Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


Dan4ote

Recommended Posts

@miro299 Това е парт номера на задните накладки: 4G0698451L

Този номер е и за RS6 с метални дискове.

 

p.s. За 300мм задни дискове в ЕТКА дават 4G0698451H които който в крайна сметка е заменен от 4G0698451L.

Та задните накладки са едни и същи за всички размени спирачни дискове, без керачмите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 281
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@Dan4ote Има,даже е препоръчително при по-дълъг престой на светофар или задръстване,кутията  да не се държи на скорост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Dan4ote И аз това се чудя, 10 човека да питаш - 10 различни отговора ще получиш.

@МИТАКА1654 Мисля, че си прав, съдя по това, че има режим Efficiency, ако е проблем за кутията, щеше ли да го има като опция.

Има ли някой да кара постоянно на този режим, та да сподели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nikal Аз карам често в този режим и на светофар или в задръстване винаги изключвам от скорост.

https://automedia.investor.bg/a/2-novini/49059-za-koi-transmisii-rezhim-n-e-protivopokazen-i-za-koi-e-spasenie

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МИТАКА1654 До сега винаги на D съм държал, но се замислих дали няма да е по-добре на N на дълги светофари. Tiptronic знам, че не маже на N. Но тук е различно и това ми е питането. Иначе на Efficiency не съм карал никога, там сигурно кутията е на comfort и сменя като луда предавки. На comfort не я карам поради тази причина.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземете си ръчки щом ви се ръчка толкова ;), това да си си купил кола автоматик и да се чудиш на всеки светофар как да го обгрижиш възможно най-много, вместо той да обгрижва теб не е живот...

Сигурно не е полезно за s tronic-a да седи дълго на D, но още по-малко полезно е да се ръчка нон-стоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БалсъНго , не моо си представа да бутам я лостове кат изоглавен. Колкото изкара - толкова.  Еле па всичко от В9 нагоре е супер неудобно за подобни дивотии...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди я слагах на N (съвет от Мишо), но както каза fifipaldi, взел съм автоматик за да не ръчкам по светофарите. Каквото стане. 

 

Сега ако трябва да седя 10 минути и повече на едно място няма да седя на D, но за 2-3 минути не си струва усилието.

 

Карам основно на комфорт (заради въздушното) понеже не ми се правят индивидуални настройки, а и не правя разлика в превключването на кутията, все се старае да държи 1000об. Изключае динамик.

 

Да не предизвиквам съдбата, но моята е на 240к (вече близо 40к при мен) с история и съединителите са оригиналните и кутията работи прекрасно, съмнява ме да е ръчкана на N от предишния собственик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е от китайските добавки за броня? Става на въпрос от обикновена да стане примерно тип S6. Бронята не е s-line  ще се радвам някой да сподели мнение от къде може да се поръчат качествени такива?

IMG_20220430_220342.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

3.0 BiTDI + ZF8 

 

Какво да се обслужва веднага след покупка освен масло и филтри? Диференциала,скоростна кутия,рейка, нещо друго? Може ли малко повече информация и ноу хау 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, в един сервиз ми казаха че обслужването на ZF8 се налагало веднъж да се напълни с 8 литра масло,да се кара 100км и после да се източи и налее на ново още 8л. 

В другият ми казаха че се наливало 8-9 литра и още 2-3 щели да ми трябват за промивка.

 

Въпроса ми е кой е правилният начин и също така после как се прави адаптация? Казаха ми че скоростната кутия си я правила сама, но съм чувал и че ставало ръчно? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш гугъл има писано и във форума многократно. ZF кита е със 7 литра масло реално се подменят по малко и те така. Това, че има машини и нз си какво друго ти казват даже няма да си правя труда да го коментирам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@audiVAG: има официална процедура от ZF, производителят на кутията. Намери я, гледай видеото, виж pdf-а. Ако пише на машина да се смени - на машина. Ако пише на ръка без налягане да се смени, както при 6 степенния типтроник - така се сменя, за да нямаш потенциални проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господа, аз лично няма да го сменям и съм изгледал също информация в интернет. Казвам че два различни сервиза при които си карам колите ми казват 2 различни неща и съм объркан. Идеята ми беше да ми кажете кое според вас е правилно и как трябва да бъде? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилното е по процедурата на ZF, всичко останало лични виждания на сервизите. По ясно написано от това здраве му кажи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е процедурата. Адаптацията се ресетва през VCDS и след това се адаптира сама. Моята скоро не съм я гледал дали вече се е адаптирала. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е имал проблем с "Engine start blocked by immobilizer" ?

За пръв път ми го направи когато пътувах до Германия, в Унгария, преди 2 месеца и ме вкара в тъча тогава за момент.

Общо взето проблема е, че паля колата и гасне след около 1-2 секунди. Изключвам от контакт и следващото палене няма проблем. Няма светещи лампи и така е до ден днешен. Само записва грешката.

Смених батериите на ключа и допълнителния имобилайзер и изчезна за 4-5 дена през които имаше много паления, но отново се появи.

Свързах се с фирмата която сложи допълнителния имобилайзер заради каското, но човека твърди, че грешката ще е друга ако е от техния имобилайзер.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е баш така. Може да работи когато си иска този втория имобилайзър. Един приятел му сложиха втори и влезна в ебати филма. Оказа се, че бил дефектен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...