Jump to content

С какво моторно масло карате?



Recommended Posts

Колеги препоръчайте какво масло да сипвам на колата , че ми предстои смяна . До сега съм я карал с Castrol Magnatec Professional 5W40 , но от толкова четене ме заболя главата с тези масла и не знам вече
какво да и сипвам. 
Колата е A4 B6 1.8T BFB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Реално това си е обикновено хидрокрег масло. Често е и силно ментосвано. По-добре да се ползва друго,ако го поръчваме за първи път т.е. не сме сигурни в произхода му.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно "обикновено" масълце наистина основа базисни масла....сега тоя супер-дупер titanium fst кво прави остава загадка :) би трябвало да има по-устойчив маслен филм според тях.

image.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре , а кое е по-добро от това  и да отговаря на същите критерии ? И да не е  "обикновено" .

Редактирано от Apoc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, Apoc said:

Добре , а кое е по-добро от това  и да отговаря на същите критерии ? И да не е  "обикновено" .

Този въпрос предразполага към необикновени отговори :))

Редактирано от tisho_psg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип вискозитета към който си се ориентирал е най-подходящият,вече марката на мен ми е непозната,което според мен е + по отношение на това,че няма да е некъв ментак!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми виж...какво означава "много го яде"....с промяна на вискозитета няма как да промениш механичен проблем т.е. да го отсраниш.....пробвай същият вискозитет,но друга марка,различна от Тотал - клонингите.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 13 часа, Apoc написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

ако се кара нормално - по скоро спокоен шофьор, и градско/извънградско 50/50

добър избор на масло цена/състав/пробег за 1.8TQ.

маслен филтър - задължително да се смени, мога да предложа да бъде MANN 940/66

в тази комбинация ще изкара 10хил.км. или до 300м.ч. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средна хубост.Нисък вискозитет при 100 градуса,нисък индекс,слаба температура на застиване,ниска точка на кипене.Вероятно е хидрокрек.Само името му голямо.Бардал,Мотул,Фукс имат по-добри предложения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно! Обаче Professional неНам ти кво като видиш Титан и си мислиш че си хванал бога....за това хич го не харесвам това масло много маркетинг и опаковка съдържание zero 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и аз нещо по-запознатите с маслата :)  Предстои ми поредната смяна на малсо и се колебая какво да избера,откакто имам колата 5 смени карах с Кастрол Магнатек дизел,1 с Дивинол и сега съм с Мотул X-clen,сега дилемата е BARDAHL XTEC 5W40  или  CASTROL EDGE TURBO DIESEL TITANIUM FST 5W-40 .Разликата като пари с филтрите е около 20 лева та не е въпроса за цената .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първата смяна на колата на жената(1,2тси) искам да сложа мое масло(в смисъл аз да го занеса във ФВ Сервиза) а не това от ВАГ, което всъщност е Шел 0 в 30 от варела.

Останах втрещен от приемчика, който в прав текст ми каза, че по-високата температура на Шел в работен режим няма никаво значение за мазането на мотора!!!:steinigung:

Имам наблюдения от това масло с Аудито ми в сравнение на температурите с Кастрол от опаковка на БМВ.

След това ми разви една теория и за смяната на доставчика за ВАГ от Кастрол на Шел, че видиш ли имало общо с измамата с вредните емисии и едва ли не

Шел са им дали готово решение с новите си формули...........почувствах се като човек с табелка на челото "Немец, идиот, никога не вдигал капака на колата си".

Казаха ми, ако искам да си занеса маслото няма проблем, но.............това се отбелязва в тяхната система и информацията се препраща на производителя, и ако някой щастлив ден мотора или част от него се предаде, ще последва "разследване" на маслото и мотора, от страна на производителя и може да се окаже(според него и според мен 99,9%) че проблема е породен от донесеното и използвано от мен масло.Т.е. ми казаха, ако искам да ми важи 5г. гаранцията, трябва да слагам Шела от варела! Та въпроса ми е да се притеснявам ли от това или да си свиркам!?! Жената и без това не вдига повече от 3000об. или 130км.ч. Единствено се замислям, че маслото се сменя на 30 000км. и в главата  ми - картинката с една грес и гняс вътре, нищо че колата е едва на 19 000км. в момента!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картинката в главата ти, уви е правилната. За да нямаш проблеми с гаранцията, интервала на смяна трябва да ти е 8000км ако се кара градско в София. Подробности ако желаеш пищи на л.с. Поздрави

Sent from my Lenovo P90 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам всичките си коли с Шел 5в40 и нямам никакви проблеми. Маслата на Шел ги ползвам от над 20 години. Купувам ги само от бензиностанция на Шел за да избегна ментетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз последно го сложих на Шел...Helix Ultra 5-40....доволен съм...взех го доверен човек от форума ( koko 100 C4),че нещо от бензиностанциите не мога да хвана логиката на ценообразуването.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...