todor83 Публикувано 31 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 здр колеги.ето че пак се допитвам до вашите мнения.вчера като се връщах от варна по средата на пътя парното ми отказа да работи започна да вкарва студен въздух в колата.каква може да е причината да се получи така.на таблото Т? на антифриза си показваше 90-92 градуса,входа и изхода от радияторчето си бяха загряти до такава степен че неможе да се пипне.клапата за топло студено е местих,като е на студено си духа студено,като е дам на топло и духа стъдено, колата е ауди 80 В4 АБТ.благодаря предваритвлно за помоща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 31 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 Имаш ли климатроник или си с врътки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 Явно клапите са причината,както при мен.Винаги когато дойде зима ще откаже парно или ще потече антифриз от някой спукан маркуч или радиатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor83 Публикувано 31 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 (Редактирано) ами не е от радиаторчето,най вероятно е от клапите за въздуха защото един приятел ми каза че имало дунапрен и като се изронел този дунапрен спирало да духа топло,тези клапи са се правили с епоксидна смола или кожа.обаче се правило лятото това нещо,сега неможело да се прави защото било студено и се трошало всичко.Ако някой е правил такова нещо моля ви кажете ми как да го направя и аз. Редактирано 31 Януари 2012 от todor83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=109551&st=0&p=1658694&hl=+КЛАПР?%20+РќРђ%20+РџРђР РќРћРўРћ&fromsearch=1entry1658694 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata b4 Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Ами колега точно и аз днес се занимавах с тези клапи,историята е отвратителна особено за сезона въпреки че съм с гараж не е хич приятно за работа особено пластмасите са много чувствителни и си отдели половин ден за работа ако ти се занимава разбита се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Един колега от форума днес разглобява,утре ще сглобява,аз още умувам-студено е мамка му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) Вижте също и тук!http://audibg.com/fo...4Темата я пинвам, понеже е актуална за сезона, а все по - често се появяват теми със заглавие "проблем с парното"! Нито можеш да се ориентираш в такава тема с търсачката, нито има съществена информация. Събирам всичко полезно за това проклето парно на едно място, за да е полезно!МОЛЯ, не пускайте теми за това, което вече е обсъждано тук, просто потърсете и попрочетете малко. От отделни откъслечни теми резултат няма. Тук има линкове с достатъчно подробни описания.1. тема за трета степен2. тема за четвърта степен3. тема 4. тема за първа и втора степен Редактирано 4 Февруари 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) Ето и нагледно процедурата по смяната на радиаторчето. - ЦЪК Редактирано 4 Февруари 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor83 Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) колеги аз мога да насоча начина по който се правят клапите за VW Passat поне един приятел ги е правил,предполагам че и за ауди е подобно,но като се постопли ще започна ремонта с него за моите клапи на аудито ми,давам линк да видите и да кажите който е правил клапи да каже мнение. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=119900&start=60 а ето и още един да се види какво се казва изгорели клапи http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=71586 Редактирано 4 Февруари 2012 от todor83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 На мен ми писна от тези студове и смъкнах табло и всичко останало.Радиатора ми беше здрав , но сложих нов.Ремонта се прави пред блока.На клапите само 2 дупки бяха запушени,всичко останали изглеждаха така ООООООООООООООООООООООООООООООООО утре ще сглобявам и ще кача снимки,макар и да е пълно вече с такива из темите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 (Редактирано) Здравейте отново,днес приключих с ремонта на клапите на парното и сглобяването му.Няма какво да описвам,само ще покажа снимки от проблематиката.НачалотоНаправих си снимки,че не мога да запомня всичко и се ориентирах по тях при сглобяванетоНа снимката се вижда една от дупките на едната клапа,другите две под тях баха единствените напробитиТук се вижда по-вътрешната клапа,която е не малко проблемнаТова е неприятната гледка,не вярвах че е моята кола.Доколкото виждам с другите теми,при В4 вентилатора е хоризонтален, а при В3 и купето е веритикаленРадиаторчето ми беше здраво,но естествено го смених с ново,огъвах го опитах се да строша изхода и входа за водата , не можах,значи не е бил толкова опечен,но не си струва риска,беше лъскаво и запазено като новото.Клапите ги облепих с някаква изолация за климатици и отгоре с алуминиева лента/тиксо.След два дни ремонт сега в колата е жега,още на 50 градуса духа топло,а като загрее до 90,просто не може да си стои вътре.Обезвъздушаването го направих,като развивах на моменти изходящия маркуч на парното и оттам излизаха мехурчетата.Отвреме навреме натисках маркучите ,за да ги ползвам като помпа и развивах капачката.Доволен съм след ремонта и съм благодарен на колегата dewaut от форума, с когото направихме процедурата.Успех на всички начинаещи,не може да се кара без парно през зимата,опаковах се добре с дрехи, най вече кръста ,макар и снеговалеж и поледица,ние не се отказахме .Пропуснах най важното,всички пластмаси останаха здрави,как огъвах едни щипки за жилата и други пластмаси,няма чупене ТОВА Е АУДИ единствената пластмаса коато спуках е мрежичката,коато държи бутоните в средата на таблото,но не я строших,просто и с дебелина към 2 мм и я спуках,което не е никакъв проблем Редактирано 5 Февруари 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetoslav0604 Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 здр колеги.ето че пак се допитвам до вашите мнения.вчера като се връщах от варна по средата на пътя парното ми отказа да работи започна да вкарва студен въздух в колата.каква може да е причината да се получи така.на таблото Т? на антифриза си показваше 90-92 градуса,входа и изхода от радияторчето си бяха загряти до такава степен че неможе да се пипне.клапата за топло студено е местих,като е на студено си духа студено,като е дам на топло и духа стъдено, колата е ауди 80 В4 АБТ.благодаря предваритвлно за помощаПич имах същия проблем преди 2год.Клапите за студено и топло имат донапрен,който с времето пада.Разглабяш и изолираш дупките и ще се оправи,както е описал колегата по долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaceto Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Колега integrale45 засщо си свалял цялата касета може да се извади на половина без да се точи фреона не е толкова трудно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 (Редактирано) Колега integrale45 засщо си свалял цялата касета може да се извади на половина без да се точи фреона не е толкова трудно . Като правиш ремонта на - 15 градуса навън,при обилен снеговалеж,едва ли ще мислиш за фреона за през лятото.Имаше едни щипки на "касетата",които не можех да достигна без да откача тръбите на климатика откъм двигателния отсег,майната му ще го заредя. Редактирано 15 Февруари 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesamorai Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 А може ли да се претапицират клапите без да се разглабя цялото табло...или е цял блок с радиаторчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaceto Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Имаше едни щипки на "касетата",които не можех да достигна без да откача тръбите на климатика откъм двигателния отсег,майната му ще го заредя.Така е но като дръпнеш по силно сами се откопчават и после и без тях може, самата касета добре се фиксира на двата болта който я държат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 А може ли да се претапицират клапите без да се разглабя цялото табло...или е цял блок с радиаторчето?Няма го тоя вариант, за съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Колега integrale45 засщо си свалял цялата касета може да се извади на половина без да се точи фреона не е толкова трудно . Как най-лесно ще се смъкнат клапите, без да се откача цялата касета?За да не се откачат примерно тръбите на климатика.При мен имаше едни щипки от задната страна,които пречеха за да разкача модула с клапите.Огъвах си ръцете ,надрах ги,но не успях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Така е но като дръпнеш по силно сами се откопчават и после и без тях може, самата касета добре се фиксира на двата болта който я държат.Не си падам по дейностите,които извършват "майсторите"да дърпам рязко и да ми оставят "резервни части" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didZ Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 При мен не духаше а само бръмчеше. Смених филтър купе (под дясна чистачка) почистих около него и сега е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Пуснах специална тема, но нека и тук да кажа - НЕ купувайте радиаторче Нисенс - Nissens - заради него се наложи отново да свалям таблото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Вуйчеееее, не е Нисенса виновен !Е Саше (methtical) той мисля на Бер беше заложил - преди около 2-3 месеца го беше слагал, с щампа на него или 06 или 08 !Не искам да се повтарям - купувайте радиаторчета, които не застояват много !За съжаление това са тези с ниска цена - Топран и БНР, Феби и т.н. !Пепи (buzzi) няколко пъти споменава че всъщност Топрана не е лош ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 На мен Васко ми махна от Б3- ката оригинално Бер-Хела със щампа за производство от преди две години- беше сменяно в немско, но не бяха промили системата. Беше затлачено с оранжева слуз, разбирайте ръжда. Пред гаража му беше станал оранжев дори цимента след промивката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Мдааа, в гаранционните карти на Нисенс искат промивка на системата преди монтажа на новият радиатор (без тези климатичните) ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване