V8 TDI и големите TFSI-та...там е друго, като за дизела знам, че си има стабилна надеждност. Ваген поне това правят както си трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко добре върви темата, ама изобщо не беше на тази тема темата хаха. Човекът намери ли си S-ка, кво стана сега? Другите спорове и залагалки ги има в много други теми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набелязъл съм една и утре съм на оглед. Ако се стигне до сделка ще пиша :) Но така и не разбрах какъв е тоя проблем с празни ход :)

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

33 minutes ago, Hugsy said:

Набелязъл съм една и утре съм на оглед. Ако се стигне до сделка ще пиша :) Но така и не разбрах какъв е тоя проблем с празни ход :)

 

Не се плаши от това, освен ако не се клати много на празен ход. Ако се усеща само леко клатушкане е в рамките на нормалното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажем, че е нормално за кола на такива години и километри. Едва ли нова е клатушкала така. Вероятно с нови клапани на главите, сегменти и израдна периферия ще работи като часовник ама всичките им е натрупан доста стаж вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Groober said:

на празен хот се усеща тресене. двигателя неработи равномерно и за сега никой не може да каже със сигурност от какво е.

Да добавя, че има някои които са крайно зле, от последните които гледах (вече и 4ф са така) направо си тресяха неприятно. Причините за това нещо са безкрайно много и най-добрия шанс е да се внимава доста при покупката, вземеш ли някоя тресяща няма кой да ти помогне просто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с това начинание... Виждал съм коли с правени глави, нови бобини, комутатори, дебитомер, оправени клапи и вакум, свещи, всички датчици нови, сонди, картерна и т.н. не остава какво да се смени и пак тресат.

В сервиза като идеш и обикновено ти казват, че колата е стара и така си работи, нищо й няма. Ама ако искаш на твоя отговорност нали да почнем да сменяме неща за проба...

 

Ако работи по прицип добре и тук там има някоя пулсацийка може би има надежда да се оправи с бобини и свещи примерно, ама иначе аз не бих се хванал посмъртно на хорото.

Между другото оцеляло 4,2 (досега само 2 такива съм виждал и пробвал) работи така, че не се усеща изобщо че има мотор.

На някои хора не им пука за такива неща, то няма да се счупи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, моята беше точно така като я взех от автокъщата нов внос.... - не се усещаше мотора, че е запален! След което се обадиха обтегачи, смених ги как си трябва, с оригинални, нови вериги, гарнитури и всичко прилежащо там....иии резултата е че вече си няма празен ход хахах. И точно така - всичко което може да се сетиш е сменено и оправено, не е като да не съм се мъчил, защото ме дразни....... Е, никой не можа да го оправи това. Докато не пипа грам масло и всичко друго е Ок, се търпи и се кара! По-натам ще го мислим.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI, цитирано е предходното мнение.....виждам го като пусна поста....на другия ден го няма. Явно аз съм малоумен и не мога да използвам форума :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Вальо ги трие, защото не е позволено цитирането на предходен пост.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да влизам по-често явно.....тва ще да е ново правило 😂 Другия вариант е пак да НЕ влизам, като доскоро..... Ама то ти си виновен @JusttRelaxx

 

Редактирано от Net_Master
Грешкааааа
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто показах на човека една хубава йеска за продажба, която се оказа твойта... :D 
До колегата - успех с търсенето, дръж ни в течение как върви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би от нискокачественото гориво, с времето се засилва това леко тресене. Има коли, по които всичко е сменено (без самия блок/бутала и пр) и пак тресат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...