ivalex Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 колеги, някой може ли да помогне - как да отворя изображенията от линка на пост 198...??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Това ли те интересува:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=103437&st=0&p=1577692entry1577692 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 От олх си купих от неръждавейка-метално колелце и мисля че няма да има проблем повече там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 (Редактирано) здравейте колеги!Тъй като имах малък проблем с миничека събрах доста информация за него от нета.Реших да я групирам и да я кача ако някой има нужда.Това е общо взето са най-смисленото и важно за малкото квадратно дисплейче.autocheck1.pdf Редактирано 6 Декември 2014 от drido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 Я кажете как се вади стрелката на скоростомера без да счупиш оста ако с дърпане не става? Моята я извадих с част от оста ... след което извадих и парчето благодарение на мусколи и клещи ... сега чакам за табло но ако с него също има проблем не ми се чупи отновоВъртиш стрелката обратно на часовниковата(на ляво) и ЛЕКО дърпаш на горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendjuv Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Здравейте! Проблем на 90ка 2.3 -не светят лампите на таблото за ръчна, заряд от генератор -не светва на контакт,не работи и оборотомера. Също не ми сработва и генератора(не получава необходимото напрежение за да се задейства - иначе ако му подам от акумулатора 12V заработва до първото изгасване на колата) . Задната светлина не свети-може да няма общо с таблото.Някой има ли идея какво да търся като проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Имам технически въпрос относно комбинирания датчик за налягане на маслото. Пред мен седят две камбанки, едната е Facet 7.0621 а другата FAE 14740. Привидно са с еднаква функция, но все пак има разлика. Единия пали лампата за ниско налягане на 0.6 бара а другия на 0.3 Та, кой е по удачно да сложа на колата (двигателя е ACE)? Логиката ми подсказва, че този на 0.6 е по добре за да алармира по навреме. Но все пак по запознатите да кажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Всеки един VDO който ми е минал през ръцете затваря веригата за лампата когато е под 0.5 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Ами за това питам, че това фае пише 0.3 да му светне лампата.Вдо явно е на 0.5, ще погледна моя стария вдо какво пише като му правя дисекция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toni2 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 (Редактирано) Добър ден ! А ако махна циферблата на километража, мога ли да стигна до въпросното колелце без да махам стрелката ? Таблото е VDO. Редактирано 25 Януари 2015 от Toni2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toni2 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Да, махнах я, утре отивам да търся малкото колелце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockett Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Привет колеги. Искам моето VDO табло да го модернизирам с едни светодиодни крушки за подсветка. Трябва ли да са някаква специфична мощност? Вмомента на моето са монтирани най-различни по мощност крушки (1W,1.2W,2W), а не мисля че трябва да е така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toni2 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 По-горе някой беше писал, че 2 вата били много, моите са 1.2, винаги можеш да ги регулираш от потенциометъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyanster Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 (Редактирано) Здравейте, да си споделя и аз какви проблеми имам с моята количка. От няколко месеца нещо се бъгна по таблото и когато дам на контакт не започват да мигат (или може би само си светеха) лампичките на бензина и още няколко, които вече съм забравил кои бяха, а също мисля че и ми показваше нивото на бензина. Тогава не обърнах много внимание на тази подробност защото не ми беше голям проблем, но.... напоследък взе все по често да ми се случва, да запаля и да не работи никоя от стрелките на таблото, и след известно време докато не светне лампата на маслото и да изпищи 3 пъти не се оправят. Тогава всичко тръгва едновременно, което ме кара да подозирам електронния блок на двигателя (компютъра). Някой от вас дали се сеща къде може да е проблема? Редактирано 3 Март 2015 от Delyanster Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 С колко пина са буксите ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyanster Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 С колко пина са буксите ?? 26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Здравейте,дойде и моя ред да направя запитване в тази тема.Километража на В3-ката ми спря да отчита изминатите километри и дневния километраж.Разглобих цялото табло,оказа се,че зъбното колелце е здраво и се върти свободно.Има ли вероятност на да електрически проблема,примерно електромоторчето да не работи или някъде може да има лоша връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 (Редактирано) Може ли да погледнете снимките и да ми кажете има ли нещо,което да липсва,защото примерно моторчето върти малкото зъбно колелце,което завърта голямото /незъбно/,тъй като е "кацнало" на него.Но какво започва да върти черните зъбни колелца,които въртят брояча?Струва ми се, че връзката между малкото зъбно колелце и черното на брояча някъде се губи.При монтирано моторче,най десните колелца с цифрите се въртят,а мисля,че не трябва да е така.Коя свързка ми липсва? post a picturefree jpeg imagesimage upload with previewupload pictures Редактирано 16 Юни 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Някой трябва да отвори едно табло и да гледа, аз мога утре сутрин, ако не ти е късно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 (Редактирано) е,сега заради мен ще отваряш цяло табло ли?Ще съм ти много благодарен за ценната информация,която ще ми дадеш.Не ми е спешно Редактирано 16 Юни 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Липсва ти едно голямо зъбно колелце, наскоро на колега сменях такова беше се стопило направо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 То вярно липсва цялото голямо (зелено) колело но по-интересно къде е. Обикновено му се чупи зъб а не изчезва цялото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) Ясно, извадих отвътре едни частици меки, като восък, но предположих, че е изсъхнала смазка. Като ги стиснах с пръсти тези частици, все едно стисках дъвка. Такова зъбно колело едва ли ще намеря отнякъде, но за сметка на това малкото зъбно е здраво :-) Редактирано 17 Юни 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Ако толкова неможеш да си намериш мога да ти пусна едно подарък да си платиш доставката само, имам 10-на такива Интересното е че като цяло им няма нищо и в един момент направо се стапят, няколко случая такива съм виждал винаги се подготвям за малко колелце а не рядко излиза голямото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 (Редактирано) Получих подаръка от колегата,за което съм му много БЛАГОДАРЕН! Благодаря Любо!Броячите започнаха да се въртят,когато въртя ротора на моторчето с ръка,което значи че колелцето работи както трябва.При движение обаче брояча не се върти,което ме нвежда на мисълта,че причината ще е някъде по електрониката-значи не се върти моторчето.Дали има вероятност,като стягам статора /металната капачка/,стърчащите "щифчета" да не му подават контакт.Пробвах няколко пъти,няма промяна.Подадох с мултицет на съпротивление /когато се докоснат кабелите за замерване да "писука"/ на двата кабела с жълтосини стрелки и се чува само моментно писукане adult image hostСега на двете коли километражите са проблемни на едната брояча отчита правилно,но понякога карам с 260 + в града http://vbox7.com/play:ddb3eb07bc, на другата километража отчита вярно,но брояча не работи Редактирано 18 Юни 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване