dak Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Макар да е пълно копие на А8 отвън и А7 отвътре , изглежда доста футуристично . Направо ме депресира , какъв праисторически автомобил карам . А таблото - да з има леко сходство с БМВ . А8 все още е над всички по интериор и така и трябва да бъде Незнам кво сходство има , ама утрепа конкуренцията от къде се сетиш по-избаран интериор немога да открия ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Лично мнение: много красив интериор!Отвън - никаква индивидуалност по отношение на това, какво караш - А4, А6 или А8 , което лично на мен не ми се нрави никак, защото не може да карам А8 и хората да си мислят, че не карам флагмана на фирмата а А4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Брутална е. Уникална и неповторима. Поне в моите очи. Изуми ме тая А6-ца. С нетърпение очаквам да видя комбито. Допускам, че ще е още по-хубаво.Браво на АУДИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 (Редактирано) Като интериор - добре. Като екстериор - пълна скука с леки елементи на кич. Като цялостно излъчване - нищо особено. Собствениците на 5та серия и Е-клас няма и да я забележат. Редактирано 1 Декември 2010 от Thor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Изумителна е! Обаче май нещата наистина станаха така: отиваш в дилърство на Audi и казваш. - Искам да си купя Ауди! - а продавача ви пита.- В какъв размер го искате? 3; 4; 5; 6; 7; 8?... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 И в случая размерът се определя от това колко пари имаш - звучи брутално, но е факт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Като интериор - добре. Като екстериор - пълна скука с леки елементи на кич. Като цялостно излъчване - нищо особено. Собствениците на 5та серия и Е-клас няма и да я забележат.Много добре казано Взеха да правят Коледни елхи ,вместо коли Абсолютно идентична и натрапваща се визия,централни конзоли с по 223 бутона и системи с не изяснени фунции,които са скъпи,пречат и най-важното за мен - убиват кефа от шофирането.Те за това си карам 13 г кошник с 5 екстри ,ама знам , че са полезни и се управляват лесно.Скоро няма да се продават коли,ако не е проведен 10 дневен курс на обучение,а 1 месец след това купувачите ще се будят насън от звука и какво ли още не в кокпита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Изящна е ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Както каза един колега по-горе - Леко умалено А8 отвън, и копие 1 към 1 на А7 отвътре. По-ме кефи настоящия модел на А6. Дразни ме уеднаквяването на моделите. Нали като си купиш А8 или А6 трябва да личи че си дал пари за тях, а не за А3 или А4? Или в кръчмата обясни на компанията че не си си взел А4ка, а А8ца ама те са почти идентичнти на външен вид. Но пък добрата новнина е, че като това излезе на пазара, на сегашното А6 ще му падне цената Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 (Редактирано) На мен много ми харесва. Представям си какво е чувството да седнеш и да я подкараш Немците пишат, че новото А6 е по леко, по-компактно и по икономично от предшественика. Дължината му се запазва 4,92, широчината е съвсем малко по-голяма, а височината по-малка. Базовото А6 с 2.0тди тежи със 70 кила по-малко, а е по икономично с 19%.Багжникът е намален за сметка на обема на салона, специално за задните места.3.0tdi спринтира за 6,1 до 100, харчи средно 6,2 литра 3.0tfsi с 300 коня гори средно 8,2 литра. Предлага се както със ръчна скоростна кутия, така и с мултитриник и титроник за версията куатро Редактирано 1 Декември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Lalov Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 (Редактирано) Пак ли рекламка на сайта ?Не с лошо, колега. А6-цата е многа семпла на дизайн. Издокарват я, няма спор.Сравнение BMW 5-а Серия и новото Audi A6 (само на снимки...) Редактирано 1 Декември 2010 от Kiril Lalov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 (Редактирано) Чакайте бе хора, какво очаквате от Ауди???Нужно ли е да качвам снимки на 80/90/100 или на B5/D2/C5/B6 или на 8P sportback/4F Avant/B7 Avant, или на 4F/D3? Колите на Ауди винаги са си приличали. Прилича си, Ауди е, но е различна от другите, има си друга линия, друго излъчване. И A4/A5 са почти като две капки вода, ама реално имат съвсем различна линия и стойка.На мен все повече ми харесва. Предницата от страни е уникална. Пропорциите ми изглеждат перфектни. Дори и задницата, дето толкова си приличала е най-добрата от всички подобни. И все пак пак ги говорим като в темата за А8. Даже темите сигурно са 1:1. Харесва ми/не ми харесва. Според Ауди каросерията е много напред спрямо преди в отношение на комфорт, шумоизолация и здравина. Ако разликата е както между C5 и C6 2.7TDI нормално вече го няма и има два варианта на 3.0. Иначе моторите макар и доста ефективни засега са само еволюция, която обаче с други неща на хартия дава доста по-добри резултати. LED фаровете вече изглеждат перфектно, в А8 като че ли не бяха ги догодили. Начинът по който взаимодействат с навигацията и околната среда е впечатляващ. Същото важи за скоростната кутия и темпомата. Някои от асистентите ми идват в повече, но като цяло сигурността май е доста напред спрямо доста добрата в 4F. Абе който има желание може да прочете. Даже управлението на климатика изглежда по-ергономично. Около скорстния лост има по-малко бутони. Всяко едно нещо изглежда по-добро и като го гледаш се чудиш тия как постоянно успяват Само жабката пак се отваря с лостче Редактирано 1 Декември 2010 от Cucurko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 да казват цени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) Изпипана от всякъде. Няма нещо което да не е перфектно в тази кола !Може би някои от моторите ще са леко калпави.. но може и да са ги пооправили Примерно 3.0 ТСИ (предполагам че ще го монтират) беше доста зле от към издържливост, но сигурно има нов код и нова версия за А6.Лично мнение: много красив интериор!Отвън - никаква индивидуалност по отношение на това, какво караш - А4, А6 или А8 , което лично на мен не ми се нрави никак, защото не може да карам А8 и хората да си мислят, че не карам флагмана на фирмата а А4 То и Ауди 100 и Ауди 80 са доста близки като визия... само дето сме свикнали да ги различаваме.. Редактирано 2 Декември 2010 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toti Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 На картинки може и да ни се струват еднакви, но в момента, в който застанат една до друга и човек ще може да ги различава след това. Фаровете са много различни и лично мен на А6 ми харесват най - много. Страшна кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Finish First Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Уникална е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 S-line има страхотна визия. И не знам по какво според вас си приличат специално с А7 и А8. На светло отпред няма как да се объркат. И фаровете и решетката са нищо общо. По-скоро прилича на А1, но там няма как да се обърка. Отзад също не виждам как ще се объркат с А7/А8.70-те кг намаление в теглото са чудесна новина, особено на фона на увеличението на 5-та серия (само пример, не съм сектант).Интериорът както винаги е топ. Е, не е като на А8, но вероятно и няма начин. Единствено не ми харесва стърчащия дисплей, но май ще е така при всички нови аудита, така че ще се наложи да свикваме. Нямам търпение да го видя с алуминий или карбон вместо дърво.И предполагам до ден-два ще излезнат фотошопи на RS6, това пък колко ще е лошо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) Незнам кво сходство има , ама утрепа конкуренцията от къде се сетиш по-избаран интериор немога да открия ...шах и мат - Искам Ауди - в какъв размер - 3,4,5,6,7,8За външен вид е така , дано поне интериора остане различен . Редактирано 2 Декември 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) От два дни гледам снимките на тая шестичка и не успява да ме грабне. Нещо прекалено авангарденото мислене на немските дизайнери точно при това поколение, не успява да ме впечатли особено. Тенденциите към минималистичен дизайн и изчистени плавни форми някак си не се припокриват с многото ръбове и съвкупността от множество съставни части на интериора. Външно изглежда ОК, но като цяло съм леко резервиран и докато не я видя наживо и не седна в нея едва ли ще се промени това....Не разбирам защо не се набляга на ергономията и все още изобилието от бутони присъства живо...дисплеят вместо да е вграден изскача допълнително и куп други странни решения, които не ми допадат... Не знам дали е утрепала конкуренцията, която и без това е силно утрепана, особено Е-клас с ултра Китайския си дизайн... Редактирано 2 Декември 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) Колкото повече я гледам, толкова повече ми допада Бях решил да не си купувам повече лека кола, но тази шестица толкова ми харесва, че ми се превръща в цел. Надявам се след 2-3 годинки да подкарам една такава. 3.0tdi или 3.0tfsi, друг двигател не искам. Въобще не ме вълнува какво предлагат БМВ и Мерцедес. Това е моята кола А6 4F просто бледнее в сравнение с тази ! Редактирано 2 Декември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Перфектна ! Само да беше още мааалко по-ниска... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) Видео...Interior Редактирано 2 Декември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) Без абсолютно никакво пристрастие, в тая кола не виждам нищо особено!Честно казано 5та серия за мен е доста по красива и ми грабва окото, особенно задницата, направо нема място за сравнениеОтпред е добре, но до там, интериора си е както винаги на много високо ниво, което не може да учудва!!Като я видя на живо, може и да се променят нещата, но доста ме съмнява!Чакам с интерес РС-а...п.п. Е класата не я споменавам, щото тя ми е умопомрачително грозна... Редактирано 2 Декември 2010 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 3.0tdi или 3.0tfsi, друг двигател не искам- в А7 цената на двата варианта е еднаква - предполагам и в А6 ще е така . Интересно защо някой би избрал дизела в такъв случай Не разбирам защо не се набляга на ергономията и все още изобилието от бутони присъства живо...дисплеят вместо да е вграден изскача - много хора смятат , че за всяко нещо трябва да си има отделен бутон , не да го търсиш в менюта . За дисплея и на мен ми е странно , но явно не искат да развалят изчистената линия със "палатка" за дисплея ... само дето пък така , стърчи като афтър маркет ГПС за 200 лева , но те си знаят . Аз забелязах тъч пада от А8 - казват , че било адски практично . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steppenwolf Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Автоммобилът е много барнат във всеки един елемент. Нямам абсолютно никакви забележки! Друг е въпросът, че разширявайки моделната гама в нови 10 сегмента няма как вече нещата да не се припокриват.Нещото, което ми прави впечатление при немските производители-както се знае са доста по консервативни по отношение на дизайна, което лично на мен много повече ми харесва. Примерно в първият момент може да не те грабне, но постепенно започваш да усещаш духа който е вложен, докато примерно при японски, корейски и т.н. вкараните "ексцентрични" елементи, които в началото ти харесват, постепенно после започват да те дразнят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts