Jump to content

Новото А6 2011


Gecata

Recommended Posts

Макар да е пълно копие на А8 отвън и А7 отвътре , изглежда доста футуристично . Направо ме депресира , какъв праисторически автомобил карам . А таблото - да з има леко сходство с БМВ . А8 все още е над всички по интериор и така и трябва да бъде :hilezh:

Незнам кво сходство има , ама утрепа конкуренцията от къде се сетиш :rolleyes: по-избаран интериор немога да открия ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 174
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Лично мнение: много красив интериор!

Отвън - никаква индивидуалност по отношение на това, какво караш - А4, А6 или А8 :rolleyes: , което лично на мен не ми се нрави никак, защото не може да карам А8 и хората да си мислят, че не карам флагмана на фирмата а А4 :hilezh::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брутална е. Уникална и неповторима. Поне в моите очи. Изуми ме тая А6-ца. С нетърпение очаквам да видя комбито. Допускам, че ще е още по-хубаво.

Браво на АУДИ! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като интериор - добре. Като екстериор - пълна скука с леки елементи на кич. Като цялостно излъчване - нищо особено. Собствениците на 5та серия и Е-клас няма и да я забележат.

Редактирано от Thor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изумителна е! Обаче май нещата наистина станаха така: отиваш в дилърство на Audi и казваш.

- Искам да си купя Ауди! - а продавача ви пита.

- В какъв размер го искате? 3; 4; 5; 6; 7; 8?... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като интериор - добре. Като екстериор - пълна скука с леки елементи на кич. Като цялостно излъчване - нищо особено. Собствениците на 5та серия и Е-клас няма и да я забележат.

Много добре казано :stupid:

Взеха да правят Коледни елхи ,вместо коли :wall:

Абсолютно идентична и натрапваща се визия,централни конзоли с по 223 бутона и системи с не изяснени фунции,които са скъпи,пречат и най-важното за мен - убиват кефа от шофирането.

Те за това си карам 13 г кошник с 5 екстри ,ама знам , че са полезни и се управляват лесно.

Скоро няма да се продават коли,ако не е проведен 10 дневен курс на обучение,а 1 месец след това купувачите ще се будят насън от звука и какво ли още не в кокпита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза един колега по-горе - Леко умалено А8 отвън, и копие 1 към 1 на А7 отвътре. По-ме кефи настоящия модел на А6. Дразни ме уеднаквяването на моделите. Нали като си купиш А8 или А6 трябва да личи че си дал пари за тях, а не за А3 или А4? Или в кръчмата обясни на компанията че не си си взел А4ка, а А8ца ама те са почти идентичнти на външен вид. Но пък добрата новнина е, че като това излезе на пазара, на сегашното А6 ще му падне цената :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен много ми харесва. Представям си какво е чувството да седнеш и да я подкараш :hilezh:

Немците пишат, че новото А6 е по леко, по-компактно и по икономично от предшественика. Дължината му се запазва 4,92, широчината е съвсем малко по-голяма, а височината по-малка. Базовото А6 с 2.0тди тежи със 70 кила по-малко, а е по икономично с 19%.

Багжникът е намален за сметка на обема на салона, специално за задните места.

3.0tdi спринтира за 6,1 до 100, харчи средно 6,2 литра

3.0tfsi с 300 коня гори средно 8,2 литра. Предлага се както със ръчна скоростна кутия, така и с мултитриник и титроник за версията куатро

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ли рекламка на сайта ?

Не с лошо, колега. А6-цата е многа семпла на дизайн. Издокарват я, няма спор.

Сравнение BMW 5-а Серия и новото Audi A6 (само на снимки...)

Редактирано от Kiril Lalov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте бе хора, какво очаквате от Ауди???

Нужно ли е да качвам снимки на 80/90/100 или на B5/D2/C5/B6 или на 8P sportback/4F Avant/B7 Avant, или на 4F/D3? Колите на Ауди винаги са си приличали.

Прилича си, Ауди е, но е различна от другите, има си друга линия, друго излъчване. И A4/A5 са почти като две капки вода, ама реално имат съвсем различна линия и стойка.

На мен все повече ми харесва. Предницата от страни е уникална. Пропорциите ми изглеждат перфектни. Дори и задницата, дето толкова си приличала е най-добрата от всички подобни. И все пак пак ги говорим като в темата за А8. Даже темите сигурно са 1:1. Харесва ми/не ми харесва.

Според Ауди каросерията е много напред спрямо преди в отношение на комфорт, шумоизолация и здравина. Ако разликата е както между C5 и C6 :hilezh:

2.7TDI нормално вече го няма и има два варианта на 3.0. Иначе моторите макар и доста ефективни засега са само еволюция, която обаче с други неща на хартия дава доста по-добри резултати.

LED фаровете вече изглеждат перфектно, в А8 като че ли не бяха ги догодили. Начинът по който взаимодействат с навигацията и околната среда е впечатляващ. Същото важи за скоростната кутия и темпомата. Някои от асистентите ми идват в повече, но като цяло сигурността май е доста напред спрямо доста добрата в 4F. Абе който има желание може да прочете. Даже управлението на климатика изглежда по-ергономично. Около скорстния лост има по-малко бутони. Всяко едно нещо изглежда по-добро и като го гледаш се чудиш тия как постоянно успяват :hilezh: Само жабката пак се отваря с лостче :hilezh:

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпипана от всякъде. Няма нещо което да не е перфектно в тази кола !

Може би някои от моторите ще са леко калпави.. но може и да са ги пооправили :hilezh:

Примерно 3.0 ТСИ (предполагам че ще го монтират) беше доста зле от към издържливост, но сигурно има нов код и нова версия за А6.

Лично мнение: много красив интериор!

Отвън - никаква индивидуалност по отношение на това, какво караш - А4, А6 или А8 :steinigung: , което лично на мен не ми се нрави никак, защото не може да карам А8 и хората да си мислят, че не карам флагмана на фирмата а А4 :flipoff::hilezh:

То и Ауди 100 и Ауди 80 са доста близки като визия... само дето сме свикнали да ги различаваме..

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На картинки може и да ни се струват еднакви, но в момента, в който застанат една до друга и човек ще може да ги различава след това. Фаровете са много различни и лично мен на А6 ми харесват най - много. :steinigung: Страшна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S-line има страхотна визия. И не знам по какво според вас си приличат специално с А7 и А8. На светло отпред няма как да се объркат. И фаровете и решетката са нищо общо. По-скоро прилича на А1, но там няма как да се обърка. Отзад също не виждам как ще се объркат с А7/А8.

70-те кг намаление в теглото са чудесна новина, особено на фона на увеличението на 5-та серия (само пример, не съм сектант).

Интериорът както винаги е топ. Е, не е като на А8, но вероятно и няма начин. Единствено не ми харесва стърчащия дисплей, но май ще е така при всички нови аудита, така че ще се наложи да свикваме. Нямам търпение да го видя с алуминий или карбон вместо дърво.

И предполагам до ден-два ще излезнат фотошопи на RS6, това пък колко ще е лошо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кво сходство има , ама утрепа конкуренцията от къде се сетиш :stupid: по-избаран интериор немога да открия ...

шах и мат -

2010-Audi-A8-Hybrid-Concept-Interior-View.jpg

:stupid:

Искам Ауди - в какъв размер - 3,4,5,6,7,8

За външен вид е така , дано поне интериора остане различен .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stupid: От два дни гледам снимките на тая шестичка и не успява да ме грабне. :stupid: Нещо прекалено авангарденото мислене на немските дизайнери точно при това поколение, не успява да ме впечатли особено. Тенденциите към минималистичен дизайн и изчистени плавни форми някак си не се припокриват с многото ръбове и съвкупността от множество съставни части на интериора. Външно изглежда ОК, но като цяло съм леко резервиран и докато не я видя наживо и не седна в нея едва ли ще се промени това....Не разбирам защо не се набляга на ергономията и все още изобилието от бутони присъства живо...дисплеят вместо да е вграден изскача допълнително и куп други странни решения, които не ми допадат...

Не знам дали е утрепала конкуренцията, която и без това е силно утрепана, особено Е-клас с ултра Китайския си дизайн...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече я гледам, толкова повече ми допада :respekt:

Бях решил да не си купувам повече лека кола, но тази шестица толкова ми харесва, че ми се превръща в цел. Надявам се след 2-3 годинки да подкарам една такава. 3.0tdi или 3.0tfsi, друг двигател не искам. Въобще не ме вълнува какво предлагат БМВ и Мерцедес. Това е моята кола :stupid:

А6 4F просто бледнее в сравнение с тази !

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без абсолютно никакво пристрастие, в тая кола не виждам нищо особено!Честно казано 5та серия за мен е доста по красива и ми грабва окото, особенно задницата, направо нема място за сравнениеОтпред е добре, но до там, интериора си е както винаги на много високо ниво, което не може да учудва!!Като я видя на живо, може и да се променят нещата, но доста ме съмнява!Чакам с интерес РС-а...

п.п. Е класата не я споменавам, щото тя ми е умопомрачително грозна...

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0tdi или 3.0tfsi, друг двигател не искам

- в А7 цената на двата варианта е еднаква - предполагам и в А6 ще е така . Интересно защо някой би избрал дизела в такъв случай

Не разбирам защо не се набляга на ергономията и все още изобилието от бутони присъства живо...дисплеят вместо да е вграден изскача

- много хора смятат , че за всяко нещо трябва да си има отделен бутон , не да го търсиш в менюта . За дисплея и на мен ми е странно , но явно не искат да развалят изчистената линия със "палатка" за дисплея ... само дето пък така , стърчи като афтър маркет ГПС за 200 лева , но те си знаят . Аз забелязах тъч пада от А8 - казват , че било адски практично .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоммобилът е много барнат във всеки един елемент. Нямам абсолютно никакви забележки!

Друг е въпросът, че разширявайки моделната гама в нови 10 сегмента няма как вече нещата да не се припокриват.

Нещото, което ми прави впечатление при немските производители-както се знае са доста по консервативни по отношение на дизайна, което лично на мен много повече ми харесва. Примерно в първият момент може да не те грабне, но постепенно започваш да усещаш духа който е вложен, докато примерно при японски, корейски и т.н. вкараните "ексцентрични" елементи, които в началото ти харесват, постепенно после започват да те дразнят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...