Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

ще има отклонение и от там да ги взима. Те са по-навътре на колелото и отчитат един оборот на цялото колело, като е зададен какъв ще е външният размер. 
Ако е по-висока или по-ниска гумата от предписанието, абс сензора отчита същите обороти, но автомобила за един оборот на колело изминава съответно по-голямо или по-малко разстояние. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как мога да прекъсна моторчето на кормилната колона на Ауди-то? Автомобила е автомат с Keyless. Ходих при колегата Стефан за ъпдейт на въпросната колона, но той препоръча направо да я закарам на ключар който да я премахне. За съжаление в Кюстендил няма ключар който да свърши тази работа, затова ако не е нещо сложно бих пробвал сам. Единствено искам да я елеминирам така, че да не ми дава после каквито и да било грешки, т.е. да направя нещата както трябва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, мога ли да накарам стъклата да се вдигнат сами когато колата е паркирана и завали дъжд. Колата е преди фейса с MMI 2G High.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, BaSsPRo said:

Колеги как мога да прекъсна моторчето на кормилната колона на Ауди-то? Автомобила е автомат с Keyless. Ходих при колегата Стефан за ъпдейт на въпросната колона, но той препоръча направо да я закарам на ключар който да я премахне. За съжаление в Кюстендил няма ключар който да свърши тази работа, затова ако не е нещо сложно бих пробвал сам. Единствено искам да я елеминирам така, че да не ми дава после каквито и да било грешки, т.е. да направя нещата както трябва. 

Можеш и сам да го направиш, но трябва да е отключен волана. 
махаш корите отдолу 3-4 болта 10ка са - има един под капака на бушоните в ляво и отдолу два май.

кората пада и се вижда буксата - отключваш волана и вадиш буксата - тя е от типа който се разглобява с едно капаче - отваряш го и изваждаш червения кабел с черната ивица изолираш го настрани. Затваряш капачето и слагаш буксата.

връщаш буксата на мястото си и затваряш всичко. Колата ще е записала много грешки заради това - триеш ги с vcds и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвано, работи, вече година нямам проблем със заключващия механизъм, дори няма никакви грешки записани след процедурата.

Редактирано от veslav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте читав диагностик за ауди а6 4ф  в София

Че , имам проблем с червената лампа на маслото , или проблема е кабелен.

Да ,обобщя целия проблем от началото!!!

Смених маслото и след 100-200 км ми светна червената лампа на маслото (за ниско налягане) Отивам при майстора мерим маслото няма налягане(нисък вискозитет)

Сменяма маслото с Motul 5-30

На другия ден почва да свети жълтата лампа  за маслото.

Майстора ми вика отваряш капака и спира да свети 

И така правя една седмица като ми светне жълтата лампа.

Викаме си с майстора това е датчика  на маслото(сменяме датчика)

След ден почва да свети пак червената лампа за маслото , и почвам да лудвам.

Звъня и той казва това  е от датчика на предния капак.

Веднага  при него отивам  отваряне буксата и какво да видим , многожичните жици са голи !

Казва това е проблема !

Слагам пост ,че ми писаха тези червени лампи.

Тръгвам онзи ден до Рилския Манастир  с мост на предния капак , и пак ми светва тъпата червена лампа !

Дайте  някакви съвети моля ,че.ми писна вече !

Колата е ауди а6 4ф 2008г  олроуд 

Редактирано от colorjoy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

58 minutes ago, colorjoy said:

 

Смених маслото и след 100-200 км ми светна червената лампа на маслото (за ниско налягане) Отивам при майстора мерим маслото няма налягане(нисък вискозитет)

Сменяма маслото с Motul 5-30

 

Измерилите сте, че няма налягане, след като сменихте маслото мерихте ли пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/6/2023 at 3:21 PM, OvivO said:

или просто дава контакт и го реже този кабел, след това изолира.

Няма нужда да го реже - много брутално е :) 

при положение, че буксата е с капаче :) 

може би ако го среже няма да запише грешки но те не се появяват на таблото и може да си кара без да го притесняват.

Просто когато я закачи ще ги изчисти.

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@colorjoy Какво е било маслото с което е налягането е било ниско?

 

Малко нема логика ниското налягане на маслото да има връзка с датчика за предния капак.

 

Тоя алроуд с кой мотор 3.0TDI и за новозакумена кола ли иде реч ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, GiN написа:

Измерилите сте, че няма налягане, след като сменихте маслото мерихте ли пак?

преди 26 минути, GiN написа:

Измерилите сте, че няма налягане, след като сменихте маслото мерихте ли пак?

преди 26 минути, GiN написа:

Измерилите сте, че няма налягане, след като сменихте маслото мерихте ли пак?

Да , имаше налягане ! Даже гледахме точните стойности в някакъв сайт !

@P_PETKOV 

Реших да сложа Оригинално масло на  ауди,  че имало силикон в маслото , помагало за веригата !

Но , явно кости партида !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Galin said:

Няма нужда да го реже - много брутално е :) 

резултатът е същият, няма грешки дори и записани.

Кога ще се наложи да го върне този кабел, но може и по-културно, прав си.

 

@colorjoy: сега ако кажеш и че си сложил оригинално 5w30 VAG масло, защото е много хубаво и има силиконче в него...

Сложи си Ravenol VMP 5w30, ако си с дпф или Ravenol VST 5w40, ако си без

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@colorjoy Силикон в маслото кай честно това майсторът ли ти го каза ?

 

Точните стойности ги има в ELSA ама карай да върви.

Вижте с VCDS какво налягане показва датчика като светне червената лампа.

 

Тоя алроуд с кой мотор е?  3.0TDI може би и за новозакупена кола ли иде реч ?

 

п.с. "Оригиналното" VAG масло няма хубави партиди ... повече от това няма какво да кажа, има писано достатъчно.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, P_PETKOV написа:

@colorjoy Силикон в маслото кай честно това майсторът ли ти го каза ?

 

Точните стойности ги има в ELSA ама карай да върви.

Вижте с VCDS какво налягане показва датчика като светне червената лампа.

 

Тоя алроуд с кой мотор е?  3.0TDI може би и за новозакупена кола ли иде реч ?

 

п.с. "Оригиналното" VAG масло няма хубави партиди ... повече от това няма какво да кажа, има писано достатъчно.

Ок. Ясно относно маслото ! Майстора сега е с ангина и няма как да отида тези дни ! Имаш ли човек читав да го види ?

Двигателя е 2.7

Преди 13 часа, colorjoy написа:

Колеги дайте читав диагностик за ауди а6 4ф  в София

Че , имам проблем с червената лампа на маслото , или проблема е кабелен.

Да ,обобщя целия проблем от началото!!!

Смених маслото и след 100-200 км ми светна червената лампа на маслото (за ниско налягане) Отивам при майстора мерим маслото няма налягане(нисък вискозитет)

Сменяма маслото с Motul 5-30

На другия ден почва да свети жълтата лампа  за маслото.

Майстора ми вика отваряш капака и спира да свети 

И така правя една седмица като ми светне жълтата лампа.

Викаме си с майстора това е датчика  на маслото(сменяме датчика)

След ден почва да свети пак червената лампа за маслото , и почвам да лудвам.

Звъня и той казва това  е от датчика на предния капак.

Веднага  при него отивам  отваряне буксата и какво да видим , многожичните жици са голи !

Казва това е проблема !

Слагам пост ,че ми писаха тези червени лампи.

Тръгвам онзи ден до Рилския Манастир  с мост на предния капак , и пак ми светва тъпата червена лампа !

Дайте  някакви съвети моля ,че.ми писна вече !

Колата е ауди а6 4ф 2008г  олроуд 

Имате ли някой жичкаджия да отстрани въпроса със кофти жизите ?!

 И след това  да видим как ,ще е положението !

Благодаря на всички ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги на път за морето ми потъна съединителя и колата изгасна на скорост. Издърпах го с ръка и след 2-3 припомпвания се втвърди и нямах проблем за 30км докато стигна. Нивото на спирачна течност е на максимум. Какъв може да е проблема? Единствено колата я чипосаха преди седмица и беше под наклон на диното за около час, а после стоя цяла седмица без да се кара. Може ли заради наклона да е глътнала въздух някак си помпата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.07.2023 г. at 13:31, pufa написа:

 

Не е от наклона … пред нас от 30 години колите ми седят и нощуват на почти 30-40 градусов наклон. 
Помпата е изтървала нещо ама само като се свали ще се разбере май.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

притискателния диск връща помпата и педала нагоре, виж когато помпата е потънала дали съединителя е зацепен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ми потъна педала беше зацепен защото колата изгасна. Не искаше да изключи от скорост и на 1 предавка се изгаси двигателя. След като го издърпах вече започна да си работи. Днес я покарах още 25км и за сега си работи. Да се прибера от почивката поне да е близо до вкъщи ако се сбъгяса тотално. А на лесно място ли са тези помпи и как се разбира долна или горна е? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, pufa написа:

Когато ми потъна педала беше зацепен защото колата изгасна

Точно , при ръчни скоростни кутии съединителя е винаги зацепен независимо от предавката и отделянето му се извършва при натискане на педала съответно помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...