Jump to content

Recommended Posts

Колеги, проблем ли е, че сипвам 8 литра масло и при последната смяна източих 7,7л ? За 10 000 км липсват 300мл, но не знам сега......дали реално не е изгоряла 6 литра масло и да си е допълнила 5,7л нафта? М? А?

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батЕн, следващият път източваш и директно в резервоара, то е било почти 99% само нафта в двигателя! :hilezh:

Това ще са около 20 лв спестени, но ти взимаш старо олио от KFC за лефф и пееесе и наливаш в резервоара, така че не знам дали си заслужава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите ни не са първа младост и започват да си показват болежките :) , ясно е че няма нищо вечно и че горенето на масло без външна намеса няма как да намалее а може само да се влоши . Лятото в тия жеги държи по висока температура и трудни истива и при яко даване на гас като излизам от колата имам чувтвото че ще ми опърли космите по краката :) Аз споделям какво съм забелязал с продукта и си следя редовно всичко . Скоро не съм я вдигал да оглеждам дали нямам и някой малък теч който да ме подлъгва за разход на масло че кората отдолу под мотора е такава която абсорбира ако има течове за да не капе . Ще я вкарам тия дни да я вдигна и да я огледам обстойно преди зимния период и ще споделя ако забележа омасляване . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 
Ребрандирано масло създадено 2004г собственост на Фукс.Ширпотреба с главно Ш.
Сега моторите са малко шумни с него и греят повечко но това не пречи на някой хора да го възхваляват.
[emoji106]

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно така вервай му на тоя експерт Беня за който освен ОЕМ топ боза джуркана от Лукойл друго няма.
На никой не вервам!

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Да точно така вервай му на тоя експерт Беня за който освен ОЕМ топ боза джуркана от Лукойл друго няма.
[emoji6][emoji1][emoji3166]

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, benq said:

 

Ребрандирано масло създадено 2004г собственост на Фукс.Ширпотреба с главно Ш.

Сега моторите са малко шумни с него и греят повечко но това не пречи на някой хора да го възхваляват.

Едни от най-големите производители на масла са Шел, Мобил, Тексако....

Каква информация ни дава това за конкретно масло ?.....ами никаква....

Мобил имат масла, което не бих сипал и на Лада, а имат и масла, които не съм спирал да ползвам.

 

Фукс бутилират оригинални масла на ВАГ. За скорости и хидравлика. Може да са мнооого добри, но Ауди не използват тези ВАГ масла за скорости :)

Може ли да посочиш конкретно масло, от което не си доволен, .....конкретно масло, което направило един мотор  шумен....

 

За пореден път ще напиша - шумът на мотор може да бъде потушен с най-обикновено масло 15/40 за 5-6лв литъра.

Използването му дългосрочно може да е катастрофално.

 

Фукс е първата марка, която преди 7-8 години премахна всякаква информация за маслата си от интернет.....вероятно има причина.

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug Нема смисъл ... бай Беня сичко знае, ся ще ни светне как еди кое си отива по едни тръби и накрая само ОЕМ е топ щот той лично го е бутилирал и изследвал на тавана където му е личната му лаборатория ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, robobug написа:

Може ли да посочиш конкретно масло, от което не си доволен, .....конкретно масло, което направило един мотор  шумен....

Ето заповядай https://autospot.bg/моторни-масла/hilber

При достигане на работна температура, шума от двигателя се повишава осезаемо. Произходът на тази марка и завода в който се произвежда е обвита в мистерия също като Равенол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо слугуване на тия чорби. Сменяйте на 9-10к и си карайте. И аз съм с Риванолец, разлика не намирам в работата на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се филмирате с тези масла ми се струва. Първите 200/300К километра не знаете с какво е била карана и сменяно ли е било навреме, а обръщате толкова внимание сега на стари години. Стига да отговаря на VW 504.00/507.00 значи може да се ползва и няма проблем за двигателя. Моята я карам с Shell Helix 5W-30 HX8 ECT и нито е шумна, нито го гори и не смятам да експериментирам с други докато си върши работата.

Редактирано от pufa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какъв мотор се сипва въпросния Шел.

 

Принципно нещата би трябвало да са така обаче в реалността седят малко по-различно.

TFSI моторите на VAG искат читави масла иначе има шанс да заминат в кофата ама кво толкова ...

504/507 има допуск от над 13% изпаряемост :stupid: и т.н. та стандарта си е стандарт обаче винаги има и друга страна на нещата.

 

Отделно, че тия стандарти наблягат повече на екология от колкот защита на мотора ама карай да върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0TDi 170hp CAHA на 100% реални 200К км. Аз мисля че проблемите на тези мотори не идват толкова от износване на двигателя, колкото от електрониката (модули), дюзи, турбо и т.н. За TFSI не коментирам,  за мен свестен бензинов ваг откакто пуснаха FSI/TFSI няма и не ги следя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ваше място нямаше да сменям изобщо маслото, все пак литър/два на 1000км го освежава достатъчно и явно е нормално, а може би е по-лесно да кажем че маслото не го бива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, pufa said:

На ваше място нямаше да сменям изобщо маслото, все пак литър/два на 1000км го освежава достатъчно и явно е нормално, а може би е по-лесно да кажем че маслото не го бива.

Проблем, аз карам ТФСИ което не харчи масло и се налага да го сменям, защото “рифреш” процедурата не работи… и е едно странно такова, 0W20 и трудно се намира наливно от 2 лв. / литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@BECKO Те такова дават и на най-новият РС да се сипва. Та ми интересно как се държи такова масло при екстремно натоварване, все ми се вижда редичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как може да се измери как се държи - в момента на натоварването вдига 120+ градуса, държи там докато даваш много газ. Не съм забелязал промяна на шума на мотора или някакъв друг симптом, че маслото се предава.
В движение на магистралата с висока скорост повече от 110 гр. не съм го виждал да вдига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, BECKO написа:

Ох боже, дизелисти плюят по ФСИ/ТФСИ моторите, че не били читави :) 

Това е вица на месеца…

+1
🤣🤣🤣

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 27.08.2021 г. at 17:00, pufa написа:

На ваше място нямаше да сменям изобщо маслото, все пак литър/два на 1000км го освежава достатъчно и явно е нормално, а може би е по-лесно да кажем че маслото не го бива.

😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/27/2021 at 4:54 PM, pufa said:

Аз мисля че проблемите на тези мотори не идват толкова от износване на двигателя, колкото от електрониката (модули), дюзи, турбо и т.н. За TFSI не коментирам,  за мен свестен бензинов ваг откакто пуснаха FSI/TFSI няма и не ги следя.

Проблемите идват от желанието да се постигат еко-показатели с шикалки.

Цените на колите излетяха безконтролно, но производителите продължават да налагат като стандарт 100-150к км живот на агрегатите.

 

Икономичност се постига с ниско тегло. Буквално. Вместо да се свали теглото на шасито, екстрите (като панорамни люкове), джантите, гумите се пипа от теглото на мотора и катализаторите.

Намалява се теглото на коляновия вал, на буталата, на колектори, на катализатори, на лагерите, на окачването.....всичко по-евтино при мотора води до ниска надеждност. По-малките бутала загряват повече и имат по-високи изисквания към маслата. По-малките шиики на коляновия вал и по-малките биелни лагери също имат по-високи изисквания. Малки ангренажни верижки, малки кулери, малки картери, малки.....абе малки....

И всичко на хартия би трябвало да работи....докато не се намеси "стандарта" на ВАГ 504/507.....който се дава на всяко масло.

 

Последното, което чух е, че Шкода сипват Кастрол (някакъв) на новите автомобили и обясняват, че 200-300грама на 1000 било нормален разход, защото производителя давал до 800 грама/1000км.....Това за 2.0Д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това уви много малко хора го осъзнават. За добро или лошо това е валидно за мерцедес и бмв... ама кво да се прави ексела е по-велик. 

 

504/507 е долу горе ок виж следващата боза 508/509 0w20 е още по по по ЕКО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой може ли да изкаже мнение за това масло:https://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_173_175&products_id=718 Преди бях с него на 1.8Т BFB нямах никакви оплаквания,от смяна до смяна ми изгори около 300грама. Сега съм с VST на 7000 км съм и съм долял около 600гр. предполагам ,че ще долея още 100-200 гр. до смяната, не че е чак такъв  критерии за качеството на маслото, но все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне кажи на какъв мотор го сипваш, че малко не става ясно ? Покарай още една две смени с VST-то.

Отделно темата е за Равенол и по-добре да си остане така ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...