Jump to content

ангренажен ремък


knejata

Recommended Posts

здравейте

отскоро съм член на клуба и отскоро имам и ауди.

ще сменям тия дни ангренажен ремък и ролки, масло ...вече разбрах от форума че ролките трябва да са INA тва ми е ясно, обаче незнам за ремъка - предлагат ми всякакви марки и разбира се все са най добрите :steinigung::(

най накрая се спрях на ремък Гейтс и масло Мобил 1....PSL дайте некви коментари и ако се сещате за някав друг пишете...ще съм ви мн благодаен

колата е 1.9 TDi 110 коня

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Повече трябва да се притесняваш къде ще ти правят смяната. По принцип гейт са си добре мисля че има и континентал просто не купувай евтини никога :steinigung: примерно фленор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ремъка добре си се ориентирал но тези ролки ИНА не са най добрия вариант. Съветвам те да си вземеш ролки на SKF.

Ако е вярно че цената определя качеството мога да ти дам следния пример: един приятел си купува обтяжна ролка за пистовия ремък на пежо 405, марка INA на цена 70лв. След няколко дни в при нас в сервиза влиза за обслужване кола със същия мотор, обърнах внимание само на тази въпросна ролка която беше марка SKF и струваше 140лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече трябва да се притесняваш къде ще ти правят смяната. По принцип гейт са си добре мисля че има и континентал просто не купувай евтини никога :flipoff: примерно фленор
че тои геитса е по скапан от фленорда а иначе аз карам с гудиар и ролки феби
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В САЩ съм работил известно време като техническа поддръжка и на неотговорна техника поставяхме Gates ремъци /не си спомням дали бяха по-евтини,защото идваха директно от склада,но вероятно е било така /, и бързо ставаха на парцал.За Gates в Европа нищо не мога да кажа като качество,а пък да не говорим за БГ.Иначе на колата съм сложил ContiTech /четирите ремъка/ , ролки,обтегачи - INA,SKF.Повече от 40К км. всичко е ОК.

Редактирано от djenev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай смело ролки Ина и ремък Конти. Фленор си го избий от главата. Гейтс и Пауър Грип е едно и също нещо. Ролките Ина които съм сложил лично, повярвай ми те изобщо не са малко, никога не са ме подвеждали. На 60те хиляди километра / колкото им дават живот/ съм свалял и са били перфектни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мога да кажа добри думи за INA. Ползвал съм и на старата кола и не съм имал проблеми. След всяка смяна са изглеждали в добро състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай някакъв там само да не е най-евтиния и задължително го смени след 50-60 000 км. То главно от това се късат ремъци. Никой не дава гаранция с/у късане, така че чукай на дърво да не става и газ на машината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,и аз трябва да сменям ремъци на същият модел кола,при мен оригиналните ремъци са Audi/Continental.Някой знае ли каква марка са оригиналните ролки и водна помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ремъците са gates, contitech;

ролките са ina;

водните помпи - ??? не знам (на по старите модели са Kolbenschmidt)

;) ;)

Понеже някои "професори" пишат срещу Фленор - ако е истински е Гейтс или Контитех. ;) И никак не е евтин по цена на едро даже!

Водните помпи е казано: оригинална или HEPU. :hilezh:

Също така са много добри ремъците на немската фирма Optibelt, но понякога цените им са високи и неприемливи.

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже някои "професори" пишат срещу Фленор - ако е истински е Гейтс или Контитех. :hilezh: И никак не е евтин по цена на едро даже!

Да КОКИЧ прав си ;) В Германия откъдето купувам маслата, Фленор са най-скъпите ремъци....

Редактирано от ACE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за кавичките ако са към мен :hilezh: Само казвам с кои марки съм имал и с кои съм нямал проблеми. Говоря за стотици да не кажа хиляди ремъци минали през ръцете ми...Съжалявам ако засягам нечии интереси. Просто искам да съм в помощ на колегите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за кавичките ако са към мен :hilezh: Само казвам с кои марки съм имал и с кои съм нямал проблеми. Говоря за стотици да не кажа хиляди ремъци минали през ръцете ми...Съжалявам ако засягам нечии интереси. Просто искам да съм в помощ на колегите.

Знаеш колко съм ти благодарен за филма!

Наистина ако ремъците на Фленор са доставени от точен немски склад са истински!

В противен случай си прав! :hilezh::hilezh:

Знам за кофти лагерите и др. неща, но ремъците са точни.

Виж какво е писано дори за прехваления Гейтс. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кокич,а оптибелта наистина е пушка.След 40-50 000 км пак ще пазарувам комплектче :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гейтс в БГ са същите л...а. Абе майката си трака с тея части вече. Не си правете експерименти а слагайте и купувайте само от хора на които имате доверие .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гейтс в БГ са същите л...а. Абе майката си трака с тея части вече. Не си правете експерименти а слагайте и купувайте само от хора на които имате доверие .

Да така е, направо да те е страх да вземеш нещо.....

Значи аз си бях взел Фленор за купето и за един френд от Германия!

Сравнихме с тукашните- нищо общо, даже и с просто око се вижда... стърчат конци...

А цените, да не казвам...

Коко е прав, много зависи откъде ги взимаш... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За човек, който не разбира, а му педстои смяна именно на ремъци и т.н. нещо се пообърках съвсем. Някой, който разбира може ли да обобщи в едно изречение кои са марките ремъци + ролки и трехните цени, на които може да имаме доверие. Както и един допълнителен въпрос за 125, 20 клапана трябва ли да се сменя и водната помпа със смяната на ремъците. До сега чух доста различни мнения казва. Съжалявам за офтопика. Благодаря предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... Както и един допълнителен въпрос за 125, 20 клапана трябва ли да се сменя и водната помпа със смяната на ремъците. ...

Трябва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...