Kutrov Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Прегледай си кабела в левия край на багажника Видимо може да е здрав,но режи и прави наново,всичко вътре се къса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bache Kik0 Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Благодаря!! ще проверя и ще направя всичко на ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Здравейте колеги!Извинявам се за тъпият въпрос но как се сваля таблото с 3-те уреда до скоростният лост?Заедно с конзолата за скоростният лост и пепелника ли излизат или се вадят самостоятелно?Че ми е изгоряла лампата за Волтметъра и много ме дразни вечер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!УпсСваляш барчето на ръчната, 13-ка отзад в пепелника и 8-чка отпред, махаш едно кръстато винтче което държи пластмасата и кожуха на скоростния лост и съответно го махаш и отвиваш топката. След тая операция включваш на 2-ра 4-та или задна и издърпваш барчето с уредите напред към ръчната, по принцип има видимост и ако си по-сръчен махаш изгорелите крушки и слагаш работещи такива(същите по захват като на таблото са). Ако ти е зор да бъркаш откачаш уредите от буксата и вадиш направо барчето и навън вършиш тая работа, момента е много подходящ да си удариш една прахосмукачка след като всичко е свалено, понеже разни боклуци и прахоляци са често явление там На 14-та страница си пише.Сори за недоглеждането ми. Редактирано 11 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Днес извърших процедурата.Само да допълня ,че над уредите има една лайстна която пречи да се издърпа барчето назад.Тя се маха чрез 2 винчета които се намират под капака за врътките за парното или управлението на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 Колеги, при мен оборотомера не отчита правилно, всичко друго е ОК. Понякога стрелката се превърта, понякога отчита от 3000 нагоре с една дума, не работи. Къде да търся проблема? Казаха ми, че контролера на таблото е out, но като видях снимките на таблото, не видях никъде микро контролер. Дайте съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dapimp Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 случайно някой да знае кои пинове и коя букса отговарят на датчика за температурат за водата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 Колега stefan mil4ev, в оборотомера има 3 кондензатора. Опитай да ги смениш и да видиш какво ще стане. Огледай таблото и оборотомера за спукани спойки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacidi Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Здравейте.Искам да си сложа дисплей за външна температура на моето ауди /1.8 90кс 91-ва карбуратор, без клима/Таблото ми е обикновено с оборотомер .Въпроса ми е трябва ли да сменям таблото и как става самото свързване на дисплей, окабеляване и датчик.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 (Редактирано) Дай e-mail, да ти пратя един файл, че тук не мога. Няма да сменяш таблото. Редактирано 15 Януари 2014 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacidi Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 kambel@email.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kossis Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Колеги не намирам как се сваля компютъра на Ауди 80/В4- 92 година ? Стои зад изпарителя на климатика под жабката. Виси на някаква планка и не може да се види нищо защото е отзад и се вижда само буксата му. Редактирано 9 Февруари 2014 от kossis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Дай e-mail, да ти пратя един файл, че тук не мога. Няма да сменяш таблото.Здравей колега много ще съм благодарен ако може и на мен д пратиш нужната информация че и аз искам тая пущина да работи при мен колата е 93 година АВК мотор само едно ме притеснява че таблото преди мен е сменяно веднъж.Много ще съм ти благодарен dj_tonev@abv.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kossis Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 (Редактирано) И какво се оказа, че никой не е свалял компера на тия Аудита ли ??? Аз мисля че се развива един болт отдолу и обърнат с главата към калника и ще падне тоя блок. За сега отпадна свалянето му, понеже причината за проблема се оказа лоши газаджииски връски и разкачена букса на самият компер. И все пак въпроса си остава дали така се сваля тоя компера на това ауди ? Никъде не намерих тема или инфо за него и във Фолксваген форум рових и няма ?! Редактирано 11 Февруари 2014 от kossis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksanchoo0 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 колеги има шанс заради потенциометъра да замине цялото осветление на таблото ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Разбира се.Токът минава през него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksanchoo0 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 савети как да го оправя > по подробно купих си ново сд и като го сложих отиде осветлението и незнам от какво е бушоните са здрави сички ги проверих даите савет какво да правя благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 С(Ъ)вета ни е отново да си провериш (В)сички предпазители,по-специално №12. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksanchoo0 Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Всички предпазители са здрави . Други съвети ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti87 Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Здравейте, колеги имам Б4 АБК 115 к. таблото не ми отчиташе темперетурата, но 1 седмица спря да функционира изцяло само свети и крушката за фарове и мигачи нито бензин нито обороти нито колко км изминавам, нищо възможно ли е да е от бушон или ще трябва да си търся ново табло или първо да го отворя моето да видя дали не се е отскубнал някой жак. Преди този случай коггато колата я напече слънце отчиташе понякога темперетурата и понякога дори бензина не отчиташе но да ми спре километража и обортомера и да рзботя светлините на таблото при палене и контакт не е било, преди месеци бях смени крушки на таблото за парното на задния прозорец сега не светят да не би да имат нещо общо?БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ОТДЕЛЕНОТО ВНИМАНИЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_b0rislav0v Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Колеги исках да сваля стрелката на скоростомера, натиснах е от долу с отвертката и тя падна и сега не мога да е закача, слагам е обаче не ще да се мърда, буташ е с пръст и там къде е спреш там си остава а не се връща както както трябва да бъде по принцип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г-Н Макаков Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Здравейте колеги искам да ви поопитам защо на чек-а (дисплея за анимацийте) ми показва някакви несвързани и безсмислеи числа ???И от каде на каде таблото ми свети така Опел-дийски :& ??? Таблото по принцип ми сигнализира с сингал и анимация че съм в резерва примерно и т.н.т. Става дума за Ауди 80 б3 88 година 1.6 карбуратор.Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г-Н Макаков Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 ПОМОГНЕТЕ МИ КОЛЕГИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Таблото ти свети в бяло,защото някой си е играл и му е изтъркал циферблатите отзад.Таблото с миничек ли е или с ауточек? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г-Н Макаков Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) миничекМоже ли да е от изгорл бушон на мини4ека или нещо съм разцентровал стрелката на гърба на таблото което даже незнам за какво служи мести се на ляво дясно Редактирано 16 Април 2014 от Г-Н Макаков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване