Joro Daskalov Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Здравейте колеги и аз ще трябва да взимам гуми на новото Ауди А4 1.8 Т, какво ще кажете за тези RIKEN MAYSTORM2 B2 94V XL 205/55 R16 - 70 70 кинта с отстъпка от SDI ? Агресивно ми е карането както на колегата по-горе... показатели за икономичност - Е, мокър показател C, 72 Db, скоростен индекс V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Цената и страната производител не ти ли говорят нещо за гумите? Sent from my D2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 (Редактирано) На 27/05/2016 at 18:38, becinko написа: Цитиране на предходно мнение! Ми държавата не я знам (нищо не ми говори) производителя Мишелин ми подсказва, че няма да са лоши, а все пак са по 70 кинта нови намалени от 100... Правилно ли мисля, щото ако съм имал някаква представа нямаше да питам Редактирано 30 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Ето малко мнения от UK: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Riken/Maystorm-2-B-2.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Някой може ли да изкаже мнение,ако е ползвал всесезонни гуми Michelin CrossClimate или Goodyear Vector 4 Season.Стават ли за нашите географски ширини.По принцип им дават отлична оценка в клас "всесезонни" и "A" на мокра настилка.През зимата как се държат на сняг и заледени участъци? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 @loshdancho караше с такъв Мишлен ако не ме лъже паметта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 При по голям сняг и при по тежки зимни условия,всесезонните гуми не вършат работа,но много зависи и в района в който живееш примерно ако е в района на Сандански,Петрич за там всесезонните гуми ще ти свършат работа защото почти не се задържа сняг.Избора си е твой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Имаше някаква промоция на Michelin CrossClimate с подарък поларено одеяло. Много хитра рекламна кампания - като падне снега завиваш се с одеялото и чакаш да ти донесат истински зимни гуми. Шегата настрана, но при тежки зимни условия тези гуми едва ли ще свършат работа. Аз не бих рискувал с такива. Едини DAYTON или KUMHO, които са в ниския ценови сегмент ще се представят в пъти по-добре в зимни условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Отлична идея за одеялото хахахах Основно шофирам в София и май се отказах от тия гуми за по 135лв. бройката,май ще се насоча към BFGoodrich или Kumho за около 90лв. На един паркинг преди 1-2 седмици видях кола с тия Мишленки и ги поразгледах,но ми се видяха доста твърди за зимна гума,а още не беше свил студа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Не знам защо когато се говори за зимни гуми, се коментират само марките. Да, марката гума има огромно значение, защото скъпите гуми в повечето случаи са качествени и задоволяват всички капризи. Но има и нещо, което е много важно, но не се коментира въобще тук. Това е ширината на гумата. За мен това е много по-важно. Като гледам, повечето хора се хвърлят на ефтини китайски гуми, но размера, който купуват не ми харесва. Замислете се върху това. Другото много важно нещо за зимната гума е мекия протектор. Не винаги скъпите гуми са с най-мек протектор. Аз купувам зимна гума с най-мекия протектор и винаги в дълбокия сняг съм минавал откъдето си искам. От там други хора на предно като мене не могат да минат. Болшинството хора купуват страшно широки зимни гуми и берат ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Тясната гума има предимство в дълбок сняг. За мокро и утъпкан сняг имаш по-малка контактна площ и не са по-добрия вариант. А китайската гума може да е с най-мекия протектор ама първата зима. Първата зима всички гуми са ОК. разликата идва следващите зими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 За утъпкания сняг не съм съгласен. Теглото на колата е константа в определен момент. Като съм с малка контактна площ имам по-голямо налягане на единица площ, което означава по-добро сцепление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Е то мисля , че всички го знаят това за зимните гуми.....по-тясна и мека - златно правило. По-широката само за СУХА настилка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Повярвай, ти си един от малкото хора, които го знаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 On 2.04.2016 г. at 2:30 PM, kup0nq said: Колега, тия индекси на етикетите са си пълна пародия. Казвам го защото съм го разбрал по трудния начин. Истината е, че има 3-4 топ марки на БГ пазара и те са много добри. Имат по 6-7 дъщерни марки, които са наредени стълбовидно, както като цена, така и като технология. Та тестването на мокро всъщност е спиране на мокро. Ама какво мокро? А когато е влажно, при ръмене на дъжд - това никой не ти го тества, а то е доста доста важно, щото колата е на шейна при лоши гуми. Единствения ориентир са тестовете на списания, ADAC и т.н. - където се тества подробно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 (Редактирано) On 23.11.2016 г. at 0:43 PM, exstasy said: Имаше някаква промоция на Michelin CrossClimate с подарък поларено одеяло. Много хитра рекламна кампания - като падне снега завиваш се с одеялото и чакаш да ти донесат истински зимни гуми. Шегата настрана, но при тежки зимни условия тези гуми едва ли ще свършат работа. Аз не бих рискувал с такива. Едини DAYTON или KUMHO, които са в ниския ценови сегмент ще се представят в пъти по-добре в зимни условия. Според списание AUTOZEITUNG Cross-climate са наредени на 4-то място, наред с GoodYear, актуалния Ultra Grip. Може да сканирам статията да я кача утре ако имам време. Редактирано 4 Януари 2017 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Предпочитам да имам по-добър индекс от топ марка, отколкото топ марка със слаб индекс, да не говорим за куча марка без индекс изобщо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 С какъв размер караш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Както съм написал в първия ми пост - 205/55/R16. За да не съм съвсем off - Дънлопа, който имам, се представя много добре в якия сняг, по който го карам и миналата зима нямах възможността да тествам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Трябва да взимам летни гуми и се чудя на коя марка да се спра-избора е между Фалкен или Дънлоп размера е 205/55/16. Летен Дънлоп карам на Б4-та и съм изключително доволен от поведението на мокър път. Някой с мнение за Фалкен-а? Дънлоп-а ще бъде от серията Спорт Блу Риспонс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 (Редактирано) 2 hours ago, NITRO1 said: Трябва да взимам летни гуми и се чудя на коя марка да се спра-избора е между Фалкен или Дънлоп размера е 205/55/16. Летен Дънлоп карам на Б4-та и съм изключително доволен от поведението на мокър път. Някой с мнение за Фалкен-а? Дънлоп-а ще бъде от серията Спорт Блу Риспонс. Dunlop е топ-продукт, Фалкен е няква измишльотина. Няма да ти хареса на влажен път Ако търсиш добра гума, която се доближава до топ-класа, включително и поведение на мокър/влажен път, изкарва повечко км. и е на добра цена FULDA ECOCONTROL HP. Летните Семперит и те са добре. Редактирано 22 Януари 2017 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Като, че ли бих заложил на Дънлопа, ако Фалкен-а не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Дънлопа е хубав, но е скъп и се износва повечко. Фулдата му е братовчед и е модел, който има подобни характеристики. В класа на Дънлоп има Continental, Good Year (Дънлоп са към GOOD YEAR), Michelin, Bridgestone, демек и цената е горе-долу същата. Фалкена е на японския концерн SUMITOMO, здрави гуми но отстъпват на европейските модели по характеристики. Ако някой е по-доволен от Фалкена от колкото от Дънлоп - да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Да , мерцедес S320cdi е колата , летни FALKEN...колата се кара от 9 години , минала през дооста модели гуми. Купени чисто нови - само добри отзиви... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Въпросът е когато е влажно дали имат сцепление, ако са добре - какъв точно е модела и размера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване