Jump to content

Анкета относно масовите бензиностанции в България



Recommended Posts

Зареждайте смело и отвсякъде. Така се ражда истината. Освен това мога да ви уверя, че разликите във "вървенето" и "намаления разход" се дължат единствено на чипа в главата, ако ме разбирате.

В общия случай качеството на горивата по бензиностанциите с име (т.е. веригите) е идентично.

В частния случай някои вериги имат фирмени "подобрения", които им дават правото да променят името на горивото и да ви вземат 15-20 стотинки повече. Говоря за горивните присадки, които някои компании ползват целенасочено и методично.

Разбира се, винаги може нещо да се обърка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 262
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Във 5th Gear много го похвалиха V-Power на Shell в сравнение с обикновените бензини. На коли, които са с повече коне мощноста се повишаваше чувствително, като измерването ставаше на дино.

P.S. еее днес заредих 95Vpower за 2,29литъра. Баси кво става с тоя бензин бе.

Редактирано от Milcho_I
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радващото е, че освен по цени вече ги застигаме и по качество европейците. Едно време първата ми кола беше с 5.0 бензинов двигател, в България гореше 17-18, а в чужбина ми падаше до 14-15, направо не ми се вярваше. Сега обаче настоящия автомобил колкото ми гори в България, толкова и в чужбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОМВ И ЛУКОЙЛ заради обслужването и обстановката.ГОРИВАТА В МОМЕНТА СА ЕДНАКВИ НА ВСЯКЪДЕ В БЪЛГАРИЯ КАТО ЦЕНА И КАЧЕСТВО ОТ РУСКИТЕ БРАТУШКИ.

Има разлика в подържането на цистерните,добавките които се ползват от дадената бензиностанция и от това дали понякога не се пообъркват горивата при зареждането им(ИМА МНОГО ТАКИВА СЛУЧАИ,НАПРИМЕР 500 600Л ДИЗЕЛ В БЕНЗИНА И ПОЗНАИТЕ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС ПОСЛЕ).А за газта каквато си я поръча шефа.

ОСТАВЯИТЕ СИ ПАРИТЕ ТАМ КЪДЕТО Е ДОБРО ОБСЛУЖВАНЕТО И ВИ ЦЕНЯТ КАТО КЛИЕНТИ

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ОТ МЕН

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципното положение е, че наистина всичко се рафинира в Лкойл! Или почти всичко! Но има разлика в това, какво ти предлагат като краен продукт - т.е. какво точно влиза в резервоара! Според мен доброто гориво, което не го "кръщават" е в Шел. Лично аз зареждам там само V Power! Имам и друга кола, която е чисто нова, от магазина, дизел. зареждал съм и от OMV и от Шел, мога да ви уверя колеги, че има огромна разлика! Мощността се усеща, а двигателя определено е по тих! Едва ли е само чипа в главата, както казва колегата по горе, защото имам изтънчен слух за звученето на един двигател! Предпочитам шума на двигателя, пред музиката в купето!:0) Но разбира се всичко е въпрос на избор! Освен това се убедих, че нашето OMV няма нищо общо с това ОМВ, което е да кажем в Унгария! Въвъ всеки случай, една реномирана верига като ОМВ би трябвало да си следи обектите и какво става в тях, а не само да печели от тях! В Шел е малко по добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа и аз съм за Шел, зареждам само от там, преди пробвах от ОМВ няколко пъти и ми се стори, че ми дава по голям разход. А и преди 2 години имах познат на Шел и ми е казвал, че горивата им са ОК :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от ЕКО

По изключение може да сипя от Лук ойл

само на ЕКО сипвам :) и полото (G40) най-добре бяга с това гориво :mukkies: тествал съм ги всичките горива на Божура :) та затова само там сипвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Според мен доброто гориво, което не го "кръщават" е в Шел. .

Съгласен. И моите лични наблюдения са такива.

ОМВ имат практиката да зареждат повече отколкото побират резервоарите. :bia: Докато при Шел даже съм искал замерване на колонката и всичко си беше ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и не вярвам на ушите си :hilezh:

1. Почти всички взимат от едно и също място!

2. Една доставка с друга на гориво не си прилича в смисъл такъв, че може днеска да докарат кофти бенз, утре да е читав.

3. Ако нацелите края на горивото в резервоара има голяма вероятност помпата да завихри мъртвото ниво и такива "говна" да ви влезнат в колите че свят да ви се извие. и не филтрите не спасяват положението от горивата се прокъсват много бързо а повярвайте ми не ги сменят толкова често!

4. Ако да речем в една бензиностанция има голямо текучество на А95 а малко на 100 октановия не се учудвайте че когато си сипете 100 октанов не излитате в космоса. Елементарно 95-цата се подменя често а поне до колкото аз съм чел и проверявал бензина "ветрее" в смисъл пада му октановото число когато седи по дълго (като всяко нещо с времето си се збръчква) За нафтата това не се отнася!

5. Към този момент повечето горива са вносни Гърция Румъния и т.н. Лукойл отдавна рулира поради бездарниците който го крадът (но пък печелят други дарници)

6 На онзи в тубата дето продава зад ъгъла нафтата е 1 към 1 същата (Той има сметка бързо да разкара краденото и да се върнете пак при него после, радкост е идиота който мисли за момента българина не е много тъп)

7 Изводите ми са напълно подплатени и не си измислям, имаме малка бензиностанциика от има няма 13 години вече и на какво ли не съм се нагледал. Няма лошо или хубаво гориво - всичко зависи от момента, отдавна не сипват масло в нафтата или керосин или други шмекерии нито на големите нито (особено) на малките, всеки гледа да отидат повече клиенти при него и единствениа начин е качеството тъй като с цена вече много я изкъртиха. Маржа ( официалния ) е около 0.07ст. Ако има някой по-умен може да сметне колко гориво трябва да се продаде за да се избият разходите на една голяма бензиностанция .....

8 Абе по темата мога много да изпиша ама трябва да тръгвам а и не мисля че тук и е мястото :)

Успех на всички и карайте разумно независимо с кое гориво и кой ви го е продал :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора,

качествени горива в България НЯМА !!!!

Всеки знае как му върви колата с гориво, сипано дори в Румъния, да не говорим в Гърция и Италия .... все страни с общ манталитет, близък до нашия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
.... Няма лошо или хубаво гориво - всичко зависи от момента, отдавна не сипват масло в нафтата или керосин или други шмекерии нито на големите нито (особено) на малките, всеки гледа да отидат повече клиенти при него и единствениа начин е качеството тъй като с цена вече много я изкъртиха. ...

Няма таково нещо в България - всеки гледа да мине по тънкана и да прецака клиента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Изключвайки бензиностанциите от селски тип, които са написали рекламите си ръчно и колонките им се намират едва ли не в задните им дворове, горивата по големите вериги - Шел, ОМВ са си съвсем прилични, въпреки, че изходната суровина е от Лукойл. Ако някой не вярва, че имаме качествени горива - пораовете се из руските форуми да видите за какво става въпрос - основно при дизеловите автомобили! Тъй като от една година имам нов дизелов автомобил, закупен директно от магазина /не съм си продал Аудито все още и не смятам, така че все още съм член на отбора!:0) и ми направи проблем, ми се наложи да изчета цялата налична литература в И-т относно дизели, горива и прочие! Интересното е, че при братушките, където зимните температури е обичайно да падат под -20 градуса, понятие като писадки в дизела са абсолютно непознати! резултат - двигателят изпада в кома! Едно от хубавите неща в БГ е, че големите играчи на горива на дребно разбраха, че за предложиш качествен продукт на хората, трябва да се потрудиш! няма значение, че суровината е руска - важен е начинът на преработка и допълнителната обработка! така че аз лично залагам на Шел и ОМВ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадно ли е горивото по бензиностанциите

Министърът на икономиката и енергетиката Петър Димитров извърши проверка в Държавната агенция по метрология и технически надзор /ДАМНТ/, съобщиха от пресцентъра на МИЕ.

Проверката е направена във връзка със забавянето на получаването на акредитация на лабораторията за контрол и анализ на течните горива на агенцията.

На проверката са присъствали председателят на агенцията Борислав Георгиев, зам.-изпълнителният директор на Българска служба по акредитация Весела Константинова и Ирина Михайлова, отговорник по качеството в същата служба.

В ДАМТН се осъществяват изследвания на пробите, които се взимат от бензиностанциите в търговската мрежа. Петър Димитров се ангажира да осигури допълнителна апаратура за изследване на качеството на течните горива (биодизел и биоетанол).

Очаква се на 1 август 2008 г. лабораторията на ДАМТН да бъде акредитирана и горивата да бъдат тествани в нея, а не във външни лаборатории.

И едно мнение от мрежата:

"Моята препоръка е-наливайте дизел само на голями вериги бензиностанции, и то само от колонките с евродизел, от които зареждат тировете. Обикновеннно там покрива е по-висок.Все още не смеят да съсипват горивото за камионите,които струват над 150-200000лева.За бензина.Според мой познат, единствения качествен бензин, който влиза в България е OMV100,който с гаранция е произлязъл от рафинерията на фирмата в Австрия.Всичко останало е внос от Гърция, Турция ,Румъния ....По пътя вътре се сипва какво ли не, включително кондензат от природен газ, който е почти безплатен отпадъчен продукт на газохранилищата и преносната мрежа.Хората около Плевен знаят за каква става дума.Лукойл имаше преди време система за наблюдение от спътник движението и отварянето на цистерните, така че ако още работи, би следвало и на техните бензиностанции да е добро горивото."

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувах за ЕКО.

Зареждам газ от там, с една бутилка от близо 50 литра реална вместимост изминавам 350 км, градско каране, с неприлични стойности на оборотомера.

Това са около 14/100, като трафика е незаменимо гнусен - от 7,45 ч Люлин до НДК и после в 18,00 ч от НДК до Люлин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зарязах ОМВ и почнах да ходя на ЛукОйл. За сега нямам оплаквания, но какви оплаквания мога и да имам от 3-4 зареждания...то ще се чуе по-нататък :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лукойл - и аз имам карта но не я използвам, защото за литър газ отстъпката е много мака, та я дадох на бащата да налива на пежака нафта с нея.

Доволен съм от газта, колата ще литне - но на бензин нещо не ми харесва, но вероятно е от центровката, едва ли е от бензина - все пак това е най-новата бензиностанция в Монтана :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...