mili 75 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) Без EGR колата не върви и не загрява и няма да имаш парно. Не давай съвети на другите хора, без да си го пробвал. Това не е АФНа, който и без ЕГР загрява.Ако навън е под нулата, ти няма да минеш 70 градуса на антифриза, ако пуснеш парно на външен въздух. На извънградско колата след 140 ще изстива. Такава грешка направих с първата си 4F-ка преди няколко години и съжалявах после.Щом казваш Редактирано 18 Март 2013 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Малко цени за дросели за 3.0тди да вкарам. Тоя централния дросел е 500лв, тия на всмукателите по 300лв, лостчето, което дърпа самите дросели е 30лв. Дроселите са SIEMENS-VDO.То хубаво ама ако това с колелцата стане, не разбрах какво ще продаваш - колелца или дросели? Хубаво е да дадеш и буквата накрая на "централния" дросел, че новата версия е подобрена . Често само лосчето не е достатъчно- в Мотортолк.де съобщават и че ябълковидната връзка от към клапите се износвала .... и за двете имало и DIY решение като алтернатива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Централния е 4E0145950H с 4 пина, и 5 пина 059145950R, и двата ги имам в наличност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Тия с четири пина не ги знам какви са, но тоя с петте и буква R e последното като версия и цената е добра . А е това било DIY решението за лосчето и връзката откъм клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Нали ти пратих 3 линка. Не ти ли харесаха?В ибей ги следя, но предпочитам да си взема от тук и да го видя преди да го купя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Марти, може ли пак ликна, че нещо при мен не се отваря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Поправено: DIY решение за лостчето и връзката откъм клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Давайте да правим общи поръчки, мисля че не е лошо дори превантивно всичко да се подмени! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Мойте засега са ОК. Смятам обаче скоро (като се затопли) да направя профилактика на ЕГР, колектори и клапи - хем колата да диша по-добре, хем да се удължи живота на въпросните компоненти и връзки.Иначе нагледно решението за лостчетата е нещо такова (имаше и по-добри снимки, но не ги намирам):http://www.motor-talk.de/bilder/saugrohrklappe-g46642672/kugelkoepfe-mit-gewindestange-i204775072.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Аз се записвам за 4 бр.Преди няколко хиляди км. профилактирах кулери, колектори и моторчета. Тогава компенсирах междините като обърнах лостчетата. Ако се прави обща поръчка, обаче, се записвам. Мартине, голямо благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Изкарах си нервите мамка му ..... бях си намерил перфектните джанти в немско и вчера ги купили .....Сега пак дърво .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 (Редактирано) Мойте засега са ОК. Смятам обаче скоро (като се затопли) да направя профилактика на ЕГР, колектори и клапи - хем колата да диша по-добре, хем да се удължи живота на въпросните компоненти и връзки.Колегата, я обясни по - нагледно какво имаш в предвид под профилактика на клапи.Другото съм го правил, и като се поотопли пак смятам да свалям смукател и т.н.Дори съм намислил да го заменя с алуминиевия такъв от по - новите версии, че нещо пластмасов колектор ми седи странно ;)/> Редактирано 19 Март 2013 от Stoil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Стоиле, днес видях бившата ти сребриста точилка. Още си е с 19-ските и я караше някаква руса мацка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Голяма кола, голяма стойка.На Наско му я дадох в отлично състояние, с 2 пълни комплекта 19ки.Той влиза от време на време тук, но не съм го засичал скоро да пише.Тази кола беше с над 30к Е допълнително оборудване! ============Кажете за тея профилактики, че нещо съм се зарибил пролетта съботите да се позанимавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Не смятам да правя нищо повече от почистване и оглеждане на състоянието на въпросните детайли. В темата си sagiboy е онагледил обектите и състоянието им след 6 години работа . Ето снимки как някои ги чистят в немско, но определено не съм фен на телените четки и бензина използвани в случая:http://www.motor-talk.de/bilder/abgasrueckfuehrungssystem-audi-a6-4f-fehler-sporadisch-g18704947/reinigunga6drosselklappen-6-i203354357.htmlДа си призная, че освен дросел, нищо друго след него не е пипано, отваряно или чистено някога по моята и се надявам положението да не е толкова зле, но ще видим. (Наскоро имах възможност да видя състоянието на тези детайли на една А4 3.0 TDI на мой приятел и за мое учудване положението беше добре и чистене не бе наложително, а пък и разглабянето бе по друг повод.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Най-вероятно са били почистени/сменени А как може да се разбере чекът от какво светва - дали от гняста или от проблем в моторчетата? Грешките, които записва дали са различни? Или се пробва: ако след почистване не свети супер, ако продължава да свети се сменят колекторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Е няма как да разбереш дали имаш супер много гняс и съответно не се затварят клапите заради това или моторчетата имат някаква драма ... По-скоро с времето се натрупват говна, моторчетата срещат все по-голям отпор да отварят/затварят и накрая се предават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 На мойта кола на всеки 3 месеца пръскам по един спрей WYNN'S EGR3 DIESEL и той ми почиства ЕГР-то, колектора и каналите в главата. Това разглобяване отнема много време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Браво ве, Стефчо!Давай го тоя спрей ненагледен, че да не разглобяваме толкова!Апропо, някой да има реални впечатления от третиране с препарати Xenum ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Спреят като ги почисти магично, къде отиват всичките неща, почистени от спрея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 На баняяяяя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 (Редактирано) Спреят като ги почисти магично, къде отиват всичките неща, почистени от спрея?По - хубаво, качествено и ефективно от механичното отстраняване на "гнястта" няма!Човек като направо ръчно подобна процедура и като види какво е наслоено, то едва ли би допуснал това всичкото нещо да влезе вътре в мотора.Както казах малко по - горе, скоро планирам да сменя пластмасовия смукател, което си е живо недоразумение при подобни двигатели.Живо ме интересува, така и така ще има дейности по разглабяне и сглабяне, то какво реално мога да профилактирам при клапите, дросела и т.н. елементи от смукателната система?Чак след това ми изглежда логично да се третира с препарат, за да могат да се доотстранят малките, останали недостъпни отлагания!Но грубата гняс да се чисти по тоя начин - ммм, по - добре не. Редактирано 20 Март 2013 от Stoil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Тази гняс се разтича и влиза в мотора, малко попушва ама го предпочитам отколкото да отвивам колектора и дроселите. Гняста не попада върху стените на цилиндрите да дере, а по средата на буталото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Маи ние с бензините трябва да си направим отделна тема Някой случайно намери ли решение за боядисване на пластмасата на центраналната конзола около скоростния лост и MMI управлението ? Защото мойта скоро отива за боя и подготовка за лятото и предпочитам докато е разглобена да се занимавам с тези неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verado Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Здравейте,предстои ми покупка на една красавица та въпроса ми е някой слагал ли е допълнителна аларма (или такава ако няма заводска) която е по кан-шината на А6 4Fпотърси из форума но не е писано много за това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts