_diablo_ Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 (Редактирано) Надявам се,че ще има интерес темата и ще намеря още хора,който ще са ентусиазирани като мен от този рядък модел на ауди.Колата от доста години е в полезрението ми и ми е много скъпа не като пари а съм привързан към нея.От 2 години събирам пари и все нещо излизаше и наскоро преди около 2 месеца ми изпадна едно ауди 100 С2 което ако го наричам донор тъй като за това го купих.100-цата беше перфектна и много хора ми казаха че съм луд да го разглобя за да направя 200-цата че тя била гробница но аз се договорих с един тенекеджия и я почна.Оказа се че реално за 30-те годинки който е навъртяла вече говоря за далечната 1980 година се оказа,че не беше толкова изгнила.Дюшемето на 3-4 места,левия рог, праговете и задните вежди.Почна се леко полеко докато не се стигна до разглобяването на 100-цата.Вратите станаха точно-но са без ел.стъкла но ще сложа,калниците също паснаха и предния капак също.След малко ще се види и снимковият материал който съм подготвил и свършеното по колата до петък че от тогава не съм ходил до нея да видя докъде са стигнали.Имахме проблем със задния ляв панел тъй като на донора е перфектен и го резнахме целия и го поставихме на 200-цата.Но след малко мъка и нерви пасна.Утре ще ходя да видя дали и левия е готов и ще пусна снимки.Това е за момента и се надявам да се оцени труда и желанието ми да възстановя една легенда.така изглеждаше колата когато я закарахтук вече са сложени вратитетук и калниците са поставенитова е останалото от доноратук слагаме праговететук имаше козметична подмяна на металния подкалник взет от донорапрага е сложенсега почва напасването на задния панел(калник)тук работния ден свърши,калника остана да чака заварката.тук вече е готов,заварен и леко китнаттук мерим луфтовете и решихме да видим как ще стои спортния праг,тъй като донора имаше лек оптичен тунинггрубо но леко изпилено,ще видя и покажа как е станало след монтажа на панела от донора на тази част и от дяснотака беше преди от дясно Редактирано 25 Октомври 2010 от _diablo_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 в страшен филм си се захванал, но добре разбирам ентусиазма ти.лично аз се надявам след като придобие завършен вид като купе, да го допълниш и с отличен двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 25 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 (Редактирано) двигателя ще е друга тема,тъй като съм приготвил пълен комплект бутала,глава,колянов и разпределителен вал а и турбо ККК от ауди 200 5Т пак С1,но за сега ще почака,че финансите намаляват а този двигател с който е не пали.на донора мотора е перфектен но е карбуратор. да стигне готова до вкъщи и после ще има продължение.определено ми беше свидно да я нарежа за желязо. Редактирано 25 Октомври 2010 от _diablo_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Желая ти успех...и късмет(ще ти трябва), да имаш колкото може по-малко спънки по реставрирането! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 25 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Желая ти успех...и късмет(ще ти трябва), да имаш колкото може по-малко спънки по реставрирането!благодаря,но се надявам че ако ми потрябва помощ ще мога да разчитам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Много те моля, не слагай тези прагове Остави само металните, тези изобщо не се връзват с тази класика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Що бе не са лоши, ама сами по себе си са постни малко. Плачат за предно крило, задно крило и едни истински джантоци.. 17".. изнесени...От там по-ниско окачване и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 26 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Що бе не са лоши, ама сами по себе си са постни малко. Плачат за предно крило, задно крило и едни истински джантоци.. 17".. изнесени...От там по-ниско окачване и т.н. Оптичният тунинг е комплект - брони, прагове и лека доработка на предния капак. Ще ги сложа за временно, докато набавя необходимите ми неща за оригиналните брони. Относно джантите - мисля да са 17-ки или 18-ки от Ауди А8. Бях виждал снимки в нета на една 200-ца и много ми хареса как й стояха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Много се радвам,че си се захванал с това Какъв е мотора който е на колата сега и имаш ли идея защо не пали?Трябва да му се чуе гласеца и да се види в какво състояние е Ще помагаме с каквото можем,жалко,че нямам части за ц2 а само за ц3 обаче...Пиши в темата редовно приятелю! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 26 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Много се радвам,че си се захванал с това Какъв е мотора който е на колата сега и имаш ли идея защо не пали?Трябва да му се чуе гласеца и да се види в какво състояние е Ще помагаме с каквото можем,жалко,че нямам части за ц2 а само за ц3 обаче...Пиши в темата редовно приятелю! Моторът е с букви WC и не пали, тъй като му вадих делкото и ... А моторът за ъпгрейд ще е от донора. Довечера ще има нови снимки, поне така се надявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 определено ми беше свидно да я нарежа за желязо.Много се радвам на хора като теб! Ще следя с интерес темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Доста амбициозно. Браво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Не слагай никакви прагове , капаци и цигании , не превръщай колата в кенеф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 (Редактирано) Браво за ентусиазма, с който си се захванал да правиш колата! Само и аз като колегите ще кажа, за оптичните доработки (прагове и тем подобни).... не разваляй оригиналния й вид. На тези коли точно там им е чара. Като външен (оптичен) тунинг едни хубави големи джанти са напълно достатъчни.Успех с възстановяването, дано се справиш както с паричните, така и с останалите проблеми по време на работа. Редактирано 26 Октомври 2010 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 26 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Браво за ентусиазма, с който си се захванал да правиш колата! Само и аз като колегите ще кажа, за оптичните доработки (прагове и тем подобни).... не разваляй оригиналния й вид. На тези коли точно там им е чара. Като външен (оптичен) тунинг едни хубави големи джанти са напълно достатъчни.Успех с възстановяването, дано се справиш както с паричните, така и с останалите проблеми по време на работа. значи относно оптичния тунинг-ще го сложа само за зимата или поне докато успея да набавя някои неща за монтажа на оригиналните брони защото си имат забележки а неми се иска хубаво боядисана кола и да и лепна кофти брони. колата ще гледам да е на 100% оригинал.иначе благодаря за подкрепата и се надявам да се запознаем на живо на някоя среща а не само тук.снимки няма да качвам тази вечер тъй като не съм ходил до гаража.намерих си оригинални ел. огледала но едното е със счупен механизъм и сега се чудя от кой модел ще стане вътрешната част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Оптичният тунинг е комплект - брони, прагове и лека доработка на предния капак. Ще ги сложа за временно, докато набавя необходимите ми неща за оригиналните брони. Относно джантите - мисля да са 17-ки или 18-ки от Ауди А8. Бях виждал снимки в нета на една 200-ца и много ми хареса как й стояха.Ами при това положение има шанс да стане по-готина от сток версията според мене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Манията! Евала пич, ще следя с интерес.И както каза оямата, не слагай разни мангальочи по колата, С2 изобщо не на такива неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Абе има една такава зарязана в Лозенец..всеки ден минавам и зяпам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Дано я направиш да върви ето като Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Колега ето идея за по големи джанти 11Jx19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Супер много се радвам стойностна тема ще следя с интерес и аз ще препоръчам на колегата да се придържа към оригиналния и вид, само на джанти да наблегне и може би снижаване. Още един път :lol: и само успехи с подвига!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 това би могло да те стимулира малко...на 11 000 километра е!не е истина тоя какъв късмет е извадил с тая кола! ако някой може да преведе цялата статия, че от много немски ме болят ръцете... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Васкоооо, стези снимки се окапах рано сутрин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Човече, аз на такива хора като теб шапка свалям за ентусиазма и сърцето където имаш Живот и здраве след години, ако съм жив и здрав и да имам пари ще съживявам в някой гараж от носталгия някое 80 Б3 или Б4.....Дано колата я възстановиш максимално добре ! УСПЕХ ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 29 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Човече, аз на такива хора като теб шапка свалям за ентусиазма и сърцето където имаш Живот и здраве след години, ако съм жив и здрав и да имам пари ще съживявам в някой гараж от носталгия някое 80 Б3 или Б4.....Дано колата я възстановиш максимално добре ! УСПЕХ !колеги много Ви благодаря за хубавите думи.направо сам трогнат от Вас и от интереса който се породи,когато пусках темата мислех че няма никой да я погледне.утре се надявам да е готова и дясната страна за да кача нови снимки.днес ходих но бяха стигнали до прага,а от ляво вече е готова за търкане.цялата лява страна е готова за което сам много и благодаря на levis за гащеризона много му се кефя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване