Tonikaradjov Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Абе мамка му и модул, пак ми дава същата стойност при adv. measurements. -39 bar някви пълни глупости. Сега и спирачки нямам не иска и да се обезвъздуши😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonikaradjov Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Ами достигнах до решението, че сега ще му го върна на човека, добре че е колегиален и ще ми върне парите, и ще го пращам в варна, софтелектроникс уж да го рециклират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 изтрихте ли грешката? Пак ли се появява? Да не е старата? 4 hours ago, CVT said: Услугата е 40 лева, защото това са квалифицирани хора които не работят на минимална заплата. А и сервизите обикновено имат минимална цена на услуга. Иначе отнема по-малко от 5 минути. никой не оспорва цената в сервиз от 40 лв просто се намират хора, които могат да запояват, имат техниката и биха взели и по-малко пари, а колеги от форума ми предложиха и без пари да го направят. Добре е да се знае, че и така може да се прескача CP. 22 minutes ago, Tonikaradjov said: Ами достигнах до решението, че сега ще му го върна на човека, добре че е колегиален и ще ми върне парите, и ще го пращам в варна, софтелектроникс уж да го рециклират. ако не успявате да обезвъздушите, значи от някъде гълта въздух, ако има въздух, то е нормално brake pressure (налягането) да го няма и да ти вади грешка сензорът! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Има процедура за обезвъздушаване на абс. Другия вариант отиваш на една поляна и само газ и спирачки да сработва абс, докато дойдат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonikaradjov Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Обезвъздуших го, да трих грешките но с новия ми изкарва пак същата грешка Сега си е ок, но няма абс, ще го изпратя да го рециклират, след като им се обадя. Забил ми е на -39,71 bar и това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 11 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Колеги някой сменял ли си е сам ремъка на нафтовата помпа,че много сложна ми изглежда процедурата в елсата? Налага ли се да я спазвам цялата? В нета един луд руснак го сменя само маха оптяжната ролка , слага новия ремък и гас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Без да чета нищо си го сменях и е много лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Преди 1 час, TURBO_RS написа: Колеги някой сменял ли си е сам ремъка на нафтовата помпа,че много сложна ми изглежда процедурата в елсата? Налага ли се да я спазвам цялата? В нета един луд руснак го сменя само маха оптяжната ролка , слага новия ремък и гас По принцип не е сложно, маха се пластмасовия капак, отвива се ролката, слага се новия ремък и новата обтяжна ролка и се обтяга до белега. Хубаво е да имаш огледалце да видиш белега. Няма центровка спрямо помпата, така че действай смело. Преди 8 часа, zdrash написа: Разпояване, запояване на единия - 20лв и разпояване, запояване на другия още 20лв. (по 10 кинта на операция) Мисля не е като 100 за CP. Ти за колко ги поиш да идваме при теб ? Ти сега един чип ли си поил за 40 лева или два, че не станА много ясно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 11 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 това е лудия руснак който обяснява доста добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 12 Май 2021 Доклад Share Публикувано 12 Май 2021 Ами няма нищо сложно, не си спомням точно, че беше отдавна, но ако можеш избегни свалянето на голямата балансираща шайба на помпата, че аз имах случай на отвиване след това. Трябва да се натяга с динамометричен ключ, и ако я натегнеш по указаните нютонметри може да се отвие после. Ако я сваляш, служи има там някаква паста за резби против развиване за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 12 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2021 Това добре обаче аз съм фейса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 12 Май 2021 Доклад Share Публикувано 12 Май 2021 @mili 75 всъщност размених чиповете. Сега моя стария модул е с чип от S8 и без fbas. Минимума операции са три, ако искаш единия модул да остане без чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 12 Май 2021 Доклад Share Публикувано 12 Май 2021 Колеги трябва ми телефонния номер на Мишо където оправял мултитроник кутия, управляващият блок съвсем издава багажа, сега вече ми забива и Range sensor и блокирва лоста на предавките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Май 2021 Доклад Share Публикувано 12 Май 2021 https://multitronic-box.com/ Croatia: +385919753846Bulgaria: +359884723037 Хърватска ти е по-близо, стягай един трип натам. Нали го прави в България наскоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 12 Май 2021 Доклад Share Публикувано 12 Май 2021 Да в България оправиха механичният проблем, смениха лагери и след 3 месеца в момента управляващият блок започна да създава проблеми, първо започна с един сензор за измврване на входящата скорост а сега със някакъв си range сензор който вчера ми блокира лоста и не искаше да себдвижи на никъде, заби на P и докато не изтрия грешката не се отключи, за мое щастие лаптопа беше при мен и така успях да спася положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Май 2021 Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 Да не е станало от многобройните Хил-асист тестове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 13 Май 2021 Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 [emoji28][emoji28][emoji28][emoji28]Оправи ми сутринта!Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 13 Май 2021 Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 Колеги, някой чистил ли е всмукателните колектори на 3.0тди? Обмислям съботна кафе занимавка с моя танкер. На почти 400к километри е, и скоро му спрях егр-а. Гледах видеота с коли на двойно по малък пробег и там бяха яко затлачени колекторите. Заслужава ли си процедурата и има ли нещо с което трябва да внимавам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Май 2021 Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 казах им да ги почистят при една смяна на масло в сервиза. Имаше разлика след това, не знам дали не беше субективна, но и положението не е било зле. Понякога се задръства почти цялото сечение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 14 Май 2021 Доклад Share Публикувано 14 Май 2021 Аз като разкарах вихровите клапи ги изчистих с препарат за фурна[emoji3]светнахаИзпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 15 Май 2021 Доклад Share Публикувано 15 Май 2021 Пък един ми вика, че дифузьор от s-line авант няма да пасне на обикновен авант. И двете фейслифтови. Така ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Май 2021 Доклад Share Публикувано 15 Май 2021 Така е. С рязане може и да стане, но това си е цигания според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 15 Май 2021 Доклад Share Публикувано 15 Май 2021 Колеги светна ми Breake Pads! Във жълто но като проверих за грешки нямаше такива, какво трябва да се направи някой да има идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Май 2021 Доклад Share Публикувано 15 Май 2021 да си смениш накладките, светва на 5мм за предните, задните нямат. Външните могат да изглеждат добре, но вътрешните да са доста износени. Можеш да караш още поне 5000км, ако не си Фитипалди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Май 2021 Доклад Share Публикувано 15 Май 2021 с какви дискове си, имат ли ръб и колко? Хубави са ОЕМ накладките. Има и по-добри вероятно. След това мисля АТЕ оригинални обикновена серия, а не "керамик" нецапащи джантите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts