VAG Fan Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 При движение на прав участък волана ми стои на ляво. Преди няколко месеца на пътя за Самоков нацелих едно място с много дупки и от тогава волана е в това положение. Закарах колата на реглаж, но момчетата и в двата сервиза ми казаха, че няма нужда от такава манипулация. В друг сервиз гледаха предното окачване - и там всичко е ОК. На какво може да се дължи аномалията във волана и мога ли сам да си го върна в нормално положение. Или трябва да ходя отново в сервиз. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Overkill Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 (Редактирано) При реглаж на предницата трябва да ти го оправят, но явно не им се е занимавало. Редактирано 12 Август 2011 от Overkill Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAG Fan Публикувано 12 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Специално за реглаж отидох и ми като сложиха уредите казаха, че няма нужда да се прави реглаж. Затова посетих и втори сервиз - пак същия отговор. Не вярвам просто ей така да не скат да изкарат някой лев за няколко минути.А има ли начин човек сам да си го оправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 И при мен беше така воланът, закарах я на центровка, майсторът сам разбра докато я центроваше, че кормилото е на една страна и направи нещо отдолу (не знам точно какво) и сега си стои всичко точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Аз след смяна на носачи имах същия проблем. Оказа се, че не е направен реглаж след смяната им. Волана ми стоеше наляво при каране направо. След реглажа е почти прав, съвсем леко надясно стои, ама не ми се занимава пак да ходя за да го изправят напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 При движение на прав участък волана ми стои на ляво. Преди няколко месеца на пътя за Самоков нацелих едно място с много дупки и от тогава волана е в това положение. Закарах колата на реглаж, но момчетата и в двата сервиза ми казаха, че няма нужда от такава манипулация. В друг сервиз гледаха предното окачване - и там всичко е ОК. На какво може да се дължи аномалията във волана и мога ли сам да си го върна в нормално положение. Или трябва да ходя отново в сервиз. Благодаря!Можеш и сам - сваляш средната част от волана /бибитката/ ,развиваш голямата гайка с камък 24 и малък удължител .След това издърпваш към теб волана от шлиците и го завърташ на един зъб на дясно . Би следвало да се подобриположението. Събираш всичко по обратен ред и си готов за 5 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAG Fan Публикувано 12 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 (Редактирано) Благодаря, ще опитам да се справя сам Редактирано 11 Юни 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longman Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Не прави глупости да сваляш волана.Разбирам да си сменял радиаторче на парно,да си разглабял табло и т.н.,но ти волан НЕ си свалял,за да си го сложил после накриво.Иди на реглаж!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Явно нещои си изкривил с този удар за да стане това.Тези дето са ти гледали предницата на око нема как да хваната макферсона ако се е кривнал с малко и от там съответно и волана да се е завъртял и той.Не приятно е ако е топй ама за 20-30 кината си вземаш един от моргата и си сигурен.Аз съм кривил и знам как е и за това ти казвам и на теб да го имаш в предвид.Не гарантирам,че е точно от него.но при всички положения имаш нещо криво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Ма глейте, то може на стенда като спре да показва коректни стойности, ама те тия стойности се гледат при идеално прав волан. Колегата е качил колата влизайки направо и волана логично е останал настрани. Требва да го барнат. Дори и при смяна на радиаторче се прави белег преди да се демонтира волана така че после да се постави в същото положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAG Fan Публикувано 13 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Значи решението ще е отново да посетя сервиза и да видим този път какво ще измъдрят майсторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Ако ще сваляш волана - внимавай за щипките, на които се държи горната му част - тази с логото на Ауди и клаксона - това за волан без еърбег.Ако ги напънеш малко повече, отколкото трябва, се чупят - трябва да се действа съвсем нежно с тънка права отвертка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Не прочетох някъде колата в права линия ли се движи, като се пусне волана или дърпа нанякъде на прав участък от пъта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 Колега,за реглаж си.Имах същата драма.100% че в предната дясна част ти е проблема.Крив макферсон Сменяй и реглаж и си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 Здравейте колеги, малко стара тема използвам, но проблема е подобен, ако не и същия. Преди 3 дни ми правиха реглаж, след него нито теглеше на някъде, нито волана на криво, нито бие волана при по-силно натискане на спирачки. От тогава съм карал градско, и извънградско (в неделя - 220 км минах) - всичко точно. Но днес паля пред блока, тръгвам и волана стои завит наляво - и то не малко. До работа са 5km и все така. Не съм очаквал без баране по предницата вчера да е ОК, днеска завит на една страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 (Редактирано) Да не би да имаш спаднала гума/и? Провери им налягането за всеки случай. Не е нормално за 200км да се промени реглажа. Предполагам, че не си скачал в някоя дупка преди и след реглажа на предницата? Редактирано 11 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 . Не съм очаквал без баране по предницата вчера да е ОК, днеска завит на една страна.Най напред провери да не би да са забравили да стегнат контра-гайките и нипела между късия и дългия накрайник да си се върти свободно .. Понякога в бързината ги има и тези моменти .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Да не би да имаш спаднала гума/и? Провери им налягането за всеки случай. Не е нормално за 200км да се промени реглажа. Предполагам, че не си скачал в някоя дупка преди и след реглажа на предницата? Спаднали гуми няма. Не съм скачал в дупки преди/след реглажа. Най напред провери да не би да са забравили да стегнат контра-гайките и нипела между късия и дългия накрайник да си се върти свободно .. Понякога в бързината ги има и тези моменти .. Отидох днес до един сервиз в София (големичък, малко след пресечката на Симеоновско и Г.М.Димитров). Пича я вдигна, поръчка малко и каза, че тампоните на 2-та носача са пътници (показа ми как луфтят и двата като напъва леко с една гега) и затова и да се нагласи реглажа, пак ще мръдне; и също така главите на шарнирите били набити с гняс и скоро време и на тях ще им дойде времето; но за да не се върши двойна работа, по-добре наведнъж сега да се направи смяна на носачите и шарнирите. До колкото знам тампоните (селеновите втулки) на носачите могат да се подменят (тоя каза че е много зор, по-добре други да се вземат). Забравих да му кажа да види контра-гайките и нипела между късия и дългия накрайник, но пък и не гледах през цялото време какво проверява точно. Майстора, който ми прави реглажа е доверен. Чухме се с него вчера и каза, че нищо не е забравил, и сигурно има нещо друго. Така, че нещата май се навръзват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 (тоя каза че е много зор, по-добре други да се вземат). Кажи му на този пич,който те е посъветвал да смениш целият носач вместо само втулките да хвърля гаечните ключове и да отива пазач на портала на някой завод.Явно монтьорската професия не е за него.Другият път сигурно ще те накара да смениш целият мотор заради едни сегменти,защото се сменяли трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 досетих се каква е работата като ми изцепи това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Избиването на тампоните става с най-обикновена хидравлична преса, с каквато би следвало да е оборудван всеки средностатистически сервиз, занимаващ се с ходови части... Да не говорим, че става и със самоделни скоби, ама това явно не е в капацитета на майстора Друг е момента, че има разни гаражни изпълнения със заваряване на тампони, защото с времето носачът се износва и се появява луфт - тогава вече нови носачи е решението. От морга, разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Всичко е точно, в четвъртък преди обяд я закарах на препоръчан човек в Гниляне, Нови Искър (казва се Иво, и участва на събора с една зелена 90-ка кабрио). В петък преди обяд беше готова, и успях да отида на първия си Ауди събор Та оказа се, че една планка на кормилния механизъм зад мотора (която държи щангите и рейката май че) се беше строшила... Добре че не е станала белята. Имаше луфт на волана по принцип, но не можех да преценя дали е ненормален. Но е било от това + кривнатият на 30-40 градуса волан... Беше я закарал на реглаж, и след това го допипна и така. В крайна сметка му занесох 2 шарнира и 2 комплекта х2 тампона за предните носачи. Той взе от Емо от Нови искър такава планка, за която споменах, и така. Доволен съм от свършената работа от него и помощника му Само че не знам как се пише във форума, но нищо. Благодаря и за отзивите на колегите по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване