Ivkonty Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Здравейте Колеги. Потърсих малко из форума (извинявам се ако е имала подобна тема) но не намерих точно това което исках ... Един приятел иска да си купи Куаттро но се двоуми кое е по-доброто (като проходимост) Audi 80 или А4 или А6 ... (говорим за нещо ефтино не скъпа кола от сорта на Allroad) . Аз понеже нямам опит с 4х4 и му казах че ще потърся малко инфо по въпроса. Благодаря ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Audi quattro не са автомобили за офроуд.Което и да е изберете няма да сбъркате.Моя съвет-ако искате нещо евтино->А6(С4)2.5 TDI(АEL) quattro.Дизеловия двигател е за предпочитане пред бензиновия поради големия си въртящ момент в ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 13 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Audi quattro не са автомобили за офроуд.Което и да е изберете няма да сбъркате.Моя съвет-ако искате нещо евтино->А6(С4)2.5 TDI(АEL) quattro.Дизеловия двигател е за предпочитане пред бензиновия поради големия си въртящ момент в ниските обороти.Този 2.5 дизелов двг не ли много гаден - скъп за поддръжка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Има един неприятен момент,единия обтегач на пистовия ремък е по-сложен.Мисля че беше някаква конзола+амортисьорче и ново струваше към 500 лева.Това е по-скъпото,останалото по колата е чук,невероятно здрави коли,все едно Audi 80,само че една идея по-скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Този 2.5 дизелов двг не ли много гаден - скъп за поддръжка?Това при V6 на C5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 (Редактирано) Audi 80 quattro 2.8 174 ксAudi 90 quattro 2.3 20V 170 к.с. Редактирано 14 Ноември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Audi 80 quattro 2.8 174 ксAudi 90 quattro 2.3 20V 170 к.с.Добър съвет, ,ама колегата търси проходимост,съответно не е за кола ,ами за джип. ПП незнам ,но ми се струва че б4 е с по голям клиренс,от б3 и 90. ПП2 Аз заложих на Audi 80 b4 2,3 98kw, Качено на 16-ки с зимни джапанки ,ще видим как остава по корем като падне снега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Audi 80 quattro 2.8 174 кс...Ако намери читав екземпляр да го взима без да се замисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Ауди ц4 2.6 с високо окачване е като Allroad Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Ауди ц4 2.6 с високо окачване е като Allroad http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=90556 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Чак толко,нема нужда ,и от завода има доволно вирнати ц4-ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 14 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 търси се нещо което да не му пука за снега ... както има клипове в нета за куаттрото... не да се черви в първата пряспа че е 4*4 ... не говорим да е като НИВА вървящо през всичко по пътя му, но да си е проходимо през зимния период. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Абе остане ли ти едното или двете колела във въздуха при В3-4,ще видиш ти куатро,понякога и блокажа не помага,като си издълбае гумата "гнездо" или да остане по "тумбак" . Тази система е направена да се движи автомобилът стабилно на сух и мокър асфалт, не е направено да се движи специално за снежни пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Най-големия проблем е лягането по корем, иначе с едно такова високо Ц4 доста надалеч може да стигнеш с правилните гуми. Вярно тук там може да увисне някоя гума, но с малко заигравка със спирачка, блокаж или ръчна все ще излезеш, отделно че за да стане това трябва наистина да си нагазил в дълбокото Абе струва ми се перфектен компромис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Най-проходимото, за което се сещам, е А90 2.3К, NG. Може да се вдигне много, има късо междуосие и твърд блокаж. Моторът е достатъчно тежък отпред, като същевременно е бавнооборотен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 А при В5 - С5 ... тия ЕДЛ-и и тия ЕСП-та само у*ират работата според мен в дадена ситуация (лично мнение) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 24 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Как мислите, ръчният блокаж като на Б3 Б4 и 90те и този който е автоматичния на по-новите като на А6 А4 , кой е по-добър? Електрониката на тези модели не е ли малко по-запъваща за Quattro-то? Евентуално зимно време на някое бъирче което едва изкретва моята с предно предаване, дали някоя 4х4 с ръчен или автоматичен ще е по-добре? Тук се няма предвид НИВА или Allroad като проходимост и да се минава през 1-2 метра сняг , който не е чистен ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
androalex Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Абе колега , твоята кола там където крета ,а6 ц4 ще върви все едно е сухо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 С хубави гуми, достатъчно мощност и добър шофьор, истинското куатро (с торсен), без значение дали е с ръчни или с автоматични блокажи (те и автоматичните могат да се задействат с разни хитринки когато поискаш) спира да се движи само ако опре по корем някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Истинското куатро с електронен "блокаж" му трябва един коловоз за да се окантари и да си остане там. Нищо не може да замени твърдия блокаж.....освен лебедката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Заради диагонал с лошо сцепление ли? Щото аз съм закъсвал единствено в коловоз, но реално си беше над земятя едната гума и не се брои.Иначе ми е доста спорно кое е по-доброто и си мисля, че в повечето ситуации не можеш да направиш много повече с механичния блокаж, все пак една гума опред ако увисне и става по-зле от електронния доколкото последния прави нещо изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 (Редактирано) Истината е в ръчния блокаж,имало е колеги с А4 и А6/С4,които са питали дали могат да си сложат такъв механичен.Това с EDL не може изобщо да се сравнява с ръчния болкаж,при EDL-а действат спирачките на всяко колело поотделно.Едно е да се въртят 4-те заедно с блокаж,друго е 2 или 3,заради едното,което е блокирано от спирачките.Знам,че става въпрос за части от секундата но има разни клипове в интернет,заради които съм си направил този извод Редактирано 25 Ноември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Това копче за блокажа само като се окопая ли го ползвам?Или мога да го ползвам и преди се окопая с ниска скорост да речем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 и в двата случая можеш,но караш направо-без пълен ляв или десен,ако подадеш повече газ и километража покаже над 25 км/ч,блокажа се изключва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Според мен го ползваш преди да се окопаеш. Като видиш, че има вероятност от закъсване, пускаш и излизаш от ситуацията, а не като EDL - до като разбере, че има "ситуация" и вече си закъсал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване