Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

мисля се вади през задната врата с леко прегъване.

Ако ще се претапицира, задължително и колонките, за да стане наистина добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година се занимавах малко с тавани. Тази цена от 450лв е доста висока според мен. Да пипкава работа е и трябва да се внимава със щипките. Но материалите за комби даже със претапициране на колонките и то с плат имитация на алкантара са да кажем за лепило 40лв за 3.3кг от които ще остане поне половината и плата е 20лв за линеен метър. Тоест да кажем грубо 3 метра за тавана и колонките са 60лв. На предните 3 Аудита си ги правих сам с този плат. Сега на 4Ф-ката е сив и без забележки, но ако ми доскучае ще го направя и него със сива алкантара. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, alexander alexandrov написа:

Миналата година се занимавах малко с тавани. Тази цена от 450лв е доста висока според мен. На предните 3 Аудита си ги правих сам с този плат.

В Бургас това е цената уж с гарантирано качество. Но има да се проверят още няколко човека. Само бях чувал за този проблем при Ауди. Но ще станат нещата ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бургас гледам на един човек страницата Ангел мисля се казва, доста добре ги прави с алкантара. Не знам като цени как взима. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте акъл как да изчистя гърнета от бензинова кола, която явно е горяла повече масло от колкото бензин. Свалени са и вътре има много нагар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С препарат за фурни Астониш идеално почистих колекторите.Предполагам и за аспуха би свършил работа.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, chefoukr написа:

С препарат за фурни Астониш идеално почистих колекторите.Предполагам и за аспуха би свършил работа.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Пробвах точно с такъв, понапръсках го от вътре и след малко почнаха да падат парчета нагар. Притеснявам се да не ги прецакан нещо вътре, ако има вата например да не вземе да се разпада и да ги запуши. Трудно ги намерих да ги купя, от 5,2 v10 са и ми е зор да не ги прецакан. :)

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към края на идната седмица имам работа към София. Иска ми се да оправя дистроника, трбва да се оправи нагревателя му и да се калибрира. Някой със съвет къде да ида в Порше или сервиз Друмник(някъде видях, че се занимават с това). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от 2 седмици съм собственик на а6 2007 3.0тди 233 коня, имам няколко питанки :

Първо : когато колата дойде от Ит маслото беше чисто(не беше черно като на дизелов автомобил като предишните който съм карал) да разчитам ли че е сменено скоро преди човека да я остави в филиала или да си го сменя. 

Второ: колата е с амбиентно осветление на корите, краката плафона, външните огледала, там проблемите са два - не ми свети предна дясна кора само диода който е на лайсната, набързо пробвах веднъж с нов диод допрях му изводите към диода който е вързан и не светна някой ако може да ме на пъти къде да търся проблема, другото е в шофьорските крака не свети също 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анализ за състоянието на маслото по цвета му ... заеви.

Да разбира се всичко ти е сменил предишния собственик масълце, накладки дискове гуми нафтичка до горе плюс 10 туби в багажника ... ех мечтиии.

Иначе сериозно, смени си маслото и не се занивай с такива гадания.

 

Заа ламбите някой друг ще помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене за лампите са си изгорели тия в краката, вземи си от пластмасовите инструменти за сваляне на кори и действай има и лед лампички ако ти се занимава, диода и той най-вероятно е изгорял свали лайсната, сложи му друг диод на мястото на стария, като го запоиш хубаво, и тогава пробвай. Така е несериозно да се пробва набързо само с докосване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! В събота сменях маслото на диференциалите и раздатката. Автомобилът е 4F, 3.0TDI, 224к.с. , 2006г. Оказа се, че задният диференциал е от 2004г. и е различен от този на колите от 2006г. Изглежда по-масивно и побра повече диференциално масло от стандартните диференциали за тази моделна година. Някой попадал ли е на такова различие при други такива автомобили или има вероятност някога в миналото, по неизвестни за мен причини, диференциалът да е подменян.

Редактирано от Torrro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

26 minutes ago, pe6koo said:

Ако кутията е сменяна, но с такава с други букви, се сменя и задния диф заради предавателните числа.

Нямам информация кутията да е сменяна, но това е възможна причина. Благодаря за мнението!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...