Jump to content

Покупка на Audi S6 C5 Avant


Recommended Posts

И на момчето което иска такава кола ако вече не си е взел.

Ако си се спрял на тази която е на снимките със Пловдивски номера.

Аз не бих я взел.

Първо щото за фейсова е твърде ниска цената.

Уморен и износен вид.

Сменена генерация,фактор за много километри и запушени катализатори.

Много забележки от сервиз в който си бил са установени за кратко време.

За повече престой там щи изкочат още толкова.

Не мърлив вид на колата.

Фаровете не приличат на нищо.

Едно хубаво рециклиране и подмяна с оригинален ксенон ти е 400 на фар.

Нови са по 1000 адаптивни на брой.

Говорим оригинални не на Депо.

Ти с тея е абсурд да караш по тъмно.

Все едно ги нямаш.

Гледай други коли!

И куп други неща който не ме впечатляват в конкретната.

Аз имам такава и те саветвам като приятел въпреки че лично не те познавам.

Не си го причинявай точно с тази.

И като чета не само аз съм на това мнение.

Да,така е.

Не съм разпален,само споделям!

Карал съм доста по мощни коли както споменах а и познавам хора с малолитражки турбинирани който са някъв ужас.

Ходя и като фен в публиката по дракрейс и съм виждал доста такива като Голф 3 1000к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично еуфорията ми мина ако звуча разпалено.

Имам я вече почти от половин година и достатъчно километри.

Колата като кола ми харесва.

Не и правя реклама а изказвам мнение.

Предполагам че за това са тея форуми.

Нито искам да се хваля,нито да убиждам,подценявам или разубеждавам някой в начин на мислене и предпочитание.

Уважение към всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Net_Master said:

Колега, не се вживявай толкова, виждам че си доста разпален. Не е бавна колата, спор няма че се кара приятно извън града. Ама да ти кажа честно доста по-маломощни коли могат да те направят да си приказваш сам, ако трябва да сме честни. Дизел от 200+ коня си те отвява като стой да гледай, ако е читав разбира се :) Иначе и на мен ми харесват ластиците от 110-120 като набие трета и се мяташ като бънджи. Аз още при изпреварването пускам газта и тя си закача 4-та и после 5-та и ме изтегля пред автомобила който изправарвам сама 😆

Как е вазможно 200 коня дизил да отвява над 300 коня бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

340... хахаха. Еми така, всеки що-годе разбиращ е наясно, че колите не се сравняват само по абсолютна мощност. Има много други фактори. Например колко е годишна...с каква скоростна кутия е, колко тежи колата, кой я кара и други такива. Нютоните играят за ускорението доста, не забравяйте.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, Groober said:

Как е вазможно 200 коня дизил да отвява над 300 коня бензин?

Къде го отвява? От светофар за следващите 200 метра? И какъв е 200 коньовия дизеЙ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Net_Master said:

340... хахаха. Еми така, всеки що-годе разбиращ е наясно, че колите не се сравняват само по абсолютна мощност. Има много други фактори. Например колко е годишна...с каква скоростна кутия е, колко тежи колата, кой я кара и други такива. Нютоните играят за ускорението доста, не забравяйте.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Годините влияят на конете? Колко коня губи твойта годишно и колко й остават? Също и сподели конкретен пример, какав е този 200 коня дизел, който отвява 300 коня кола? 

 

47 minutes ago, Mustaka said:

Къде го отвява? От светофар за следващите 200 метра? И какъв е 200 коньовия дизеЙ?

точно това се опитвам да разбера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тура ли и последната здрава, за да е пълна картинката 🤣

Осмачето бива, мааа отдавна нема здрави и си требва лев за да се поддържа У кондиция.  

Я бих се огледал в S8 поне возят приятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако ти требе или те кефи комби, не е вариант, но принципно си прав.

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е да не се заблуждава купувача че колите се скапват непоправимо с времето

 

какъв и да е дизелов кола с 200 коня никога няма да може да се мери с добре поддържан осемцилиндров автомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29 minutes ago, P_PETKOV said:

След 200+ коня дизели папуняка си е тъкмо на място, малко по късно и дачия може да изскочи :dance:

А след още 10 години и ел. тротинетка ще го издухва. 

 

@Net_Master стегни си колата, щом такива кочини те изпреварват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. На мен колата не ми трябва за гонки. Взимам си колата за да ми е комфортно като пътувам извънградско и да си изпреварвам без замисляне. А предпочитам да е комби, понеже имам и дете. До момента съм с комби и се събираме едвам. Даже може да си взема и от тези кутий за багаж на тавана. 

 

Колкото до конкретния автомобил. Сега пак се загледах в снимките и имам чуството, че те не са много актуални. Може би са правени в началото на лятото. Фаровете са рециклирани и светят добре. А тук на снимките се виждат едни мътни.... Освен това на снимките цвета изглежда тъмно син, а всъщност е черен металик. 

 

Понеже дисковете са криви и колата тресе при спиране над 120, собственика каза, че ще му ги изправят. Някой до момента изправял ли е дискове от вас. Има ли ефект такава процедура ? Другото което се сетих да попитам: в сервиза момчетата казаха, че е сменен предния тампон на двигателя и може би не е монтиран правилно, поради тази причина се били смачкали задните, които били пълни с някакво специално масло. Поразрових и наистина тези тампони са малко кът. Има ли някакъв друг модел от които могат да се вземат тампони ? Да кажем 2.5тди ?

За кардана също бих попитал. Кардан от друг мотор на A6 става ли на S6 (освен от RS6) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи неправилно монтиран преден тампон? То как трябва да го монтираш ,че да е неправилно? Няма никаква философия в монтирането му .А и този тампон не може да е причина ,монтажът му по скоро за съсипването на ,задните. Ако не е скъсан разбира се.

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карданите и висящите лагери ги правят в Еврован, от няколко човека чувам добри отзиви. 
Както е казал колегата над мен, дисковете се престъргват, даже гледам, че D-Bros вече имат такава машина. 

Продавача склонен ли е на добър коментар на цената?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Hugsy написа:

... Понеже дисковете са криви и колата тресе при спиране над 120, собственика каза, че ще му ги изправят. Някой до момента изправял ли е дискове от вас. Има ли ефект такава процедура ?...

Изправял съм дискове. Има ефект. Трябва, обаче да имат ресурс за престъргване според изискванията за дебелина на диска.

Най-честите причини за изкривени дискове и "тресене" при спиране са прегряване и минаване през вода, дискове ментета, непочистена главина при монтаж и т.н.

 

Общо взето положението е:

Преди 1 час, soult@ker написа:

Престъргват се дисковете и няма после ядове с тях осеен намаления им живот.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма тя й с криви дискове тази кола. Смятай как е карана :lol: Пълен разпад и ти все още искаш да го купиш, не разбирам. :steinigung: За да се изкривят има 2-3 причини - прегряване от яко натискане, прегряване заради затягащи апарати или просто са много изтънели дисковете вече. И в двата случая имаш и ремонт по спирачките.

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И една водоструйка на автомивка след дълго каране с повече спиране може да направи фал.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е 20 годишна няма лошо, стига да е гледана добре. По-добре гледана 20-годишна на 350к, отколкото занемарена 8 годишна на над 300К. Че ги има такива бол. Лъснато, светнато, ново (нали все това се говори - нови, та нови, че тия вече били стари) и технически по-занемарено и от нов внос душегуб. Че и предвид годините си тия новите са още по-скъпи за правене. Наистина не го разбирам това подмятане за 20-годишната кола. Като съм виждал някои 5-годишни на какво приличат...

 

Е, разбира се в тоя случай говорим за кола, която явно е била извън възможностите на собственика си (20-годишния душегуб все още вади хилядарка за обслужване, пък какво остава за 4.2 V8) и просто я е карал докато не замине каквото има да заминава. Газовата винаги е признак на доста карана кола и принципно няма лошо - тя затова е кола, за да се кара, но не и ако е толкова зле поддържана. Изчитайки темата стигам до извода , че в тази кола почти нищо здраво няма, а освен това има и дертове с автомата, които ако не са проблем сега ще станат проблем по-късно и дано не е из път. Не разбрах идеята за тампон от 2.5, той ги мачка като за световно, далеч не е от леката категория шестаци и тампони здрави не оставя. Моя също ще се сменя. Тампон нормален от 2.5 няма да намериш, поръчваш си нов като нов и това е.

 

Разбира се за предпочитане е да дадеш 6 бона и още 6 за оправия пред 11 и още 6 за оправия, но имай предвид, че не всички случаи са еднакви и в доста случаи икономията може да е майка на мизерията. Проблеми с автомата изобщо не са подценяване - ръчка лесно не мре, в аварийни ситуации от 2-ра ше тръгваш, от 3-та и ше буташ, ще удряш да прехвърли, абе все ще се прибереш (с друга марка лични ситуации на развалена СК). Виж, автомата не е така гъвкав. И на тегленето не е фен. Почвай от там и виж дали си струва. После като стигнем до дискове, до ревизия на окачване, до цялостно обслужване и останалите проблеми...всъщност май почти всичко.

 

Късмет и успех все пак, няма да те разубеждавам относно колата - може пък с някой лев да излезе надежден партньор в пътуванията. То и за душко митове и легенди, ама на - всяка сутрин е с мен, част от всеки мой ден, от всяко мое пътуване и без да ме остави никъде. Естествено, това подплатено финансово. Пожелавам ти го искрено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите може и да са стари, но читавите бройки от тях струват и винаги ще струват пари. Достатъчна е една бърза справка в немското мобиле. Макар и стари, все пак навремето са били премиуми и усещането, което предлагат, вложените материали и визия не са едни и същи при А6 2.5 тди да речем и S6 и това е нормално. Аз лично продадох моето S6 C5 за 10 000 лева и то без в тази цена да са включени зимните гуми 18-ки, които продадох отделно за още 700 лева, тъй като бяха почти нови. Колата просто си чакаше точния човек, в точния момент, а не някой скъсан кифладжия или разгащен селски гангстер. Смея да твърдя, че беше в много добро визуално и техническо състояние и се намери човек, който я оцени. Нямаше и газов инжекцион.

Относно поддръжката на колата - действително е скъпа, но пък за съпоставка карам и дизелов автомобил и всичките му там турбини, ДПФ-и, дюзи, ЕГР-и и скъпата премиум нафта, не е по-малка беля. Да не говорим, че ако този осмак е на газ, в парично изражение гори колкото всеки лагав, муден, вибриращ и с тесен работен диапазон дизел, тъй като нафтата струва двойно на газта, т.е дали ще гори 8 нафта или 16 газ, е почти същото. 

Относно бързината - наистина колата не е бърза, но кой нормален човек си я купува, за да се гони от светофар до светофар с тази маса и тежина? Чарът й е в съвсем друго нещо - дълги извънградски пътувания, плавен, равномерен и мазен ход в целия оборотен диапазон, липса на лаг, турбо дупки, вървеж и под 2000 оборота и над 5000 оборота и т.н. Голямо значение има и кондицията на самия екземпляр - карал съм такива, които вървят като 1.8Т, но и такива, които вървят както трябва. Когато нещо не е ОК, са много мудни под 4000 оборота и вървят като за 150 коня кола. Колата е голяма и тежка и не създава усещане за ускорение вътре, но това не я прави бавна, особено ако автоматикът и техническото й състояние са ОК и ако я вкараш в обороти около и над 4000. В момента карам и дизелова кола и бензинов осмак. Дизелът ми действително е и по-бърз и по-икономичен и създава много силно УСЕЩАНЕ за вървеж, но в осмака, макар и стар и по-бавен има особен чар и магия, на които като свикнеш, после не ти се качва в дизелов тракалник или бензинов малолитражен миксер и за теб губи значение фактът, че 200 коня дизел те бил разминавал. То и една спортна Корса ще те размине, но какво значение има когато удоволствието от шофирането на осмака и на тази Корса нямат нищо общо...

Не бива да се забравя и фактът, че това са коли на години и винаги ще има нещо за правене - в някои случаи дребно, в други не толкова. Но това е нормално за кола на 20 години и е неизбежно. Въпросът е да се гледа внимателно при огледа. Обикновено осмака има няколко проблема, които не са толкова трудни за диагностициране и които запознатите хора познават добре. Оттам нататък положението е на късмет. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук си много прав!

👍

Аз не знам,тука или има много не компетентни ора и пишат на база литература или аз нещо имам някъв огромен късмет или у БГ нема вече читави коли.

За s6 c5 изчетох мнения тук и на всякъде едно и също!

Гори масло като маслобойна!

Тресене в ниски обороти!

Мудна!

Па я що ги немам тия дертове?

5w30 не го бара!

Смяна на 15-20 хил.

На 275 хил реални е семейната колица.

И изобщо не е мудна за купето си(комбак)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, 150hp said:

То и една спортна Корса ще те размине, но какво значение има когато удоволствието от шофирането на осмака и на тази Корса нямат нищо общо...

Аз лично не намирам никакво удовлоствие в карането на една шумна, тежка, неспираща и незавиваща кола, искаща 4000к оборота за да върви колкото 2.0Д на 2500.....а корсата друса много:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теб знаеме, но доколкото знам никъде не пише, че е нужно точно ти да намираш удоволствие и да имаш такава кола, така че си свободен да имаш такава, която ти носи желаното удоволствие. :) А самото ти сравнение между 4 цилиндров турбо дизел -2.0 ТДИ и атмосферен бензинов мотор е безумно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...