Mindburn Публикувано 24 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2022 Чъл съм за този вариант с OBD, но трябва да намеря човек който може да го направи. Аз не бих могъл. Навил съм се за слагане на цк ключе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2022 Свържи се с колегата @bsdnikolov. Той може да ти направи тази и още няколко други интервенции, като например секретно ключе което изключва захранването на CAN гейтуея след които не е възможно колата да бъде прочетена или запалена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 24 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2022 Много благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 24 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2022 Някой може ли да помогне с цена за термостат за БМК мотор и трети стоп ми трябва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2022 термостат ОЕМ само и е на цена от около 160лв с отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 24 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2022 На 117 лв. го намерих и го поръчах. Пет години ме искара предния,пак оригинален , Гейтса преди него 2 месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2022 117лв? Много добра цена, от къде, ако не е тайна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 24 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2022 136 стана , не била актуална цената. Авто бим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 25 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2022 На 24.06.2022 г. at 9:10, Mindburn написа: Чъл съм за този вариант с OBD, но трябва да намеря човек който може да го направи. Аз не бих могъл. Навил съм се за слагане на цк ключе. Не си губи времето да се занимаваш с OBD буксата. Тая капачка дето си постнал по-горе е на CAN шината при бушоните отляво. Там се вързват и въобще "подминават" OBD буксата. Секретно ключе което изключва захранването на CAN гейтуея е добра идея според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 27 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2022 (Редактирано) Мхм, и аз нещо такова си мисля. Само да се направи грамотно, че ако забравя някой път да го включа да не набива грешки и да не се омажат модулите нещо. Другото е на стартера да се направи тоя номер. Редактирано 28 Юни 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 27 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2022 Колеги профилактично трябва ли да закарам колата да проверят дали компресора на климатроника има масло? Колата е на реални 195к км и откакто е в мен (3 години) нищо не е правено по климатика и си работи добре. Днес на мой колега му зареждаха колата с фреон защото има теч и се установи, че в компресора няма изобщо масло. Майстора му каза, че заради това дефектират най-често и че хората масово не правят профилактика. Въпроса е дали да закарам моята да я видят има ли масло или да не барам нищо докато работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2022 (Редактирано) необходимо е. Моята я карам или всяка година, или през година. Не се проверява дали има масло, а се изтегля всичкият фреон от системата, тества се за пропускливост и след това по спецификация за автомобила се пълни точното количество масло и фреон. За нашите коли по спомен е около 530 гр, а маслото сигурно е само 15 грама, но то смазва компресора. За София мога да препоръчам два сервиза за добро обслужване на климатика. Единият е Елбатрон в Лозен, има ги във vwforum, другият е до колелото на ИКЕА, като тръгнеш към центъра в ляво, има тема в сервизи в нашия форум. Редактирано 27 Юни 2022 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 27 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2022 На неговата кола Е-класа W211 компресора си имаше пробка и напълниха маслото там, а не във фреона. На нашите коли във фреона ли е маслото и при положение, че нямам теч защо да ми теглят оригиналния фреон и да слагат друг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2022 И аз мисля че това е напълно безсмислено. На моята Б7-ца вече 16 години климатика не е пипан и си работи идеално. На предишната кола също никога не съм пипал климатика за 7-те години през които я имах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2022 2 hours ago, pufa said: нямам теч защо да ми теглят оригиналния фреон и да слагат друг? защото от тези 530 грама не се знае колко са останали, но няма да се повече от 350 грама Теглят всичко и слагат колкото трябва за тази кола, както и масло. От къде знаеш дали си с "оригиналния" фреон? И той по-хубав ли е от друг фреон? И аз си мисля, че работи идеално климатика, докато не отида на профилактика. След това е още по-добре. Като цяло климатика на 4F е супер силен и бързо охлажда. П.П. не знам дали в компресора директно се налива масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 И моята я карах миналата седмица, доляха към 150 170 грама фреон, сега духа още по-студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 Ако никога не е правена тази профилактика и се направи на една 15-20 годишна кола, напълно е разбираемо че малко фреон е изтекъл през годините. Ако обаче всяка година-две се налива нов фреон след което климатика духа забележимо по-студено, вече е 100% сигурно че има утечка на фреон някъде в системата. Налягането на фреона може да се чете през VAG-COM и също може да се използва за да се разбере дали има утечка. Трябва обаче да се сравнява при еднакви условия, защото много зависи от външната температура: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 @CVT: ако отидеш, ще видиш, че нямаш колкото е по предписание за твоя автомобил. 40лв е някъде, през някоя година се сменя и "капилярката". Всеки сам решава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 (Редактирано) Моя си духа достатъчно студено и налягането не се променя от година на година. Не виждам нужда да го правя, даже и да беше без пари. Обикновено сравнявам и записвам какво е било през най-горещия ден на една година с най-горещия на следващата в режим LOW на двете зони и при една и съща скорост на вентилатора. Редактирано 28 Юни 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 Автомобилната климатична система е полу херметична и е нормално да има пропуск на фреон от 3 до 5 % годишно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 (Редактирано) Важното е високото налягане да е в границите. (То и ниското е важно, но за него трябва манометър, не може да се види през VAG-COM.) За R134a фреона който използват нашите коли - (данните от тук) : Temperature Low Side Pressure High Side Pressure in oF in oC in psi in kPa in psi in kPa 65 18 25 – 35 172 – 241 135 – 155 931 – 1069 70 21 35 – 40 241 – 276 145 – 160 1000 – 1103 75 24 35 – 40 241 – 310 150 – 170 1034 – 1172 80 27 40 – 50 276 – 345 175 – 210 1207 – 1448 85 29 45 – 55 310 – 379 225 – 250 1551 – 1724 90 32 45 – 55 310 – 379 250 – 270 1724 – 1862 95 35 50 – 55 345 – 379 275 – 300 1896 – 2068 100 38 50 – 55 345 – 379 315 – 325 2172 – 2241 105 41 50 – 55 345 – 379 330 – 335 2275 – 2310 110 43 50 – 55 345 – 379 340 – 345 2344 – 2379 Редактирано 28 Юни 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 когато намалее фреонът, с него изтича и /аст от маслото маслото, което е 10 до 20 грама на система с 530 гр фреон. Налагяне има, мазане на компресора е намалено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 (Редактирано) За да изтича и масло трябва нещо да е спукано. Фреона е газ, докато маслото е гъста течност и излиза много по-трудно от фреона. Ще излезе целия фреон преди да излезе и грам масло. Редактирано 28 Юни 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 @CVT Откъде го изнамери това меню Clima? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 Това е афтърмаркет FIS, но просто показва стойностите от 3-ти канал на Auto HVAC модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване