Антонио 340 Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 И на момчето което иска такава кола ако вече не си е взел. Ако си се спрял на тази която е на снимките със Пловдивски номера. Аз не бих я взел. Първо щото за фейсова е твърде ниска цената. Уморен и износен вид. Сменена генерация,фактор за много километри и запушени катализатори. Много забележки от сервиз в който си бил са установени за кратко време. За повече престой там щи изкочат още толкова. Не мърлив вид на колата. Фаровете не приличат на нищо. Едно хубаво рециклиране и подмяна с оригинален ксенон ти е 400 на фар. Нови са по 1000 адаптивни на брой. Говорим оригинални не на Депо. Ти с тея е абсурд да караш по тъмно. Все едно ги нямаш. Гледай други коли! И куп други неща който не ме впечатляват в конкретната. Аз имам такава и те саветвам като приятел въпреки че лично не те познавам. Не си го причинявай точно с тази. И като чета не само аз съм на това мнение. Да,така е. Не съм разпален,само споделям! Карал съм доста по мощни коли както споменах а и познавам хора с малолитражки турбинирани който са някъв ужас. Ходя и като фен в публиката по дракрейс и съм виждал доста такива като Голф 3 1000к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Антонио 340 Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 На мен лично еуфорията ми мина ако звуча разпалено. Имам я вече почти от половин година и достатъчно километри. Колата като кола ми харесва. Не и правя реклама а изказвам мнение. Предполагам че за това са тея форуми. Нито искам да се хваля,нито да убиждам,подценявам или разубеждавам някой в начин на мислене и предпочитание. Уважение към всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Вземи пиши по-събрано, че отстрани не изглеждат добре нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 няма време да пише кратко и стегнато, затова се разгръща в повече думи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Много е атрактивна дъртата S-ка за има няма 20 дни 9 страници и още ако сложим и търканията се изписаха ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Groober Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 2 hours ago, Net_Master said: Колега, не се вживявай толкова, виждам че си доста разпален. Не е бавна колата, спор няма че се кара приятно извън града. Ама да ти кажа честно доста по-маломощни коли могат да те направят да си приказваш сам, ако трябва да сме честни. Дизел от 200+ коня си те отвява като стой да гледай, ако е читав разбира се Иначе и на мен ми харесват ластиците от 110-120 като набие трета и се мяташ като бънджи. Аз още при изпреварването пускам газта и тя си закача 4-та и после 5-та и ме изтегля пред автомобила който изправарвам сама 😆 Как е вазможно 200 коня дизил да отвява над 300 коня бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 340... хахаха. Еми така, всеки що-годе разбиращ е наясно, че колите не се сравняват само по абсолютна мощност. Има много други фактори. Например колко е годишна...с каква скоростна кутия е, колко тежи колата, кой я кара и други такива. Нютоните играят за ускорението доста, не забравяйте. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 24 minutes ago, Groober said: Как е вазможно 200 коня дизил да отвява над 300 коня бензин? Къде го отвява? От светофар за следващите 200 метра? И какъв е 200 коньовия дизеЙ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Groober Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 1 hour ago, Net_Master said: 340... хахаха. Еми така, всеки що-годе разбиращ е наясно, че колите не се сравняват само по абсолютна мощност. Има много други фактори. Например колко е годишна...с каква скоростна кутия е, колко тежи колата, кой я кара и други такива. Нютоните играят за ускорението доста, не забравяйте. Sent from my iPhone using Tapatalk Годините влияят на конете? Колко коня губи твойта годишно и колко й остават? Също и сподели конкретен пример, какав е този 200 коня дизел, който отвява 300 коня кола? 47 minutes ago, Mustaka said: Къде го отвява? От светофар за следващите 200 метра? И какъв е 200 коньовия дизеЙ? точно това се опитвам да разбера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Да тура ли и последната здрава, за да е пълна картинката 🤣 Осмачето бива, мааа отдавна нема здрави и си требва лев за да се поддържа У кондиция. Я бих се огледал в S8 поне возят приятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Ако ти требе или те кефи комби, не е вариант, но принципно си прав. Редактирано 17 Октомври 2019 от Net_Master Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Groober Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Важното е да не се заблуждава купувача че колите се скапват непоправимо с времето какъв и да е дизелов кола с 200 коня никога няма да може да се мери с добре поддържан осемцилиндров автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gPaunov Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 29 minutes ago, P_PETKOV said: След 200+ коня дизели папуняка си е тъкмо на място, малко по късно и дачия може да изскочи А след още 10 години и ел. тротинетка ще го издухва. @Net_Master стегни си колата, щом такива кочини те изпреварват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 17 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Здравейте отново. На мен колата не ми трябва за гонки. Взимам си колата за да ми е комфортно като пътувам извънградско и да си изпреварвам без замисляне. А предпочитам да е комби, понеже имам и дете. До момента съм с комби и се събираме едвам. Даже може да си взема и от тези кутий за багаж на тавана. Колкото до конкретния автомобил. Сега пак се загледах в снимките и имам чуството, че те не са много актуални. Може би са правени в началото на лятото. Фаровете са рециклирани и светят добре. А тук на снимките се виждат едни мътни.... Освен това на снимките цвета изглежда тъмно син, а всъщност е черен металик. Понеже дисковете са криви и колата тресе при спиране над 120, собственика каза, че ще му ги изправят. Някой до момента изправял ли е дискове от вас. Има ли ефект такава процедура ? Другото което се сетих да попитам: в сервиза момчетата казаха, че е сменен предния тампон на двигателя и може би не е монтиран правилно, поради тази причина се били смачкали задните, които били пълни с някакво специално масло. Поразрових и наистина тези тампони са малко кът. Има ли някакъв друг модел от които могат да се вземат тампони ? Да кажем 2.5тди ? За кардана също бих попитал. Кардан от друг мотор на A6 става ли на S6 (освен от RS6) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Какво значи неправилно монтиран преден тампон? То как трябва да го монтираш ,че да е неправилно? Няма никаква философия в монтирането му .А и този тампон не може да е причина ,монтажът му по скоро за съсипването на ,задните. Ако не е скъсан разбира се. Редактирано 17 Октомври 2019 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Престъргват се дисковете и няма после ядове с тях осеен намаления им живот. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Карданите и висящите лагери ги правят в Еврован, от няколко човека чувам добри отзиви. Както е казал колегата над мен, дисковете се престъргват, даже гледам, че D-Bros вече имат такава машина. Продавача склонен ли е на добър коментар на цената? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Преди 1 час, Hugsy написа: ... Понеже дисковете са криви и колата тресе при спиране над 120, собственика каза, че ще му ги изправят. Някой до момента изправял ли е дискове от вас. Има ли ефект такава процедура ?... Изправял съм дискове. Има ефект. Трябва, обаче да имат ресурс за престъргване според изискванията за дебелина на диска. Най-честите причини за изкривени дискове и "тресене" при спиране са прегряване и минаване през вода, дискове ментета, непочистена главина при монтаж и т.н. Общо взето положението е: Преди 1 час, soult@ker написа: Престъргват се дисковете и няма после ядове с тях осеен намаления им живот. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Ма тя й с криви дискове тази кола. Смятай как е карана Пълен разпад и ти все още искаш да го купиш, не разбирам. За да се изкривят има 2-3 причини - прегряване от яко натискане, прегряване заради затягащи апарати или просто са много изтънели дисковете вече. И в двата случая имаш и ремонт по спирачките. Редактирано 17 Октомври 2019 от Mustaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 И една водоструйка на автомивка след дълго каране с повече спиране може да направи фал. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Че е 20 годишна няма лошо, стига да е гледана добре. По-добре гледана 20-годишна на 350к, отколкото занемарена 8 годишна на над 300К. Че ги има такива бол. Лъснато, светнато, ново (нали все това се говори - нови, та нови, че тия вече били стари) и технически по-занемарено и от нов внос душегуб. Че и предвид годините си тия новите са още по-скъпи за правене. Наистина не го разбирам това подмятане за 20-годишната кола. Като съм виждал някои 5-годишни на какво приличат... Е, разбира се в тоя случай говорим за кола, която явно е била извън възможностите на собственика си (20-годишния душегуб все още вади хилядарка за обслужване, пък какво остава за 4.2 V8) и просто я е карал докато не замине каквото има да заминава. Газовата винаги е признак на доста карана кола и принципно няма лошо - тя затова е кола, за да се кара, но не и ако е толкова зле поддържана. Изчитайки темата стигам до извода , че в тази кола почти нищо здраво няма, а освен това има и дертове с автомата, които ако не са проблем сега ще станат проблем по-късно и дано не е из път. Не разбрах идеята за тампон от 2.5, той ги мачка като за световно, далеч не е от леката категория шестаци и тампони здрави не оставя. Моя също ще се сменя. Тампон нормален от 2.5 няма да намериш, поръчваш си нов като нов и това е. Разбира се за предпочитане е да дадеш 6 бона и още 6 за оправия пред 11 и още 6 за оправия, но имай предвид, че не всички случаи са еднакви и в доста случаи икономията може да е майка на мизерията. Проблеми с автомата изобщо не са подценяване - ръчка лесно не мре, в аварийни ситуации от 2-ра ше тръгваш, от 3-та и ше буташ, ще удряш да прехвърли, абе все ще се прибереш (с друга марка лични ситуации на развалена СК). Виж, автомата не е така гъвкав. И на тегленето не е фен. Почвай от там и виж дали си струва. После като стигнем до дискове, до ревизия на окачване, до цялостно обслужване и останалите проблеми...всъщност май почти всичко. Късмет и успех все пак, няма да те разубеждавам относно колата - може пък с някой лев да излезе надежден партньор в пътуванията. То и за душко митове и легенди, ама на - всяка сутрин е с мен, част от всеки мой ден, от всяко мое пътуване и без да ме остави никъде. Естествено, това подплатено финансово. Пожелавам ти го искрено! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Колите може и да са стари, но читавите бройки от тях струват и винаги ще струват пари. Достатъчна е една бърза справка в немското мобиле. Макар и стари, все пак навремето са били премиуми и усещането, което предлагат, вложените материали и визия не са едни и същи при А6 2.5 тди да речем и S6 и това е нормално. Аз лично продадох моето S6 C5 за 10 000 лева и то без в тази цена да са включени зимните гуми 18-ки, които продадох отделно за още 700 лева, тъй като бяха почти нови. Колата просто си чакаше точния човек, в точния момент, а не някой скъсан кифладжия или разгащен селски гангстер. Смея да твърдя, че беше в много добро визуално и техническо състояние и се намери човек, който я оцени. Нямаше и газов инжекцион. Относно поддръжката на колата - действително е скъпа, но пък за съпоставка карам и дизелов автомобил и всичките му там турбини, ДПФ-и, дюзи, ЕГР-и и скъпата премиум нафта, не е по-малка беля. Да не говорим, че ако този осмак е на газ, в парично изражение гори колкото всеки лагав, муден, вибриращ и с тесен работен диапазон дизел, тъй като нафтата струва двойно на газта, т.е дали ще гори 8 нафта или 16 газ, е почти същото. Относно бързината - наистина колата не е бърза, но кой нормален човек си я купува, за да се гони от светофар до светофар с тази маса и тежина? Чарът й е в съвсем друго нещо - дълги извънградски пътувания, плавен, равномерен и мазен ход в целия оборотен диапазон, липса на лаг, турбо дупки, вървеж и под 2000 оборота и над 5000 оборота и т.н. Голямо значение има и кондицията на самия екземпляр - карал съм такива, които вървят като 1.8Т, но и такива, които вървят както трябва. Когато нещо не е ОК, са много мудни под 4000 оборота и вървят като за 150 коня кола. Колата е голяма и тежка и не създава усещане за ускорение вътре, но това не я прави бавна, особено ако автоматикът и техническото й състояние са ОК и ако я вкараш в обороти около и над 4000. В момента карам и дизелова кола и бензинов осмак. Дизелът ми действително е и по-бърз и по-икономичен и създава много силно УСЕЩАНЕ за вървеж, но в осмака, макар и стар и по-бавен има особен чар и магия, на които като свикнеш, после не ти се качва в дизелов тракалник или бензинов малолитражен миксер и за теб губи значение фактът, че 200 коня дизел те бил разминавал. То и една спортна Корса ще те размине, но какво значение има когато удоволствието от шофирането на осмака и на тази Корса нямат нищо общо... Не бива да се забравя и фактът, че това са коли на години и винаги ще има нещо за правене - в някои случаи дребно, в други не толкова. Но това е нормално за кола на 20 години и е неизбежно. Въпросът е да се гледа внимателно при огледа. Обикновено осмака има няколко проблема, които не са толкова трудни за диагностициране и които запознатите хора познават добре. Оттам нататък положението е на късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Антонио 340 Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Тук си много прав! 👍 Аз не знам,тука или има много не компетентни ора и пишат на база литература или аз нещо имам някъв огромен късмет или у БГ нема вече читави коли. За s6 c5 изчетох мнения тук и на всякъде едно и също! Гори масло като маслобойна! Тресене в ниски обороти! Мудна! Па я що ги немам тия дертове? 5w30 не го бара! Смяна на 15-20 хил. На 275 хил реални е семейната колица. И изобщо не е мудна за купето си(комбак) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 16 hours ago, 150hp said: То и една спортна Корса ще те размине, но какво значение има когато удоволствието от шофирането на осмака и на тази Корса нямат нищо общо... Аз лично не намирам никакво удовлоствие в карането на една шумна, тежка, неспираща и незавиваща кола, искаща 4000к оборота за да върви колкото 2.0Д на 2500.....а корсата друса много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 За теб знаеме, но доколкото знам никъде не пише, че е нужно точно ти да намираш удоволствие и да имаш такава кола, така че си свободен да имаш такава, която ти носи желаното удоволствие. А самото ти сравнение между 4 цилиндров турбо дизел -2.0 ТДИ и атмосферен бензинов мотор е безумно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts