MSM Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Днес си сложих по един резистор паралелно на LED крушките на дневните светлини и чек-а угасна . Вижда ми се по-сложно и бавно да ходя да ми флашват версията на модула за да поддържа LED крушки. Фара е доста голям отвътре и затова и резисторите ги оставих вътре. Голям чанч е смяната на крушките на дневните светлини.Имам аналогов ТВ тунер в колата, който заради цифровизацията е неизползваем. Дойде ми една идея с която мога да го използвам по друго предназначение . Мисля да си монтирам камера за задно виждане и да я свържа към аналогов видео-сендер. Ще я хвана като канал на аналоговия ТВ тунер и ще си спестя главоболията с прекарването на кабел от задния капак до MMI. В този ред на мисли имам няколко въпроса:1. Как да махна защитата на ТВ да се изключва в движение или поне да вдигна скоростта на която се изключва - примерно 20км/ч ще е достатъчно?2. Къде са изведени AUX-IN входовете - физически къде се намира модула и на какво излизат, на чинчове или трябва някакъв преходник? Това в случай, че реша да свържа камерата към някой от тези входове (т.1. си остава актуална защото и входовете се гасят в движение).3. Тъй като някъде в настройките мернах опция да се разреши оригинална камера за заден ход (с ВагКом) - тя има ли си отделен вход (къде се намира?) и може ли да се сложи обикновена камера на нейно място?За камерата ти трябва и отделен модул за управлението и, от него идва и траекторията назад, захранване, последващите калибрации които трябва да и се направят за да е ОК всичко. Може да си сложиш и друга камера, щом искаш.Конекторите са Fakra с размер "Е" (със съответен цвят - зелен за видеото).Провери и Can gateway дали е подходящата версия с поддръжка за камера.Пп щом имаш тунер значи вече имаш кабел до отпред. Модула на камерата се връзва с тв модула заводски и оттам към фбас-а Редактирано 16 Април 2014 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Аз ви се чудя какъв е тоя мерак за камера? Имам фабрично такава и никва работа не ми върши, разчитам на парктроника и огледалата, камерата само ме обърква и ако разчитам на нея шанса да забера я калник я броня е доста голям... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Мерака и интереса поне при мен е в електрониката и самото правене на нещата, после ми е все тая . Намерил съм си хоби за разтоварване просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Виж затова не се бях сетил. И все пак май има по полезни екстри за добавяне, камерата освен да се похвалиш на някой как си виждаш бронята и зад колата май друга полза, поне за мен, няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Преди да сложа резисторите дневните светлини "примигваха" на 10-на сек. и след малко угасваха с грешка за изгоряла крушка. Сега с резисторите светят постоянно и не "примигват". Ще проверя утре при запалени фарове (дневните угасват) как се държат - надявам се да няма странични ефекти, но резисторите са 10 ома и заедно с товара от LED крушката имитират около 21W колкото е мощността на оригиналната крушка с нажежаема жичка. Какво трябва да очаквам като ефект при запалени фарове? Ефекта е, че при запалени фарове премигват на всеки 20 - 30 секунди ставаш като автомобил със специален режим на движение Това е страничен ефект от "ping" функцията, която проверява дали не ти е изгоряла / липсваща крушката на дневните светлини Редактирано 16 Април 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 момци някой да е мерил 0-100 и 400 метра да даде някви резултати с г-тек или на писта .. ако е с 3,0тди супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Сток 16! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Лично За мен камерата е полезна, но в комбинация с парктроника, разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 На А4-ката си сложих камера почти веднага след като я купих и е адски удобно за паркиране. Затова мисля и на тази да сложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Q-то е с камера и е адски удобно! Ще сложа и на 6цата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Ефекта е, че при запалени фарове премигват на всеки 20 - 30 секунди ставаш като автомобил със специален режим на движениеТова е страничен ефект от "ping" функцията, която проверява дали не ти е изгоряла / липсваща крушката на дневните светлиниПрав си примигват за част от секундата, но е много незабележимо, може би заради товарния резистор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 (Редактирано) В движение е достатъчно забележимо за отсрещните коли това е една от причините, поради които аз прекратих опитите с диодните крушки на моето 4Ф преди 5 години Редактирано 17 Април 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Ох така са ми ги опаковали, че ми е жал да ги разопаковам даже. Ай утре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Тоест няма начин да се спре това примигване при включени фарове? Няма ли начин да изгасват дневните при включени къси светлини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Модулче с буква К накрая, софтуера за последна версия и сет на LED DRL кодинга (като за S6). Дневните светят с късите. Няма мигане, няма нищо. Естествено е хубаво да си купиш и хубави крушки, които все пак да си имат някакъв канбус протекшън ей така за парлама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Абе някой пробвал ли е на нашите котури да минава от D на S в движение и обратното.. и изобщо препоръчително ли е да се прави това, че като я карам във спортния режим на кутията спирам и превключвам като идиот Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Може, давай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Чудно, щом няма да издрънчи и да паркирам принудително.. лутането ми беше понеже на другите автомати, които съм карал S-a, е я на копче или лоста се движи към него без да се натиска спирачка, както е при нашите коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 (Редактирано) Абе някой пробвал ли е на нашите котури да минава от D на S в движение и обратното.. и изобщо препоръчително ли е да се прави това, че като я карам във спортния режим на кутията спирам и превключвам като идиот Аз като карам немагистрално преди почти всяко изпреварване минавам на S, турбината надува и излитам.. Редактирано 17 Април 2014 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 После като кацаш връщаш ли на D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Аз S-а го ръчкам по балканите, че иначе тия каици са неуправляеми на такъв тип пътища с тва недозавиване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Аз като карам немагистрално преди почти всяко изпреварване минавам на S, турбината надува и излитам.. Тя докато надуееее ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 От D към S с копчето, от S към D само буташ! Аз си гледам в гаража прясно боядисаните джанти, които ще слагам тези дни и така са ми омръзнали........Ако и на някой друг са му омръзнали неговите 17ки може да измислим бартер с почерпка.Да спомена, че моите са 5бр. и предпочитам 5бр. Гуми си имам пак 5бр. Ето такива са ми джантите, даже си имат и капачки 8J ET48 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 Аз имам едни 17ки петолъчки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 ментета ли са?Смяната от D към S и обратно, е само "софтуерна" – не се превключва нищо механично и няма никакъв проблем да се прави в движение.На сегашната ми прави впечатление, че го няма ел. магнитното заключване на N когато пуснеш спирачката, което означава че може да включиш на D от N при леко движение по наклон например. Също така не е необходимо да се натиска копчето, за да преминеш към S. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts