sunman Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Здравейте, колеги! Както се разбира от заглавието, избрал съм си този автомобил, понеже ми е мечта от доста години и сега имам възможност да си го купя. Знам, че да се купи е лесно, но съм подготвен и за след това! Спрял съм се на 4.2 бензин, който най-вероятно ше е на газ и 3.0 дизел, който няма да има главоболия, като 4.2TDI! Не карам динамично, спокоен шофьор съм, колата ще се кара 70/30 градско/извън. Въпросът ми е, останали ли са все още добри автомобили и кой от двата двигателя ще е по-подходящ, аз клоня към бензина и държа да е с повечко екстри! https://mobile.bg/11629918138579538 Тази обява е примерна, защо е толкова евтина въпросната кола, на снимки уж ми се вижда добре, но кажете вашето мнение! Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A8Fahrer Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Състоянието на шофьорската седалка и претапицирания волан на първо гледане издават по-скоро 370 хил. км. Това може да се види по снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Moдела гони само 20 години (първите А8 D3 излизат края на 2002), но въпреки това си остава скъп за поддръжка. Темата започва добре бензин на газ vs дизел Евтина за теб за други скъпа ... това е толкова относително. Ако искаш долу горе реални цени гледай как вървят в Немско тия коли. Рециклирането на цялото въздушно окачване е над 3бона за автомата сумата е подобна. Гуми, спирачки също са хубави цифри. Идеята е, че трябва добре да си направиш сметката заслужава ли си изливането на толкова пари в такава кола. За екстрите лошо няма, но с оглед на годините започват лека полека да сдават багажа. Какви главоболия има 4.2TDI спрямо 3.0TDI ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 7 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2021 Преди 2 часа, P_PETKOV написа: Какви главоболия има 4.2TDI спрямо 3.0TDI ? 2 дюзи повече и един охлюв. И по-труден достъп за работа в коша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunman Публикувано 8 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 (Редактирано) Благодаря за инфото, което ми давате! 4.2 дизела е много хубав, но мисля, че не ми е нужен, колата ще ми е нужна само за возене, което 3.0та ще е перфектен! От друга страна ми се иска да чувам звука на бензиновия мотор! Най-много ме притеснява окачването и автомата, наистина ли са такива цените? Редактирано 8 Септември 2021 от sunman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Ти какво очакваш😉 Макар и на години тия коли могат да глътнат страшно много пари. Отделно, че е доста спорно до колко успешно е рециклирането на омортисьорите. Оригинални дискове и накладки (Предни и задни) на 360мм цени краен клиент в Порше гонят и те към 3 бона. Та ако случиш на котор спокойно може да платиш още един път колата и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 (Редактирано) Само луд човек би купувал части от Порше за кола на 15-20 години. Иначе си е безспорен факт, че при тези коли ако се оцели "правилната", може да я платиш още един път в ремонти, че и отгоре.... независимо от къде са частите. Доста често виждам прашасали D3-ки да висят по дворове и пред блокове с ръждясали дискове и паяжини по джантите. Едва ли биха се застоявали ако имаше кой да им плаща обслужванията и ремонтите. Редактирано 8 Септември 2021 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 За Порше е ясно, но е добре да се имат в предвид разни цени. Да няма после деба тез аудита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 9 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 Само да ти кажа като бивш ползвател на 4.2 бензин, че нищо няма да чуваш Това е висок клас кола, колкото и да е изтърбушена, тя има изолация Освен ако не й изкормиш изпускателната система и не я модифицираш Та ако е за звук - недей Не е най-пъргавата кола също така. В8 бензина има тяга, но не очаквай ефекта на такъв мотор в а6 примерно. Тва са лични наблюдения - не ангажирам никой с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 А8 със живо 4,2 е изключително трудно да се намери, аз съм виждал само 1 от 10 тествани. Звук има достатъчно за да знаеш какво караш и в същото време да ти е тихо. Лошите ексземпляри звучат кофти само да вмъкна, хубавите вече са мноого добре. Между А6 и А8 няма никаква разлика при аналогично състояние като реакция и максимален вървеж. При тия двигатели има такива които тръгват като електричка от място и такива, които са като 200коня лагава стара атмосферка, супер важно е да се намери оцелял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunman Публикувано 10 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 Ще е трудно да намеря, значи. Явно само търпение му е майката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunman Публикувано 19 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2021 Колеги, излезе ми една 3.7, много запазена и гледана, на много добра цена, обаче проблема е , че на студено веригата изтраква за няколко секунди, ако може да ме ориентирате колко излиза ремонта, казаха ми около 500 лева, но не им вярвам много! Колата до заслужава, карахме я, диагностиката нищо не показва, окачването е перфектно, скорости също?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 4 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2021 Ако търсиш читаво Д3 може да се договорим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 4 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2021 On 9/19/2021 at 10:30 PM, sunman said: Колеги, излезе ми една 3.7, много запазена и гледана, на много добра цена, обаче проблема е , че на студено веригата изтраква за няколко секунди, ако може да ме ориентирате колко излиза ремонта, казаха ми около 500 лева, но не им вярвам много! Колата до заслужава, карахме я, диагностиката нищо не показва, окачването е перфектно, скорости също?! само сваляне качване на двигател е 1К, незнам как ше излезне 500лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 За смяна на вериги и обтегачи на разпределителните валове, двигател не се сваля. За 500лв, могат да ти сменят веригите + обтегачите (ама най-див китайски вариант) с незнаен краен резултат и последващ пробег. Или само да се сменят плъзгачите (бананите) на оригиналните дефазатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 Дори с мега див китайски вариант няма шанс за 500 да стане номера ... все пак иде реч за два обтегача, две верижки две гарнитури на капаците отделно труд. Ама блажени са вярващите За BFL 3.7 V8 ориналния обтегач за цилиндри 1-4 вече е спрян (това му е номера: 077109088D ) Другият е с номер: 077109087D и все още се предлага на ~ 700 Евро в Немско т.е. в Порше без никакви отстъпки ще е ~ 1700лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 За да не съм голословен, ЕТО ти един пример за V8, без да съм се задълбочавал в търсене. ~350лв части + 150лв труд (в на бай Пешо гаража)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 Мда ако всичко е турбо китайско може, вече колко ще изкарат тия части е един друг въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 150лв труд???Не ми се вярва и Бай Пешо да се навие за толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 Не се хващайте за точната цифра. Работата е за един работен ден, в малките населени места 150-200лв надник, хич не са малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 Обобщено, купува се А8 лимо, пълни се кашона в багажника с "релайъбъл" партс от алито и в последствие се пътува до чичо Гошо Картера в Полски Тръмбеш, за да се нареди в някой влажен гараж, по усмотрение в бюджет. Sounds like a plan. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 Чичо Гошо Картера в Полски Тръмбеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 Преди 1 час, cokesucker написа: Обобщено, купува се А8 лимо... Добре го обобщи. За "пестин леа", точно това е изпълнението за бюджета! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 Много бих искал да го видя това изпълнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scc Публикувано 6 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 Например. Верно при свален двигател, ама е за 45 мин. 'Аре нЕка чичо Пешо картера да го направи за 4,5 часа. Ама нещо 1000 лв за труд примерно. И то голяма част от а.к.а. "майстори" дет' си държат "динамомЕтъра" в шкафа - за ново да седИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts