Jump to content

Годишен технически преглед по новите правила за категории


Recommended Posts

  • Отговори 257
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

7 hours ago, Vantage said:

 

преди малко видях една Гега с лепнат стикер по средата и то горе-долу на нивото на очите...нема такава грозотия. 

как така, тези наистина не ги слуша главата, ако го виждам стикера, ще се побъркам. Аз чак май месец ще минавам, дано до тогава някой да ги е осъдил и да са по-нормални нещата. Как така ще ми пречат на видимостта?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е що бре най-добре целия жам да олепят с космонавти малко хаус в реда малко каскети може да се лепнат също да стане едно такова убаво.

И разбира се някой специален ше ги печата деба и боклуците ... ама то да бяха само тия стикери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

минах и аз ГТП днес - автомобилът ми е 1.9 AWX - 2003г. - ЕВРО 3. Данните за димност отчетоха 0.01%, което уж било ОК, но въпреки това получих стикер за ЕКО 1.

 

Общо взето, стигам до извода, че подходът към всеки автомобил не е индивидуален, а се гледа във въпросната табличка с тип гориво, ЕВРО стандарт и първа регистрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после един смислен пост по темата. Колега, аз като гледах някакви таблици би трябвало да дават поне втора категория на дизел от 2003 година. https://money.bg/auto/novite-pravila-za-gtp-vlyazoha-v-sila-v-koya-kategoriya-popada-vashiyat-avtomobil.html

 

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, ilieff написа:

Общо взето, стигам до извода, че подходът към всеки автомобил не е индивидуален, а се гледа във въпросната табличка с тип гориво, ЕВРО стандарт и първа регистрация.

 

Това е истината- димността ти е ок, технически автомобилът е добре, затова и минаваш прегледа. Но това не променя факта, че колата е дизел и евро 3 и съответно отива в тази еко група, която е показана в табличката- в случая ЕКО 1.

 

Финално: Еко стикерите стават задължителни от 12 юли тази година (autoclub.bg)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, nicoldy said:

Интересно само дали прегледът е минат с наличен катализатор и работещ егр.

Всички знаем отговорът :)

На всичкото отгоре колата е със софтуерни настройки от @Brezel от 2013г. насам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи без карантиите даде такава ниска димност,ли да разбираме? И само годината и евростнадарта пречат да се даде по-висока категория.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 minutes ago, mili 75 said:

И само годината и евростнадарта пречат да се даде по-висока категория.

и горивото

 

п.с.

Гледам на един колега по-старото бензиново ауди е с евро 2 категория и се класира за еко2. Моят AVF с около 10 години по-ново, с наличен катализатор и незатапен егр и евро3, ще бъде с еко 1 :)

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Когато го карах, 270 CDI 2003 без катализатори, затапен егр и вихрови клапи + софт, технически топ, не пушеше и даваше същата димност (може и по-малка). Всичко опира до състоянието на двигателя и общото техническо състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, те и тези на канала са ми казвали, че дизелите ще покриват нормите по-лесно, защото са за димност. Ама от друга страна дизела е ощетен според категоризациията на еко групите и примерно бензин 2003-та евро3, взима трета група, а дизел 2003-та евро3 взима пръва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

49 minutes ago, mili 75 said:

Значи без карантиите даде такава ниска димност,ли да разбираме? И само годината и евростнадарта пречат да се даде по-висока категория.

Нещо такова излиза - иначе по време на ГТП бях с OMV maxxmotion дизел (ако въобще има значение).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек кенеф по форумните стандарти, без карантия и подобни черва се оказва нормален автомобил , пълноправно движещ се по неповторимите ни пътища.

преди 49 минути, cokesucker написа:

технически топ

Ей тук е истината, щото много от кенефите на прави тръби са много по-безопасни и технически изправни заради мазохизма на глупавите си собственици. Нашият кенеф има набити 20 бона, точно за да е изправна, безопасна и непушеща бангия на 400коня и компромис не се прай с нищо.

Еми ше мине преглед кенефа и то с право, за разлика от Версото 2015 на баджанака дето е пълна скръб и не би трябвало.

Датата се вижда, постояннна грижа и тва е. 

1694665502_IMG_20210716_1533051.thumb.jpg.42cb18fa2952317d00c90f1f7df1c590.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29 minutes ago, sweep said:

К'во са? Няма да има въстание? Дизелчетата без екология си минават и всички сме хепи Ванче?

Доказва твърденията, че става въпрос за едни пари и имитация на дейност за пред Европа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Костадин1975 написа:

Нашият кенеф има набити 20 бона, точно за да е изправна, безопасна и непушеща бангия на 400коня и компромис не се прай с нищо.

 

Безопасно Е46 няма, тва се учи още на шофьорските курсове. :lol:

 

Стига се надъхва с тая бангия, чак касови бележки снима, кви са тея комплекси батко?  Разбрахме, че си дал всичките си пари, за да може синчето да се чувста гъзар с бегачка негов набор. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, quаttro написа:

 

 синчето да се чувста гъзар с бегачка негов набор. :lol:

Аз нещо помня, че не беше от примерните водачи и таа лачена Е46 ца със сигурност се озърта за стълб или бордюр, на чието морно рамо да остави задния си мост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...